Kopspijkers heb ik het laatste seizoen niet meer gekeken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En straks toch kijken om stel dat het wel iets is, toch mee te kunnen praten. Kopspijkers was een seizoen lang helemaal ruk, toch bleven er ontiegelijk veel mensen kijken, in de hoop dat het of nog iets zal worden of dat er iets zou gebeuren waar toch iedereen het over zou hebben.
Ik kijk NOVA.quote:Barend en Van Dorp; zelfde verhaal. Ik bleef toch kijken om toch te kijken wat ze nu weer zouden hebben.
Ik heb van deze programma's alleen het eerste seizoen van BB gevolgd.quote:Expeditie Robinson is een kijkcijferhit en Big Brother zal voor zoveel commotie zorgen dat mensen wel moeten kijken om er gewoon over mee te kunnen praten. Want zo werkt het ook voor 90%.
John zijn ambities zijn geweldig. Zijn programmas zijn kut.quote:Het is gewoon triest dat mensen er nu al zo tegen zijn, gewoon om het "anti" te zijn tegen de grote zender.

Nee is ook baggerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:57 schreef pberends het volgende:
Volgens mij is nu iedereen weer getuned op Nederland 3.

Lijkt me niet, als hij meegaat, is ie nog hypocrieter dan Jack zelf.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:55 schreef Slam het volgende:
Erik van Muiswinkel wel ?

je eigen huis en tuin zijn nog leukerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is daar in Godsnaam boeiend aan? Eigen huis en tuin is nog leuker.

Maar je zit nog achter je computer??quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:57 schreef pberends het volgende:
Volgens mij is nu iedereen weer getuned op Nederland 3.

De Lama's zijn morgen. Op zondag wel te verstaanquote:

Een ding hebben ze voor op Veronica. Ze hebben geen piratenverleden, dus de beelden van een zender op een schip, een dunne Tineke de Nooij, een bebaarde Wil Luikinga en een zender die op zwart moet hoeven we nu niet te zien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:52 schreef Arcee het volgende:
Prima start. Heb nog geen zender zo professioneel zien starten.

Hij doet mee in het filmpje van Jack Spijkerman op Talpa.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Lijkt me niet, als hij meegaat, is ie nog hypocrieter dan Jack zelf.

Verstandig. Ik heb toch elke keer gekekenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:57 schreef Toad het volgende:
[..]
Kopspijkers heb ik het laatste seizoen niet meer gekeken.
Wauw.quote:[..]
Ik kijk NOVA.
Wanneer er een zwangere vrouw in dat programma komt en gaat zorgen voor zoveel commotie, dat de kranten er vol van staan, dan kun jij mij niet wijsmaken dat jij ook maar even zal gaan kijkenquote:[..]
Ik heb van deze programma's alleen het eerste seizoen van BB gevolgd.
Mwah. Valt mee. Maar er zijn genoeg mensen, ik zeg niet dat jij dat ook bent, maar die tegen De Mol zijn om het tegen te zijn. "Oh een nieuwe grote commerciele zenden" Tegen. "Oh alleen maar reclame" Tegen. Etc. Gewoon bullshit, omdat die anderen commercielen evenveel reclame hebben.quote:[..]
John zijn ambities zijn geweldig. Zijn programmas zijn kut.
Ik wacht nog even met zappen. Expeditie Robinson komt nogquote:>> zapt naar paul

Da's best wel suf idd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:55 schreef tong80 het volgende:
We moeten een huiselijk effect creëren, we zetten kaarsjes kaasjes en rode wijn op tafel en later de open haard knetteren.

Wat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:01 schreef Slam het volgende:
zal me niks verbazen

Ik hoop dat het weer zo heftig wordt als met BB3. Dat was erg leuk om naar te kijken. Bewoners die elkaar in de haren vlogen en complotten smeden om elkaar eruit te werken. Hopelijk ook deze editie van Big Brotherquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is daar in Godsnaam boeiend aan? Eigen huis en tuin is nog leuker.

quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:01 schreef pberends het volgende:
Ik heb al een tijd niet meer op de programma kunnen zeiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |