aha je had m al gevondenquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
En ik bedenk me nu net dat Chris van der Weerden nog onder contract staat bij GBA in België, maar wel geblesseerd is.
Van Lent is Frankfurtquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:24 schreef methodmich het volgende:
Speciaal op verzoek van tong de Nederlanders in het buitenland, aanvullingen zijn welkom. Heb alleen het hoogste niveau gedaan uit de belangrijkste competities.
DUITSLAND
Borussia Mönchengladbach: Niels Oude Kamphuis, Arie van Lent
Hey, dat wou ik posten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:19 schreef tong80 het volgende:
Arjan de Zeeuw deed het geweldig als aanvoerder van Wigan tegen Chelsea.
Mag wel twee keer gezegd wordenquote:
Arjen de Zeeuw was heel goed en mijn schoonmoeder snapte er niks van dat hij in een Engels team speelde.quote:
Tussen Liverpool en Manchester in volgens mij.quote:
Ja tussen liverpool en manchester nog iets naar boven trouwens. Wel netjes zeg 25000 mensen in dat stadion.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Tussen Liverpool en Manchester in volgens mij.
Ik dacht dat ie naar een serie B of C club gegaan wasquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:06 schreef zjroentje het volgende:
Zit Esajas nog bij Milan?
Ja naar Leguano of zoiets.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:05 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie naar een serie B of C club gegaan was
legnanoquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:15 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ja naar Leguano of zoiets.
Met Chedric Seedorf.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:24 schreef methodmich het volgende:
Speciaal op verzoek van tong de Nederlanders in het buitenland, aanvullingen zijn welkom. Heb alleen het hoogste niveau gedaan uit de belangrijkste competities.
BELGIË
RC Genk: Orlando Engelaar
AA Gent: Mbark Boussoufa
Cercle Brugge: Brian Pinas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |