Ja een typo heb het al hersteld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
Leuk topic tong! Alleen valt Arie uiteraard in voor Frankfurt en niet voor Hertha.
Je mag alles melden ook de blunder van Westerveld en het niet spelen door een blessure van Davidsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
Mooi zo! Alleen doelpunten of worden hier ook invalbeurten e.d. gemeld?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:03 schreef VoreG het volgende:
Van Lent maakte wel een eigen doelpunt eh
Je dacht waarom juicht ie niet en kijken zn medespelers hem zo vuil aan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]ik had het niet goed gezien ik snapte er al niks van.
Ik had dus wel degelijk gelijk
Ik liet me door het commentaar op het verkeerde been zetten. Snapte de 2-0 al niet. Dacht dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Lent ja
Die commentator vooraf; Van Lent altijd gevaarlijk met het hoofd en kopsterk. Corner, Arie valt in, kopt em in eigen goal![]()
Het zegt genoeg dat je Maduro vergelijkt met Makaay. Je vergelijkt toch geen appels met peren?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:30 schreef Sjakie01 het volgende:
Echt netjes dat Makaay er weer 3 inschiet. Toch ziet van B. niet dat hij beter is dan Babel, Maduro etc
Makaay.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:26 schreef tong80 het volgende:
Makaay heeft er nu 50 gemaakt in 67 Bundesliga wedstrijden. Mooi gemiddelde.
Ze spraken al over het legendarische record van 40 doelpunten gescoord door Gerd Muller in 1972.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:51 schreef sooty het volgende:
[..]
Makaay.![]()
Het zou leuker zijn als-ie het huidige gemiddelde van 5 uit twee vasthoudt.
Dat zal "Der Bomber" vermoedelijk niet leuk vinden, als zijn record eraan gaat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze spraken al over het legendarische record van 40 doelpunten gescoord door Gerd Muller in 1972.
aha je had m al gevondenquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
En ik bedenk me nu net dat Chris van der Weerden nog onder contract staat bij GBA in België, maar wel geblesseerd is.
Van Lent is Frankfurtquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:24 schreef methodmich het volgende:
Speciaal op verzoek van tong de Nederlanders in het buitenland, aanvullingen zijn welkom. Heb alleen het hoogste niveau gedaan uit de belangrijkste competities.
DUITSLAND
Borussia Mönchengladbach: Niels Oude Kamphuis, Arie van Lent
Hey, dat wou ik posten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:19 schreef tong80 het volgende:
Arjan de Zeeuw deed het geweldig als aanvoerder van Wigan tegen Chelsea.
Mag wel twee keer gezegd wordenquote:
Arjen de Zeeuw was heel goed en mijn schoonmoeder snapte er niks van dat hij in een Engels team speelde.quote:
Tussen Liverpool en Manchester in volgens mij.quote:
Ja tussen liverpool en manchester nog iets naar boven trouwens. Wel netjes zeg 25000 mensen in dat stadion.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Tussen Liverpool en Manchester in volgens mij.
Ik dacht dat ie naar een serie B of C club gegaan wasquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:06 schreef zjroentje het volgende:
Zit Esajas nog bij Milan?
Ja naar Leguano of zoiets.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:05 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie naar een serie B of C club gegaan was
legnanoquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:15 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ja naar Leguano of zoiets.
Met Chedric Seedorf.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:24 schreef methodmich het volgende:
Speciaal op verzoek van tong de Nederlanders in het buitenland, aanvullingen zijn welkom. Heb alleen het hoogste niveau gedaan uit de belangrijkste competities.
BELGIË
RC Genk: Orlando Engelaar
AA Gent: Mbark Boussoufa
Cercle Brugge: Brian Pinas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |