ow stoere opmerkingquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:44 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Btw... ze kunnen nog geen sperma namaken fyi.Als wij uitsterven, sterven jullie ook uit.
![]()
jijquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:49 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Geef anders eens een voorbeeld van fysieke en mentale onderdrukking.
voor dat soort situaties hebben we peppersprayquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:46 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik denk dat je in die situatie weinig hebt aan je zelfrespect.
Zelfrespect geeft kracht en macht. Iets wat je dan niet afgenomen kan worden. ( en wat in Fuifduif's scenario wel de bedoeling is blijkbaar.)quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:46 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik denk dat je in die situatie weinig hebt aan je zelfrespect.
hahahaaaaaaaaaaa sorry hier kan ik niets meer aan toevoegen KLassequote:Op zondag 14 augustus 2005 01:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
voor dat soort situaties hebben we pepperspray
Ach, onze lesbienne. Ga nu maar even knufellen met je vriendinquote:
Als je denkt dat die verandering zonder toegevelijkheid van mannen tot stand had kunnen komen, dan wil ik je graag even doorverwijzen naar een gros landen in het Midden-Oosten. M'kay?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij bent dus onbekend met de feministische golf? Zowel de eerste als de tweede? We hebben die ongelijkheid ook aan de mannen te danken gehad. Dus eerste moeten we dat ondergaan, om vervolgens dankbaar te zijn? Er is hard voor gevochten door vrouwen!
Zeg homofielquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:52 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ach, onze lesbienne. Ga nu maar even knufellen met je vriendin. Baarnijd, zoek het op in het woordenboek, je zult lang kunnen zoeken.
Als jij je graag als man wil spiegelen aan dat soort regimes, dan heb je serieus wel een probleem!quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:53 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Als je denkt dat die verandering zonder toegevelijkheid van mannen tot stand had kunnen komen, dan wil ik je graag even doorverwijzen naar een gros landen in het Midden-Oosten. M'kay?
Een vrij levenquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:44 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wat koop je voor die mentale onafhankelijkheid?
je mag zelf ook verhuizen met je ouderwetse ideeen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:53 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Als je denkt dat die verandering zonder toegevelijkheid van mannen tot stand had kunnen komen, dan wil ik je graag even doorverwijzen naar een gros landen in het Midden-Oosten. M'kay?
Fysieke onderdrukking: verkracht wordenquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:49 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Geef anders eens een voorbeeld van fysieke en mentale onderdrukking.
Ja, dat is leuk gezegd. Denk niet dat je blij zult zijn met je mentale onafhankelijkheid wanneer je fysiek onderdrukt wordt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:51 schreef Brennie het volgende:
Zelfrespect geeft kracht en macht. Iets wat je dan niet afgenomen kan worden. ( en wat in Fuifduif's scenario wel de bedoeling is blijkbaar.)
Verkracht worden heeft geen mentale invloed?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:54 schreef Brennie het volgende:
[..]
Fysieke onderdrukking: verkracht worden
Mentale onderdrukking: vernedering
Nick ik dacht dat ik dit niet zo snel zou zeggen, maar je hebt gewoon gelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:33 schreef Nickthedick het volgende:
Ik denk niet dat vrouwen dezelfde 'drang' hebben als mannen om te creeren, na te denken over zaken en dingen te verbeteren/veranderen. Daarentegen wordt die 'drang' bij mannen in beginsel aangewakkerd door vrouwen om zichzelf tegenover hen te bewijjzen als zijnde een goeie zaaddonor.
wie zegt van niet?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:55 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Verkracht worden heeft geen mentale invloed?
Heb ik ooit gezegd dat ik het daarmee eens ben?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als jij je graag als man wil spiegelen aan dat soort regimes, dan heb je serieus wel een probleem!
Het feit dat je verkracht wordt is in feite al een vernederingquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:55 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Verkracht worden heeft geen mentale invloed?
ben jij een potentiele vrouwenhater cq verkrachter?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:55 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk gezegd. Denk niet dat je blij zult zijn met je mentale onafhankelijkheid wanneer je fysiek onderdrukt wordt.
Brennie zegt het, ik niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:57 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wie zegt van niet?
Of zit jouw dirty mind hierop te spinnen?
in feite is dit al erg intens ziek, om een mens zowel lichamelijk als geestelijk te onderdrukken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het feit dat je verkracht wordt is in feite al een vernedering [afbeelding]
Ahhh. Ben ik nu weer de homofiel, de rol van homofoob lag me beter. Tevens in de tweede zin maakte je een type foutje het moet zijn "mijn vriendin vind je wel een lekker ding! trioo?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:53 schreef zhe-devilll het volgende:
Zeg homofielJe ziet groen van jaloerzie!
btw mijn vriend vind je wel een lekker ding! trioo?![]()
![]()
you react on itquote:
Ach, het erge is dat de vrouwen daar het zelf in stand houden, die hebben totaal hun zelfwaardigheid verloren. Dat kun je hier niet meer 1,2,3 voor elkaar krijgen hoor...quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat ik het daarmee eens ben?Ik heb het over intrinsieke waarden remember? Zoek het anders even op in het woordenboek.
![]()
Thank you for making my point (ik probeer mensen een beetje na te laten denken; gelukkig is dat bij jou gelukt).quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het feit dat je verkracht wordt is in feite al een vernedering [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |