abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 augustus 2005 @ 01:31:22 #151
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29619104
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:30 schreef djenneke het volgende:

welnee, maar helaas voor de mannen zijn er tegenwoordig genoeg apparaten, machines, etc. die dit compenseren...
Wil je daarmee zeggen dat je in wezen overbodig bent?
pi_29619110
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:28 schreef Klemvast het volgende:

[..]

"Gelijkwaardig aan" is niet hetzelfde als "gelijk aan".
ook dat inderdaad...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_29619131
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:31 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Wil je daarmee zeggen dat je in wezen overbodig bent?
er zijn nog geen machines die mensen kunnen maken schat, dus dat zou eerder mannen overbodig maken he? Maar dat zul je mij nooit horen zeggen, ik ben dol op mannen
  zondag 14 augustus 2005 @ 01:34:12 #154
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_29619161
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:28 schreef Klemvast het volgende:

[..]

"Gelijkwaardig aan" is niet hetzelfde als "gelijk aan".
Dank je meneer 'stating the obvious'. Mannen en vrouwen zijn nooit 'gelijk'. Maar om iemand met overduidelijke tekortkomingen 'gelijkwaardig' te noemen (op intrinsieke waarden), is me iets te onrealistisch.

Zijn vrouwen als mens gelijkwaardig? Hell yeah! Maar dat zijn 2 heel verschillende dingen die ik ook graag binnen deze discussie buiten beschouwing laat.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_29619199
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:34 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Dank je meneer 'stating the obvious'. Mannen en vrouwen zijn nooit 'gelijk'. Maar om iemand met overduidelijke tekortkomingen 'gelijkwaardig' te noemen (op intrinsieke waarden), is me iets te onrealistisch.

Zijn vrouwen als mens gelijkwaardig? Hell yeah! Maar dat zijn 2 heel verschillende dingen die ik ook graag binnen deze discussie buiten beschouwing laat.
Maar daar gaat het nou juist over...
pi_29619201
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:34 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet een "worstelpartijtje" als voorbeeld nemen uiteraard, want daarop baseerde ik mijn opmerking.
  zondag 14 augustus 2005 @ 01:35:52 #157
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29619203
Nickthedick, meer dan één zin, dat kunnen ze niet bevatten.
  zondag 14 augustus 2005 @ 01:36:36 #158
106776 Nickthedick
pi_29619219
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:32 schreef djenneke het volgende:

[..]

er zijn nog geen machines die mensen kunnen maken schat, dus dat zou eerder mannen overbodig maken he? Maar dat zul je mij nooit horen zeggen, ik ben dol op mannen
Ik heb nieuws voor je: ... mannen willen geen kinderen, ze willen alleen neuken.
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_29619222
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:35 schreef -Angel- het volgende:
Nickthedick, meer dan één zin, dat kunnen ze niet bevatten.
in dat geval had ik 1000 jaar over mijn studie gedaan...
mag ik je erop wijzen dat vrouwen taalkundig beter zijn dan mannen?
pi_29619240
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:36 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Ik heb nieuws voor je: ... mannen willen geen kinderen, ze willen alleen neuken.
welnee, ze willen naast neuken ook graag geld en macht. En met een uitstervend ras is dat snel voorbij
pi_29619279
Ben inmiddels met mijn 28 jaar onafhankelijk genoeg om met 100% zekerheid zeker te weten dat ik me met mensen met dergelijke argumenten niet inlaat.

Zal 1 ding zeggen:
Een onnavolgbare absurde stelling.

Mannen zijn fysiek sterker dan vrouwen, klopt.
Mannen zijn tevens compleet anders dan vrouwen. Ieder heeft zijn sterke en zwakke kanten, ieder heeft een ander nodig, op wat voor front dan ook. Is het niet op sociaal-emotioneel vlak, dan is het wel economisch of praktisch gezien.
Ieder heeft ook zo zijn taak, dat is zelfs op een paar punten fysiek bepaald.

Wat heeft fysieke kracht uiteindelijk met emanicipatie te maken? Emanicipatie is in mijn ogen meer dan het, net als een man, kunnen vasthouden van een groot blok beton.

Mijn definitie:
Emanicipatie is het hebben/krijgen van gelijke kansen en rechten. Vrijheid van keuze en respect op het gebied van seksualiteit werk, gezin en ontplooiing. Deze vrijheid geeft onafhankelijk. Het is een mentale vrijheid.. Die mentale vrijheid is een kracht die de man zich altijd meer heeft toege-eigend. Neem je het de man af , dan valt nog te bezien wat er gebeurt. De vrouw krijgt deze kracht meer en dat beangstigd blijkbaar sommige mannen.

De bescherming en veiligheid van de vrouw afnemen zou de vrouw fysiek kwetsbaar maken. Met de nadruk op fysiek. Volledige mentale afhankelijkheid zal je nooit krijgen. Er wel eens bij stilgestaan wat er gebeurt als 100 vrouwen samenspannen?

Afijn.. ga ernog op in ook.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  zondag 14 augustus 2005 @ 01:41:16 #162
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29619318
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:37 schreef djenneke het volgende:

welnee, ze willen naast neuken ook graag geld en macht. En met een uitstervend ras is dat snel voorbij
Dus jij wil zeggen dat mannen vrouwen gebruiken voor de geld en de macht? Een vrouw is dus volgens jouw redenering slechts een gebruiksvoorwerp voor de man.
pi_29619328
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:41 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Dus jij wil zeggen dat mannen vrouwen gebruiken voor de geld en de macht? Een vrouw is dus volgens jouw redenering slechts een gebruiksvoorwerp voor de man.
Voor mannen als jij blijkbaar wel ja
  zondag 14 augustus 2005 @ 01:42:17 #164
106776 Nickthedick
pi_29619341
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:35 schreef djenneke het volgende:

[..]

Maar daar gaat het nou juist over...
In de OP staat echter dat vrouwen hun huidige rechten niet aan zichzelf te danken hebben; waar ik het mee eens ben. Het gaat dus wel degelijk om intrinsieke waarden tegenover gelijke behandeling volgens de wet. Omdat de term 'gelijkwaardigheid' adhv de wet mij wel duidelijk lijkt, ging ik door op de intrinsieke waarden (waar jullie het ook over hadden oen ik dit topic binnen kwam strompelen... dus wat willen jullie van mij ).
  zondag 14 augustus 2005 @ 01:43:05 #165
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29619357
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:41 schreef djenneke het volgende:

Hé, het zijn jouw eigen woorden. Niet die van mij.
  zondag 14 augustus 2005 @ 01:43:35 #166
106776 Nickthedick
pi_29619371
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:35 schreef Klemvast het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet een "worstelpartijtje" als voorbeeld nemen uiteraard, want daarop baseerde ik mijn opmerking.
Haal diep adem en leest mijn post nogmaals.
pi_29619377
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:42 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

In de OP staat echter dat vrouwen hun huidige rechten niet aan zichzelf te danken hebben; waar ik het mee eens ben. Het gaat dus wel degelijk om intrinsieke waarden tegenover gelijke behandeling volgens de wet. Omdat de term 'gelijkwaardigheid' adhv de wet mij wel duidelijk lijkt, ging ik door op de intrinsieke waarden (waar jullie het ook over hadden oen ik dit topic binnen kwam strompelen... dus wat willen jullie van mij ).
Jij bent dus onbekend met de feministische golf? Zowel de eerste als de tweede? We hebben die ongelijkheid ook aan de mannen te danken gehad. Dus eerste moeten we dat ondergaan, om vervolgens dankbaar te zijn? Er is hard voor gevochten door vrouwen!
  zondag 14 augustus 2005 @ 01:44:43 #168
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29619383
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:39 schreef Brennie het volgende:

De bescherming en veiligheid van de vrouw afnemen zou de vrouw fysiek kwetsbaar maken. Met de nadruk op fysiek. Volledige mentale afhankelijkheid zal je nooit krijgen.
Wat koop je voor die mentale onafhankelijkheid?
  zondag 14 augustus 2005 @ 01:44:48 #169
106776 Nickthedick
pi_29619387
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:37 schreef djenneke het volgende:

[..]

Btw... ze kunnen nog geen sperma namaken fyi. Als wij uitsterven, sterven jullie ook uit.
pi_29619393
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:44 schreef -Angel- het volgende:

[..]

zelfrespect
pi_29619409
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:44 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Btw... ze kunnen nog geen sperma namaken fyi. Als wij uitsterven, sterven jullie ook uit.
laten we niet verder gaan op dit soort onzin, het was maar een grapje
  zondag 14 augustus 2005 @ 01:46:57 #172
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29619430
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:45 schreef djenneke het volgende:

zelfrespect
Ik denk dat je in die situatie weinig hebt aan je zelfrespect.
pi_29619444
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:44 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Als iets belangrijk is, dan is het wel mentale vrijheid! Me dunkt.
Er is een groot verschil tussen fysieke en mentale onderdrukking.. om een voorbeeld te noemen.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_29619473
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:41 schreef djenneke het volgende:

[..]

//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 14 augustus 2005 @ 01:49:27 #175
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29619480
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:47 schreef Brennie het volgende:

Er is een groot verschil tussen fysieke en mentale onderdrukking.. om een voorbeeld te noemen.
Geloof je het zelf? Geef anders eens een voorbeeld van fysieke en mentale onderdrukking.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')