Wil je daarmee zeggen dat je in wezen overbodig bent?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:30 schreef djenneke het volgende:
welnee, maar helaas voor de mannen zijn er tegenwoordig genoeg apparaten, machines, etc. die dit compenseren...![]()
ook dat inderdaad...quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:28 schreef Klemvast het volgende:
[..]
"Gelijkwaardig aan" is niet hetzelfde als "gelijk aan".
er zijn nog geen machines die mensen kunnen maken schat, dus dat zou eerder mannen overbodig maken he? Maar dat zul je mij nooit horen zeggen, ik ben dol op mannenquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:31 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat je in wezen overbodig bent?
Dank je meneer 'stating the obvious'. Mannen en vrouwen zijn nooit 'gelijk'. Maar om iemand met overduidelijke tekortkomingen 'gelijkwaardig' te noemen (op intrinsieke waarden), is me iets te onrealistisch.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:28 schreef Klemvast het volgende:
[..]
"Gelijkwaardig aan" is niet hetzelfde als "gelijk aan".
Maar daar gaat het nou juist over...quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:34 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dank je meneer 'stating the obvious'. Mannen en vrouwen zijn nooit 'gelijk'. Maar om iemand met overduidelijke tekortkomingen 'gelijkwaardig' te noemen (op intrinsieke waarden), is me iets te onrealistisch.
Zijn vrouwen als mens gelijkwaardig? Hell yeah! Maar dat zijn 2 heel verschillende dingen die ik ook graag binnen deze discussie buiten beschouwing laat.![]()
Dan moet je ook niet een "worstelpartijtje" als voorbeeld nemen uiteraard, want daarop baseerde ik mijn opmerking.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:34 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dank je meneer 'stating the obvious'. Mannen en vrouwen zijn nooit 'gelijk'. Maar om iemand met overduidelijke tekortkomingen 'gelijkwaardig' te noemen (op intrinsieke waarden), is me iets te onrealistisch.
Zijn vrouwen als mens gelijkwaardig? Hell yeah! Maar dat zijn 2 heel verschillende dingen die ik ook graag binnen deze discussie buiten beschouwing laat.![]()
Ik heb nieuws voor je: ... mannen willen geen kinderen, ze willen alleen neuken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
er zijn nog geen machines die mensen kunnen maken schat, dus dat zou eerder mannen overbodig maken he? Maar dat zul je mij nooit horen zeggen, ik ben dol op mannen![]()
in dat geval had ik 1000 jaar over mijn studie gedaan...quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:35 schreef -Angel- het volgende:
Nickthedick, meer dan één zin, dat kunnen ze niet bevatten.
welnee, ze willen naast neuken ook graag geld en macht. En met een uitstervend ras is dat snel voorbijquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:36 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je: ... mannen willen geen kinderen, ze willen alleen neuken.![]()
![]()
Dus jij wil zeggen dat mannen vrouwen gebruiken voor de geld en de macht? Een vrouw is dus volgens jouw redenering slechts een gebruiksvoorwerp voor de man.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:37 schreef djenneke het volgende:
welnee, ze willen naast neuken ook graag geld en macht. En met een uitstervend ras is dat snel voorbij![]()
Voor mannen als jij blijkbaar wel jaquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:41 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat mannen vrouwen gebruiken voor de geld en de macht? Een vrouw is dus volgens jouw redenering slechts een gebruiksvoorwerp voor de man.
In de OP staat echter dat vrouwen hun huidige rechten niet aan zichzelf te danken hebben; waar ik het mee eens ben. Het gaat dus wel degelijk om intrinsieke waarden tegenover gelijke behandeling volgens de wet. Omdat de term 'gelijkwaardigheid' adhv de wet mij wel duidelijk lijkt, ging ik door op de intrinsieke waarden (waar jullie het ook over hadden oen ik dit topic binnen kwam strompelen... dus wat willen jullie van mijquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Maar daar gaat het nou juist over...
Haal diep adem en leest mijn post nogmaals.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:35 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet een "worstelpartijtje" als voorbeeld nemen uiteraard, want daarop baseerde ik mijn opmerking.![]()
Jij bent dus onbekend met de feministische golf? Zowel de eerste als de tweede? We hebben die ongelijkheid ook aan de mannen te danken gehad. Dus eerste moeten we dat ondergaan, om vervolgens dankbaar te zijn? Er is hard voor gevochten door vrouwen!quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
In de OP staat echter dat vrouwen hun huidige rechten niet aan zichzelf te danken hebben; waar ik het mee eens ben. Het gaat dus wel degelijk om intrinsieke waarden tegenover gelijke behandeling volgens de wet. Omdat de term 'gelijkwaardigheid' adhv de wet mij wel duidelijk lijkt, ging ik door op de intrinsieke waarden (waar jullie het ook over hadden oen ik dit topic binnen kwam strompelen... dus wat willen jullie van mij).
Wat koop je voor die mentale onafhankelijkheid?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:39 schreef Brennie het volgende:
De bescherming en veiligheid van de vrouw afnemen zou de vrouw fysiek kwetsbaar maken. Met de nadruk op fysiek. Volledige mentale afhankelijkheid zal je nooit krijgen.
Btw... ze kunnen nog geen sperma namaken fyi.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
welnee, ze willen naast neuken ook graag geld en macht. En met een uitstervend ras is dat snel voorbij![]()
zelfrespectquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:44 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wat koop je voor die mentale onafhankelijkheid?
laten we niet verder gaan op dit soort onzin, het was maar een grapjequote:Op zondag 14 augustus 2005 01:44 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Btw... ze kunnen nog geen sperma namaken fyi.Als wij uitsterven, sterven jullie ook uit.
![]()
Als iets belangrijk is, dan is het wel mentale vrijheid! Me dunkt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:44 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wat koop je voor die mentale onafhankelijkheid?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Voor mannen als jij blijkbaar wel ja![]()
Geloof je het zelf? Geef anders eens een voorbeeld van fysieke en mentale onderdrukking.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:47 schreef Brennie het volgende:
Er is een groot verschil tussen fysieke en mentale onderdrukking.. om een voorbeeld te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |