ok.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
geen idee, ik heb m niet bekeken, en heb daar ook geen plannen voor.
Jezus wat een uber geile super lekkere mix is dit zeg. En 90 platen in 27min wel onwijs cool. Ik heb hem nu al een stuk zitten te luisteren en het is een meesterlijke mix met alleen maar top platen oud en nieuw. Zeker het downloaden waard!!!quote:Afgelopen zaterdag was in het programma Ministry of Beats op 3FM de 50e aflevering van de Prepartymix. Voor deze jubileumuitzending heeft DJ Martin Pieters dan ook een speciale editie van de mix gemaakt. Hij heeft maar liefst 92 platen in 27 minuten weten te stoppen, van nieuwe tracks tot absolute klassiekers! Dancelog.nl heeft de primeur en biedt deze mix hier als mp3-download aan!
http://www.dancelog.nl/mi(...)Martin%20Pieters.mp3
Ja maar dan heb je nog steeds een golf.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:24 schreef leolinedance het volgende:
Net filmpje gechecked. Wel vet, een Golf 3 die alles en iedereen stront rijdt.
is al een oud filmpjequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:24 schreef leolinedance het volgende:
Net filmpje gechecked. Wel vet, een Golf 3 die alles en iedereen stront rijdt.
Ja maar die rijd wel met 2 vingers in zijn neus rondjes om jou auto heen als jij denkt dat je hard rijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:25 schreef noidea het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je nog steeds een golf.
Dat wel, maar dan liever een langzamere porsche of ferrari dan zo'n hok.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is al een oud filmpje
[..]
Ja maar die rijd wel met 2 vingers in zijn neus rondjes om jou auto heen als jij denkt dat je hard rijd
Beter dan een 200SX, of niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:25 schreef noidea het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je nog steeds een golf.
ik heb ook liever een Ferrari.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:29 schreef noidea het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan liever een langzamere porsche of ferrari dan zo'n hok.
Was jij niet degene die beweerde dat Ferrari kut was?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb ook liever een Ferrari.
En daarom heb ik ook voor mijn 35ste een Ferrari in mijn bezit en ja een echte en ja hij gaat brullen als een gek![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:35 schreef juup het volgende:
[..]
Was jij niet degene die beweerde dat Ferrari kut was?![]()
ja, hij welquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:35 schreef juup het volgende:
[..]
gedownload, even luisterenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jezus wat een uber geile super lekkere mix is dit zeg. En 90 platen in 27min wel onwijs cool. Ik heb hem nu al een stuk zitten te luisteren en het is een meesterlijke mix met alleen maar top platen oud en nieuw. Zeker het downloaden waard!!!
[afbeelding]
En ja dit is legaal dit word zelf door de DJ en radio 3 online gezet![]()
ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:35 schreef juup het volgende:
[..]
Beetje fatsoenlijke 911 na 1990 vragen ze zo 20.000 euro voor. En daarbij komt nog dat het onderhoud best prijzig is. Brandstofverbruik, en verzekering zijn niet gering.quote:
ik zie het nut niet zo in van dat LCD touchscreenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:50 schreef Ballebek het volgende:
He ook_gek ik heb me geile kast al binnen hoor, heb ook de LC18 besteld (die met de LCD touchscreen) kijken of dat ook leuk is
Ja zoek jij maar even!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:52 schreef juup het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke SC nummer het was. Wacht ff.
Als ik over een jaartje (na afstuderen) ga werken duurt het toch echt nog wel even voordat ik dat op kan hoesten. En ik wil over een tijdje ook uit huis, en dat kost ook wel iets. En zoals ik al zei is een Porsche niet echt praktisch als enige auto.quote:
Ik wil geen opknapper. Ik wil het liefst 1tje hebben die helemaal perfect onderhouden is en die gewoon nog 100% is. Ik ben zelf niet zo'n sleutelaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:56 schreef ook_gek het volgende:
voor de mensen die een porsche willen hebben
http://www.vankesselporsche.com/auto.htm <-- daar staat voor weinig leuke opknappertjes tussen.
Og en een oldtimer kost niet veel hoor in de belastingen![]()
* ook_gek is eten![]()
Deze was het: [PTA SC]Alfa Romeo 3.2 V6 24v 247pkquote:
Daarom mijn vraag aan ThaFreak/Tjabbo of ze Mark's blunder kunnen bijvoegen in dit rijtje: FAQ Plains, Trains & Automobilesquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Shit shit shit dut moet ik de rest van m,n leven horen
![]()
Je zit in Leen's relteamquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:02 schreef juup het volgende:
Neuh, da's een kloon van mij.
Mukie moet terug !quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:08 schreef juup het volgende:
Oh, en ik wil God op mijn blote knieën bedanken dat Ijsmeis en Mukie verdwenen zijn, hallejua.
Goed geheugenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:00 schreef juup het volgende:
[..]
Deze was het: [PTA SC]Alfa Romeo 3.2 V6 24v 247pk
En met name dit:
[..]
Daarom mijn vraag aan ThaFreak/Tjabbo of ze Mark's blunder kunnen bijvoegen in dit rijtje: FAQ Plains, Trains & Automobiles!
Biertje?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:37 schreef BazzoS het volgende:
LOL @ vader: hij wou van de gang naar de keuken, mist ie de deurklink maar loopt wel door, zo tegen de deur aan met z'n hoofd![]()
![]()
daar heb je dus je hersens van geerftquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:37 schreef BazzoS het volgende:
LOL @ vader: hij wou van de gang naar de keuken, mist ie de deurklink maar loopt wel door, zo tegen de deur aan met z'n hoofd![]()
![]()
overloperquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:20 schreef hermandeperman het volgende:
Brand bier is best wel weer OK!![]()
ik lust eik alleen maar juupjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't enige goede aan Zeeland
Ja Hodfr!quote:
Alle bier is viesquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik lust eik alleen maar juupjesAnder bier is echt bah bah vergleken met jupiler.
Ga eens smaak ontwikkelen jijquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik lust eik alleen maar juupjesAnder bier is echt bah bah vergleken met jupiler.
Vorig jaar op vakantie in belgië ook Jupiler gedronken, is idd best goed te drinken, maar ik proefde niet veel verschil met grolsch hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
quote:
nee man, ga toch niet moeilijk doen over bier drinkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga eens smaak ontwikkelen jij
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:43 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Vorig jaar op vakantie in belgië ook Jupiler gedronken, is idd best goed te drinken, maar ik proefde niet veel verschil met grolsch hoor
Pauperquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee man, ga toch niet moeilijk doen over bier drinkenGewoon erin gieten die zooi en gaan met die banaan
Nee manquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dude, bier dat naar een gebed heet?
Us Heit betekend toch gewoon Onze Vader?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee manUs Heit is een bijnaam van Grutte Pier, jeweetwel, die ene die al die Hollanders heeft vermoord
Nee, Ons Vader. net even iets andersquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Us Heit betekend toch gewoon Onze Vader?
quote:
deze opmerking zat eraan te komen van jouquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:47 schreef ook_gek het volgende:
bier is een arme lui drankje!
Het bier wat van de monniken afkwam zal nu vast flink prijzig zijn hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:47 schreef ook_gek het volgende:
En wat als ik gewoon niet van die zoete rommel van jou houdtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:47 schreef ook_gek het volgende:
Durf je dat anders niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
lekker boeiend ook, bier is voor mij alleen een middel om mijzelf te vergiftigen en alles te doen wat god verboden heeft![]()
Ik bén je ex.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geen idee
Wat ex-en gesproken?
't is net Brabants, dat Fries.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar het is veel meer een zegswijze. de letterlijke vertaling van pappa is heit, maar als jet het over je vader hebt, zeg je Us Heit, ook al ben je enigst kind.
mneej mijn geweten weerhoudt me van sommige dingen, maar als dat geweten weg is heb ik nergens problemen meer meequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Durf je dat anders niet?
Ook een mooie taalquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is net Brabants, dat Fries.
"ons mam"
Zoals?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
mneej mijn geweten weerhoudt me van sommige dingen, maar als dat geweten weg is heb ik nergens problemen meer mee(njaa sommige dingen dan wel)
Ik ontken alles.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, was jij dat vorige dat week zaterdag in de Ierse Pub in Rotterdam?
voorbeelden van wat danquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Noem hoster eens voorbeelden gek!
Heel goed kereltje!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
voorbeelden van wat danDingen die ik normaal niet zou doen en met drank op wel
![]()
klopt, klopt.. Maar k had niet zoiets van: Bahquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus absoluut wel he.
Jupiler is veel zoeter dan Grolsch. Grolsch is een stuk bitterder
Smakeloos ventje ben je
Zo, ik heeft gepreekt [14.gif]
zuid-nederlanders zeggen: Ons papquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar het is veel meer een zegswijze. de letterlijke vertaling van pappa is heit, maar als jet het over je vader hebt, zeg je Us Heit, ook al ben je enigst kind.
Anders lees je even door alvorens je iets typtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:01 schreef BazzoS het volgende:
[..]
zuid-nederlanders zeggen: Ons pap
In Fryslân noemn we jou 'Spuit Alve'quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:01 schreef BazzoS het volgende:
[..]
In Nederland noemen we jou een "vervelende werkschuwe linkse boomknuffelaar"quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In Fryslân noemn we jou 'Spuit Alve'
Pf, gelukkig kom ik daar bijna nooitquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In Nederland noemen we jou een "vervelende werkschuwe linkse boomknuffelaar"
in nederland noemen we jou soort als volgt,quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In Fryslân noemn we jou 'Spuit Alve'
gullie moeierquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:01 schreef BazzoS het volgende:
[..]
als die vrouwen op stratum vanavond beetje meewerken wel jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:12 schreef hermandeperman het volgende:
Magoed, gaat er nog geneukt worden of wat?
op stratumquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
als die vrouwen op stratum vanavond beetje meewerken wel ja![]()
Ah, zeg dat danquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
stratumseind. Lange straat met kroegen in Eindhoven. Goed te doen hoor!![]()
sjoch ris oan, der hawwe wy noch san oekelquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
in nederland noemen we jou soort als volgt,
ongecontroleerde afgekeurde half tamme triangel jostie
Ach, om 4 uur heb ik het meestal toch wel gehad. Kut is dat de eettentjes voortaan allemaal om 2 uur dicht moeten. Dus als je honger hebt moet je halverwege de avond gaat vreten. En dan ook nogeens iets waarvan je niet uit je bek gaat meuren, want je moet nog terug de kroeg in om wat vrouwelijk schoon te scoren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, zeg dat dan![]()
Kut is alleen daar dat het allemaal zo vroeg dichtgaat
dat zouden ze niet begrijpen hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:20 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zeg gewoon (wanneer gullie, jullie betekend)
Jullie moeder.
Heerlijk, helder, duidelijk!
aha!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ollie moet = jullie moeder.
Ouw moet = jouw moeder.
naja ik zoek het niet, maar ik vindt het wel een stuk makkelijker laat ik het zo stellenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat vind ik dus 1 van de zieligste dingen die je kunt doen
zeik nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:22 schreef hermandeperman het volgende:
WE WONEN HODFR IN EEN VAN DE KLEINSTE LANDEN TER WERELD MET EEN EIGEN TAAL EN NOG ZIJN ER EEN PARTIJTJE MENSEN DIE VINDEN DAT ZE DAN MAAR WEER EEN ANDER TAALTJE MOETEN GAAN ONTWIKKELEN![]()
![]()
Dat zeiden de Friezen 2000 jaar geleden ook over de nederlandersquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:22 schreef hermandeperman het volgende:
WE WONEN HODFR IN EEN VAN DE KLEINSTE LANDEN TER WERELD MET EEN EIGEN TAAL EN NOG ZIJN ER EEN PARTIJTJE MENSEN DIE VINDEN DAT ZE DAN MAAR WEER EEN ANDER TAALTJE MOETEN GAAN ONTWIKKELEN![]()
![]()
tsja denk je dat je een mokkel gescoord heb (en je vrienden zeggen al dat het niet zo is...en jij maar blijven volhouden) blijkt het de dag erop toch wel erg tegen te vallen. Tsja, als ik geil ben op een gegeven moment boeit het me allemaal niet zo gek veel meer. Achteraf wel ooit spijt van maja, dat soort dingen gebeuren gewoonquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
naja ik zoek het niet, maar ik vindt het wel een stuk makkelijker laat ik het zo stellen
voor de rest de normale dronkemans dingen eh, de lelijke kanten van vrouwen niet meer zien enzo![]()
vanuit iets is beter dna niets is het dan weer wel goed te pratenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
tsja denk je dat je een mokkel gescoord heb (en je vrienden zeggen al dat het niet zo is...en jij maar blijven volhouden) blijkt het de dag erop toch wel erg tegen te vallen. Tsja, als ik geil ben op een gegeven moment boeit het me allemaal niet zo gek veel meer. Achteraf wel ooit spijt van maja, dat soort dingen gebeuren gewoon![]()
VOlgens mij kun jij vooral in het zwembad veel vrouwen scoren, met je badpakquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
tsja denk je dat je een mokkel gescoord heb (en je vrienden zeggen al dat het niet zo is...en jij maar blijven volhouden) blijkt het de dag erop toch wel erg tegen te vallen. Tsja, als ik geil ben op een gegeven moment boeit het me allemaal niet zo gek veel meer. Achteraf wel ooit spijt van maja, dat soort dingen gebeuren gewoon![]()
Precies. Denk dat ik zo langzaam maar eens ga beginnen met een bavje. Weet iemand hoe laat de voetbalsamenvattingen op tv komen? Moet nog even overwegen of ik die thuis ga kijken, in de kroeg, of gewoon morgenavond?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
vanuit iets is beter dna niets is het dan weer wel goed te praten
met mijn goddelijke lichaam kom ik inderdaad een heel eindquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
VOlgens mij kun jij vooral in het zwembad veel vrouwen scoren, met je badpak
Een gemiddelde nederlander verstaat je gelul niet eensquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:28 schreef ook_gek het volgende:
ja alles wat een andere taal spreekt moet ophoeren uit nederland.
En ja ik spreek NL
andersom is veel ergerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bier is viesquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
pak je een lekkere koude pint [afbeelding]
Nee Mark, met je bellûh.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:28 schreef ook_gek het volgende:
ja alles wat een andere taal spreekt moet ophoeren uit nederland.
En ja ik spreek NL
terug smsen dat je wel zin hebt in nog zo'n avond, en afspreken misschien?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
andersom is veel erger![]()
leuk aan het dansen met een meisje, klikt redelijk, en om een of andere reden niet op de bek pakken......
volgende dag een sms te krijgen met de boodschap:
Was wel erg gezellig he, maar had nog veel gezelliger kunnen worden....
en jij zo van![]()
Lekker?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
En dat moet op zichzelf gaan wonen? O_o Lekker zusje heb jij Mark..
nee jij metj e KEI GAAFquote:
Weten die meisjes wel dat je veel ouder bent dan 15?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
andersom is veel erger![]()
leuk aan het dansen met een meisje, klikt redelijk, en om een of andere reden niet op de bek pakken......
volgende dag een sms te krijgen met de boodschap:
Was wel erg gezellig he, maar had nog veel gezelliger kunnen worden....
en jij zo van![]()
donderdag, uit eten daarna stappenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:25 schreef BazzoS het volgende:
[..]
terug smsen dat je wel zin hebt in nog zo'n avond, en afspreken misschien?
wijst naar sigquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weten die meisjes wel dat je veel ouder bent dan 15?![]()
![]()
Heb je het tegen mij?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:42 schreef Ballebek het volgende:
Jij heb anders ook nie vooraan gestaan bij het uitdelen van verstand...
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
donderdag, uit eten daarna stappen![]()
[..]
wijst naar sig
wtf hoezo weerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe oud is ze?Toch niet weer een X-leeftijd eh?
weer is er even ingeslopenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wtf hoezo weer![]()
en ze is gewoon volwassen volgens de wet![]()
zal wel lukken....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
weer is er even ingeslopen
En volwassen volgens de wet is die van X ook net idd![]()
Maar veel plezier ermee![]()
Ik ben nu aan't bier![]()
De klep van de gasfabriek volgesn een vriendin van Ballebek.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:52 schreef ook_gek het volgende:
net een mega knal hier in scheveningen. Allemaal brandweer en politie die rond rijden.
Ben wel benieuwd wat er gebeurd is. Vanavond is er ook vuurwerk op scheveninen.
Wie weet is dat wel ontploft
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gewoon thuis bieren? Hoef je de regen ook niet in..
SUER goeie film is dat!!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:51 schreef BoJo het volgende:
The Butterfly Effect kijken en dan slapen.
matige filmquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:45 schreef Ballebek het volgende:
Mr. Mrs smith kijke en dan da bitch opzoeke in da bed
Nah ben benieuwd danquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
SUER goeie film is dat!!!!
[..]
matige film
Ten eerste is het met die Ashton Kutcher die we kennen uit comedie films.quote:
My Boss's Daughter <-- is ook een geweldige leuke filmquote:"Beauty and the Geek" (2005) TV Series (executive producer)
"You've Got a Friend" (2004) TV Series (executive producer)
The Butterfly Effect (2004) (executive producer)
My Boss's Daughter (2003) (co-producer)
"Punk'd" (2003) TV Series (executive producer)
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
oe oe oe oe morgen rijd de volvo 360 (geen modena) cup weer op zandvoort!!!!!
Het was inderdaad een vette filmquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
SNIP
De uitkomst is zonder 1 word te liegen. GEWELDIG
ijzer sterk verhaal
Ashton Kutcher zet een perfecte acteer prestatie neer
met geen 1 film te vergelijken
je word echt diep in het verhaal mee gesleept.
![]()
ik weet heus wel wat goed isquote:
ze gaan binnen kort beginnen aan een deel 2 dat lijkt me wel kutquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo'n film waarbij je het jammer vind dat ie is afgelopen na 2 uur.![]()
Kan dat beest van mij over meepraten...quote:Op zondag 14 augustus 2005 06:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom denken katten, dat als iets in hun bek past, dat het per definite eetbaar is![]()
Blijf voor de grap eens zitten al sje zo'n scheet laatquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:32 schreef hermandeperman het volgende:
Laat jij ook ruften waarbij je jezelf binnen 2 seconden uit een straal van 10 meter moet begeven omdat je anders dood neervalt?
Ik ga me zo maar eens douchen, heb het gevoel alsof die lucht in me trektquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:35 schreef ook_gek het volgende:
ja je hoord ze niet maar ruikt ze wel!
zelfs de mensen op TV vragen wat die stank is
Net gedaanquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Blijf voor de grap eens zitten al sje zo'n scheet laat
ik ga zo een body warmer kopenquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga me zo maar eens douchen, heb het gevoel alsof die lucht in me trekt
volgens mij heb je maar 1 soortquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die heb ik pas gekocht, wat voor 1 ga je kopen?
hij is goedquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:45 schreef Ballebek het volgende:
Mr. Mrs smith kijke en dan da bitch opzoeke in da bed
Netjes, hadden wij eerst gedaan uiteraard alvorens we Bakkers en 't Karrad weer onveilig hebben gemaaktquote:
Dat overkomt mij nou nooit als ik op stap gaquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:19 schreef Fugie het volgende:
gisteravond gewonnen met poker, kwam met meer geld thuis dan dat ik weg ging
mij ook nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat overkomt mij nou nooit als ik op stap ga
mjah het stap gebeuren was ook 246346x nix (mja krijg je in zeeland nogal snelquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat overkomt mij nou nooit als ik op stap ga
Kom je wel eens in Goes of niet?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
mjah het stap gebeuren was ook 246346x nix (mja krijg je in zeeland nogal snel) dus dat scheelde ook wel
Ik zit erover te denken om allebei de versterkers in me auto te gooien en dan 2 subs te nemen, alleen kost dat weer zoveel werk
mja weleens, maar gelukkig niet zo vaak.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kom je wel eens in Goes of niet?
He zo'n 190D, rijdt dat nou een beetje chill? Ze schijnen niet kapot te krijgen te zijn. Ik rijd nu een Peugeot 306 1.8 XT maar daar is toch wel het een en ander aan kapot gegaan. Misschien is zo'n bak wel een alternatief. Wel stijlvol in ieder geval. Maja ook wel erg traag.....quote:
Ligt eraan waar je wilt staanquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:19 schreef Alexxxxx het volgende:
DTM is niet duur, ik was er in 2003, zegt genoeg
Duinen niet goed genoeg voor mevrouw?quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je wilt staan.
Ik wil het duurste kaartje, maar die prijs valt ook wel mee (50 euro ongeveer) .
Nou, ik heb een keer meegereden met de 190D van Hugster, maar man, wat rijdt dat goed zegquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
He zo'n 190D, rijdt dat nou een beetje chill? Ze schijnen niet kapot te krijgen te zijn. Ik rijd nu een Peugeot 306 1.8 XT maar daar is toch wel het een en ander aan kapot gegaan. Misschien is zo'n bak wel een alternatief. Wel stijlvol in ieder geval. Maja ook wel erg traag.....
Wel eens in Lambik geweest?quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja weleens, maar gelukkig niet zo vaak.
heelijke bakquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
He zo'n 190D, rijdt dat nou een beetje chill? Ze schijnen niet kapot te krijgen te zijn. Ik rijd nu een Peugeot 306 1.8 XT maar daar is toch wel het een en ander aan kapot gegaan. Misschien is zo'n bak wel een alternatief. Wel stijlvol in ieder geval. Maja ook wel erg traag.....
Dat is toch geen geldquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je wilt staan.
Ik wil het duurste kaartje, maar die prijs valt ook wel mee (50 euro ongeveer) .
Ik wil bij de pit en de start zittenquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Duinen niet goed genoeg voor mevrouw?
Zakgeldquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*mompelt iets van 1 maand zakgeld*
*mompelt iets van 1 dag werken*quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*mompelt iets van 1 maand zakgeld*
Ja ik zat een beetje op marktplaats te kijken. Ze zijn redelijk prijzig voor een auto van die leeftijd (en meestal hoge km standen). Mijn Peugeot uit 1995 moet ongeveer 2400 opbrengen. En ik denk dat ik voor 3000 euro een mooie 190D op de kop kan tikken. Toch maar eens in gaan verdiepen misschien.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
heelijke bak![]()
niet kapot te krijgen, en ja voor de 0-100 sprintjes hoef je hem niet te nemen idd
Ik krijg het volgens mij ook niet meerquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zakgeld![]()
Dat was echt in 1800 toen ik dat voor het laatst kreeg
1 dag werken..quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
*mompelt iets van 1 dag werken*
Maar t is t waard!
Ze kunnen door tot een miljoen man!quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja ik zat een beetje op marktplaats te kijken. Ze zijn redelijk prijzig voor een auto van die leeftijd (en meestal hoge km standen). Mijn Peugeot uit 1995 moet ongeveer 2400 opbrengen. En ik denk dat ik voor 3000 euro een mooie 190D op de kop kan tikken. Toch maar eens in gaan verdiepen misschien.
Dus jij krijgt ook zakgeldquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:27 schreef Hugster het volgende:
bij mij is het elke week: red je het nog een beetje financieel ?*porto pakt en begint toe te stoppen*
pa![]()
Profiteurquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:27 schreef Hugster het volgende:
bij mij is het elke week: red je het nog een beetje financieel ?*porto pakt en begint toe te stoppen*
pa![]()
Hoge KM standen is niets vreemds voor zulke auto'squote:Op zondag 14 augustus 2005 15:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja ik zat een beetje op marktplaats te kijken. Ze zijn redelijk prijzig voor een auto van die leeftijd (en meestal hoge km standen). Mijn Peugeot uit 1995 moet ongeveer 2400 opbrengen. En ik denk dat ik voor 3000 euro een mooie 190D op de kop kan tikken. Toch maar eens in gaan verdiepen misschien.
heb ik ook gehoord ja...ik ben sowiezo wel een mercedes fanboy. Mijn pa rijdt er een, en die rijdt ook super hoor!quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze kunnen door tot een miljoen man!
Wat voor 1 heeft hij er dan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
heb ik ook gehoord ja...ik ben sowiezo wel een mercedes fanboy. Mijn pa rijdt er een, en die rijdt ook super hoor!![]()
zijn motto is: Je bent nu jong, je hebt later nog genoeg tijd om je zorgen te maken over geldquote:
Neuh, kan ik me voorstellen....quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
zijn motto is: Je bent nu jong, je hebt later nog genoeg tijd om je zorgen te maken over geld
ik vind et niet erg heur
ah, okequote:Op zondag 14 augustus 2005 15:34 schreef Fugie het volgende:
ik ben niet in lambik geweest, tenminste niet dat ik weet dus misschien ook welIk let nooit zo op waar ik binnen stap
A160 avantgardequote:Op zondag 14 augustus 2005 15:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat voor 1 heeft hij er dan?
Sinds jij bent opgehouden met OP's maken zijn ze iig al een stuk verbeterd!quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:37 schreef Alexxxxx het volgende:
581 zal ook wel weer een kut OP wordenstructureel probleem de laatste tijd.
10 sec aan de honderd. best doorsnee hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook niet vooruit te branden dus
Oh jawel hoor! Hij rijdt perfect, schakelt heerlijk. Remt goed. Alleen vind ik de stoelen niet zo. Verder echt wel Mercedes kwaliteit! Wij hebben hem nieuw gekocht in 1998 en is dus reeds 7 jaar in ons bezit. Hij ziet er nog super goed uit, en buiten het normale onderhoud nog nooit iets aan kapot gegaan.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
10 sec aan de honderd. best doorsnee hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |