ok.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
geen idee, ik heb m niet bekeken, en heb daar ook geen plannen voor.
Jezus wat een uber geile super lekkere mix is dit zeg. En 90 platen in 27min wel onwijs cool. Ik heb hem nu al een stuk zitten te luisteren en het is een meesterlijke mix met alleen maar top platen oud en nieuw. Zeker het downloaden waard!!!quote:Afgelopen zaterdag was in het programma Ministry of Beats op 3FM de 50e aflevering van de Prepartymix. Voor deze jubileumuitzending heeft DJ Martin Pieters dan ook een speciale editie van de mix gemaakt. Hij heeft maar liefst 92 platen in 27 minuten weten te stoppen, van nieuwe tracks tot absolute klassiekers! Dancelog.nl heeft de primeur en biedt deze mix hier als mp3-download aan!
http://www.dancelog.nl/mi(...)Martin%20Pieters.mp3
Ja maar dan heb je nog steeds een golf.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:24 schreef leolinedance het volgende:
Net filmpje gechecked. Wel vet, een Golf 3 die alles en iedereen stront rijdt.
is al een oud filmpjequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:24 schreef leolinedance het volgende:
Net filmpje gechecked. Wel vet, een Golf 3 die alles en iedereen stront rijdt.
Ja maar die rijd wel met 2 vingers in zijn neus rondjes om jou auto heen als jij denkt dat je hard rijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:25 schreef noidea het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je nog steeds een golf.
Dat wel, maar dan liever een langzamere porsche of ferrari dan zo'n hok.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is al een oud filmpje
[..]
Ja maar die rijd wel met 2 vingers in zijn neus rondjes om jou auto heen als jij denkt dat je hard rijd
Beter dan een 200SX, of niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:25 schreef noidea het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je nog steeds een golf.
ik heb ook liever een Ferrari.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:29 schreef noidea het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan liever een langzamere porsche of ferrari dan zo'n hok.
Was jij niet degene die beweerde dat Ferrari kut was?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb ook liever een Ferrari.
En daarom heb ik ook voor mijn 35ste een Ferrari in mijn bezit en ja een echte en ja hij gaat brullen als een gek![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:35 schreef juup het volgende:
[..]
Was jij niet degene die beweerde dat Ferrari kut was?![]()
ja, hij welquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:35 schreef juup het volgende:
[..]
gedownload, even luisterenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jezus wat een uber geile super lekkere mix is dit zeg. En 90 platen in 27min wel onwijs cool. Ik heb hem nu al een stuk zitten te luisteren en het is een meesterlijke mix met alleen maar top platen oud en nieuw. Zeker het downloaden waard!!!
[afbeelding]
En ja dit is legaal dit word zelf door de DJ en radio 3 online gezet![]()
ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:35 schreef juup het volgende:
[..]
Beetje fatsoenlijke 911 na 1990 vragen ze zo 20.000 euro voor. En daarbij komt nog dat het onderhoud best prijzig is. Brandstofverbruik, en verzekering zijn niet gering.quote:
ik zie het nut niet zo in van dat LCD touchscreenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:50 schreef Ballebek het volgende:
He ook_gek ik heb me geile kast al binnen hoor, heb ook de LC18 besteld (die met de LCD touchscreen) kijken of dat ook leuk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |