Hmmm ff denken...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:33 schreef broer het volgende:
[..]
Ze noemen het zelf nu-metalcore. Ik ben niet zo thuis in alle namen voor stijlen die je tegenwoordig (niet alleen in de metal) hebt. Ik vind het oldschool hardcore met een modern randje. Maar leg dát maar eens uit.
Ik heb hem direct op mn lj neergepleurdquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
He bah punk, wie luistert die ellende nou?
![]()
Ik vroeg om een roddel. Ik vroeg je niet om de truth, the whole truth and nothing but the truth uit te zoeken!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:32 schreef Tranceptor het volgende:
Broer schijnt te hokken met Sabrina1981, dat heeft hij iets te letterlijk genomen en hij heeft haar opgesloten. Om eruit te komen heeft Broer haar gesteld dat ze eerst flink harde seks moeten hebben. Vooralsnog houdt Sabrina haar eigen en Broer's poot stijf.
Vooralsnog is dit de laatste roddel over broer, die wel zou verklaren waarom Sabrina niet meer gezien is in dit topic de laatste tijd.![]()
ikkequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
He bah punk, wie luistert die ellende nou?
![]()
oude BSFquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hmmm ff denken...
Zoals de oude Boy Sets Fire dus?
Of eerder naar de kant van Walls of Jericho?
Zeg, gaan jullie nog neuken of houden we dit? Een tweede Mukie/Godt-affaire kan dit topic niet aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Nietus. Jij stapte ineens over op de AH.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik luisterde vroeger ook heel veel punk en nog wel eens, jong en rebels he...
AH en C1000 lijken ook zóó veel op elkaarquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:37 schreef Christine het volgende:
[..]
you can't handle the truthquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:36 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vroeg om een roddel. Ik vroeg je niet om de truth, the whole truth and nothing but the truth uit te zoeken!
Godt werkt teveel en doet geen moeitequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zeg, gaan jullie nog neuken of houden we dit? Een tweede Mukie/Godt-affaire kan dit topic niet aan.![]()
Zelfde geldt voor broer, behalve dat werken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
Godt werkt teveel en doet geen moeite![]()
Ik heb ze laatst gewoon gemistquote:
Gelukkig zijn er andere mannen die dit wel doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor broer, behalve dat werken.
Oi! Niet met namen gooien die ik niet ken. Zo diep zit ik niet in dat wereldje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:35 schreef Mukie het volgende:
Hmmm ff denken...
Zoals de oude Boy Sets Fire dus?
Of eerder naar de kant van Walls of Jericho?
Ja, omdat ik wist dat jij toch wel zou volgen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:37 schreef Christine het volgende:
Wat dacht je van geen van beide?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:38 schreef Tranceptor het volgende:
Zeg, gaan jullie nog neuken of houden we dit?
Ik ben gek op mannen die de leiding durven nemen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:44 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, omdat ik wist dat jij toch wel zou volgen.
Ja, ik zou inderdaad eens wat meer moeten werken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:40 schreef Christine het volgende:
Zelfde geldt voor broer, behalve dat werken.
En ik op vrouwen die datzelfde doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:45 schreef Christine het volgende:
Ik ben gek op mannen die de leiding durven nemen.
Ik zie hier een geweldige combinatie voor een tv-show. Eèèèèn actiequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:47 schreef broer het volgende:
[..]
En ik op vrouwen die datzelfde doen.
Ik lijd al genoeg hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:47 schreef broer het volgende:
[..]
En ik op vrouwen die datzelfde doen.
'Jouw leiding, mijn leiding'?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:48 schreef Litpho het volgende:
Ik zie hier een geweldige combinatie voor een tv-show. Eèèèèn actie.
Zal ik doen, bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:43 schreef broer het volgende:
[..]
Oi! Niet met namen gooien die ik niet ken. Zo diep zit ik niet in dat wereldje.
Ik kwam deze band bij toeval twee keer tegen in een lokale bandwedstrijd en was erg onder de indruk van de 'muzikale grapjes' die ze maakten. Stijlen mengen, leentjebuur spelen bij niet-voorde handliggende genres, onverwachte geluiden en ritmes. De zanger wist ook zeer te overtuigen. Maar concreet vergelijkingsmateriaal vind ik lastig om te noemen.
Ga vanavond eens kijken, en vertel me waar het op leek.
quote:
Ik zat aan Goede leiding, slechte leiding te denken, maar je input wordt uiteraard gewaardeerdquote:
"If I'm the best, it's because you made me the best"quote:
Dat hoor ik wel vakerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:47 schreef dawg het volgende:
Muuk! Op je ava lijk jij veel op Lindsay Lohan.
En aloha everyone.
You're welcomequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
"If I'm the best, it's because you made me the best".
Andere topics checkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:42 schreef 907 het volgende:
topic dood? want er is al ruim een half uur niets gezegd
Te gezelligquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al.
Gister gezellig geweest? Op stap toch?
Ja, was cool. En wodka.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Te gezellig
Moet eens leren om niet zoveel wodka te drinken
Straks weer naar de stad
En jij?
Roes uitslapen is okay.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:01 schreef Mukie het volgende:
ik ben nog steeds bezig met mn ontbijt
Lees eerst eens het topic, wiseassquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:40 schreef Tranceptor het volgende:
Ik geloof niet in vreemdgaan, je dient je gewoon netjes voor te stellen IMHO.
Er zijn al miljoenen van die topics geweest inmiddels, ik denk niet dat er serieus nieuwe informatie instaat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
Lees eerst eens het topic, wiseass
jeujquote:
ik wil ook best op jou zitten hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:17 schreef Tranceptor het volgende:
Sommige vrouwen doen alles om aan hangzakken te komen.
whaha ja hoor best redelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk een beetje dansen?![]()
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:28 schreef saaw het volgende:
maar zulk soort dansen bedoel je vast niet![]()
![]()
hoezo is dat slecht dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer bij?![]()
Je denkt ook altijd het slechtste van me meteen.![]()
![]()
Kom op zeg, je post nog in PUB, dat KAN gewoon niet.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kom op zeg, je post nog in PUB, dat KAN gewoon niet.![]()
Ik wilde juist beweren dat je wel een puber bent.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:33 schreef saaw het volgende:
[..]wou je beweren dat ik geen puber meer ben? en tiener ben ik zowiezo nog, dus niet miepen
Nee, maar niemand anders durft meer te posten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:30 schreef melismay het volgende:
Is dit het Saaw en Tranceptor topic
Als dat zo is: geen wonder dat zo ongeveer de hele kliek is overgestapt op die R&P-reeks.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:30 schreef melismay het volgende:
Is dit het Saaw en Tranceptor topic
Ah waarom nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, maar niemand anders durft meer te posten.![]()
Ow ok, dan ga ik even verder vragen, dacht dat jullie alle antwoorden hadden...quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:46 schreef saaw het volgende:
maar ik ga ook weer dus nu is het TC's topic?
dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |