Wat dacht je van geen van beide?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:38 schreef Tranceptor het volgende:
Zeg, gaan jullie nog neuken of houden we dit?
Ik ben gek op mannen die de leiding durven nemen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:44 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, omdat ik wist dat jij toch wel zou volgen.
Ja, ik zou inderdaad eens wat meer moeten werken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:40 schreef Christine het volgende:
Zelfde geldt voor broer, behalve dat werken.
En ik op vrouwen die datzelfde doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:45 schreef Christine het volgende:
Ik ben gek op mannen die de leiding durven nemen.
Ik zie hier een geweldige combinatie voor een tv-show. Eèèèèn actiequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:47 schreef broer het volgende:
[..]
En ik op vrouwen die datzelfde doen.
Ik lijd al genoeg hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:47 schreef broer het volgende:
[..]
En ik op vrouwen die datzelfde doen.
'Jouw leiding, mijn leiding'?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:48 schreef Litpho het volgende:
Ik zie hier een geweldige combinatie voor een tv-show. Eèèèèn actie.
Zal ik doen, bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:43 schreef broer het volgende:
[..]
Oi! Niet met namen gooien die ik niet ken. Zo diep zit ik niet in dat wereldje.
Ik kwam deze band bij toeval twee keer tegen in een lokale bandwedstrijd en was erg onder de indruk van de 'muzikale grapjes' die ze maakten. Stijlen mengen, leentjebuur spelen bij niet-voorde handliggende genres, onverwachte geluiden en ritmes. De zanger wist ook zeer te overtuigen. Maar concreet vergelijkingsmateriaal vind ik lastig om te noemen.
Ga vanavond eens kijken, en vertel me waar het op leek.
quote:
Ik zat aan Goede leiding, slechte leiding te denken, maar je input wordt uiteraard gewaardeerdquote:
"If I'm the best, it's because you made me the best"quote:
Dat hoor ik wel vakerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:47 schreef dawg het volgende:
Muuk! Op je ava lijk jij veel op Lindsay Lohan.
En aloha everyone.
You're welcomequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
"If I'm the best, it's because you made me the best".
Andere topics checkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:42 schreef 907 het volgende:
topic dood? want er is al ruim een half uur niets gezegd
Te gezelligquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al.
Gister gezellig geweest? Op stap toch?
Ja, was cool. En wodka.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Te gezellig
Moet eens leren om niet zoveel wodka te drinken
Straks weer naar de stad
En jij?
Roes uitslapen is okay.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:01 schreef Mukie het volgende:
ik ben nog steeds bezig met mn ontbijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |