Dit is overigens ook gelul.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:40 schreef Tafkahs het volgende:
Sample a look back you look and find
Nothing but rednecks for 400 years if you check
Had je je spandoek bij je?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:50 schreef Monidique het volgende:
Zo, daar zijn we weer.
En alle ingrediënten waren er: tientallen malen op je muil gaan bij Peter Pan Speedrock
Leugen.quote:té jonge meisjes zoenen
Klinkt als de ideale Michiel Smit camping.quote:die opgehaald werden door hun moeder, barbecue, bier, Bomberman...
Kon je de kanker krijgen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:51 schreef Monidique het volgende:
En, laat ik het niet vergeten, Frans B. en Lange Baas, of hoe ze ook mogen heten.
Waar trad Peter Pan op ?!..... ik hoef ze niet meer te zien... 5x in 3 jr is iets te veel van het goede.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:50 schreef Monidique het volgende:
Zo, daar zijn we weer.
En alle ingrediënten waren er: tientallen malen op je muil gaan bij Peter Pan Speedrock, té jonge meisjes zoenen die, [i]by the way[/i,] opgehaald werden door hun moeder (nb:), barbecue, bier, Bomberman... Nou ja, je kent het wel.
.
Nee, maar verder hou ik mijn mond en walg ik. Nee, hoor, het was een leuk meisje, dat weet ik wel, ze was knap, dat weet ik wel. Vraag me niet hoe ze heet of hoe ze bij de HERE bekend is, je ne sais pas. Maar goed, nogal vaag verhaal, ik weet de helft ook nog niet helemaal.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:53 schreef MrX1982 het volgende:
Meisjes zoenen die worden opgehaald door hun moeder![]()
Over welke leeftijdscategorie spreken we dan 11 t/m 14?
night of the living baseheadsquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Rebel without a pulse!
In... in... uhm... 't Zand.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waar trad Peter Pan op ?!..... ik hoef ze niet meer te zien... 5x in 3 jr is iets te veel van het goede.
die gast met die tattoos op zijn bierbuik is gaafquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:50 schreef Monidique het volgende:
Zo, daar zijn we weer.
En alle ingrediënten waren er: tientallen malen op je muil gaan bij Peter Pan Speedrock, té jonge meisjes zoenen die, [i]by the way[/i,] opgehaald werden door hun moeder (nb:), barbecue, bier, Bomberman... Nou ja, je kent het wel.
.
lol ik ben trots op jequote:Op zondag 14 augustus 2005 20:56 schreef Monidique het volgende:
Nee, maar verder hou ik mijn mond en walg ik. Nee, hoor, het was een leuk meisje, dat weet ik wel, ze was knap, dat weet ik wel. Vraag me niet hoe ze heet of hoe ze bij de HERE bekend is, je ne sais pas. Maar goed, nogal vaag verhaal, ik weet de helft ook nog niet helemaal.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:55 schreef Johan_de_With het volgende:
En ik je zusje het behang van de muur laten spuiten..
Ik heb een aantal blauwe plekken, ik ben meermalen nedergevallen (wat een nep-archaïsch, patserig woord), paar keer omhoog geholpen, totaal de weg kwijt. Niet op z'n tattoos gelet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:56 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
die gast met die tattoos op zijn bierbuik is gaaf
(de zanger van Peter Pan Speedrock)quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb een aantal blauwe plekken, ik ben meermalen nedergevallen (wat een nep-archaïsch, patserig woord), paar keer omhoog geholpen, totaal de weg kwijt. Niet op z'n tattoos gelet.
Dikke Dennisquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:56 schreef Tafkahs het volgende:
die gast met die tattoos op zijn bierbuik is gaaf
't Is net als ieder ander weekeinde.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:06 schreef MrX1982 het volgende:
Dat je nog leeft en kunt posten is dus een wonder![]()
Dat is niet de zanger van PPP, maar de suport act... maar ze spelen altijd samen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:05 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
(de zanger van Peter Pan Speedrock)
die ja, RESPEC!quote:
Terwijl het gewoon de moeder van Charlotte was.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Volgens mij zag je er na afloop uit alsof je door de dappere Vikingen met harnas en al door de modder was gesleept.
O, heette ze zó?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Terwijl het gewoon de moeder van Charlotte was.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:38 schreef RichardQuest het volgende:
Hmm, weet iemand iets leuks in A'Dam/R'Dam om te doen met twee bejaarde toeristen?
In rolstoelen? Dan kunnen ze een wedstrijdje doen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:38 schreef RichardQuest het volgende:
Hmm, weet iemand iets leuks in A'Dam/R'Dam om te doen met twee bejaarde toeristen?
Als ze daarvan houden, kunnen ze met name in Amsterdam hun lol op.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:41 schreef RichardQuest het volgende:
Matige grapjes waren te voorspellen.
Sail2005?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:38 schreef RichardQuest het volgende:
www.ndsm.nlquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:38 schreef RichardQuest het volgende:
Leuk tochquote:
Ik verpest graag zondagavonden..quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Denk je dat je alles gehad hebt...
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |