Dan maak je het zeker spannend voor jezelfquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, ik heb een setje Contiforce banden besteld![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Dan maak je het zeker spannend voor jezelf
Continental heeft inderdaad een aardige slag in de juiste richting gemaaktquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
Nee, geen Contiforce, wel Continental Road Attack's. Hoor er niets anders dan positieve dingen over. Schijnen de grip van een Pilot Power te hebben en de levensduur van een BT020 door het extreem diepe profiel. Ben benieuwd. Scoort ook in elke test bijzonder goed.
En het zijn best fraaie banden om te zien:
Klik!
Test: http://www.canyonchasers.(...)-Attacks-Tested.html
Jaquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:32 schreef Makster het volgende:
Wat er bij die 400 van mij in het begin onder lag![]()
![]()
Inderdaad ja, damn das best lang geleden alweerquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
JaWist je nog toen we met -43 op de Lingedijk rijden en jij alle kanten heen gleed
Ik nog met mn Diesel sweater over mn motorjas heenWel lekker warm
Ach ja, wat is slim, motorrijden is sowieso niet slimquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Inderdaad ja, damn das best lang geleden alweer![]()
Een klein heuveltje en wat extra gas en meneer de Conti snaptje het al niet meer. Ging nergens over die band, maarja aan de andere kant met - 5 over de lekdijk scheuren met vollop pekel overal is ook niet echt bijster slim
Wat wel chill is is deze zooi
[afbeelding]
Epoxy om de tank dampdicht te maken![]()
Het wasquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vorige maand geweestMet een 276C
Was t leuk?
wat heb je verkeerd gedaanquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik moet trouwens mn B-rijbewijs halen van mn ouders
Tja slim is idd anders jaquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:48 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ach ja, wat is slim, motorrijden is sowieso niet slimMaar spannend was t wel
Hoe staat die KLX van je er nu bij
Waar zat je precies? Wij waren 2 weekies naar Italie geweest en hebben de heen- en terugreis in 2x gedaan dus de eerste en de laatste dag hadden wij in een gasthaus (Alpenblick) overnacht in Endenburg, bij Steinen. Dat is 20km schuin boven Basel (noordoost)quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:58 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Het was, ik zal dalijk nog wel een fotootje plaatsen.
Ach, straf, het is inderdaad wel makkelijk, laten we eerlijk zijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat heb je verkeerd gedaandit is een straf voor je toch
![]()
![]()
Dus als het herfst is (officieel dan, tis nu ook gewoon herfstquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Tja slim is idd anders ja
KLX staat er zo goed als bijne klaar bij![]()
Ik w8 nu nog op de braking remklauw en dan spuiten en dan is het zo goed als klaar. Moet nog wat verzinnen voor de ophanging van de kentekenplaat maar dat komt ook wel goed
Hoop dat hij eind van de maand echt helemaal klaar is, en dat is ook afhankelijk van de gene die hem gaat spuiten, maar goed ik zal er alles aan doen om hem af te krijgen![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waar zat je precies? Wij waren 2 weekies naar Italie geweest en hebben de heen- en terugreis in 2x gedaan dus de eerste en de laatste dag hadden wij in een gasthaus (Alpenblick) overnacht in Endenburg, bij Steinen. Dat is 20km schuin boven Basel (noordoost)
Ook erg mooi rijden daar. Nog bij de Freiberg geweest?
Wij hadden op de heenreis ook wel mooi weer, maar aan het einde toen we bij het hotel in Steinen aankwamen iets slechter weerquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:12 schreef Herr.Flick het volgende:
Zoals je ziet, strrrrrak blauwe hemel!
[afbeelding]
En hier waren we op weg naar "Freiburg"
[afbeelding]
Mocht je weg van je vrouw?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:19 schreef Herr.Flick het volgende:
Ben weer terug uit het zwarte woud, lekker weer gehad (26gr en strak blauwe hemel),Streetpilot is nu ook binnen..
quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach, straf, het is inderdaad wel makkelijk, laten we eerlijk zijnEn tja, als ik het toch krijg...
Denk dat ik niet zoveel lessen nodig heb.
Het is sowieso handig voor als je gaat solliciteren voor een echte baan later.
Die was mee samen met de kidz en nog 8 andere volwassenen, alleen ben ik lekker gaan motorrijden en hun hebben andere dingetjes gedaan...quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mocht je weg van je vrouw?![]()
![]()
[..]
![]()
Mooie foto'squote:Op zondag 14 augustus 2005 12:12 schreef Herr.Flick het volgende:
Zoals je ziet, strrrrrak blauwe hemel!
[afbeelding]
En hier waren we op weg naar "Freiburg"
[afbeelding]
niet meer naar schaamrandjes kijken heHquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:11 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
toch maar eventjes rijden, gisteren ook geen regen gehad.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
Nou nog even wachten tot RB zijn rug weer in orde iskan zijn expertise dan wel gebruiken als ik daar ga rondneuzen
hij kent de taal inmiddels
![]()
In Belgie bijv.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En eventueel ook nog over de grens waar het voordeel nog verder op kan lopen.![]()
Dat lang moeten ze afsteken en vol laten lopen.quote:
quote:Kwamen trouwens nog een Pepijnstraat tegen in het plaatsje Landen.Jammergenoeg geen foto kunnen maken door het drukke verkeer aldaar.
![]()
Daar gaat weer een motorlaarsquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
is ze net Weg begint het te regenen![]()
quote:
macht Spaßquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
We gaan nu naar een huisje in Schiedam kijkenen daarna nog 2 huizen in Hellevoetsluis.
![]()
Tot ooit.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb ze ook nog gefilmd toen ze de motor aan het buiten zetten wasmaar omdat ik nog niet op kracht ben durf ik die niet te posten hier
![]()
![]()
Sinds Gisterenquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:08 schreef hicham het volgende:
[..]
macht Spaß
[..]
Staat ie nog steeds in de trapgang?
Ik geloof er niks vanquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Sinds Gisterendan kan ze hem alleen naar buiten krijgen
![]()
Meestal zijn die aanbiedingen 1,- goedkoper?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:02 schreef Patrick281 het volgende:
Dat lang moeten ze afsteken en vol laten lopen.![]()
![]()
Maar inderdaad zijn de motoren daar vaak goedkoper.
Raar wel dat de Lidl in Belgie duurder is, althans met die weekaanbiedingen.![]()
Dat kwam toen naar voren met die motorspulletjes waarvan iedereen maar zat te wachten wanneer ze hier kwamen.
Duitsland en Frankrijk waren hetzelfde prijsniveau als Nederland, Belgie enkele euro's duurder.![]()
Die straten zijn vernoemd naar een of andere monnik oid.quote:![]()
![]()
![]()
We gaan nu naar een huisje in Schiedam kijkenen daarna nog 2 huizen in Hellevoetsluis.
![]()
Tot ooit.![]()
Leuk filmpje, zo rechtop de bocht doorquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
is ze net Weg begint het te regenen![]()
vang jij dan de klappen op ?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van [afbeelding] Post maar een filmpje om het te bewijzen ofzo![]()
we hadden er juist wel veel zin anquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
Leuk filmpje, zo rechtop de bocht door![]()
![]()
Ging het trouwens echt zo hard gieten met die Pepijn meet of hadden jullie toen ook gewoon geen zin die dag![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
heb er toen een filmpje van gemaaktals bewijs
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij is onderweg naar jou toequote:Op zondag 14 augustus 2005 14:43 schreef bwt het volgende:
Hier schijnt de zon nog.
Moet vast en zeker een erg lokaal buitje geweest zijn
quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:46 schreef hicham het volgende:
Filmpje doet het hier gewoon hoor
En dat andere filmpje gewoon in een spoiler tag zettenze weet hoe het werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb het ooit uitgelegd![]()
Dank je, ik wou net ff een klein rondje doenquote:
shit filmpjequote:Op zondag 14 augustus 2005 14:48 schreef Youssef het volgende:
Ok bewijs geleverd
Heb veel liever weer als op dit filmpje, maar de coyote kan ik niet horen
()
Vond ik nou ookquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:03 schreef bwt het volgende:
shit filmpje
geluid hard aan en is 't nog nix
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:03 schreef bwt het volgende:
[..]
shit filmpje
geluid hard aan en is 't nog nix
...en vele anderenquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:17 schreef bwt het volgende:
is toch het zelfde als die plaatjes van "zoek de 3 verschillen" of zo
Zeg maar 1-3 euro duurder.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:18 schreef hollander172 het volgende:
Meestal zijn die aanbiedingen 1,- goedkoper?Btw tarief is daar wel 21% ipv 19%
Misschien heb ik het verkeerd gezien.
Mja, de zoon van Karel de vijfde was Pepijn de grote, dus opzich niet zo raar in die contreien.quote:Die straten zijn vernoemd naar een of andere monnik oid.Je hebt/had ook Pepijnbier etc.
Meer is beter is het devies van FS geloof ik.quote:Waarom naar zoveel huizen kijken eigenlijk?Je hebt toch wel globaal je wensenlijstje af?
Ik mompel net naar FS whierwohnenMartieenRaus..quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
we hadden er juist wel veel zin anen waren zelfs al onderweg gegaan maar het begon ineens zo verschrikkelijk hard te regenen
![]()
heb er toen een Filmpje van gemaaktals bewijs
![]()
Edit url gefixed
wel geluid aanzetten
Schiedamquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:02 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Tot ooit.![]()
Stadhoudersstraat/singel/whatever.quote:
GMTAquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:47 schreef Patrick281 het volgende:
Roept ze terug: huH, Martin Gaus bedoel je.![]()
jij gaat doowdquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
GMTA![]()
ben weer bezig die banden te bewerken![]()
komt een leuk flat in Vlaardingen vrij binnenkortquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Stadhoudersstraat/singel/whatever.![]()
Maar hij's afgekeurd, en Hellevoetsluis doen we vanavond pas, benne lui.![]()
Was wel dichtbij mijn werk, zelfde afslag op de snelweg.![]()
Doe dat laatste maarquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:19 schreef Gebakken_vissie het volgende:
ik verveel me. De kabel ligt er hier uit.
Nu kan ik mijn achterrem gaan fixen, gaan rijden, of als een zwerver bij de buren voor het raam gaan staan in de hoop tv te kunnen kijken
Haar vader belde ook net, kwam met 5 adressen ofzo, want dan zat dochterlief niet zo in de schulden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:04 schreef Gebakken_vissie het volgende:
komt een leuk flat in Vlaardingen vrij binnenkort
Je gaat daar toch weg.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:19 schreef Gebakken_vissie het volgende:
of als een zwerver bij de buren voor het raam gaan staan in de hoop tv te kunnen kijken
quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
Leuk filmpje, zo rechtop de bocht door![]()
![]()
Ging het trouwens echt zo hard gieten met die Pepijn meet of hadden jullie toen ook gewoon geen zin die dag![]()
Inderdaad, zelfs nog afgezien van de hobbel aan het einde van de straat en die keien.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:28 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Kan bijna niet anders volgens mij.
nope, word andee woning in Gouda. word wel even wennen. zie daar huizen als je naar buiten kijkt. Hier ook wel, maar verder weg, en een voortuin dusniet iedereen zit met z'n vette klauwen aan je raam. In mijn flats had ik grasvelden voor en achter:{quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Haar vader belde ook net, kwam met 5 adressen ofzo, want dan zat dochterlief niet zo in de schulden.![]()
Want een hypotheek moet je altijd met 10-15 jaar volledig afbetaald hebben, zo deed hij dat vroeger ook.![]()
Waren ook allemaal flatjes.![]()
We hebben nu beiden een huis met een tuin.![]()
Gouda kwam net ook nog voorbij op Funda, misschien worden wij wel buren.![]()
![]()
Of ben je al met de noordenzon vertrokken daar.![]()
Het bewijs in een MSN logquote:
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs nog afgezien van de hobbel aan het einde van de straat en die keien.![]()
Vervelende gasten.![]()
![]()
Ik ben niet langs dat ding geweest. Het is inderdaad tegen sluiproutes, maar iedereen die daar woont veracht het ding volgens mij al weer.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:42 schreef Youssef het volgende:
[..]Maar ze ging volgens mij wel weer richting het driehoekje waar je helemaal niet met de motor langs mag.
![]()
Wat een onzin dat geval daar trouwens, magoed, zal wel tegen sluiproutes oid zijn
Mooi huis, lekker ruim van binnen en qua tuin.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:44 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Feedback, FAQ en Slowchat [FFS Deel 1]
Feli met het huisjequote:Op zondag 14 augustus 2005 16:44 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Feedback, FAQ en Slowchat [FFS Deel 1]
quote:
Hey, links boven zie ik er nog 2 onbeschadigdquote:
aan de vorm van de broekspijp te zien is het alleen rotonde kniequote:Op zondag 14 augustus 2005 20:05 schreef bwt het volgende:
Fulcrum, heb je ook al de andere knie voorelkaar? of is het tot op heden alleen de rotonde knie
dat is pas stoer als je die eruit rijd met je 22,3KWquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
Alleen de linker ja, van de rotonde. Vandaag de halve middag rondjes gedraaid![]()
Dus ik wissel ze eerst maar even om binnenkort, zie ik daarna wel weer. Klaverbladen ga ik eerst niet aan beginnen![]()
Vanmiddag kwam er nog iemand op een CBR900 RR Fireblade met me meedoen, dat was wel gaaf![]()
Je beleeft er wel plezier aan heH?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
Alleen de linker ja, van de rotonde. Vandaag de halve middag rondjes gedraaid![]()
Dus ik wissel ze eerst maar even om binnenkort, zie ik daarna wel weer. Klaverbladen ga ik eerst niet aan beginnen![]()
Vanmiddag kwam er nog iemand op een CBR900 RR Fireblade met me meedoen, dat was wel gaaf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |