Dan maak je het zeker spannend voor jezelfquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, ik heb een setje Contiforce banden besteld![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Dan maak je het zeker spannend voor jezelf
Continental heeft inderdaad een aardige slag in de juiste richting gemaaktquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
Nee, geen Contiforce, wel Continental Road Attack's. Hoor er niets anders dan positieve dingen over. Schijnen de grip van een Pilot Power te hebben en de levensduur van een BT020 door het extreem diepe profiel. Ben benieuwd. Scoort ook in elke test bijzonder goed.
En het zijn best fraaie banden om te zien:
Klik!
Test: http://www.canyonchasers.(...)-Attacks-Tested.html
Jaquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:32 schreef Makster het volgende:
Wat er bij die 400 van mij in het begin onder lag![]()
![]()
Inderdaad ja, damn das best lang geleden alweerquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
JaWist je nog toen we met -43 op de Lingedijk rijden en jij alle kanten heen gleed
Ik nog met mn Diesel sweater over mn motorjas heenWel lekker warm
Ach ja, wat is slim, motorrijden is sowieso niet slimquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Inderdaad ja, damn das best lang geleden alweer![]()
Een klein heuveltje en wat extra gas en meneer de Conti snaptje het al niet meer. Ging nergens over die band, maarja aan de andere kant met - 5 over de lekdijk scheuren met vollop pekel overal is ook niet echt bijster slim
Wat wel chill is is deze zooi
[afbeelding]
Epoxy om de tank dampdicht te maken![]()
Het wasquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vorige maand geweestMet een 276C
Was t leuk?
wat heb je verkeerd gedaanquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik moet trouwens mn B-rijbewijs halen van mn ouders
Tja slim is idd anders jaquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:48 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ach ja, wat is slim, motorrijden is sowieso niet slimMaar spannend was t wel
Hoe staat die KLX van je er nu bij
Waar zat je precies? Wij waren 2 weekies naar Italie geweest en hebben de heen- en terugreis in 2x gedaan dus de eerste en de laatste dag hadden wij in een gasthaus (Alpenblick) overnacht in Endenburg, bij Steinen. Dat is 20km schuin boven Basel (noordoost)quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:58 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Het was, ik zal dalijk nog wel een fotootje plaatsen.
Ach, straf, het is inderdaad wel makkelijk, laten we eerlijk zijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat heb je verkeerd gedaandit is een straf voor je toch
![]()
![]()
Dus als het herfst is (officieel dan, tis nu ook gewoon herfstquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Tja slim is idd anders ja
KLX staat er zo goed als bijne klaar bij![]()
Ik w8 nu nog op de braking remklauw en dan spuiten en dan is het zo goed als klaar. Moet nog wat verzinnen voor de ophanging van de kentekenplaat maar dat komt ook wel goed
Hoop dat hij eind van de maand echt helemaal klaar is, en dat is ook afhankelijk van de gene die hem gaat spuiten, maar goed ik zal er alles aan doen om hem af te krijgen![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waar zat je precies? Wij waren 2 weekies naar Italie geweest en hebben de heen- en terugreis in 2x gedaan dus de eerste en de laatste dag hadden wij in een gasthaus (Alpenblick) overnacht in Endenburg, bij Steinen. Dat is 20km schuin boven Basel (noordoost)
Ook erg mooi rijden daar. Nog bij de Freiberg geweest?
Wij hadden op de heenreis ook wel mooi weer, maar aan het einde toen we bij het hotel in Steinen aankwamen iets slechter weerquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:12 schreef Herr.Flick het volgende:
Zoals je ziet, strrrrrak blauwe hemel!
[afbeelding]
En hier waren we op weg naar "Freiburg"
[afbeelding]
Mocht je weg van je vrouw?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:19 schreef Herr.Flick het volgende:
Ben weer terug uit het zwarte woud, lekker weer gehad (26gr en strak blauwe hemel),Streetpilot is nu ook binnen..
quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach, straf, het is inderdaad wel makkelijk, laten we eerlijk zijnEn tja, als ik het toch krijg...
Denk dat ik niet zoveel lessen nodig heb.
Het is sowieso handig voor als je gaat solliciteren voor een echte baan later.
Die was mee samen met de kidz en nog 8 andere volwassenen, alleen ben ik lekker gaan motorrijden en hun hebben andere dingetjes gedaan...quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mocht je weg van je vrouw?![]()
![]()
[..]
![]()
Mooie foto'squote:Op zondag 14 augustus 2005 12:12 schreef Herr.Flick het volgende:
Zoals je ziet, strrrrrak blauwe hemel!
[afbeelding]
En hier waren we op weg naar "Freiburg"
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |