abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29608015
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:28 schreef hicham het volgende:

[..]

Tandwieleffect is nu weg
Dat heeft weer met kneedownen met of zonder regen te maken..
pi_29608221
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:38 schreef ploderus het volgende:
verhaal
!!!

Kweet niet wat ik erover moet denken. Maarjah, op hoop van zegen dan maar he
Vet proppig man.
pi_29608261
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:47 schreef vetprob het volgende:

[..]

!!!

Kweet niet wat ik erover moet denken. Maarjah, op hoop van zegen dan maar he
Denk er maar van wat je wilt denken, maar de kans is groot dat je op deze manier tijdens kneedownen ingehaald wordt door ventjes op Bandits
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_29608443

Ik ben weg Straks nog even lezen wat je nou echt had geshreven
Vet proppig man.
pi_29608452
En toen bleef het stil..
Youssepoester is nu toch niet alle verf van zijn bandenlogo's aan het krabben toch?
O nee, wat heb ik nu weer veroorzaakt
pi_29608470
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:56 schreef vetprob het volgende:

Ik ben weg Straks nog even lezen wat je nou echt had geshreven
Oh wacht daar istie al weer
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:57:07 #107
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_29608473
Hey MC peeps

Vandaag het kenteken overgeschreven van mijn VFR dus nu is ie echt niet meer van mij
wel al even rond gekeken voor een andere motor en sommige nieuwe ( lees overjarige) motoren zijn best aantrekkelijk geworden qua prijs maar de meeste zijn toch wel gemaakt voor kortere mensen

net even met de CBR van Rausje over de parkeerplaats gereden en dat ging weliswaar zonder pijn oid dus zoals je daaruit kan begrijpen gaat het langzaam weer goed komen met mijn pols en spieren nog wel rustig aan doen om het een en ander niet te overbelasten.

het verzekerings geld van de VFR is inmiddels ook al binnen dus ik kan eindelijk op zoek gaan naar een andere motor misschien dat ik over maandje of wat weer rijd

kan haast niet wachten
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_29608553
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey MC peeps

Vandaag het kenteken overgeschreven van mijn VFR dus nu is ie echt niet meer van mij
wel al even rond gekeken voor een andere motor en sommige nieuwe ( lees overjarige) motoren zijn best aantrekkelijk geworden qua prijs maar de meeste zijn toch wel gemaakt voor kortere mensen

net even met de CBR van Rausje over de parkeerplaats gereden en dat ging weliswaar zonder pijn oid dus zoals je daaruit kan begrijpen gaat het langzaam weer goed komen met mijn pols en spieren nog wel rustig aan doen om het een en ander niet te overbelasten.

het verzekerings geld van de VFR is inmiddels ook al binnen dus ik kan eindelijk op zoek gaan naar een andere motor misschien dat ik over maandje of wat weer rijd

kan haast niet wachten
hey!

beters om te horen dat het steeds beter gaat!
En dat je weer op zoek gaat naar een nieuwe motor Nu toch een kawa?
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:05:42 #109
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_29608711
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 19:00 schreef ploderus het volgende:

[..]

hey!

beters om te horen dat het steeds beter gaat!
En dat je weer op zoek gaat naar een nieuwe motor Nu toch een kawa?
ze hebben bij Arie Molenaar een paar nieuwe Kawasaki ZZR600 staan voor een hele leuke prijs hij is alleen jammer genoeg alleen in het metallic blauw te leveren alleen de prijs is geweldig afgeprijsd, van ongeveer 9900 euro naar 6500 euro dat is tenminste een aanbieding een nieuwe Suzuki SV650S kost dat ook daar dat zijn wel erg verleidelijke prijzen hoor tov een 2e hands ander merk motor

ben er nog niet uit wat de volgende motor moet gaan worden
Let's race
Buienradar
pi_29608808
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 19:05 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ze hebben bij Arie Molenaar een paar nieuwe Kawasaki ZZR600 staan voor een hele leuke prijs hij is alleen jammer genoeg alleen in het metallic blauw te leveren alleen de prijs is geweldig afgeprijsd, van ongeveer 9900 euro naar 6500 euro dat is tenminste een aanbieding een nieuwe Suzuki SV650S kost dat ook daar dat zijn wel erg verleidelijke prijzen hoor tov een 2e hands ander merk motor

ben er nog niet uit wat de volgende motor moet gaan worden
Voor datzelfde geld kan ik ook nog wel een blauwe ZX6R uit 2001 regelen.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:20:26 #111
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_29609050
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 19:10 schreef ploderus het volgende:

[..]

Voor datzelfde geld kan ik ook nog wel een blauwe ZX6R uit 2001 regelen.
tja blauw heH
Let's race
Buienradar
pi_29609084
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 19:20 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

tja blauw heH
Ik kan er ook nog een kwastje en een pot verf bij regelen; kleur naar wens
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:29:27 #113
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_29609248
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 19:21 schreef ploderus het volgende:

[..]

Ik kan er ook nog een kwastje en een pot verf bij regelen; kleur naar wens
Let's race
Buienradar
pi_29609453
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 19:29 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Dah doe iek gratiez speziahl vohr jouw

Indiehn gewenzth zelvs struktoerverf, maar zoals de naam al zegt is dat meer voor toermotoren; strukTOERverf..

Keuze is aan jou
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:45:48 #115
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_29609585
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 19:39 schreef ploderus het volgende:

[..]

Dah doe iek gratiez speziahl vohr jouw

Indiehn gewenzth zelvs struktoerverf, maar zoals de naam al zegt is dat meer voor toermotoren; strukTOERverf..

Keuze is aan jou
zou je echt je motor weg willen doen ?

het is dat ie te klein is voor mij
Let's race
Buienradar
pi_29609699
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 19:45 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

zou je echt je motor weg willen doen ?

het is dat ie te klein is voor mij
Ik rij er nu ook al meer dan twee jaar op. Zit te denken aan iets pittigers.. Misschien GSX-R750 2001-2003 ofzo. Of een blade uit '93 ofzo om kosten te besparen. Wil ook ooit nog het huis uit

En voor 6500 zou je hem zo op mogen halen hoor Heb er zelf toendertijd niet veel meer voor betaald

[edit] Zitpositie van dat ding is best goed te doen. Ik ben zelf ongeveer 1.90 en kan er best aardig op zitten..[/edit]

[ Bericht 11% gewijzigd door ploderus op 13-08-2005 19:56:16 ]
pi_29609911
Ik ga er weer eens vandoor! De zaterdagavond is nog erg jong
Fijne avond allemaal!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:03:18 #118
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_29610034
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 19:50 schreef ploderus het volgende:

[..]

Ik rij er nu ook al meer dan twee jaar op. Zit te denken aan iets pittigers.. Misschien GSX-R750 2001-2003 ofzo. Of een blade uit '93 ofzo om kosten te besparen. Wil ook ooit nog het huis uit

En voor 6500 zou je hem zo op mogen halen hoor Heb er zelf toendertijd niet veel meer voor betaald

[edit] Zitpositie van dat ding is best goed te doen. Ik ben zelf ongeveer 1.90 en kan er best aardig op zitten..[/edit]
ik ben 2.02m en heb gemerkt dat ik qua zithouding toch aan een iets grotere motor moet
wil het voor langere tijd ook nog uit te houden zijn.
Let's race
Buienradar
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:05:55 #119
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_29610100
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 19:59 schreef ploderus het volgende:
Ik ga er weer eens vandoor! De zaterdagavond is nog erg jong
Fijne avond allemaal!
bye

veel plezier
Let's race
Buienradar
pi_29610191
woops ik was in slaap gedonderd voor de tv
pi_29611080
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:38 schreef ploderus het volgende:

[..]

Het ziet er wel mooi uit, maar:
Een normale Pilot Power heeft een oppervlakte dichtheidsspanning van 0.31 CFM * g^2 * m/ vierkante cm (zie site van fabrikant)
De band is volledig ontworpen aan de hand van deze waarde. Iedere op de band geplaatste tekst is dan ook in overeenstemming met deze waarde. Daarom staat ook het ene grote logo (Michelin) precies tegenover het andere grote logo (Pilot Power). Precies een kwart slag gedraaid staan dan weer kleinere stukken tekst, zoals productiedatum, draairichting, bandenmaat etc..
Dit is allemaal zo uitgekiend om de bovengenoemde waarde precies aan te houden.
Doordat je de letters nu gekleurd hebt, zit er een laagje inkt/verf op. Dit laagje heeft natuurlijk ook een massa. Zelfs al is deze massa erg klein, het beinvloed de bovengenoemde waarde al redelijk snel, ivm CFM * -> g^2 <- * m ... Het gaat om de massa in het kwadraat. De originele waarde zou hierdoor zo naar de 0.36 veranderd kunnen zijn. Dan zit je al bijna op de waarde van een toerband..
Zeker op hoge snelheden zal dit de band parten kunnen gaan spelen, wat je zult merken in het weggedrag.
Dat een heel klein gewicht al veel invloed kan hebben zie je bijvoorbeeld al aan het balanceren van de wielen; 20g lood (dit is echt bijna niets..) geeft al een merkbaar verschil. En dan zit balanceerlood nog eens minder ver van het draaipunt ook..
GEWELDIG VERHAAL Jij moet echt bij een kutbedrijf werken als PR man, jij kan van alles wel wat leuks maken naar de buitenwereld toe
quote:
Hey MC peeps

kan haast niet wachten
Welkom terug
pi_29611100
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:56 schreef ploderus het volgende:
En toen bleef het stil..
Youssepoester is nu toch niet alle verf van zijn bandenlogo's aan het krabben toch?
O nee, wat heb ik nu weer veroorzaakt
Mij een beetje belachelijk maken Magoed, kwam net thuis en vond het wel weer mooi staan. Wat een beetje wit wel niet met je banden kan doen

Nee, we waren even gaan eten bij broerlief vandaag. We moeten een roulatie systeem bedenken, morgen bij oma & opa en overmorgen bij halfzuster ofzo. En als ze elke keer wat meegeven hoeven we telkens 2 dagen geen eten te maken.
quote:
Das snel

Alleen die ZZR net als diegene die de eerste Bossche bolle meet regelde en nu een R1 of 6 heeft Dies wat minder
Vet proppig man.
pi_29611155
Oh hey Merc, welkom terug
pi_29611222
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:40 schreef vetprob het volgende:

[..]

Mij een beetje belachelijk maken
Zonder P-Lo doe je het anders zelf wel

quote:
[..]

Nee, we waren even gaan eten bij broerlief vandaag. We moeten een roulatie systeem bedenken, morgen bij oma & opa en overmorgen bij halfzuster ofzo. En als ze elke keer wat meegeven hoeven we telkens 2 dagen geen eten te maken.
Voor morgen hebben we nog een kliekje meegekregen
pi_29611223
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
woops ik was in slaap gedonderd voor de tv
Iets te intensief gekneedowned? Met stijfgeknepen billetjes zo ver mogelijk rekken om de grond te raken?
Vet proppig man.
pi_29611354
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wow.. net weer even geoefend bij dezelfde turborotonde, nog zo eentje en nog een normale (kleine). Ging echt goed

Op zo'n grote rotonde heb ik echt 2 keer een compleet rondje met de knie op de grond gereden, dat is gaaf

Kom ik thuis, kijk even naar mijn slider.. zo die is flink vlak geschuurd

[afbeelding]

Goed hey Fulcrum
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:49:43 #127
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_29611372
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:40 schreef vetprob het volgende:

[..]

Mij een beetje belachelijk maken Magoed, kwam net thuis en vond het wel weer mooi staan. Wat een beetje wit wel niet met je banden kan doen

[..]

Das snel

Alleen die ZZR net als diegene die de eerste Bossche bolle meet regelde en nu een R1 of 6 heeft Dies wat minder
de prijs was wel opvallend laag voor een splinternieuwe motor alleen die kleur

qua zithouding pastte ik er best goed op eigenlijk vandaar dat ik het 10 minuten overwogen heb
Let's race
Buienradar
pi_29611416
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:49 schreef Mercy_symbol het volgende:

qua zithouding pastte ik er best goed op eigenlijk vandaar dat ik het 10 minuten overwogen heb
Die 10 minuten vergeef ik je dan maar

Overigens, je mist weinig zonder motor volgens mij. Hopen dat het volgende week mooi weer wordt, anders heb ik echt bijna geen kilometers meer op de Kawa gezet, terwijl ik daarvoor toch een paar honderd per week erop zette
Vet proppig man.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:54:19 #129
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_29611510
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:51 schreef vetprob het volgende:

[..]

Die 10 minuten vergeef ik je dan maar

Overigens, je mist weinig zonder motor volgens mij. Hopen dat het volgende week mooi weer wordt, anders heb ik echt bijna geen kilometers meer op de Kawa gezet, terwijl ik daarvoor toch een paar honderd per week erop zette
ik had een sms naar boven gestuurd dat ze het wel konden laten regenen omdat ik toch niet kon rijden

vanaf nu word het weer mooi weer
Let's race
Buienradar
pi_29611557
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:51 schreef vetprob het volgende:

[..]

Je hebt anders wel een meet met je vriendjes gemist
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:54 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ik had een sms naar boven gestuurd dat ze het wel konden laten regenen omdat ik toch niet kon rijden

vanaf nu word het weer mooi weer
Neeheeej, nog niet
Over 2 weken pas
pi_29611624
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:55 schreef hicham het volgende:
Je hebt anders wel een meet met je vriendjes gemist
Die missen striping en witte letters

Megameet anyone trouwens De megameet zelf vond ik trouwens vrij weinig aan, dus als er toch niet een route achteraf wordt gereden heeft het geen zin.
Vet proppig man.
pi_29611667
-blub-
pi_29611685
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:44 schreef vetprob het volgende:

[..]

Iets te intensief gekneedowned? Met stijfgeknepen billetjes zo ver mogelijk rekken om de grond te raken?
Nouja die zitpositie is best vermoeiend inderdaad
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:48 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Goed hey Fulcrum
pi_29611762

Oh great.. wat komt daar nou weer aanzetten
pi_29611772
Ow het Arie Molenaar verhaal is al verteld.

Vandaag weer eens lekker gereden. Was best lang geleden eigenlijk. Kwam met name door het Kinderen-Uit-Tilburg weer. En Mercy was ook wat aan de beterende hand dus zijn we hier en daar al naar een motorzaak geweest, waardoor ik ook niet heb gereden.

Vorige week al weer de hele week gewerkt. Dat viel echt tegen. Ik heb nog geprobeerd te fokken, maar het was zooooo traaaaaaagggghh dat dat toch niet ging werken.

Ik dacht dat het heel slecht weer zou worden vanavond. Toen Martie net de motor van mij buiten wilde zetten, begon het dus ook te regenen. Een paar tellen later was het weer droog, dus ik ben toch maar gegaan. Iedere keer heb ik de ritten al uitgesteld vanwege eventueel slecht weer. Het werd tijd om weer eens lekker te genieten.

Vandaag dus lekker gereden. Ik had geen route en ik dacht dat het dan nog wel tegen zou vallen. Alleen rijden is toch wat saaier en als ik dan geen route kan vinden dan ben ik zo weer terug dacht ik, maar dat viel allemaal reuze mee. Nu heb ik weer wat schitterende bochten ontdekt. Eerst eventjes lekker gereden op een industrieterrein vlakbij om de bandjes op te warmen en even in te komen in het bochtenwerk. KD nog geprobeerd, maar het verzitten was niet echt een succes. Ik vond het ook al heel tof dat ik na twee weken rijden of zo toch nog maar krap 1 cm schaamrandjes had.

Vooral bij Sint-Oedenrode zijn erg mooie bochten. Daar ben ik dan ook een stuk of 10 keer heen en weer gereden. Daarna dacht ik effe lekker rotonde te rijden, komt er een of andere in een vrachtwagen die denkt dat ik eerder af zou slaan omdat ik al een rondje had gereden, dus die peerde z'n lompe gevaarte zo de rotonde op. Ik had het al verwacht, dus verder niks aan het handje. Verder ook niet te veel last gehad van koekblikkers en zo.
pi_29611852
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:02 schreef Rausdouwer het volgende:

Vandaag dus lekker gereden. Ik had geen route en ik dacht dat het dan nog wel tegen zou vallen. Alleen rijden is toch wat saaier en als ik dan geen route kan vinden dan ben ik zo weer terug dacht ik, maar dat viel allemaal reuze mee. Nu heb ik weer wat schitterende bochten ontdekt. Eerst eventjes lekker gereden op een industrieterrein vlakbij om de bandjes op te warmen en even in te komen in het bochtenwerk. KD nog geprobeerd, maar het verzitten was niet echt een succes. Ik vond het ook al heel tof dat ik na twee weken rijden of zo toch nog maar krap 1 cm schaamrandjes had.
Oeh een vrouw die kan rijden.. I like it
pi_29611889
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
-blub-
Wat heb jij toch met dat geblub
quote:
Ik ga vast voor de TV zitten
quote:

<<knip>>
Nog een Aspirant KD'er
Maar nu wil ik ook graag rijden

Ach, nog even geduld dan maar

Als ik trouwens ga spelen op rotondes / klaverbladen laat ik mijn knipperlicht altijd gewoon aanstaan naar links/rechts (rotonde/klaverblad). Dat helpt misschien wel ene beetje, toen we een tijd geleden op een klaverblad ff gingen spelen (vroegah ) deden jullie dat niet
pi_29611913
quote:

Buiten meetings om vind ik hier rijden eigenlijk helemaal niet zo leuk Tenminste, bochtjes rijden. Woon - werk / woon - sport etc. is altijd wel leuk een beetje bleren door de stad Maar volgens mij beginnen een aantal mensen me van afstand al te herkennen

Dus dat wil ik ook niet meer zo vaak doen, zelfs me vader zei subtiel iets over "was jij daar en daar vanmiddag" laatst. De dijkes die we laatst hebben gereden bij Amsterdam vind ik te 'gevaarlijk'

Fulcrum werk je eigenlijk door de week
Vet proppig man.
pi_29611973
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:07 schreef vetprob het volgende:

Euh nee? Hoe kom je daar bij.. Was deze week wel toevallig weg, als je dat bedoelde
pi_29612019
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:06 schreef hicham het volgende:

[..]

Wat heb jij toch met dat geblub
[..]

Ik ga vast voor de TV zitten
[..]

Nog een Aspirant KD'er
Maar nu wil ik ook graag rijden

Ach, nog even geduld dan maar

Als ik trouwens ga spelen op rotondes / klaverbladen laat ik mijn knipperlicht altijd gewoon aanstaan naar links/rechts (rotonde/klaverblad). Dat helpt misschien wel ene beetje, toen we een tijd geleden op een klaverblad ff gingen spelen (vroegah ) deden jullie dat niet

Goede tip, ik zal dat ook eens gaan doen.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:13:15 #142
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_29612063
quote:

Ik vond het ook al heel tof dat ik na twee weken rijden of zo toch nog maar krap 1 cm schaamrandjes had.
is niet raadzaam om hier over schaamrandjes te praten

dat trekt alleen maar ranzige figuren aan
Let's race
Buienradar
pi_29612090
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:07 schreef vetprob het volgende:

[..]

Buiten meetings om vind ik hier rijden eigenlijk helemaal niet zo leuk Tenminste, bochtjes rijden. Woon - werk / woon - sport etc. is altijd wel leuk een beetje bleren door de stad Maar volgens mij beginnen een aantal mensen me van afstand al te herkennen

Dus dat wil ik ook niet meer zo vaak doen, zelfs me vader zei subtiel iets over "was jij daar en daar vanmiddag" laatst. De dijkes die we laatst hebben gereden bij Amsterdam vind ik te 'gevaarlijk'

Gewoon veel variëren, want anders ben je inderdaad heel snel bekend. Ook als je te lang op één stuk blijft, kun je opvallen of heibel krijgen. En natuurlijk is variatie ook gewoon veel leuker voor jezelf. Een beetje doelloos rondrijden is me ook wel bevallen. Zo leer je wel nieuwe leuke bochten kennen. Ik heb ook wat industrieterreinen geprobeerd, maar de meeste vielen best tegen i.v.m. veel hobbels in de weg en zand.
pi_29612145
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:09 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Euh nee? Hoe kom je daar bij.. Was deze week wel toevallig weg, als je dat bedoelde
Nou, misschien kun je met mooi weer anders eens wat opperen ?

En die schaamrandjes... tsjah Gewoon niet op letten en praten waar je zelf over wil. Duusssuuh

schaamrandjes
Vet proppig man.
pi_29612179
Ik rijd wel vaak hetzelfde, maar blijf het leuk vinden.. Nu ken ik wel elk steegje in de buurt
pi_29612188
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:13 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

is niet raadzaam om hier over schaamrandjes te praten

dat trekt alleen maar ranzige figuren aan
Dan weet je gelijk wie absoluut een motorleek is.

Of een vent die het weer niet kan laten om te denken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Rausdouwer op 13-08-2005 21:21:49 ]
pi_29612215
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik rijd wel vaak hetzelfde, maar blijf het leuk vinden.. Nu ken ik wel elk steegje in de buurt
Hier rij je van stoplicht naar stoplicht

1 cm is trouwens wel veel
Vet proppig man.
pi_29612248
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Is ook wel leuk. Sommige bochten zijn gewoon super, dus die blijven wel de moeite waard. En dijkjes.

Maar ik vind het ook altijd leuk om weer nieuw terrein te verkennen. Bovendien leer je daar weer van.
pi_29612283
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:17 schreef vetprob het volgende:

[..]

Moet je maar niet in een stinkende stad wonen
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:18 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Is ook wel leuk. Sommige bochten zijn gewoon super, dus die blijven wel de moeite waard. En dijkjes.

Maar ik vind het ook altijd leuk om weer nieuw terrein te verkennen. Bovendien leer je daar weer van.
Nieuw terrein verkennen is ook leuk ja, alleen dan moet ik weer een eind rijden aangezien ik alles al gezien heb in de buurt.. en dan moet ik dus de snelweg pakken waarschijnlijk en daar heb ik geen zin in
pi_29612286
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:17 schreef vetprob het volgende:

[..]

Ey ey, KRAP een centimetertje. En zo veel heb ik ook niet meer gereden, dus het viel mij helemaal niet tegen.
pi_29612337
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:19 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Ey ey, KRAP een centimetertje. En zo veel heb ik ook niet meer gereden, dus het viel mij helemaal niet tegen.
Vet proppig man.
pi_29612375
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:19 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Aan beide kanten? Heb links nu de schaamrand er helemaal af, maar rechts zit nog wel een hele dikke
pi_29612381
Ik ga de andere kant van de banden witten

Iemand nog een kromme remschijf kopen Ga ik hem ook meteen schoonmaken.
Vet proppig man.
pi_29612391
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:21 schreef vetprob het volgende:

[..]

pi_29612423
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:22 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Aan beide kanten? Heb links nu de schaamrand er helemaal af, maar rechts zit nog wel een hele dikke
Ja beide kanten. Normaal heb ik rechts ook meer dan links, omdat ik de bochten iets minder goed aansnijd en dus rechter op zit. Deze keer heb ik het rechts ook goed gedaan.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:25:10 #156
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_29612447
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:22 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

het is bij haar wel symetrisch

trots is op vriendinnetje
Let's race
Buienradar
pi_29612527
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:25 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

trots is op vriendinnetje
You better be

en anders ben ik nog vrijgezel hoor Raus
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:30:39 #158
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_29612600
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:27 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

You better be

Let's race
Buienradar
pi_29612619
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:30 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Edit: is dat alles? Ik verwachtte een afslachting, spanken is geen straf voor mij hoor
pi_29612698
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:27 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

You better be

Ga het eens bij je eigen leeftijdscatogorie zoeken man, je komt net uit een ei

Vet proppig man.
pi_29612755
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:34 schreef vetprob het volgende:

[..]

Ga het eens bij je eigen leeftijdscatogorie zoeken man, je komt net uit een ei

Sinds wanneer is Mercy geboren in '69?
pi_29612998
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:36 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Sinds wanneer is Mercy geboren in '69?
Sinds 1969 Zou niet weten wat zijn geboortedatum is. Maar TV is momenteel erg grappig dus:

i
Vet proppig man.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:45:59 #163
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29613044
En alweer thuis.

We hadden beter niet weg kunnen gaan, want ik wil geen ander huis dan in Middelharnis.
En FS wil die juist niet.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:08:23 #164
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29613548
Zo ligt ze momenteel teleurgesteld op de bank met haar jas nog aan de afstandsbediening te knuffelen.

pi_29613729
ich bin Schnappiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, das kleine krokodil
pi_29613918
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
Zo ligt ze momenteel teleurgesteld op de bank met haar jas nog aan de afstandsbediening te knuffelen.

[afbeelding]

Mogen de foto's nu wel weer?
Vet proppig man.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:22:33 #167
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_29613932
Hmm, niet echt de meest optimale foto
&lt;a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank"&gt;FAQ?&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank"&gt;Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt&lt;/a&gt;
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:22:59 #168
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_29613946
ps.
Good to see you back again Mercy
&lt;a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank"&gt;Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt&lt;/a&gt;
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:43:37 #169
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29614574
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:22 schreef vetprob het volgende:

Mogen de foto's nu wel weer?
Ze weet wist het nog niet.

( )
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:22 schreef bwt het volgende:
Hmm, niet echt de meest optimale foto
Ik ben de galandheid zelve.
Iemand die niet blij is moet je niet op de foto zetten.

Hier nog een gekunsteld GSM foto'tje van het strand voor het huis. (rechts op de foto de woningen trouwens)

zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:58:30 #170
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29616806
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:08 schreef Patrick281 het volgende:

[afbeelding]
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:43 schreef Patrick281 het volgende:

[..]
Ik ben de galandheid zelve.
Iemand die niet blij is moet je niet op de foto zetten.

Hier nog een gekunsteld GSM foto'tje van het strand voor het huis. (rechts op de foto de woningen trouwens)

[afbeelding]
Is dat het huis in Middelharnis? Lijkt me wel wat voor jou, gezien de postings die jij in de zomer steeds deed dat je naar het strand ging

Ali G (de film) was net op RTL5 Haddem al gezien maar blijft garpig Verder bij Mijn vrouw, jouw vrouw op RTL4 een stereotype harley davidson gast die werd omgeruild met een stereotype "save the world, recycle alles wat je tegenkomt en kijk nooit TV" gast. Leuke aflevering was dat
pi_29616923

Toffe pic, alleen jammer dat het een kawa is
  zondag 14 augustus 2005 @ 00:09:17 #173
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29616955
Avond

En mzzl ben gelijk door naar bed, was me het dagje wel weer

Huis in Middelharnis trouwens Weg uit die kut Randstad
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_29617163
Slaap ze zontomaatje

Tandemmotor
pi_29617592
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 00:07 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]

Hoi
  zondag 14 augustus 2005 @ 01:07:53 #176
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_29618597
Hey, Youssef weer un-dingest?
pi_29618663
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:07 schreef bwt het volgende:
Hey, Youssef weer un-dingest?
Nop, ben nog steeds ge-dingest
  zondag 14 augustus 2005 @ 01:37:28 #178
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_29619234
*duh*

Hoe krijg je het dan voor elkaar om te posten?

*doh*
pi_29619949
Ben gewoon nog klaarwakker. Fucking zooi

*pompompom*
  zondag 14 augustus 2005 @ 02:17:30 #180
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_29620045
Ga toch maffen maf

i ga ik ook doen
pi_29620188
Maffen lukt niet, maar ik ga wel 'liggen'.

i
pi_29621849
quote:
Signature Youssef
Via deze weg wil ik graag de groeten doen aan extreem-rechtse nieuwsposter R@b en holmaatje veekeend. Mede mogelijk gemaakt door Fok!.

Mogguh
  zondag 14 augustus 2005 @ 09:45:28 #184
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_29622310
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:45 schreef Patrick281 het volgende:
En alweer thuis.

We hadden beter niet weg kunnen gaan, want ik wil geen ander huis dan in Middelharnis.
En FS wil die juist niet.
Lekker handig.

Zal zo onze pics ook even uppen.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_29622411
Ey

WB Mercy goed te lezen dat het goed gaat, money is al binnen zag ik nu shoppen dus

schaamrandjes bij mij zitten er aan beide kanten ik denk zo'n 3 cm ofzo

boeie die zooi zegt allemaal niks vind ik op mijn 400 had ik ook dikke schaamranden die ik er niet af ging, en ik rijd toch niet echt als een oud omaatje toch
  zondag 14 augustus 2005 @ 10:23:20 #186
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29622606
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 00:07 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]

Wat een lozer, hij krijgt zijn kneesliders niet tegen het asfalt.
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 09:45 schreef hollander172 het volgende:
Lekker handig.

Zal zo onze pics ook even uppen.
We gaan even ontbijten, en dan zal ik ook nog wat pics zoeken.
Het is een vakantiepark, dus die staan gewoon op het internet schat ik.
Decadent villa, alias Sun City dorpje.
Allochtonen en hangjongeren kennen ze daar niet.
pi_29623124
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 10:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey

WB Mercy goed te lezen dat het goed gaat, money is al binnen zag ik nu shoppen dus

schaamrandjes bij mij zitten er aan beide kanten ik denk zo'n 3 cm ofzo

boeie die zooi zegt allemaal niks vind ik op mijn 400 had ik ook dikke schaamranden die ik er niet af ging, en ik rijd toch niet echt als een oud omaatje toch
Schaamrandjes zeggen toch wel wat of heb ik het nu mis? Als je geen schaamrandjes hebt, houdt dat in dat je de hele band hebt gebruikt. Ik dacht dat dat dan wel wat zegt over hoe schuin je gaat. Het wil niet zeggen dat je dan meteen KD of zo, maar ik dacht dat hoe breder de schaamranden hoe rechter je door de bocht gaat.

Het wil niet zeggen dat je dan als een oud omaatje rijdt , maar misschien wel iets over het aansnijden van de bochten? Dat denk ik tenminste. Is er hier iemand die iets anders denkt?

Ja of als je veel snelwegen rijdt, dan gebruik je natuurlijk ook voornamelijk de middenstrook en heb je zo schaamranden en vierkante banden. Ik zie bij mij in ieder geval wel het verschil van toen ik net reed en kaarsrecht door de bochten ging en hoe ik nu rijdt en dat nu de schaamrandjes een stuk kleiner zijn.
  zondag 14 augustus 2005 @ 11:12:46 #188
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29623201
Nou dit zijn de foto's volgens Google van Nieuw Zeeland.

Voordat je boodschappen kan doen moet je wel even in de auto stappen en over een lange eenzame weg rijden naar het dorp.

zondag 14 augustus 2005 @ 11:14:39 #189
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_29623239
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 11:07 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Schaamrandjes zeggen toch wel wat of heb ik het nu mis? Als je geen schaamrandjes hebt, houdt dat in dat je de hele band hebt gebruikt. Ik dacht dat dat dan wel wat zegt over hoe schuin je gaat. Het wil niet zeggen dat je dan meteen KD of zo, maar ik dacht dat hoe breder de schaamranden hoe rechter je door de bocht gaat.

Het wil niet zeggen dat je dan als een oud omaatje rijdt , maar misschien wel iets over het aansnijden van de bochten? Dat denk ik tenminste. Is er hier iemand die iets anders denkt?

Ja of als je veel snelwegen rijdt, dan gebruik je natuurlijk ook voornamelijk de middenstrook en heb je zo schaamranden en vierkante banden. Ik zie bij mij in ieder geval wel het verschil van toen ik net reed en kaarsrecht door de bochten ging en hoe ik nu rijdt en dat nu de schaamrandjes een stuk kleiner zijn.

Bij mijn vorige Bandit waren de randen er altijd binnen 100km af. Daar hoefde ik echt bijzonder weinig voor te doen. Op mijn huidige Bandit krijg ik ze er niet af omdat mijn stepjes dan aan de grond zitten. Terwijl ik toch harder rond gaat dan met die vorige Bandit en terwijl deze toch meer grondspeling heeft.

Het hangt van zoveel dingen af, grondspeling/bandenmaat/geometrie van de motor/etcetcetc
  zondag 14 augustus 2005 @ 11:14:54 #190
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29623249
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 11:07 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Ik heb altijd schaamranden, maar het is jullie allemaal bekend dat ik echt als een oud omatje rij.
  zondag 14 augustus 2005 @ 11:15:21 #191
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_29623256
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 10:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die zooi zegt allemaal niks vind ik
Klopt ook.

Neem voortaan eens op ja
  zondag 14 augustus 2005 @ 11:17:45 #192
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_29623304
Bij vorige Bandit:

Nu:

zondag 14 augustus 2005 @ 11:19:44 #193
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_29623343
Ben weer terug uit het zwarte woud, lekker weer gehad (26gr en strak blauwe hemel),Streetpilot is nu ook binnen..

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_29623351
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 11:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Neem voortaan eens op ja
ik zag dat jij het was

had nog wel gebeld daarna, maar toen was je zeker al onderweg ik kon gisterochtend sowieso niet helaas
  zondag 14 augustus 2005 @ 11:20:17 #195
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_29623353
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 11:19 schreef Herr.Flick het volgende:
Ben weer terug uit het zwarte woud, lekker weer gehad (26gr en strak blauwe hemel),Streetpilot is nu ook binnen..

Vorige maand geweest Met een 276C

Was t leuk?
  zondag 14 augustus 2005 @ 11:20:54 #196
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_29623365
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ik zag dat jij het was

had nog wel gebeld daarna, maar toen was je zeker al onderweg ik kon gisterochtend sowieso niet helaas
Ah ok.

Ik stond op de Waalbanddijk bij Neerijnen Ik ging richting de Veluwe, dacht ik bel die helmjosti effe Misschien wou ie mee....
  zondag 14 augustus 2005 @ 11:23:45 #197
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29623402

Mogguh mensen.

Ik ben een beetje klus moe, dus ga er vandaag ook weer niks aan doen. Komt bij dat het ook nog is continu tering weer is en ook die kut remklauw er nog niet is

Nog spannende, interessante dingen gemist hier
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zondag 14 augustus 2005 @ 11:25:37 #198
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_29623438
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 11:23 schreef Makster het volgende:

Nog spannende, interessante dingen gemist hier
Ja, ik heb een setje Contiforce banden besteld
pi_29623439
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 11:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Ah ok.

Ik stond op de Waalbanddijk bij Neerijnen Ik ging richting de Veluwe, dacht ik bel die helmjosti effe Misschien wou ie mee....
bel/mail/whatever volgende keer iets eerder dan dan een half uur van te voren

weer was goed had best mee gewild...
  zondag 14 augustus 2005 @ 11:26:22 #200
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_29623448
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 11:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

bel/mail/whatever volgende keer iets eerder dan dan een half uur van te voren

weer was goed had best mee gewild...
Ja, uh, ik stond om half 8 op omdat ik moest werken. Dacht ik althans, toen ik op mn werk aankwam hoorde ik dat ik niet op het rooster stond, dus toen ben ik maar gaan rijden Was dus niet geplanned
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')