abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29604575
i Je had nog wel kunnen zeggen dat die hartaanval van de rekening kwam.
Vet proppig man.
pi_29604638
Nouja ik ga weer even rijden, laterz
pi_29604837
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:55 schreef vetprob het volgende:

[..]

Pepijn heeft volgens mij ook wel een steekje los zitten
Nee, hij heeft het toch al eerder gezegd. Z'n sleutelbeen zit los
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 16:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nouja ik ga weer even rijden, laterz
Voorzichtig heH
pi_29605851
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 16:08 schreef hicham het volgende:

[..]

Voorzichtig heH
Ik ook van jou

Begon licht te regenen helaas, maar heb nog even het asfalt kunnen strelen
pi_29605855
Hihi, ben ook bezig geweest

Vet proppig man.
pi_29605911
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 16:50 schreef vetprob het volgende:
Hihi, ben ook bezig geweest

[afbeelding]

[afbeelding]

Begreep het eerst niet omdat ik naar de schroevendraaier keek
pi_29605922
Wanneer zullen we de schadepics te zien krijgen van Fulcrum

kijk je wel uit fulcrum, je weet wel hoe dat gaat, paar keer proberen, gaat lekker, nog paar keer proberen, gaat eigenlijk wel heel goed he? Steeds de grens weer even verleggen... overmoedig worden.. en hoppa, over de grens, auw
pi_29605993
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:10 schreef hicham het volgende:

[..]

Zullen we samen met Makster een skai clubje oprichten? [afbeelding]
Was er trouwens geen skai met koetjesmotief?

Hier nog een leuk filmpje van de Japanse plisie
http://2st.dip.jp/bikemovie/src/up5837.wmv 42 MB
Die gekke Jappen zijn wel behendig
pi_29606080
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 16:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Wanneer zullen we de schadepics te zien krijgen van Fulcrum

kijk je wel uit fulcrum, je weet wel hoe dat gaat, paar keer proberen, gaat lekker, nog paar keer proberen, gaat eigenlijk wel heel goed he? Steeds de grens weer even verleggen... overmoedig worden.. en hoppa, over de grens, auw
Ja pa

KD jij ook dan? Tot zover heb ik het goed door hoe ik de knie aan de grond moet leggen, en ik ga snel genoeg om de rotonde heen zo
pi_29606105
Zeg t alleen

Ik KD niet, kan het wel, maar geen behoefte aan. Ik vind het er wel mooi uitzien, mits goed uitgevoerd, maar zie zelf het nut er niet van op de openbare weg. En heb niet zo'n behoefte om te posen

Bovendien ben ik van mening dat de beginnende motorrijder wel andere dingen aan zijn hoofd heeft dan KD-en. Zoals ik al zei, beter leer je eerst in een normale zithouding de bocht normaal door te komen
pi_29606260
Oh ik doe het ook niet om het poser gehalte, tis gewoon gaaf, geeft een kick

Maar mijn bochtenwerk is ook een stuk beter geworden vergeleken met het wegrijden op het filmpje hoor
pi_29606328
t Geeft mij een grotere kick om een knieeend iemand op een supersport in de bocht in te halen zonder knietje aan de grond
pi_29606353
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:11 schreef Rietvaerder het volgende:
t Geeft mij een grotere kick om een knieeend iemand op een supersport in de bocht in te halen zonder knietje aan de grond
pi_29606511
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat gaat niet lukken vriend.
Vet proppig man.
pi_29606739
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:20 schreef vetprob het volgende:

[..]

Dat gaat niet lukken vriend.
Ey... op mijn normale berichten reageer je ook niet, dus reageer dan op zulke berichten ook niet.

Waarom zou het niet lukken? Vraag maar aan OPM/Pepijn, gare streetfighter op Beekbergen die als een aap naast zn motor hing De meeste zijn toch posers die rechtop met dr knietje door de bocht gaan

Of wou je zeggen dat als je je knietje aan de grond hebt dat dat automatisch betekend dat dat je snel door een bocht gaat?

Wat een bullshit.
pi_29606779
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 16:56 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Die gekke Jappen zijn wel behendig [afbeelding]
Ik zou ook weleens een leenmotortje willen om dat soort dingen te proberen. En ze doen het ook nog eens zonder te kneedownen

Oh wacht, dat van dat leenmotortje had ik al gedaan
Vet proppig man.
pi_29607422
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:33 schreef vetprob het volgende:

[..]

Ik zou ook weleens een leenmotortje willen om dat soort dingen te proberen. En ze doen het ook nog eens zonder te kneedownen

Oh wacht, dat van dat leenmotortje had ik al gedaan
En hoe liep dat af?
pi_29607437

Klaar Nou nog de andere kant en dan kan ik gaan proberen de letters eraf te rijden Misschien geeft dat een kick, want een kick van al die hayabusa's eruit rijden krijg ik ook al niet meer
Vet proppig man.
pi_29607461
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:04 schreef hicham het volgende:

[..]

En hoe liep dat af?
Volgens mij 1 keer op z'n zij en 1 keer met een te hete motor. Gokje hoor
Vet proppig man.
pi_29607664
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:05 schreef vetprob het volgende:
[afbeelding]

Klaar Nou nog de andere kant en dan kan ik gaan proberen de letters eraf te rijden Misschien geeft dat een kick, want een kick van al die hayabusa's eruit rijden krijg ik ook al niet meer
Hoeveel harder ga je nu met die banden
pi_29607739
Avond!
Het is weer weekend
pi_29607756
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:05 schreef vetprob het volgende:
[afbeelding]

Ziet er wel grappig uit, maar het verpest je band wel
pi_29607795
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:24 schreef ploderus het volgende:

[..]

Ziet er wel grappig uit, maar het verpest je band wel
Verpesten? In welke zin? Ik heb het juist gedaan om het mooier te maken
Vet proppig man.
pi_29607825
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:27 schreef vetprob het volgende:

[..]

Tandwieleffect is nu weg
pi_29607998
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:27 schreef vetprob het volgende:

[..]

Het ziet er wel mooi uit, maar:
Een normale Pilot Power heeft een oppervlakte dichtheidsspanning van 0.31 CFM * g^2 * m/ vierkante cm (zie site van fabrikant)
De band is volledig ontworpen aan de hand van deze waarde. Iedere op de band geplaatste tekst is dan ook in overeenstemming met deze waarde. Daarom staat ook het ene grote logo (Michelin) precies tegenover het andere grote logo (Pilot Power). Precies een kwart slag gedraaid staan dan weer kleinere stukken tekst, zoals productiedatum, draairichting, bandenmaat etc..
Dit is allemaal zo uitgekiend om de bovengenoemde waarde precies aan te houden.
Doordat je de letters nu gekleurd hebt, zit er een laagje inkt/verf op. Dit laagje heeft natuurlijk ook een massa. Zelfs al is deze massa erg klein, het beinvloed de bovengenoemde waarde al redelijk snel, ivm CFM * -> g^2 <- * m ... Het gaat om de massa in het kwadraat. De originele waarde zou hierdoor zo naar de 0.36 veranderd kunnen zijn. Dan zit je al bijna op de waarde van een toerband..
Zeker op hoge snelheden zal dit de band parten kunnen gaan spelen, wat je zult merken in het weggedrag.
Dat een heel klein gewicht al veel invloed kan hebben zie je bijvoorbeeld al aan het balanceren van de wielen; 20g lood (dit is echt bijna niets..) geeft al een merkbaar verschil. En dan zit balanceerlood nog eens minder ver van het draaipunt ook..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')