Nee, hij heeft het toch al eerder gezegd. Z'n sleutelbeen zit losquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:55 schreef vetprob het volgende:
[..]
Pepijn heeft volgens mij ook wel een steekje los zitten![]()
![]()
Voorzichtig heHquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nouja ik ga weer even rijden, laterz![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:50 schreef vetprob het volgende:
Hihi, ben ook bezig geweest![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Die gekke Jappen zijn wel behendigquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Zullen we samen met Makster een skai clubje oprichten? [afbeelding]
Was er trouwens geen skai met koetjesmotief?
Hier nog een leuk filmpje van de Japanse plisie![]()
http://2st.dip.jp/bikemovie/src/up5837.wmv 42 MB![]()
Ja paquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Wanneer zullen we de schadepics te zien krijgen van Fulcrum![]()
kijk je wel uit fulcrum, je weet wel hoe dat gaat, paar keer proberen, gaat lekker, nog paar keer proberen, gaat eigenlijk wel heel goed he? Steeds de grens weer even verleggen... overmoedig worden.. en hoppa, over de grens, auw
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:11 schreef Rietvaerder het volgende:
t Geeft mij een grotere kick om een knieeend iemand op een supersport in de bocht in te halen zonder knietje aan de grond
Dat gaat niet lukken vriend.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:11 schreef Rietvaerder het volgende:
t Geeft mij een grotere kick om een knieeend iemand op een supersport in de bocht in te halen zonder knietje aan de grond
Ey... op mijn normale berichten reageer je ook niet, dus reageer dan op zulke berichten ook niet.quote:
Ik zou ook weleens een leenmotortje willen om dat soort dingen te proberen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Die gekke Jappen zijn wel behendig [afbeelding]
En hoe liep dat af?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:33 schreef vetprob het volgende:
[..]
Ik zou ook weleens een leenmotortje willen om dat soort dingen te proberen.En ze doen het ook nog eens zonder te kneedownen
![]()
![]()
Oh wacht, dat van dat leenmotortje had ik al gedaan
Hoeveel harder ga je nu met die bandenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:05 schreef vetprob het volgende:
[afbeelding]
KlaarNou nog de andere kant en dan kan ik gaan proberen de letters eraf te rijden
![]()
Misschien geeft dat een kick, want een kick van al die hayabusa's eruit rijden krijg ik ook al niet meer
Ziet er wel grappig uit, maar het verpest je band welquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:05 schreef vetprob het volgende:
[afbeelding]
KlaarNou nog de andere kant en dan kan ik gaan proberen de letters eraf te rijden
![]()
Misschien geeft dat een kick, want een kick van al die hayabusa's eruit rijden krijg ik ook al niet meer
Verpesten? In welke zin? Ik heb het juist gedaan om het mooier te makenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:24 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ziet er wel grappig uit, maar het verpest je band wel![]()
Tandwieleffect is nu wegquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:27 schreef vetprob het volgende:
[..]
Verpesten? In welke zin? Ik heb het juist gedaan om het mooier te maken![]()
Het ziet er wel mooi uit, maar:quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:27 schreef vetprob het volgende:
[..]
Verpesten? In welke zin? Ik heb het juist gedaan om het mooier te maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |