VBL'ers iedereen kan meewerken aan zoiets, hoeft niet maar als je bijv een leuk feitje over een club/speler ofzo weet dan kan je dat erbij zetten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:33 schreef SCH het volgende:
Wie is we?
Ben maandag geopereerd, nieuwe voorste kruisband, had aanvankelijk weinig last, maar nu wordt alles blauw en begint het best wel pijn te doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:03 schreef methodmich het volgende:
Da's niet best pfaf.... Hoe dat zo?
Ik las het op teletekst ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:03 schreef Ambrosius het volgende:
Geen live-voetbal dus via Internet:
Eredivisie: duels niet gratis op tv
HILVERSUM De eredivisie-clubs hebben er een stokje voor gestoken dat Versatel dit weekeinde de duels in de eredivisie gratis op internet uitzendt. Gisteren bood Versatel de wedstrijd AZ-Sparta al gratis aan op internet, terwijl het duel ook te zien was op RTL5.
Versatel wilde ook komend weekend de wedstrijden gratis uitzenden. Ontkend wordt dat dat aanbod verband houdt met de technische problemen die Versatel verhinderen de wedstrijden thuis bij de 20.000 abonnees te bezorgen.
De clubs, verenigd in de ECV, zeggen dat het contract met Versatel geen gratis aanbod van voetbalduels toestaat.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/08/art000000060532.html
En die scheur je dan gelijk weer af omdat je te enthousiast bentquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ben maandag geopereerd, nieuwe voorste kruisband, had aanvankelijk weinig last, maar nu wordt alles blauw en begint het best wel pijn te doen.
Maar als ik over een half jaar eindelijk weer kan voetballen is de pijn het wel waard.
Met WFL hebben we dat ook gedaan, is best wel leuk ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php
Kunnen we hier niet een VBL wiki maken met allemaal info over clubs enzv enzv?
Neej.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
En die scheur je dan gelijk weer af omdat je te enthousiast bent
Hopelijk een goeie match!quote:
quote:
Ik zou werkelijk waar geen idee hebben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:25 schreef SCH het volgende:
t' Voelt toch net alsof je 3 maanden geen sex hebt gehad
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk waar geen idee hebben.
Jazeker maar aan wiequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Oe, ga jij er ook heen?
De groeten aan M. D.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |