Je bent te goed voor deze wereld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het aandikken van een verhaal noem ik niet liegen nee. Maar ik zie ook een heel groot verschil tussen dat en het bewust en met voorbedachten raden vertellen van een leugen.
[..]
Dan geef ik dus eerlijk antwoord. Ook als dat me de baan kost.
(Scheelt het dat ik helemaal geen kinderen wil, maar gesteld dat ik van plan zou zijn om ze binnen afzienbare tijd na het gesprek te gaan krijgen)
Walgelijk niet echt. Wel 'te correct', Misschien kun je het in de verste verte met Fok vergelijken. Als hetquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
'Hoort erbij'... Is echt zo raar voor mij. Ik heb als kind nooit meegemaakt dat een vriendje of vriendinnetje iets jatte. Zou het wel zijn gebeurd, dan zou ik dat vreselijk hebben gevonden en het misschien wel verklikt hebben. En dat zul jij dan wel weer walgelijk vinden.
Ik zou zo'n positie dus nooit willen uit angst om te worden gecorrumpeerd. Ik zou bang zijn dat ik gedwongen zou worden om dingen te zeggen en te doen waar ik niet achter sta.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:44 schreef Oud_student het volgende:
Je bent te goed voor deze wereld.
Het is jammer dat mensen zoals jij dus nooit op leidingevende laat staan hoge posities komen.
En als ze daar al zouden zijn, dan zouden ze bij het eerste incident hun verantwoordelijkheid nemen en aftreden.
je zou kunnen zeggen:
door er zulke hoge morele waarden er op na te houden, krijgen immorele mensen extra kansen.
(ik zou graag mensen als jij als minister of top-manager bij een grrot bedrijf zien)
Zit niet in me. Past niet bij me als persoon.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zei ook je gedrag (je gevoel verandert dan soms wel mee). Je zegt dat je ervan baalt dat je lui bent. Dát kun je veranderen.
Dit soort dingen heb ik wel vaker idd.quote:Overigens is er een andere omstandigheid waarin ik lieg. Gisteren nog. Vriendin voor de tweede maal in korte tijd zwanger. Vertelt in geuren en kleuren. Helemaal blij. Ik kan me daar he-le-maal niets bij voorstellen. Als ze erover vertelt, kan ik maar één ding denken: goddank dat ik dat niet hoef. Ik heb niets met baby's, ik heb geen kinderwens en zwanger zijn lijkt me een verschrikking. Maar ik doe net of ik blij voor d'r ben...
Je wilt toch niet gaan beweren dat ik een EO-typje ben hè!?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:50 schreef livEliveD het volgende:
Walgelijk niet echt. Wel 'te correct', Misschien kun je het in de verste verte met Fok vergelijken. Als het
hier EO.nl zou zijn dan zou ik toch een deel van de lol missen![]()
Vertel er eens iets meer over?quote:Ik raad je trouwens het volgende boek aan: Drugsbaron in Spijkerbroek (Steve Brown m.m.v. Peter Stuivenberg)
Je zal je nog veel meer verbazen.
M.a.w. je bent er te lui voor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:51 schreef livEliveD het volgende:
Zit niet in me. Past niet bij me als persoon.
Ik ook. Best vaak zelfs. Dat ik me gewoon écht niet kan inleven als het iets is waar ik zelf weinig of niets mee heb. Ik doe wel alsof, maar dat voelt eigenlijk niet fijn.quote:Dit soort dingen heb ik wel vaker idd.
In dit geval had ik hetzelfde gedaan als jou. Wat dat betreft kan ik juist heel recht door zee zijn. Dingen verkopen die prut zijn kan ik bijvoorbeeld echt niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dan ben ik wel een moraalridder geloof ik...
Nou, verre van moraalridder, je hebt een beslissing genomen die zeer weinig mensen durven te nemen. Hier is veel moed voor nodig, klokkeluiders worden zeer slecht behandeld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou zo'n positie dus nooit willen uit angst om te worden gecorrumpeerd. Ik zou bang zijn dat ik gedwongen zou worden om dingen te zeggen en te doen waar ik niet achter sta.
Ik heb gewerkt bij een bedrijf waar de baas de boel bedonderde. Daar kon ik niet mee leven. Heb er dus iets aan gedaan, wat me indirect mijn baan kostte (op een moment dat ik dat écht niet kon gebruiken). Gelukkig heeft het hem uiteindelijk ook zijn baan gekost.Ik heb nogal een sterk rechtvaardigheidsgevoel. Het was een charitatieve instelling en die man maakte misbruik van het vertrouwen van mensen die hun hele hebben en houwen na hun dood nalieten aan die instelling. Dat is iets wat ik écht niet zomaar kan laten gebeuren. Iedereen in het bedrijf wist ervan. Ze werkten er allemaal al jaren en hadden nooit iets ondernomen. Ik was een uitzendkracht die net kwam aanwaaien (werkte er een jaar ofzo) en ik moest natuurlijk de held uithangen.
Dan ben ik wel een moraalridder geloof ik...
Ik kan helemaal geen dingen verkopen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:53 schreef livEliveD het volgende:
In dit geval had ik hetzelfde gedaan als jou. Wat dat betreft kan ik juist heel recht door zee zijn. Dingen verkopen die prut zijn kan ik bijvoorbeeld echt niet.
Ik werd toch al slecht behandeld door die lul, dus ik had verder weinig te verliezen. Maar het heeft me wel meer dan een jaar gekost om het hoofdkantoor tot actie te bewegen. Ze vertikten het. Ik ben zelfs doorgegaan nadat ik mijn baan allang kwijt was.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:54 schreef Oud_student het volgende:
Nou, verre van moraalridder, je hebt een beslissing genomen die zeer weinig mensen durven te nemen. Hier is veel moed voor nodig, klokkeluiders worden zeer slecht behandeld.
![]()
Op sommige gebieden vind ik je te correct en zou ik je saai en irritant vinden (IRL dus, als ik het zo hoor en zoals ik je ken). Qua poster zie ik je graag en ga graag sparren met je in discussies. Vooral omdat je iets meer doordenkt dan de gemiddelde fokker. Verder ken ik je niet echt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je wilt toch niet gaan beweren dat ik een EO-typje ben hè!?![]()
Valt er met mij soms geen lol te hebben?
Grotendeels waargebeurde levensverhaal van Steve Brown. (Voormaligequote:Vertel er eens iets meer over?
Hmkay.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:00 schreef livEliveD het volgende:
Op sommige gebieden vind ik je te correct en zou ik je saai en irritant vinden (IRL dus, als ik het zo hoor en zoals ik je ken). Qua poster zie ik je graag en ga graag sparren met je in discussies. Vooral omdat je iets meer doordenkt dan de gemiddelde fokker. Verder ken ik je niet echt.
Klinkt wel goed.quote:Grotendeels waargebeurde levensverhaal van Steve Brown. (Voormalige) crimineel, getogen in Amsterdam, die het tot grote hoogtes heeft weten te schoppen (als crimineel). Op elke laag naar de top zie je hoe weinig mensen (en bedrijven) 'christelijk' zijn. Talloze voorbeelden uit zijn leven. Biografisch dus en vandaar mijn woord 'grotendeels'. Je hoort het slechts van 1 kant en soms voelt het nogal opgeklopt aan. Aan de andere kant zijn veel dingen sowieso waar in het boek.
Wat ik wel aardig vond was toen hij zelf een keer genaaid werd door een bedrijf (had met ontroerend goed te maken). Zijn betoog kwam erop neer dat de gemiddelde persoon ook echt genaaid zou zijn. Bij hem maakte ze de fout om de verkeerde te naaien en iemand die opgroeit in de pijp van Amsterdam in de jaren 60-70 grijpt snel naar geweld. Ergens rechtvaardig ook al is het 'straatrecht'quote:
Op bepaalde gebieden denk ik dat we best veel lol zouden kunnen hebbenquote:
Ik steel bij wijze van spreken eerder zelf een fiets dan dat ik willens en wetens een fiets koop die gestolen is. Immers je benadeelt de bestolene net als in het geval als je zelf een fiets steelt +quote:Op zondag 14 augustus 2005 09:15 schreef Alicey het volgende:
Een hele discussie terwijl ik weg ben.
Om even op een paar dingen in te haken..
- Zelf iets stelen zal ik niet snel doen. Ik kan me ook eigenlijk niet herinneren dat ik ooit iets gestolen heb.
- Een gestolen fiets kopen is iets waar ik minder problemen mee heb. Ik heb er geen rechtvaardiging voor, want het is natuurlijk best hypocriet om geen fietsen te stelen, maar als de gelegenheid er naar is ze wel te kopen. Ik zal niet uit zijn op gestolen fietsen, maar als nood en gelegenheid elkaar ontmoeten in een dergelijk geval zal ik denk ik een gestolen fiets kopen zonder dat ik hierdoor last van mijn geweten krijg.
Ben je in je hele levensstijl zo rationeel, of zijn er ook vlakken waarbij dat niet het geval is? Ik vind de redenering erg mooi.quote:Op zondag 14 augustus 2005 09:34 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik steel bij wijze van spreken eerder zelf een fiets dan dat ik willens en wetens een fiets koop die gestolen is. Immers je benadeelt de bestolene net als in het geval als je zelf een fiets steelt +
je ondersteund ook nog eens een crimineel (of zelfs een criminele organisatie)
Dat doe ik dan weer niet snel.. Ik houd niet zo van klagen.quote:en dan bij vrienden en op FOK klagen dat er zoveel criminaliteit is
Ja, maar ik ben ook zo rationeel om te beseffen dat elk mens geregeerd wordt door vaak irrationele driften. Dit merk je bijv. als je je in extreme situaties bevindt, dan nemen andere systemen dan de neocortex de leiding. Overigens is het idee dat "wij", ons bewustzijn "in control" is een illusie.quote:Op zondag 14 augustus 2005 09:48 schreef Alicey het volgende:
Ben je in je hele levensstijl zo rationeel, of zijn er ook vlakken waarbij dat niet het geval is? Ik vind de redenering erg mooi.
We hebben tot op zekere hoogte weldegelijk onszelf onder controle denk ik. Door oefening is die controle ook wel te vergroten. Het is wel een feit dat ook je hersens door chemie geregeerd worden..quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:01 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben ook zo rationeel om te beseffen dat elk mens geregeerd wordt door vaak irrationele driften. Dit merk je bijv. als je je in extreme situaties bevindt, dan nemen andere systemen dan de neocortex de leiding. Overigens is het idee dat "wij", ons bewustzijn "in control" is een illusie.
Als er enige controle mogelijk is, dan alleen door een rationele levensinstelling
Niet 100% nee maar ik geloof zeker dat het invloed heeft.quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:01 schreef Oud_student het volgende:
Overigens is het idee dat "wij", ons bewustzijn "in control" is een illusie.
Misschien wel. Het zal ongetwijfeld meespelen dat er geen fiets meer of minder wordt gestolen als ik hem niet koop..quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, is de onbewuste rechtvaardiging voor het kopen van een gestolen fiets wellicht het idee van 'iedereen doet het'? Kan ik me zo voorstellen in de Grote Stad.
Als niemand gestolen fietsen zou kopen, zouden ze ook niet gestolen worden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:40 schreef Alicey het volgende:
Misschien wel. Het zal ongetwijfeld meespelen dat er geen fiets meer of minder wordt gestolen als ik hem niet koop..
Dat is ook niet gezegd. Sommigen gebruiken ook gewoon een fiets die ze stelen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als niemand gestolen fietsen zou kopen, zouden ze ook niet gestolen worden.Maar iedereen denkt zoals jij en dus worden ze wel gestolen.
Da's waar. Dan anders: als niemand gestolen goederen zou willen kopen, zouden er geen helers bestaan.quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:55 schreef Alicey het volgende:
Dat is ook niet gezegd. Sommigen gebruiken ook gewoon een fiets die ze stelen.
Alles is er zo'n beetje mee goed te praten. Uiteindelijk is beschaving ook eerder iets conceptueels denk ik, het is niet iets wat inherent aanwezig is.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's waar. Dan anders: als niemand gestolen goederen zou willen kopen, zouden er geen helers bestaan.
Dat is natuurlijk een utopische gedachte, maar het argument 'het maakt niets uit' is best een gevaarlijk argument. In potentie kun je er namelijk nogal wat zaken mee goedpraten.
Hoort dit niet in het vreemdgaan-topic?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:06 schreef ee-04 het volgende:
In onze natuur zit het gewoon dat we de drang hebben vreemd te willen gaan bijvoorbeeld. Je wilt spullen hebben van anderen en je wilt gewoon overleven en het zo goed mogelijk hebben.
Ik denk dus dat het wat dat betreft wel goed te praten is dat er bijvoorbeeld wordt vreemdgegaan.
In onze tijd en in onze samenleving zijn we alleen nu op een punt, en al heel wat langer waarschijnlijk, dat we het allemaal niet normaal vinden en het vreemdgaan afkeuren.
Dus in onze samenleving en in onze samenleving zijn we zo gegroeid dat we het allemaal niet goewd vinden. Dus in dat opzicht valt het denk ik niet goed te praten.
Dat lijkt mij ook. Beschaving is een dun laagje. Dat zie je als er chaos uitbreekt; dan gaat iedereen ineens plunderen. Toch kan ik me dus van mezelf niet voorstellen dat ik dát zou gaan doen. Mijn innerlijke grens is veel te hoog...quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:06 schreef Alicey het volgende:
Alles is er zo'n beetje mee goed te praten. Uiteindelijk is beschaving ook eerder iets conceptueels denk ik, het is niet iets wat inherent aanwezig is.
Als iedereen niks meer op straat zou gooien.... punt is dat het wel gebeurd. Een betere wereld begint bij jezelf, zeker waar. Maar dan wel morgen en niet vandaagquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als niemand gestolen fietsen zou kopen, zouden ze ook niet gestolen worden.Maar iedereen denkt zoals jij en dus worden ze wel gestolen.
Ik denk dat die kans er best aanwezig is. Je krijgt massa-hysterie, en daardoor toch het beeld dat je moet zorgen dat je voldoende voedsel inslaat even snel, omdat het anders mis gaat.. Dan komt denk ik toch wel de overlevingsdrang om de hoek kijken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Beschaving is een dun laagje. Dat zie je als er chaos uitbreekt; dan gaat iedereen ineens plunderen. Toch kan ik me dus van mezelf niet voorstellen dat ik dát zou gaan doen. Mijn innerlijke grens is veel te hoog...
Kun je je wel voorstellen dat je meevecht in een oorlog?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat lijkt mij ook. Beschaving is een dun laagje. Dat zie je als er chaos uitbreekt; dan gaat iedereen ineens plunderen. Toch kan ik me dus van mezelf niet voorstellen dat ik dát zou gaan doen. Mijn innerlijke grens is veel te hoog...
Ow ik dacht mij van gisteren te herinneren dat de openingspost daarover gingquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoort dit niet in het vreemdgaan-topic?
Ik voel overigens geen enkele drang tot vreemdgaan. Ik zou het niet eens kunnen zonder me gruwelijk schuldig te voelen.
Nee, maar dat is meer omdat ik weinig of geen binding voel met het land waarin ik toevallig leef. Ik vind een land niet iets om voor te vechten, laat staan mijn leven voor in de waagschaal te stellen. Iets anders is het als er onderdrukking is. Dan kan ik me wel voorstellen dat ik in actie kom.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:12 schreef livEliveD het volgende:
Kun je je wel voorstellen dat je meevecht in een oorlog?
Even voor mijn beurt antwoordend : Nee. Op het gebied van geweld ben ik extreem zelf-destructief.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kun je je wel voorstellen dat je meevecht in een oorlog?
Als het om eten en overleven gaat, is het idd een ander verhaal. Ik dacht meer aan het plunderen van electronicawinkels enzo.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:12 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat die kans er best aanwezig is. Je krijgt massa-hysterie, en daardoor toch het beeld dat je moet zorgen dat je voldoende voedsel inslaat even snel, omdat het anders mis gaat.. Dan komt denk ik toch wel de overlevingsdrang om de hoek kijken.
Aan de andere kant is mijn eigen aard meer dat ik in dat geval iemand anders voor mijn karretje zal spannen.
En ook hierin ga ik mee. Een land is maar een stukje grond waar je bij toeval aan verbonden bent.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, maar dat is meer omdat ik weinig of geen binding voel met het land waarin ik toevallig leef. Ik vind een land niet iets om voor te vechten, laat staan mijn leven voor in de waagschaal te stellen. Iets anders is het als er onderdrukking is. Dan kan ik me wel voorstellen dat ik in actie kom.
Dat zie ik mezelf inderdaad ook niet doen, en ik zie mezelf het ook niet ondersteunen..quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als het om eten en overleven gaat, is het idd een ander verhaal. Ik dacht meer aan het plunderen van electronicawinkels enzo.
Ik zie mezelf nog wel het verzet ingaan als we bezet wordenquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
En ook hierin ga ik mee. Een land is maar een stukje grond waar je bij toeval aan verbonden bent.
Een verzetsstrijder die fietsen jatquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nog wel het verzet ingaan als we bezet worden![]()
Mensen doodschoppen was het toch?quote:
Ook nog.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mensen doodschoppen was het toch?
Ja net als al de nederlanders in WO2.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:13 schreef livEliveD het volgende:
En met elke dode bezetter 200 burgers als repressaille af laten schieten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:13 schreef livEliveD het volgende:
Oh er zijn zeker zware afwegingen die dan gemaakt moeten worden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:22 schreef Akkersloot het volgende:
En met elke dode bezetter 200 burgers als repressaille af laten schieten.
Ik niet per definitie.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik weet niet of het aan de 'Nederlandse volksaard' ligt, maar je hebt verder wel gelijk. Natúúrlijk roept nu iedereen dattie in WOII in het verzet zou hebben gezeten. Net als iedereen die deelnam aan het Stanford-experiment er zijn hand voor in het vuur zou hebben gestoken dat hij nooit een ander zou onderdrukken of mishandelen. En net als de deelnemers aan de Milgram-experimenten nooit hadden kunnen bevroeden dat ze hun medemensen zonder werkelijke reden een levensgevaarlijke stroomstoot zouden toedienen. Mijn persoonlijke overtuiging is dat je dit soort dingen pas kunt voorkomen op het moment dat je je terdege realiseert dat het ook in jou zit. De nazi, moordenaar, verkrachter ís geen 'beest', is zelfs niet wezenlijk anders dan jij. Hetzelfde kwaad schuilt in ieder mens. Pas als je dat erkent en onderkent, is het mogelijk het te voorkomen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:44 schreef Oud_student het volgende:
Ja net als al de nederlanders in WO2.
Triest feit is dat er maar zeer weinig echte verzetsstrijders waren, enkele gereformeerden en communisten. Deze hadden een demate sterke overtuiging dat zij tot actie overgingen.
Natuurlijk had je ook wat avonturiers en criminelen,
De overigen deden niets, of collaboreerden met de Duitsers.
Nergens zijn bijv, de joden effectiever afgevoerd dan in Nederland, i.s.m. de politie en de ambtenaren van het bevolkingsregister.
Helaas het is niet anders, Nederlanders zijn een opportunistisch volk
En wat dacht je van Noorwegen, waar bijna geen joden zijn vermoord? Waar ze allemaal het land uit zijn gesmokkeld door massale burgerlijke ongehoorzaamheid?quote:Echt verzet had je bijv. in Stalingrad (1 miljoen doden), maar dat had de bevolking geen keus.
Het verzet ingaan is iets anders dan vechten in een oorlog.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:13 schreef livEliveD het volgende:
Vechten in een oorlog zie ik me al helemaal doenquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het verzet ingaan is iets anders dan vechten in een oorlog.
Waarom?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:38 schreef livEliveD het volgende:
Vechten in een oorlog zie ik me al helemaal doen
Mja in zo'n situatie heb je verschillende keuzes. Je kunt low profile blijven, meevechten, vluchten, soort underground oorlog voeren. Tis moeilijk inschatten wat ik zou doen. Bij een oproep zou ik niet snel weigeren voor me gevoel. Het is echter niet zo dat ik echt graag meedoe nee zoals sommige mensen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom?
Weigeren.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:45 schreef livEliveD het volgende:
Mja in zo'n situatie heb je verschillende keuzes. Je kunt low profile blijven, meevechten, vluchten, soort underground oorlog voeren. Tis moeilijk inschatten wat ik zou doen. Bij een oproep zou ik niet snel wijgeren voor me gevoel. Het is echter niet zo dat ik echt graag meedoe nee zoals sommige mensen.
Als ik snel type op tig verschillende plaatsen dan maak ik de meest domme foutenquote:
Wat voel je ervoor om onze oude discussie op msn aan te snijden?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Slechts 2% blijkt echt graag mee te doen. Die 2% neigen naar psychopathie.
Kan nu op dit moment ff niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:54 schreef livEliveD het volgende:
Wat voel je ervoor om onze oude discussie op msn aan te snijden?
Dan wordt het ergens in een toekomstig weekendquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan nu op dit moment ff niet.Ik moet zo (oh ironie) nog een al veel te late brief schrijven aan één van mijn penvrienden en ik moet ff de badkamer leeghalen, want morgen beginnen ze die te mollen.
Misschien moeten we er gewoon een afspraak voor maken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:58 schreef livEliveD het volgende:
Dan wordt het ergens in een toekomstig weekend![]()
jij hebt teveel spelletjes gespeeldquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja in zo'n situatie heb je verschillende keuzes. Je kunt low profile blijven, meevechten, vluchten, soort underground oorlog voeren. Tis moeilijk inschatten wat ik zou doen. Bij een oproep zou ik niet snel weigeren voor me gevoel. Het is echter niet zo dat ik echt graag meedoe nee zoals sommige mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |