echte donderdagavond - zomerfilmquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:12 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik had zelfs allebei niet gezien. Familie staat voor morgenavond op het programma.
Nee, we vinden een NL flutfilm de beste film van het decceniumquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh ja, Donnie Darko, daar ging mijn post ook echt over.
Suk-kel.
En ik vind jou een smakeloze zeurpietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:09 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind die kamagurka helemaal niet gezellig.
(overigens blijft Familie steken op 103; dat scheelt weer voor Gorro)
Kan ik een afspraak maken voor het Beste Film van 1998-tournament? Ik vind Fear & Loathing.... namelijk uitermate kutquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:12 schreef kamagurka het volgende:
Voor gezelligheid ga je maar naar je meidentheekransje, hier gaat het om film![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kan ik een afspraak maken voor het Beste Film van 1998-tournament? Ik vind Fear & Loathing.... namelijk uitermate kut.
Ja mama...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:31 schreef Sokolsky het volgende:
Er zijn een heleboel toernooien. Waaronder eentje van 1957, moet jou toch wel aanspreken. Maar daar moet je wel een beetje gezellig doen hoor...
Het is te prijzen dat mensen zich willen bezighouden met films uit de oude doos, als dat is wat je bedoeltquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:39 schreef Sokolsky het volgende:
Gezien jouw uitlatingen in het de Fok! Top 100-topics.
Flutfilm.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:07 schreef kamagurka het volgende:
Nee, we vinden een NL flutfilm de beste film van het deccenium
Jij noemde Donnie Darko, hoor. Een film die ik ook erg goed vind.quote:you l-o-s-e
Hopelijk heb je Ghost World wel gezien, want dan kan je in de echte ronde 3quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:32 schreef RuneRose het volgende:
Ronde 3
1. Lord of the Rings: Fellowship of the Ring vs. Spy Game
2. Le Fabuleux Destin d'Amelie Poulain vs. 25 Watts
3. Sen to Chihiro no kamikakushi (Spirited Away) vs. Bully
7. Failan vs. The Discovery of Heaven
11.. No Man's Land vs. K-PAX
12. Shrek vs. Minoes
14. Das Experiment vs. Gosford Park
22. Y tu mamá también vs. Training Day
27. Lantana vs. In the Bedroom
Jeutje, ik heb echt niet veel gezien. Ook veel films die wat lullig uitkomen; Donnie Darko is een van mijn favoriete films, maar ik heb "Koroshiya 1" niet gezien, en zo met nog een aantal.![]()
He he he. Beetje dom, dacht dat wat daar stond de 3e ronde al was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je Ghost World wel gezien, want dan kan je in de echte ronde 3wel op Donnie stemmen. Want dit is wel het meeste vage wat ik ooit in een tournament heb meegemaakt. Op ronde 1 stemmen, terwijl we al bij ronde 3 zijn. Maar dan wel dat voldoende beseffen om er ronde 3 er boven te zetten.
Arcee, schat, ondersteun La Vie Revee des Anges eens in het 1998-tournamenttopic?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Flutfilm.
[..]
Jij noemde Donnie Darko, hoor. Een film die ik ook erg goed vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |