2 stemmen voor Familie... 2 stemmen voor 1 van de top 5 beste films van dit decennium.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
![]()
* De 2e Ronde
![]()
![]()
De Uitslag
16. Katakuri-ke no kôfuku (The Happiness of the Katakuris) vs. Familie 1-2
Veel mensen zullen wel één van de twee niet gezien hebben, zulke populaire films zijn het niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
2 stemmen voor Familie... 2 stemmen voor 1 van de top 5 beste films van dit decennium.
Ik had zelfs allebei niet gezien. Familie staat voor morgenavond op het programma.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Veel mensen zullen wel één van de twee niet gezien hebben, zulke populaire films zijn het niet.
Betekent dat dat je mijn stemmen niet hebt meegeteld?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Opvallend is dat iedereen op duel 15 heeft gestemd.
Ga weg met je gelul man! Donnie Darko is met gemak een van de beste films van dit decenniumquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
2 stemmen voor Familie... 2 stemmen voor 1 van de top 5 beste films van dit decennium.
jouw stemmen stonden ergens helemaal achterin op mijn excel sheet, dus was me niet opgevallen dat je als enige niet gestemt had. Welke van de twee heb je eigenlijk niet gezien? Of allebei niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:46 schreef California het volgende:
[..]
Betekent dat dat je mijn stemmen niet hebt meegeteld?.
Donnie Darko.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Welke van de twee heb je eigenlijk niet gezien? Of allebei niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |