Ehm, laat maar. Het heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik FokBlock gebruik, dus hoe minder ik erover zeg, hoe beterquote:
Is dit een soort van ik kan nergens op stemmen deze ronde opmerking? Of een ordinaire tvp.?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:25 schreef dwerg het volgende:
* gelezen.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is dit een soort van ik kan nergens op stemmen deze ronde opmerking? Of een ordinaire tvp.?
Tja de stemmers op imdb zien in tegenstelling tot jou niet die hogere artistieke waarde van Josie and the pussycats in. Daar kan ik verder ook niks aandoen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:56 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat betekent 'ik kan zelfs niet één keer op Josie and the pussycats stemmen dus dit toernooi is wat mij betreft al voorbij'.
Zo obscuur zijn deze films nou ook weer niet, maar je hebt wel een punt dat er wel erg weinig echt populaire (misschien door critici minder beoordeelde) films in zitten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:10 schreef dwerg het volgende:
En dan zeggen ze dat het Muziekforum vol snobs zit.
Dit gaat niet om de verkiezing 'Beste film van 2001 volgens de users van Fok', maar om de titel 'Beste film van 2001 volgens users van IMDB die er genoegen in scheppen om de meest obscure films hoge cijfers toe te kennen'.
Ach, maakt het echt veel uit welke films er nu juist in de eerste ronde uitgaan? Ze staan er toch maar bij om aan een bepaald getal te raken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:11 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zo obscuur zijn deze films nou ook weer niet, maar je hebt wel een punt dat er wel erg weinig echt populaire (misschien door critici minder beoordeelde) films in zitten.
Ach, maakt 't uit, 't wordt toch wel weer die droL of the Rings.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:10 schreef dwerg het volgende:
En dan zeggen ze dat het Muziekforum vol snobs zit.
Dit gaat niet om de verkiezing 'Beste film van 2001 volgens de users van Fok', maar om de titel 'Beste film van 2001 volgens users van IMDB die er genoegen in scheppen om de meest obscure films hoge cijfers toe te kennen'.
Denk dat Donnie en Amelie ook een hele grote kans maken .quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ach, maakt 't uit, 't wordt toch wel weer die droL of the Rings.
En dan ook nog Minoes weg moeten stemmen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:55 schreef victorinox het volgende:
* De 1e Ronde
![]()
1. Lord of the Rings: Fellowship of the Ring vs. Spy Game
4. Donnie Darko vs. Koroshiya 1 (Ichi the Killer)
12. Shrek vs. Minoes
Kan ik ff op weinig stemmen.
Ik hoop 't.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Denk dat Donnie en Amelie ook een hele grote kans maken .
Vrijwel de enigste goede Nederlandse film die ik de afgelopen jaren gezien heb.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
En dan ook nog Minoes weg moeten stemmen.Moest ik ook, trouwens, helaas.
Dan heb je vast het verrassend interessante Nynke, het ijzersterke Van God Los en het óngelooflijke goeie Familie niet gezien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:17 schreef victorinox het volgende:
Vrijwel de enigste goede Nederlandse film die ik de afgelopen jaren gezien heb.![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan heb je vast het verrassend interessante Nynke, het ijzersterke Van God Los en het óngelooflijke goeie Familie niet gezien.
Beschouw ze als tips.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:49 schreef victorinox het volgende:
Inderdaad.
Als ik alle films uit het aziatische rek in de videotheek heb gezien, zal ik er aan denken.quote:
Die laat ik altijd mooi staan, die films.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:09 schreef victorinox het volgende:
Als ik alle films uit het aziatische rek in de videotheek heb gezien, zal ik er aan denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |