Dat klopt, zat er net middenin, ter hoogte van het zweefvliegveld. De ZOAB daar stond blankquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:13 schreef Party_P het volgende:
Volgens radar van weeronline is er een flink wolkbreuk tussen apeldoorn en arnhem
Onweer lijkt er niet in te zitten in het noorden.....quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:00 schreef teigan het volgende:
Hier in Groningen is nog weinig aan de hand(al moet ik ook zeggen dat ik binnen zit, en dus misschien niet alles hoor..), komt hier straks ook nog wat onweer naartoe??
Iemand die daar een voorspelling over durft te doen??
heb je de hagelstenen weer omhoog gegooid ofzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:33 schreef Xenwolfie het volgende:
Bij ons kwam vanmiddag 2 keer dezelfde bui over. :S
klopt ja, toen wou ik net van huis gaan. Ik zag een flits duurde best lang voor de donder, en die deed alles schudden. Was een flinkequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:05 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dat klopt, zat er net middenin, ter hoogte van het zweefvliegveld. De ZOAB daar stond blank![]()
Zit nu thuis in Apeldoorn, net een bliksem, 15 sec. later pas de donder, maar zo'n zwaar gerommel dat de verwarming hier stond te klapperen in z'n steunen!!!![]()
Flink pak.. eeh.. behoorlijk wit zo..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.l1.nl/l1/nl/html/algemeen/weerfoto/weerfoto.pshe
Sneeuw Hagel in Margraten
2006? Dan ben ik vast de eerste met een quote uit de toekomstquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:16 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Meyn Dagboek
Den Helder, 12 augustus den jaren tweeduizend en 6.
Wolken, wolken, wolken, maandenlang wolken. Ineens breekt de zon door rond 4 uur s'middags.
ZON!!
Schijnt nu nog steeds, heerlijk.
En dat terwijl er in deze geweldige super winter in Limburg 0cm sneeuw was. Of naja, hier in Sittard dan, mss daar net n paar centimeter.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Flink pak.. eeh.. behoorlijk wit zo..
Nou, hier geen hagel én geen sneeuw dit jaar..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:21 schreef Eix het volgende:
[..]
En dat terwijl er in deze geweldige super winter in Limburg 0cm sneeuw was. Of naja, hier in Sittard dan, mss daar net n paar centimeter.
Als het zo ff doorgaat hebben we dalijk ook 30cm van dat spul.Staan we weer een beetje quite met t noorden.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |