abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 augustus 2005 @ 13:59:17 #176
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29627184
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 13:42 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Is dit niet simpelweg utopisch denken?
Ik denk eerder het natuurlijke evenwicht dat altijd weer zich laat blijken.
Ying/yang enzo
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  zondag 14 augustus 2005 @ 14:06:01 #177
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29627383
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 13:59 schreef Mukie het volgende:
Ik denk eerder het natuurlijke evenwicht dat altijd weer zich laat blijken.
Ying/yang enzo
Mja ok. Ik kan er niet in meegaan. Ik vind het knap dat je zo kunt denken
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zondag 14 augustus 2005 @ 14:09:44 #178
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29627495
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 14:06 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Mja ok. Ik kan er niet in meegaan. Ik vind het knap dat je zo kunt denken
Het kost moeite dat wel
Maar als ik kijk naar de natuur en de dingen die om me heen gebeuren, bevestigd het dit wel
  zondag 14 augustus 2005 @ 14:14:40 #179
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29627645
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 14:09 schreef Mukie het volgende:
Maar als ik kijk naar de natuur en de dingen die om me heen gebeuren, bevestigd het dit wel
Wij kijken blijkbaar naar hele andere dingen
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_29646947
Ik zou nooit van me meissie vreemd kunnen gaan, alleen om het verdriet van de ander al.. als je dan toch zo graag der op los neukt, zorg dan gewoon dat je 3 jaar vrijgezel bent.
  maandag 15 augustus 2005 @ 08:25:22 #181
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29648696
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 14:14 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Wij kijken blijkbaar naar hele andere dingen
En toch zitten we soms wat dingen betreft op eenzelfde lijn
pi_29649282
Als je er niet over praat hoef je ook niks uit te leggen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29649330
Naar mijn mening is vreemdgaan respectloos ten opzichte van je partner. Wil je iets met een ander? Dan in "overleg " (zoals erodome) of maak het uit.. maar ga niet liegen en bedriegen
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_29666372
Ik kan heel goed begrijpen dat het gebeurd in een jarenlange relatie. Ik zou het verstaan als mn vriend na jaren samenzijn eens buiten de deur nueckt. Niet dat ik er blij mee zou zijn dus ik zou het liever niet weten.
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_29668230
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 19:43 schreef Keios het volgende:
Ik kan heel goed begrijpen dat het gebeurd in een jarenlange relatie. Ik zou het verstaan als mn vriend na jaren samenzijn eens buiten de deur nueckt. Niet dat ik er blij mee zou zijn dus ik zou het liever niet weten.
Als je het zo goed kan begrijpen, waarom ga je dan een monogame relatie in...

Ik zie dit bij veel mensen hoor, aan de ene kant kunnen ze zich niet voorstellen altijd trouw te blijven(of dat hun partner het is), maar aan de andere kant eisen ze die trouw wel, is dat niet het jezelf gewoon onnodig moeilijk maken?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_29668283
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 19:43 schreef Keios het volgende:
voor mannen is het ook wat anders dan voor vrouwen natuurlijk maar je hebt gelijk daar hoef je niet van te weten als hij zijn mond maar houd. het Houd je relatie goed.
  maandag 15 augustus 2005 @ 20:48:09 #187
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29668529
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:39 schreef RobbieRicardo het volgende:

voor mannen is het ook wat anders dan voor vrouwen natuurlijk maar je hebt gelijk daar hoef je niet van te weten als hij zijn mond maar houd. het Houd je relatie goed.
Waarom zou het voor mannen anders zijn dan voor vrouwen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29668975
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarom zou het voor mannen anders zijn dan voor vrouwen?
Lijkt me logisch want mannen zijn anders als vrouwen van nature. Van de natuur willen mannen zoveel mogleijk vrouwen en vrouwen willen een vaste partner voor mannen is het daaromm moeilijker om in een relatie bij 1 vrouw te blijven in ieder geval voor de sex de liefde niet natuurlijk
  maandag 15 augustus 2005 @ 21:02:19 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29669014
Ah, okay .

Die gulden regel gaat niet altijd even goed op, hoor.
Sommige mannen zijn wat dat betreft net vrouwen en vice versa .
pi_29669125
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 21:01 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

Lijkt me logisch want mannen zijn anders als vrouwen van nature. Van de natuur willen mannen zoveel mogleijk vrouwen en vrouwen willen een vaste partner voor mannen is het daaromm moeilijker om in een relatie bij 1 vrouw te blijven in ieder geval voor de sex de liefde niet natuurlijk
Vrouwen willen volgens de natuur wel een vaste partner, maar ook de beste genen, dus zijn ze van nature lepe wezens die 1 man strikken en lekker goede genen gaan zoeken achter zijn rug om.

Zo kan je het ook bekijken
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_29669427
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 21:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Vrouwen willen volgens de natuur wel een vaste partner, maar ook de beste genen, dus zijn ze van nature lepe wezens die 1 man strikken en lekker goede genen gaan zoeken achter zijn rug om.

Zo kan je het ook bekijken
daarom moet de man zij vrouw ook goed in de gaten houden om dat te voorkomen.
pi_29669498
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 21:13 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

daarom moet de man zij vrouw ook goed in de gaten houden om dat te voorkomen.
Maar haalt het wel jouw voor de man is dat anders verhaal onderuit, want geloof me, vrouwen gaan net zo vaak vreemd als mannen, hebben er net zo goed behoefte aan.
pi_29669591
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 21:14 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar haalt het wel jouw voor de man is dat anders verhaal onderuit, want geloof me, vrouwen gaan net zo vaak vreemd als mannen, hebben er net zo goed behoefte aan.
Daarom is het in een relatie ook belangrijk dat de man werkt buiten het huis en de vrouw niet en dat je goed afspreekt wat de bedoeling is en wat ze mag. en niet.
  maandag 15 augustus 2005 @ 21:19:49 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29669690

Robbie, Robbie, jij moet echt met je relatie-ideeën uit de jaren vijftig naar het nu komen.
De moderne vrouw is al lang niet meer ondergeschikt aan de man en zal zich ook niet op zo'n manier laten behandelen
pi_29669754
ik heb respect voor jou mening copycat maar er zijn nog genoeg vrouwen die het graag zo hebben. Heb er nog nooit een klacht over gehad
pi_29669800
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 21:21 schreef RobbieRicardo het volgende:
ik heb respect voor jou mening copycat maar er zijn nog genoeg vrouwen die het graag zo hebben. Heb er nog nooit een klacht over gehad
Je drijft haar anders wel in de armen van een ander, ondanks je afspraken of dankzij je afspraken
  maandag 15 augustus 2005 @ 21:23:27 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29669835
Je korte termijn geheugen kwijtgeraakt?
Want was dat niet één van de redenen dat je recentste ex vreemd ging?
pi_29669920
daar zat meer achter dan je denkt maar heb ik het niet meer over. het topic ging niet voor niet dicht en het gaat hier over iets anders laten we het daar over hebben.
  maandag 15 augustus 2005 @ 21:25:54 #199
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29669937
.

[ Bericht 99% gewijzigd door MouseOver op 15-08-2005 21:26:49 (slechte timing, sta al met 1 voet buiten de deur) ]
Vampire Romance O+
pi_29670005
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 21:17 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

Daarom is het in een relatie ook belangrijk dat de man werkt buiten het huis en de vrouw niet en dat je goed afspreekt wat de bedoeling is en wat ze mag. en niet.
Grinnik en dan kan ze niet meer vreemdgaan denk je, HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

Als jij op je werk bent kunnen er zat overheen als ze dat echt zou willen, serieus, als iemand vreemd wil gaan gebeurt dat toch, of ze nu thuis zit of niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')