Ik denk eerder het natuurlijke evenwicht dat altijd weer zich laat blijken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Is dit niet simpelweg utopisch denken?![]()
Mja ok. Ik kan er niet in meegaan. Ik vind het knap dat je zo kunt denkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:59 schreef Mukie het volgende:
Ik denk eerder het natuurlijke evenwicht dat altijd weer zich laat blijken.
Ying/yang enzo
Het kost moeite dat welquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja ok. Ik kan er niet in meegaan. Ik vind het knap dat je zo kunt denken![]()
Wij kijken blijkbaar naar hele andere dingenquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:09 schreef Mukie het volgende:
Maar als ik kijk naar de natuur en de dingen die om me heen gebeuren, bevestigd het dit wel
En toch zitten we soms wat dingen betreft op eenzelfde lijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wij kijken blijkbaar naar hele andere dingen![]()
Als je het zo goed kan begrijpen, waarom ga je dan een monogame relatie in...quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:43 schreef Keios het volgende:
Ik kan heel goed begrijpen dat het gebeurd in een jarenlange relatie. Ik zou het verstaan als mn vriend na jaren samenzijn eens buiten de deur nueckt. Niet dat ik er blij mee zou zijn dus ik zou het liever niet weten.
voor mannen is het ook wat anders dan voor vrouwen natuurlijk maar je hebt gelijk daar hoef je niet van te weten als hij zijn mond maar houd. het Houd je relatie goed.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:43 schreef Keios het volgende:
Ik kan heel goed begrijpen dat het gebeurd in een jarenlange relatie. Ik zou het verstaan als mn vriend na jaren samenzijn eens buiten de deur nueckt. Niet dat ik er blij mee zou zijn dus ik zou het liever niet weten.
Waarom zou het voor mannen anders zijn dan voor vrouwen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:39 schreef RobbieRicardo het volgende:
voor mannen is het ook wat anders dan voor vrouwen natuurlijk maar je hebt gelijk daar hoef je niet van te weten als hij zijn mond maar houd. het Houd je relatie goed.
Lijkt me logisch want mannen zijn anders als vrouwen van nature. Van de natuur willen mannen zoveel mogleijk vrouwen en vrouwen willen een vaste partner voor mannen is het daaromm moeilijker om in een relatie bij 1 vrouw te blijven in ieder geval voor de sex de liefde niet natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom zou het voor mannen anders zijn dan voor vrouwen?
Vrouwen willen volgens de natuur wel een vaste partner, maar ook de beste genen, dus zijn ze van nature lepe wezens die 1 man strikken en lekker goede genen gaan zoeken achter zijn rug om.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:01 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Lijkt me logisch want mannen zijn anders als vrouwen van nature. Van de natuur willen mannen zoveel mogleijk vrouwen en vrouwen willen een vaste partner voor mannen is het daaromm moeilijker om in een relatie bij 1 vrouw te blijven in ieder geval voor de sex de liefde niet natuurlijk
daarom moet de man zij vrouw ook goed in de gaten houden om dat te voorkomen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Vrouwen willen volgens de natuur wel een vaste partner, maar ook de beste genen, dus zijn ze van nature lepe wezens die 1 man strikken en lekker goede genen gaan zoeken achter zijn rug om.
Zo kan je het ook bekijken
Maar haalt het wel jouw voor de man is dat anders verhaal onderuit, want geloof me, vrouwen gaan net zo vaak vreemd als mannen, hebben er net zo goed behoefte aan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:13 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
daarom moet de man zij vrouw ook goed in de gaten houden om dat te voorkomen.
Daarom is het in een relatie ook belangrijk dat de man werkt buiten het huis en de vrouw niet en dat je goed afspreekt wat de bedoeling is en wat ze mag. en niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar haalt het wel jouw voor de man is dat anders verhaal onderuit, want geloof me, vrouwen gaan net zo vaak vreemd als mannen, hebben er net zo goed behoefte aan.
Je drijft haar anders wel in de armen van een ander, ondanks je afspraken of dankzij je afsprakenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:21 schreef RobbieRicardo het volgende:
ik heb respect voor jou mening copycat maar er zijn nog genoeg vrouwen die het graag zo hebben. Heb er nog nooit een klacht over gehad
Grinnik en dan kan ze niet meer vreemdgaan denk je, HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:17 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Daarom is het in een relatie ook belangrijk dat de man werkt buiten het huis en de vrouw niet en dat je goed afspreekt wat de bedoeling is en wat ze mag. en niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |