Wanneer je puur op zoek bent naar lust en dat niet bij je partner kunt vinden, moet je een sexrelatie beginnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Misschien is het ook gewoon puur lust![]()
Hey je mag overal honger krijgen, zolang je maar thuis komt eten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon zijn dat iemand naast je partner je ontzettend opwindt. Dat zegt nog steeds niets over het seksleven met je partner (kwaliteit noch kwantiteit) maar alles over de fysieke aantrekkingskracht tussen jou en de ander. Buiten de deur neuken is niet per definitie een signaal dat het slecht gaat binnen je relatie.
Nee?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hey je mag overal honger krijgen, zolang je maar thuis komt eten.
Daar is ook helemaal niets mis mee.
wat mist er dan in je relatie ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:58 schreef Mukie het volgende:
Wat ik bedoel is, zodra je er iets mee gaat doen, dat er dan toch echt iets mist binnen je relatie.
Klein verschil
Wat doe je dan als je ook (!) het verlangen hebt om oud te worden met je partner?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:57 schreef Mukie het volgende:
Wanneer je puur op zoek bent naar lust en dat niet bij je partner kunt vinden, moet je een sexrelatie beginnen
Ik wist 't!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Maak ik je blij als ik zeg dat ik op mannen val?![]()
En wat ik bedoel is dat het laatste deel van je zin niet voor iedereen zo hoeft te zijn; het zal echter voor jou zo zijn, en dat is legitiem, maar is het onmogelijk dat het voor een ander anders in elkaar zit en is het iets dat veroordeelt moet worden als slecht?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hey je mag overal honger krijgen, zolang je maar thuis komt eten.
Daar is ook helemaal niets mis mee.
Wat ik bedoel is, zodra je er iets mee gaat doen, dat er dan toch echt iets mist binnen je relatie.
Klein verschil
Jij weet dus altijd wat je partner denkt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:01 schreef Bombie het volgende:
[..]
Nee?
Dus stél: je vent loopt zich de hele dag op te geilen op een paar lekkere wijven op zijn werk, komt thuis en pompt zich leeg in jouw lichaam terwijl hij nog met zijn gedachten bij 'earlier that same day' zit.
Nu je het zegt... niks mis mee, inderdaad. Lol!
ligt ms ook wel aan of het steeds met wisselende anderen gebeurt dan of met 1en dezelfde iemand, het vreemdgaan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon zijn dat iemand naast je partner je ontzettend opwindt. Dat zegt nog steeds niets over het seksleven met je partner (kwaliteit noch kwantiteit) maar alles over de fysieke aantrekkingskracht tussen jou en de ander. Buiten de deur neuken is niet per definitie een signaal dat het slecht gaat binnen je relatie.
Ik spreek alleen voor mezelf, niet voor anderen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En wat ik bedoel is dat het laatste deel van je zin niet voor iedereen zo hoeft te zijn; het zal echter voor jou zo zijn, en dat is legitiem, maar is het onmogelijk dat het voor een ander anders in elkaar zit en is het iets dat veroordeelt moet worden als slecht?
Als mijn partner genegenheid zoekt bij iemand anders: genegenheid.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat mist er dan in je relatie ?
Dus je wilt je lusten botvieren op anderen EN oud worden met je partner?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat doe je dan als je ook (!) het verlangen hebt om oud te worden met je partner?
hij kan bij jou in ieder geval niet de lust botvieren om het met een ander te doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als mijn partner genegenheid zoekt bij iemand anders: genegenheid.
Wanneer hij zijn sexuele lusten botvierd bij iemand anders: dan kan hij dat blijkbaar niet bij mij.
Etc etc etc
Speciaal voor jou: "Ik val op mannen" *quote:
Gezien de tendens en de verloederende moraal heb je vaak gewoon niet veel te willen, en weet je ook gewoon niet wat er achter je rug om gebeurt met een relatie die ook van jou is, maar waar je dan toch heel weinig over te zeggen blijkt te hebben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jij weet dus altijd wat je partner denkt?
Ik heb idd nix tegen op gewoonweg geile sex, moet je hiervoor de motivatie weten?
Ik vind het gewoon niet kunnen binnen mijn relatie dat de partner vreemdgaat.
Ik denk wel dat het beide tegelijk kan voorkomen. Bespreekbaar maken is risico lopenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:09 schreef Mukie het volgende:
Dus je wilt je lusten botvieren op anderen EN oud worden met je partner?
Lijkt me een beetje dubbel denk ik zo.
Het iig bespreekbaar maken, dan zit de kans erin wat het misschien wel beide kan.
Sommige stellen kunnen dat (bvb Swingers), ikzelf zou het niet kunnen en dus kiezen voor het een of het ander.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: "Ik val op mannen" *
*Tis niet waar ben ik bang maar ik ben nu eenmaal service gericht![]()
Dat probleem heb jij niet, hè? Mazzelpik!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:13 schreef Bombie het volgende:
Nu blijkt dat 1 op de 25 mannen niet de vader van hun eigen kind(eren) is, zijn relaties nikszeggender geworden dan ooit. Daar moeten we het maar mee doen.
En daar doe ik het ook mee.
Het is juist die rumite die er de laatste tijd steeds meer aan gegeven wordt die ervoor zorgt dat "besodemieteren" steeds vaker voorkomt. Een eerlijke en eervol mens zou zoiets niet doen. Dan nog kan het lullig uitgaan, maar ergens met een ander kloten terwijl je nog in een relatie zitquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:24 schreef Bombie het volgende:
Ikzelf begin bijvoorbeeld sowieso geen relaties (meer) omdat ze het gewoon niet waard zijn. Je wéét gewoon dat je vroeg of laat besodemieterd wordt
Ik heb nog geen kinderen. Over 4 jaar verwacht ik van welquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:17 schreef Bombie het volgende:
Dat probleem heb jij niet, hè? Mazzelpik!
Dat is wel een mening, want er zijn best veel mensen die een open relatie aangaan en het dus wel prima vinden dat hun parnter ook eens een ander neukt. Dan heet het weliswaar geen vreemdgaan, maar het komt wel op hetzelfde neer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:10 schreef Salvad0R het volgende:
Geen enkele partner zou het leuk vinden als zijn/haar partner vreemd zou gaan... dat is geen mening, dat is natuurlijk, instinctief, feitelijk...
Ze zijn er nog wel hoor, en dan spreek ik niet (alleen) over mijzelf. Misschien is het een utopie als je zou willen dat het voor iedereen zo is, maar als indivu kun je dit wel succesvol nastreven lijkt me.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:20 schreef Mukie het volgende:
Relaties die bestaan uit respect, eerlijkheid en vertrouwen. Dat dit niet direct hoeft te staan voor sleur, saaiheid en uit de mode.
Ik begrijp vreemdgaan. Wil niet zeggen dat ik het doe en ik heb ook niet het idee dat me vriendin dit doet. Het direct veroordelen is wat anders. Ik vraag me af of er tegenwoordig meer wordt vreemdgegaan dan vroeger. En verlangen naar zoiets lijkt me niet verkeerd, mits je je realiseert hoe mensen in elkaar kunnen steken. Er zijn echt veel mensen die prima monogaam kunnen zijn hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:20 schreef Mukie het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is het tegenwoordig een trend om vreemd te gaan?
Het lijkt wel alsof een vaste liefdesrelatie tegenwoordig iets is wat uit een sprookjesboek komt. Is het dan zo verkeerd om nog te geloven in de liefde? In de trouwheid van beide partners? Net alsof het zo verkeerd en bijna egoistisch, als je verlangt van je partner dat hij je trouw is. Ik vind het jammer dat de jeugd van tegenwoordig (omg zeg IK dit?) niet meer weet dat er ook relaties bestaan waarin je niet bezeikt wordt. Relaties die bestaan uit respect, eerlijkheid en vertrouwen. Dat dit niet direct hoeft te staan voor sleur, saaiheid en uit de mode.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |