abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29590848
De 1 kan er mee leven. De ander niet. Wat goed en slecht is, is voor ieder mens anders. Het is niet natuurlijk bepaald wat wel en niet kan.
pi_29592304
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 11:10 schreef livEliveD het volgende:

@OP
Het is alleen ' goed te praten' als beide vrouwen het weten en geloof me die relaties bestaan!
Ze kunnen het er wel mee oneens zijn en besluiten en dan alsnog te blijven, dit soort verhoudingen behoren wel tot de uitzonderingen volgens mij.

Maar de reden dat vreemdgaan niet kan is vooral cultureel bepaald, in de tijd van de holbewoners deed iedereen het met iedereen.
Dus als jij en je partner andere culturele opvattingen hebben hoeft het geen probleem te zijn
Een heer met stijl
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:12:23 #63
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_29592615
Niet goed te praten.
Jawohl Herr Kaloin!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:15:13 #64
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_29592676
Vreemdgaan == optiefen!
[KNE]-Mod
pi_29595341
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 00:12 schreef Captain_Chaos het volgende:
Niet goed te praten.
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 00:15 schreef ThE_ED het volgende:
Vreemdgaan == optiefen!
Kijk dit bedoel ik nu met cultuur, men weet hoe er in het algemeen over gedacht wordt daarom dit soort reacties.
Als ze anders gewend waren zouden ze wel anders piepen, tja nuanceren blijft moeilijk voor sommigen
Een heer met stijl
pi_29595437
Ik had te veel gedronken
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_29598068
Het is niet goed te praten.
Whatever I want.
pi_29598109
Liegen of zwijgen is nooit goed voor je relatie. Ookal lijkt het misschien dat dankzij het vreemd gaan je seks leven met je partner even een boost krijgt. En je partner is ook niet achterlijk, dus zal zich ook wel afvragen waar die boost ineens vandaan komt.
Als je zo graag met iemand anders een keer het bed in wil duiken dien je dit eerst met je partner te bespreken.

Onthoud: ookal is de leugen nog zo snel, de waarheid achter haalt hem wel!
Niet mieten! Door gieten!
pi_29598151
Ja
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:07:22 #70
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_29598200
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 02:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Als ze anders gewend waren zouden ze wel anders piepen, tja nuanceren blijft moeilijk voor sommigen
Ja, als ik gewend was dat mijn vriendin om de dag iets met iemand anders had, of ellk weekend ofzo dan zou ik wellicht anders praten. Maar zoals je zegt leven we hie rmet onze gewoontes en cultuur, en daarin past het niet. Daarom is het dus ook nogal onbeschoft om wel vreemd te gaan. Cultuur is niet alleen een oubollig iets, maar een ook set afspraken die wij in onze samenleving met elkaar gemaakt hebben; makkelijk hoef je dat niet steeds te doen. Ik zou niet steeds met iemand in discussie willen of het in een bepaald geval wel of niet kan iig.

Buiten dat; ik wil niet zeggen dta ik toereikend genoeg ben voor alles, maar als ze voor wat extra liefde en sex iemand anders nodig denkt te hebben is er ook wat mij persoonlijk betreft wel iets fout. (Jaja, kom maar met de "jij doet het fout dan" reacties)
[KNE]-Mod
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:44:08 #71
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29598672
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 09:57 schreef seilram het volgende:
Liegen of zwijgen is nooit goed voor je relatie. Ookal lijkt het misschien dat dankzij het vreemd gaan je seks leven met je partner even een boost krijgt. En je partner is ook niet achterlijk, dus zal zich ook wel afvragen waar die boost ineens vandaan komt.
Als je zo graag met iemand anders een keer het bed in wil duiken dien je dit eerst met je partner te bespreken.

Onthoud: ookal is de leugen nog zo snel, de waarheid achter haalt hem wel!
Sommige mensen kunnen het prima verzwijgen en ermee leven. De waarheid komt echt niet altijd uit.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:24:49 #72
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_29599280
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 10:44 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen het prima verzwijgen en ermee leven. De waarheid komt echt niet altijd uit.
Inderdaad... Absoluut nooit problemen mee gehad en waarheid komt alleen uit als je dat zelf (onbewust) wilt...
Het is alleen zo dat ik absoluut niet wil dat ze t bij mij zou doen, dus doe ik t ook niet meer...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:44:35 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29599627
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:24 schreef JoeyT het volgende:
Het is alleen zo dat ik absoluut niet wil dat ze t bij mij zou doen, dus doe ik t ook niet meer...
Dat hebben we vaker van je gelezen, JoeyT... .

Op den duur is vreemdgaan voor mezelf niet meer goed te praten, dan gaat mijn geweten opspelen en gaat het aan me knagen. Uiteindelijk is voor mij vreemdgaan funest voor de relatie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29599895
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 11:10 schreef livEliveD het volgende:
Stel je hebt een relatie maar altijd bleef er iets kriebelen. Hoe zou het met een ander persoon in bed zijn? Deze behoefte (en ergens verlangen) laat je niet merken aan je partner en op zich blijft je relatie voortduren als een kabbelend beekje. Je hebt zeker wel het beeld om samen oud te worden.

Nu krijg je een baan met veel zakenreizen naar mooie witte stranden en doorzichtige zeeën. Na een harde dag werken, tijdens het nuttigen van een parasol drankje, realiseer je je dat je slecht eenmalig leeft. Knappe personen bieden zich aan je aan, en dan? Je partner hoeft er niet achter te komen en jij kunt je behoefte stillen. Is het daardoor goed te praten? Eén van de twee wordt er gelukkiger door en de ander heeft er geen last van (misschien heeft het zelfs een positieve weerslag op je relatie).

Waarom zou je het niet doen? Maakt het je een beter persoon als je boven je verlangens staat? En is liegen (hetgeen de consequentie van je keuze is) in een relatie nu echt zo'n ramp?

Please press the issue [afbeelding]

Ikzelf kan me voorstellen dat je inderdaad vreemdgaat en ik zou het niet direct veroordelen. Ergens, analytisch gezien, kan ik het namelijk begrijpen. Eerlijkheid is weggelegd voor mensen in een situatie waarin ze het kunnen zijn. Voor de rest is het een romantisch verlangen dat leuk klinkt maar niet optimaal hoeft te zijn.
Waarom begin je dan in godsnaam een relatie?!
Sterker nog: zonder relatie heb je wel de lusten, maar niet de lasten. Dus waarom niet gewoon single blijven? Dan kun je toegeven aan je kriebels, zoveel je wilt.

Wat is dan de hoofdreden om een relatie te aan te gaan? (Financiële) veiligheid? Een betere basis om andere mannen te kunnen verleiden?

Liefde kan het in ieder geval níét zijn.
Zo is het net of je een relatie begint omdat 'dat nou eenmaal zo hoort'.
Niet omdat je het wilt en omdat je erin gelooft.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:04:51 #75
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29600054
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:57 schreef Bombie het volgende:
Sterker nog: zonder relatie heb je wel de lusten, maar niet de lasten. Dus waarom niet gewoon single blijven? Dan kun je toegeven aan je kriebels, zoveel je wilt.
Omdat je elkaar leuk vindt en het leuker is met elkaar dan zonder elkaar?
quote:
Wat is dan de hoofdreden om een relatie te aan te gaan? (Financiële) veiligheid? Een betere basis om andere mannen te kunnen verleiden?
Kunnen meerdere redenen zijn. Zie het als een stap verder dan boezem-vriend/vriendin. Simpelweg samen oud willen worden, is een gevoel, kun je niet uitleggen.
quote:
Imho kan dat zeker wel het geval zijn.
quote:
Zal voor sommige best opgaan maar lang niet altijd. Ik vind je kijk op de mensheid eerlijk gezegd een beetje naïef
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_29600073
quote:

[..]

Nee hoor, dat zie ik toch echt anders. Het kan zeer zeker wel echte liefde zijn met je partner, maar dat wil niet zeggen dat je geen lust kunt voelen voor een ander. Als je iets met die lustgevoelens doet terwijl je een monogame relatie hebt, is dat vreemdgaan, maar dat hoeft niet te betekenen dat je niet van je partner houdt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_29601383
quote:
liefde is overrated
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:22:04 #78
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29601421
Vreemdgaan is in mijn ogen nooit goed te praten. Wees dan zo eerlijk tegen jezelf en maak het van te voren uit als je iets mist in je relatie. Liegen binnen een relatie is een uiting van te weinig vertrouwen binnen je relatie. Een duidelijk sein dat er dus iets niet snor zit binnen de relatie.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_29601465
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:22 schreef Mukie het volgende:
Een duidelijk sein dat er dus iets niet snor zit binnen de relatie.
de relatie kan verder prima zijn. meestal zit er pas iets niet snor zodra de andere kant op de hoogte is van de escapades van de partner.

het idee dat er iets niet snor zit in je relatie als je vreemd gaat komt voort uit een utopisch idee voor relaties waarin je alles alleen maar kan en wil doen met je partner.
pi_29601473
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:04 schreef livEliveD het volgende:

Omdat je elkaar leuk vindt en het leuker is met elkaar dan zonder elkaar?
En ondertussen van twee walletjes eten, zonder daar duidelijke cq eerlijke afspraken over te hebben.
quote:
Simpelweg samen oud willen worden, is een gevoel, kun je niet uitleggen.
Oh... ik kan dat wel voor je uitleggen, hoor: de angst om alleen door het leven, en alleen dood te gaan beweegt je het te doen.
Je kunt het zoveel romantiseren en rechtlullen als je wilt, maar het is gewoon een doodeenvoudig gevalletje van 'je eigen hachje redden' en je angsten proberen te ontlopen.
quote:
Zal voor sommige best opgaan maar lang niet altijd. Ik vind je kijk op de mensheid eerlijk gezegd een beetje naïef

(Een vrouw man die dat tegen mij zegt! OMFG!)
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee hoor, dat zie ik toch echt anders. Het kan zeer zeker wel echte liefde zijn met je partner, maar dat wil niet zeggen dat je geen lust kunt voelen voor een ander. Als je iets met die lustgevoelens doet terwijl je een monogame relatie hebt, is dat vreemdgaan, maar dat hoeft niet te betekenen dat je niet van je partner houdt.
Nee, ok. Maar dan moet je ook zo flink zijn om in ieder geval geen relatie te beginnen, of je partner duidelijk te laten weten dat jij zo bent en dat hij/zij de keuze heeft om daarmee in zee te gaan of niet.

Misschien beginnen relaties wel gebaseerd op liefde, maar na verloop van tijd blijven mensen bij elkaar om heel andere redenen dan liefde. De hoofdreden is dan toch angst.

Ikzelf begin bijvoorbeeld sowieso geen relaties (meer) omdat ze het gewoon niet waard zijn. Je wéét gewoon dat je vroeg of laat besodemieterd wordt, omdat het merendeel van de mensen toch niet eerlijk kan zijn. Waarom zou je dan je leven baseren op een illusie? Ik heb zelf besloten dat dat het voor mij niet waard is. In een relatie kun je eigenlijk alleen maar verliezen.
pi_29601525
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:24 schreef Bombie het volgende:

[..]
livEliveD is een vent
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:28:39 #82
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29601542
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:24 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

de relatie kan verder prima zijn. meestal zit er pas iets niet snor zodra de andere kant op de hoogte is van de escapades van de partner.

het idee dat er iets niet snor zit in je relatie als je vreemd gaat komt voort uit een utopisch idee voor relaties waarin je alles alleen maar kan en wil doen met je partner.
Op het eerste gedeelte: Dan word je hier pas bewust van of word je eindelijk eens met de neus op de feiten gedrukt. Het is en blijft een feit dat er van te voren al iets mis was of dat de een iets mistte.

Wanneer beide partners duidelijk hebben afgesproken dat bvb sex met anderen mag, moet het geen probleem zijn. Ikzelf geef dan ook aan, dat wanneer ik in een relatie zit, mijn partner moet aangeven wanneer het "niet genoeg is". Van te voren dus en niet erna
pi_29601550
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:27 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

livEliveD is een vent
Ja... maar hij lult zo ontzettend als een wijf.
pi_29601588
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:28 schreef Mukie het volgende:

[..]

Op het eerste gedeelte: Dan word je hier pas bewust van of word je eindelijk eens met de neus op de feiten gedrukt. Het is en blijft een feit dat er van te voren al iets mis was of dat de een iets mistte.
mja, maar dat iets wat die éne mist hoeft toch niet persé ingevuld te kunnen worden door de partner.

dat ligt maar net aan de behoeften van die persoon.
quote:
Wanneer beide partners duidelijk hebben afgesproken dat bvb sex met anderen mag, moet het geen probleem zijn. Ikzelf geef dan ook aan, dat wanneer ik in een relatie zit, mijn partner moet aangeven wanneer het "niet genoeg is". Van te voren dus en niet erna
mja, maar dan ontbreekt er een stukje spanning
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:31:26 #85
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29601594
quote:

Ikzelf begin bijvoorbeeld sowieso geen relaties (meer) omdat ze het gewoon niet waard zijn. Je wéét gewoon dat je vroeg of laat besodemieterd wordt, omdat het merendeel van de mensen toch niet eerlijk kan zijn. Waarom zou je dan je leven baseren op een illusie? Ik heb zelf besloten dat dat het voor mij niet waard is. In een relatie kun je eigenlijk alleen maar verliezen.
Dat vind ik anders toch een van de mooie dingen van een relatie. Je weet dat je misschien op je bek kunt gaan, maar misschien ook niet. Je geeft jezelf onvoorwaardelijk en dat is iets wat ik iig niet zou willen missen.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:35:17 #86
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29601667
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:30 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

mja, maar dat iets wat die éne mist hoeft toch niet persé ingevuld te kunnen worden door de partner.

dat ligt maar net aan de behoeften van die persoon.
[..]

mja, maar dan ontbreekt er een stukje spanning
Een relatie heb je met een partner, dus dan is het niet meer dan logisch dat dit ook door de partner ingevuld wordt. Sex heb je alleen met je eigen partner, mits zo afgesproken. Wilt hij meer dan dat, dan mag hij dit aangeven en op zoek gaan naar iemand die hem dit wel wilt geven.

Spanning kun je zelf voor zorgen. Flirten etc mag hij zoveel hij wilt, maar er verder op ingaan door bvb te zoenen etc, niet bij mij iig. Vreemdgaan mag dan spannend zijn in iemand anders zijn ogen. In de mijne is het een tekort aan respect voor je relatie, voor je partner. Niets spannends aan dus
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:37:33 #87
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29601716
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:28 schreef Mukie het volgende:
Ikzelf geef dan ook aan, dat wanneer ik in een relatie zit, mijn partner moet aangeven wanneer het "niet genoeg is". Van te voren dus en niet erna
Ik vraag me af of er zo'n duidelijk scheidslijn is. Is het wel een kwestie van "niet genoeg"? Dat impliceert te weinig seks hebben terwijl dit helemaal niet het geval hoeft te zijn.
pi_29601717
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:31 schreef Mukie het volgende:

[..]

Dat vind ik anders toch een van de mooie dingen van een relatie. Je weet dat je misschien op je bek kunt gaan, maar misschien ook niet. Je geeft jezelf onvoorwaardelijk en dat is iets wat ik iig niet zou willen missen.
Ah... het is je te doen om de macht die de ander over jouw welzijn heeft. Het is een kwestie van de controle uit handen geven en verlossing te mogen ontvangen.

Drive anywhere
Do what you want
I don't care
Tonight
I'm in the hands of fate
I hand myself
Over on a plate
Now

Aldus Depeche Mode.

Geil? Ja.
Bevorderlijk voor je zelfbeschikking? Nee.

Maar ieder zo zijn eigen ding.

Jezelf 'onvoorwaardelijk geven' vind ik overigens één van de meest onnozele en triviale, nikszeggende dingen die je kunt doen, maar goed... om maar met de legendarische woorden te spreken: maar da's mijn mening, whehehe.
pi_29601746
Soms wel soms niet..
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:42:14 #90
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29601818
quote:
En ondertussen van twee walletjes eten, zonder daar duidelijke cq eerlijke afspraken over te hebben.
Ja mag best verwerpelijk zijn. Aan de andere kant slim ergens, mits je ertegen kunt. Vraag me af of je iemand kunt veroordelen op behoeftes die deze persoon nu eenmaal heeft. Egoistisch kun je het wel vinden.
quote:
Oh... ik kan dat wel voor je uitleggen, hoor: de angst om alleen door het leven, en alleen dood te gaan beweegt je het te doen.
Je kunt het zoveel romantiseren en rechtlullen als je wilt, maar het is gewoon een doodeenvoudig gevalletje van 'je eigen hachje redden' en je angsten proberen te ontlopen.
Eeeh ja Naïef EN generaliserend.
quote:

Je bent het er niet mee eens?
quote:
De hoofdreden is dan toch angst.
Dat gaat voor jou misschien op maar er is ook nog zoiets als houden van. Staat los van lust.
quote:
Probeer je niet jezelf stiekem te overtuigen van je waanbeelden op dit gebied?
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:42:33 #91
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29601827
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:37 schreef Bombie het volgende:

[..]

Ah... het is je te doen om de macht die de ander over jouw welzijn heeft. Het is een kwestie van de controle uit handen geven en verlossing te mogen ontvangen.

Drive anywhere
Do what you want
I don't care
Tonight
I'm in the hands of fate
I hand myself
Over on a plate
Now

Aldus Depeche Mode.

Geil? Ja.
Bevorderlijk voor je zelfbeschikking? Nee.

Maar ieder zo zijn eigen ding.

Jezelf 'onvoorwaardelijk geven' vind ik overigens één van de meest onnozele en triviale, nikszeggende dingen die je kunt doen, maar goed... om maar met de legendarische woorden te spreken: maar da's mijn mening, whehehe.
Het feit dat je eens niets onder controle hebt, is een fijn gevoel in mijn ogen ja. Voornamelijk omdat ik wat alles zowat altijd alles onder controle heb. Het is een fijn gevoel om alles eens los te laten. Je te kunnen geven, momenten die schaars zijn. Ik zeg hiermee niet dat je constant met je kop in de roze wolken moet zitten. Maar zo af en toe daarin te hangen is best lekker
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:42:48 #92
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29601834
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:28 schreef Bombie het volgende:
Ja... maar hij lult zo ontzettend als een wijf.
Maak ik je blij als ik zeg dat ik op mannen val?
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:45:05 #93
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29601884
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:35 schreef Mukie het volgende:
Vreemdgaan mag dan spannend zijn in iemand anders zijn ogen. In de mijne is het een tekort aan respect voor je relatie, voor je partner. Niets spannends aan dus
Ik denk beide. Kan spannend zijn en ja ik kan me er ook wel in vinden dat het een gebrek aan respect is.
pi_29601888
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:24 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Heel erg utopisch, inderdaad. Hoewel ik me op zich best iets kan voorstellen bij het idee dat de meeste mensen vinden dat sex dan toch een van die dingen is die je alleen maar kan en wil doen met je partner
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:45:29 #95
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29601893
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:37 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ik vraag me af of er zo'n duidelijk scheidslijn is. Is het wel een kwestie van "niet genoeg"? Dat impliceert te weinig seks hebben terwijl dit helemaal niet het geval hoeft te zijn.
Te weinig sex hoeft hierbij niet eens het geval te zijn. Het kan ook een tekort zijn aan intimiteit, langs elkaar leven, sleur etc. Sommigen doen er wat mee en praten erover om er samen wat aan te doen. Anderen kiezen de meer makkelijke weg en zoeken hun heil bij iemand anders. Je weet voor je eigen gevoel wanneer je die scheidingslijn nadert. Of je er ook wat mee doet is een 2e.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:49:51 #96
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29601984
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:45 schreef Mukie het volgende:
Te weinig sex hoeft hierbij niet eens het geval te zijn. Het kan ook een tekort zijn aan intimiteit, langs elkaar leven, sleur etc. Sommigen doen er wat mee en praten erover om er samen wat aan te doen. Anderen kiezen de meer makkelijke weg en zoeken hun heil bij iemand anders. Je weet voor je eigen gevoel wanneer je die scheidingslijn nadert. Of je er ook wat mee doet is een 2e.
Misschien is het ook gewoon puur lust
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:50:39 #97
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29602000
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:45 schreef miss_sly het volgende:
Heel erg utopisch, inderdaad. Hoewel ik me op zich best iets kan voorstellen bij het idee dat de meeste mensen vinden dat sex dan toch een van die dingen is die je alleen maar kan en wil doen met je partner
Zeker waar
pi_29602069
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ik weet niet of de meeste mensen dat vinden. ik weet alleen dat veel mensen dat vaak vinden over anderen
pi_29602109
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:45 schreef Mukie het volgende:

[..]

Het kan ook gewoon zijn dat iemand naast je partner je ontzettend opwindt. Dat zegt nog steeds niets over het seksleven met je partner (kwaliteit noch kwantiteit) maar alles over de fysieke aantrekkingskracht tussen jou en de ander. Buiten de deur neuken is niet per definitie een signaal dat het slecht gaat binnen je relatie.
pi_29602126
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:54 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ik weet niet of de meeste mensen dat vinden. ik weet alleen dat veel mensen dat vaak vinden over anderen
Ja, en dan met name ook over de eigen partner, terwijl ze zelf toch graag eens ene keer ergens anders zouden snoepen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:57:08 #101
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29602128
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:49 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Misschien is het ook gewoon puur lust
Wanneer je puur op zoek bent naar lust en dat niet bij je partner kunt vinden, moet je een sexrelatie beginnen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:58:55 #102
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29602166
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het kan ook gewoon zijn dat iemand naast je partner je ontzettend opwindt. Dat zegt nog steeds niets over het seksleven met je partner (kwaliteit noch kwantiteit) maar alles over de fysieke aantrekkingskracht tussen jou en de ander. Buiten de deur neuken is niet per definitie een signaal dat het slecht gaat binnen je relatie.
Hey je mag overal honger krijgen, zolang je maar thuis komt eten.
Daar is ook helemaal niets mis mee.
Wat ik bedoel is, zodra je er iets mee gaat doen, dat er dan toch echt iets mist binnen je relatie.
Klein verschil
pi_29602214
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:58 schreef Mukie het volgende:

[..]

Nee?
Dus stél: je vent loopt zich de hele dag op te geilen op een paar lekkere wijven op zijn werk, komt thuis en pompt zich leeg in jouw lichaam terwijl hij nog met zijn gedachten bij 'earlier that same day' zit.

Nu je het zegt... niks mis mee, inderdaad. Lol!
pi_29602215
quote:

Wat ik bedoel is, zodra je er iets mee gaat doen, dat er dan toch echt iets mist binnen je relatie.
Klein verschil
wat mist er dan in je relatie ?
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:03:07 #105
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29602240
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:57 schreef Mukie het volgende:
Wanneer je puur op zoek bent naar lust en dat niet bij je partner kunt vinden, moet je een sexrelatie beginnen
Wat doe je dan als je ook (!) het verlangen hebt om oud te worden met je partner?
pi_29602247
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:42 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Maak ik je blij als ik zeg dat ik op mannen val?
Ik wist 't!
pi_29602252
quote:

[..]

Klein verschil
En wat ik bedoel is dat het laatste deel van je zin niet voor iedereen zo hoeft te zijn; het zal echter voor jou zo zijn, en dat is legitiem, maar is het onmogelijk dat het voor een ander anders in elkaar zit en is het iets dat veroordeelt moet worden als slecht?
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:04:16 #108
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29602268
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 14:01 schreef Bombie het volgende:

[..]

Nee?
Dus stél: je vent loopt zich de hele dag op te geilen op een paar lekkere wijven op zijn werk, komt thuis en pompt zich leeg in jouw lichaam terwijl hij nog met zijn gedachten bij 'earlier that same day' zit.

Nu je het zegt... niks mis mee, inderdaad. Lol!
Jij weet dus altijd wat je partner denkt?
Ik heb idd nix tegen op gewoonweg geile sex, moet je hiervoor de motivatie weten?
Ik vind het gewoon niet kunnen binnen mijn relatie dat de partner vreemdgaat.
Misschien iets te romantisch aangelegd ofzo, maar das mijn mening
pi_29602281
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ligt ms ook wel aan of het steeds met wisselende anderen gebeurt dan of met 1en dezelfde iemand, het vreemdgaan?

ik denk dat als je steeds die ene opzoekt, er toch wel iets van gevoelens meer dan lust alleen spelen of met de tijd zullen gaan spelen.
als het echt puur om de lust gaat, lijkt me dat je dat je dan je lusten op meer dan 1 botviert... en als dat zo is, waarom dan een relatie aangaan met 1 iemand en daar dan tegen liegen?

ga dan gewoon een hechte vriendschap aan met die persoon, met een vrienden kun je immers ook oud worden, toch?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:05:35 #110
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29602291
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 14:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En wat ik bedoel is dat het laatste deel van je zin niet voor iedereen zo hoeft te zijn; het zal echter voor jou zo zijn, en dat is legitiem, maar is het onmogelijk dat het voor een ander anders in elkaar zit en is het iets dat veroordeelt moet worden als slecht?
Ik spreek alleen voor mezelf, niet voor anderen.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:07:19 #111
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29602328
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 14:01 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

wat mist er dan in je relatie ?
Als mijn partner genegenheid zoekt bij iemand anders: genegenheid.
Wanneer hij zijn sexuele lusten botvierd bij iemand anders: dan kan hij dat blijkbaar niet bij mij.
Etc etc etc
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:09:03 #112
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29602361
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 14:03 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Wat doe je dan als je ook (!) het verlangen hebt om oud te worden met je partner?
Dus je wilt je lusten botvieren op anderen EN oud worden met je partner?
Lijkt me een beetje dubbel denk ik zo.
Het iig bespreekbaar maken, dan zit de kans erin wat het misschien wel beide kan.
Sommige stellen kunnen dat (bvb Swingers), ikzelf zou het niet kunnen en dus kiezen voor het een of het ander.
pi_29602376
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 14:07 schreef Mukie het volgende:

[..]

Als mijn partner genegenheid zoekt bij iemand anders: genegenheid.
Wanneer hij zijn sexuele lusten botvierd bij iemand anders: dan kan hij dat blijkbaar niet bij mij.
Etc etc etc
hij kan bij jou in ieder geval niet de lust botvieren om het met een ander te doen
pi_29602387
nee, niet goed te praten, je doet het of je doet het niet... en je accepteert t.. of niet.
Opzich hecht ik wel waarde aan vrijheden, maar in een relatie heb ik het nog nooit nodig gevonden om vreemd te gaan.
Geen enkele partner zou het leuk vinden als zijn/haar partner vreemd zou gaan... dat is geen mening, dat is natuurlijk, instinctief, feitelijk...
Dus vreemdgaan is een vorm van misbruik van de partner... misbruik van liefde.. en dat vind ik niet relaxed
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:10:36 #115
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29602388
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 14:03 schreef Bombie het volgende:
Ik wist 't!
Speciaal voor jou: "Ik val op mannen" *

*Tis niet waar ben ik bang maar ik ben nu eenmaal service gericht
pi_29602454
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 14:04 schreef Mukie het volgende:

[..]

Jij weet dus altijd wat je partner denkt?
Ik heb idd nix tegen op gewoonweg geile sex, moet je hiervoor de motivatie weten?

Ik vind het gewoon niet kunnen binnen mijn relatie dat de partner vreemdgaat.
Gezien de tendens en de verloederende moraal heb je vaak gewoon niet veel te willen, en weet je ook gewoon niet wat er achter je rug om gebeurt met een relatie die ook van jou is, maar waar je dan toch heel weinig over te zeggen blijkt te hebben.

Tenzij je óf toevallig achter het overspel komt (kleine kans aangezien je je partner onvoorwaardelijk vertrouwt), óf actief op zoek gaat (geen kans aangezien je je partner onvoorwaardelijk vertrouwt), kom je er gewoon niet achter. Heel veel mensen wéten dus gewoon niks van het overspel van hun partner af, en leven een leugen terwijl ze ondertussen denken de ultieme relatie te beleven. Hun partners zoeken hun excuus in het idee dat zij gekweld door het leven gaan, omdat zij degenen zijn die moeten leven met het overspel. Oh... how they suffer.

Nu blijkt dat 1 op de 25 mannen niet de vader van hun eigen kind(eren) is, zijn relaties nikszeggender geworden dan ooit. Daar moeten we het maar mee doen.
En daar doe ik het ook mee.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:13:51 #117
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29602460
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 14:09 schreef Mukie het volgende:
Dus je wilt je lusten botvieren op anderen EN oud worden met je partner?
Lijkt me een beetje dubbel denk ik zo.
Het iig bespreekbaar maken, dan zit de kans erin wat het misschien wel beide kan.
Sommige stellen kunnen dat (bvb Swingers), ikzelf zou het niet kunnen en dus kiezen voor het een of het ander.
Ik denk wel dat het beide tegelijk kan voorkomen. Bespreekbaar maken is risico lopen
pi_29602521
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 14:10 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Speciaal voor jou: "Ik val op mannen" *

*Tis niet waar ben ik bang maar ik ben nu eenmaal service gericht
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 14:13 schreef Bombie het volgende:

Nu blijkt dat 1 op de 25 mannen niet de vader van hun eigen kind(eren) is, zijn relaties nikszeggender geworden dan ooit. Daar moeten we het maar mee doen.
En daar doe ik het ook mee.
Dat probleem heb jij niet, hè? Mazzelpik!
pi_29602538
Nee, niet goed te praten. Ik zou het zelf verschrikkelijk vinden als het mij overkomt dus het is een kleine moeite om mijn lul in de broek te houden als ik een relatie heb.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:19:18 #120
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_29602557
quote:
Ikzelf begin bijvoorbeeld sowieso geen relaties (meer) omdat ze het gewoon niet waard zijn. Je wéét gewoon dat je vroeg of laat besodemieterd wordt
Het is juist die rumite die er de laatste tijd steeds meer aan gegeven wordt die ervoor zorgt dat "besodemieteren" steeds vaker voorkomt. Een eerlijke en eervol mens zou zoiets niet doen. Dan nog kan het lullig uitgaan, maar ergens met een ander kloten terwijl je nog in een relatie zit
[KNE]-Mod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')