Het is alleen ' goed te praten' als beide vrouwen het weten en geloof me die relaties bestaan!quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:12 schreef Captain_Chaos het volgende:
Niet goed te praten.
Kijk dit bedoel ik nu met cultuur, men weet hoe er in het algemeen over gedacht wordt daarom dit soort reacties.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:15 schreef ThE_ED het volgende:
Vreemdgaan == optiefen!
Ja, als ik gewend was dat mijn vriendin om de dag iets met iemand anders had, of ellk weekend ofzo dan zou ik wellicht anders praten. Maar zoals je zegt leven we hie rmet onze gewoontes en cultuur, en daarin past het niet. Daarom is het dus ook nogal onbeschoft om wel vreemd te gaan. Cultuur is niet alleen een oubollig iets, maar een ook set afspraken die wij in onze samenleving met elkaar gemaakt hebben; makkelijk hoef je dat niet steeds te doen. Ik zou niet steeds met iemand in discussie willen of het in een bepaald geval wel of niet kan iig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ze anders gewend waren zouden ze wel anders piepen, tja nuanceren blijft moeilijk voor sommigen![]()
Sommige mensen kunnen het prima verzwijgen en ermee leven. De waarheid komt echt niet altijd uit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:57 schreef seilram het volgende:
Liegen of zwijgen is nooit goed voor je relatie. Ookal lijkt het misschien dat dankzij het vreemd gaan je seks leven met je partner even een boost krijgt. En je partner is ook niet achterlijk, dus zal zich ook wel afvragen waar die boost ineens vandaan komt.
Als je zo graag met iemand anders een keer het bed in wil duiken dien je dit eerst met je partner te bespreken.
Onthoud: ookal is de leugen nog zo snel, de waarheid achter haalt hem wel!
Inderdaad... Absoluut nooit problemen mee gehad en waarheid komt alleen uit als je dat zelf (onbewust) wilt...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen het prima verzwijgen en ermee leven. De waarheid komt echt niet altijd uit.
Dat hebben we vaker van je gelezen, JoeyT...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:24 schreef JoeyT het volgende:
Het is alleen zo dat ik absoluut niet wil dat ze t bij mij zou doen, dus doe ik t ook niet meer...
Waarom begin je dan in godsnaam een relatie?!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:10 schreef livEliveD het volgende:
Stel je hebt een relatie maar altijd bleef er iets kriebelen. Hoe zou het met een ander persoon in bed zijn? Deze behoefte (en ergens verlangen) laat je niet merken aan je partner en op zich blijft je relatie voortduren als een kabbelend beekje. Je hebt zeker wel het beeld om samen oud te worden.
Nu krijg je een baan met veel zakenreizen naar mooie witte stranden en doorzichtige zeeën. Na een harde dag werken, tijdens het nuttigen van een parasol drankje, realiseer je je dat je slecht eenmalig leeft. Knappe personen bieden zich aan je aan, en dan? Je partner hoeft er niet achter te komen en jij kunt je behoefte stillen. Is het daardoor goed te praten? Eén van de twee wordt er gelukkiger door en de ander heeft er geen last van (misschien heeft het zelfs een positieve weerslag op je relatie).
Waarom zou je het niet doen? Maakt het je een beter persoon als je boven je verlangens staat? En is liegen (hetgeen de consequentie van je keuze is) in een relatie nu echt zo'n ramp?
Please press the issue [afbeelding]
Ikzelf kan me voorstellen dat je inderdaad vreemdgaat en ik zou het niet direct veroordelen. Ergens, analytisch gezien, kan ik het namelijk begrijpen. Eerlijkheid is weggelegd voor mensen in een situatie waarin ze het kunnen zijn. Voor de rest is het een romantisch verlangen dat leuk klinkt maar niet optimaal hoeft te zijn.
Omdat je elkaar leuk vindt en het leuker is met elkaar dan zonder elkaar?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:57 schreef Bombie het volgende:
Waarom begin je dan in godsnaam een relatie?!
Sterker nog: zonder relatie heb je wel de lusten, maar niet de lasten. Dus waarom niet gewoon single blijven? Dan kun je toegeven aan je kriebels, zoveel je wilt.
Kunnen meerdere redenen zijn. Zie het als een stap verder dan boezem-vriend/vriendin. Simpelweg samen oud willen worden, is een gevoel, kun je niet uitleggen.quote:Wat is dan de hoofdreden om een relatie te aan te gaan? (Financiële) veiligheid? Een betere basis om andere mannen te kunnen verleiden?
Imho kan dat zeker wel het geval zijn.quote:Liefde kan het in ieder geval níét zijn.
Zal voor sommige best opgaan maar lang niet altijd. Ik vind je kijk op de mensheid eerlijk gezegd een beetje naïefquote:Zo is het net of je een relatie begint omdat 'dat nou eenmaal zo hoort'.
Niet omdat je het wilt en omdat je erin gelooft.
Nee hoor, dat zie ik toch echt anders. Het kan zeer zeker wel echte liefde zijn met je partner, maar dat wil niet zeggen dat je geen lust kunt voelen voor een ander. Als je iets met die lustgevoelens doet terwijl je een monogame relatie hebt, is dat vreemdgaan, maar dat hoeft niet te betekenen dat je niet van je partner houdt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:57 schreef Bombie het volgende:
[..]
Waarom begin je dan in godsnaam een relatie?!
Sterker nog: zonder relatie heb je wel de lusten, maar niet de lasten. Dus waarom niet gewoon single blijven? Dan kun je toegeven aan je kriebels, zoveel je wilt.
Wat is dan de hoofdreden om een relatie te aan te gaan? (Financiële) veiligheid? Een betere basis om andere mannen te kunnen verleiden?
Liefde kan het in ieder geval níét zijn.
Zo is het net of je een relatie begint omdat 'dat nou eenmaal zo hoort'.
Niet omdat je het wilt en omdat je erin gelooft.
liefde is overratedquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:57 schreef Bombie het volgende:
Liefde kan het in ieder geval níét zijn.
de relatie kan verder prima zijn. meestal zit er pas iets niet snor zodra de andere kant op de hoogte is van de escapades van de partner.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:22 schreef Mukie het volgende:
Een duidelijk sein dat er dus iets niet snor zit binnen de relatie.
En ondertussen van twee walletjes eten, zonder daar duidelijke cq eerlijke afspraken over te hebben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:04 schreef livEliveD het volgende:
Omdat je elkaar leuk vindt en het leuker is met elkaar dan zonder elkaar?
Oh... ik kan dat wel voor je uitleggen, hoor: de angst om alleen door het leven, en alleen dood te gaan beweegt je het te doen.quote:Simpelweg samen oud willen worden, is een gevoel, kun je niet uitleggen.
quote:Zal voor sommige best opgaan maar lang niet altijd. Ik vind je kijk op de mensheid eerlijk gezegd een beetje naïef
Nee, ok. Maar dan moet je ook zo flink zijn om in ieder geval geen relatie te beginnen, of je partner duidelijk te laten weten dat jij zo bent en dat hij/zij de keuze heeft om daarmee in zee te gaan of niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zie ik toch echt anders. Het kan zeer zeker wel echte liefde zijn met je partner, maar dat wil niet zeggen dat je geen lust kunt voelen voor een ander. Als je iets met die lustgevoelens doet terwijl je een monogame relatie hebt, is dat vreemdgaan, maar dat hoeft niet te betekenen dat je niet van je partner houdt.
livEliveD is een ventquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:24 schreef Bombie het volgende:
(Een vrouw mandie dat tegen mij zegt! OMFG!)
[..]
Op het eerste gedeelte: Dan word je hier pas bewust van of word je eindelijk eens met de neus op de feiten gedrukt. Het is en blijft een feit dat er van te voren al iets mis was of dat de een iets mistte.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de relatie kan verder prima zijn. meestal zit er pas iets niet snor zodra de andere kant op de hoogte is van de escapades van de partner.
het idee dat er iets niet snor zit in je relatie als je vreemd gaat komt voort uit een utopisch idee voor relaties waarin je alles alleen maar kan en wil doen met je partner.
mja, maar dat iets wat die éne mist hoeft toch niet persé ingevuld te kunnen worden door de partner.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Op het eerste gedeelte: Dan word je hier pas bewust van of word je eindelijk eens met de neus op de feiten gedrukt. Het is en blijft een feit dat er van te voren al iets mis was of dat de een iets mistte.
mja, maar dan ontbreekt er een stukje spanningquote:Wanneer beide partners duidelijk hebben afgesproken dat bvb sex met anderen mag, moet het geen probleem zijn. Ikzelf geef dan ook aan, dat wanneer ik in een relatie zit, mijn partner moet aangeven wanneer het "niet genoeg is". Van te voren dus en niet erna
Dat vind ik anders toch een van de mooie dingen van een relatie. Je weet dat je misschien op je bek kunt gaan, maar misschien ook niet. Je geeft jezelf onvoorwaardelijk en dat is iets wat ik iig niet zou willen missen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:24 schreef Bombie het volgende:
Ikzelf begin bijvoorbeeld sowieso geen relaties (meer) omdat ze het gewoon niet waard zijn. Je wéét gewoon dat je vroeg of laat besodemieterd wordt, omdat het merendeel van de mensen toch niet eerlijk kan zijn. Waarom zou je dan je leven baseren op een illusie? Ik heb zelf besloten dat dat het voor mij niet waard is. In een relatie kun je eigenlijk alleen maar verliezen.
Een relatie heb je met een partner, dus dan is het niet meer dan logisch dat dit ook door de partner ingevuld wordt. Sex heb je alleen met je eigen partner, mits zo afgesproken. Wilt hij meer dan dat, dan mag hij dit aangeven en op zoek gaan naar iemand die hem dit wel wilt geven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, maar dat iets wat die éne mist hoeft toch niet persé ingevuld te kunnen worden door de partner.
dat ligt maar net aan de behoeften van die persoon.
[..]
mja, maar dan ontbreekt er een stukje spanning
Ik vraag me af of er zo'n duidelijk scheidslijn is. Is het wel een kwestie van "niet genoeg"? Dat impliceert te weinig seks hebben terwijl dit helemaal niet het geval hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:28 schreef Mukie het volgende:
Ikzelf geef dan ook aan, dat wanneer ik in een relatie zit, mijn partner moet aangeven wanneer het "niet genoeg is". Van te voren dus en niet erna
Ah... het is je te doen om de macht die de ander over jouw welzijn heeft. Het is een kwestie van de controle uit handen geven en verlossing te mogen ontvangen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat vind ik anders toch een van de mooie dingen van een relatie. Je weet dat je misschien op je bek kunt gaan, maar misschien ook niet. Je geeft jezelf onvoorwaardelijk en dat is iets wat ik iig niet zou willen missen.
Ja mag best verwerpelijk zijn. Aan de andere kant slim ergens, mits je ertegen kunt. Vraag me af of je iemand kunt veroordelen op behoeftes die deze persoon nu eenmaal heeft. Egoistisch kun je het wel vinden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:24 schreef Bombie het volgende:
En ondertussen van twee walletjes eten, zonder daar duidelijke cq eerlijke afspraken over te hebben.![]()
Eeeh jaquote:Oh... ik kan dat wel voor je uitleggen, hoor: de angst om alleen door het leven, en alleen dood te gaan beweegt je het te doen.
Je kunt het zoveel romantiseren en rechtlullen als je wilt, maar het is gewoon een doodeenvoudig gevalletje van 'je eigen hachje redden' en je angsten proberen te ontlopen.
Je bent het er niet mee eens?quote:
(Een vrouw mandie dat tegen mij zegt! OMFG!)
Dat gaat voor jou misschien op maar er is ook nog zoiets als houden van. Staat los van lust.quote:De hoofdreden is dan toch angst.
Probeer je niet jezelf stiekem te overtuigen van je waanbeelden op dit gebied?quote:Ikzelf begin bijvoorbeeld sowieso geen relaties (meer) omdat ze het gewoon niet waard zijn. Je wéét gewoon dat je vroeg of laat besodemieterd wordt, omdat het merendeel van de mensen toch niet eerlijk kan zijn. Waarom zou je dan je leven baseren op een illusie? Ik heb zelf besloten dat dat het voor mij niet waard is. In een relatie kun je eigenlijk alleen maar verliezen.
Het feit dat je eens niets onder controle hebt, is een fijn gevoel in mijn ogen ja. Voornamelijk omdat ik wat alles zowat altijd alles onder controle heb. Het is een fijn gevoel om alles eens los te laten. Je te kunnen geven, momenten die schaars zijn. Ik zeg hiermee niet dat je constant met je kop in de roze wolken moet zitten. Maar zo af en toe daarin te hangen is best lekkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:37 schreef Bombie het volgende:
[..]
Ah... het is je te doen om de macht die de ander over jouw welzijn heeft. Het is een kwestie van de controle uit handen geven en verlossing te mogen ontvangen.
Drive anywhere
Do what you want
I don't care
Tonight
I'm in the hands of fate
I hand myself
Over on a plate
Now
Aldus Depeche Mode.
Geil? Ja.
Bevorderlijk voor je zelfbeschikking? Nee.
Maar ieder zo zijn eigen ding.
Jezelf 'onvoorwaardelijk geven' vind ik overigens één van de meest onnozele en triviale, nikszeggende dingen die je kunt doen, maar goed... om maar met de legendarische woorden te spreken: maar da's mijn mening, whehehe.![]()
Maak ik je blij als ik zeg dat ik op mannen val?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:28 schreef Bombie het volgende:
Ja... maar hij lult zo ontzettend als een wijf.
Ik denk beide. Kan spannend zijn en ja ik kan me er ook wel in vinden dat het een gebrek aan respect is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:35 schreef Mukie het volgende:
Vreemdgaan mag dan spannend zijn in iemand anders zijn ogen. In de mijne is het een tekort aan respect voor je relatie, voor je partner. Niets spannends aan dus
Heel erg utopisch, inderdaad. Hoewel ik me op zich best iets kan voorstellen bij het idee dat de meeste mensen vinden dat sex dan toch een van die dingen is die je alleen maar kan en wil doen met je partnerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de relatie kan verder prima zijn. meestal zit er pas iets niet snor zodra de andere kant op de hoogte is van de escapades van de partner.
het idee dat er iets niet snor zit in je relatie als je vreemd gaat komt voort uit een utopisch idee voor relaties waarin je alles alleen maar kan en wil doen met je partner.
Te weinig sex hoeft hierbij niet eens het geval te zijn. Het kan ook een tekort zijn aan intimiteit, langs elkaar leven, sleur etc. Sommigen doen er wat mee en praten erover om er samen wat aan te doen. Anderen kiezen de meer makkelijke weg en zoeken hun heil bij iemand anders. Je weet voor je eigen gevoel wanneer je die scheidingslijn nadert. Of je er ook wat mee doet is een 2e.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er zo'n duidelijk scheidslijn is. Is het wel een kwestie van "niet genoeg"? Dat impliceert te weinig seks hebben terwijl dit helemaal niet het geval hoeft te zijn.
Misschien is het ook gewoon puur lustquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:45 schreef Mukie het volgende:
Te weinig sex hoeft hierbij niet eens het geval te zijn. Het kan ook een tekort zijn aan intimiteit, langs elkaar leven, sleur etc. Sommigen doen er wat mee en praten erover om er samen wat aan te doen. Anderen kiezen de meer makkelijke weg en zoeken hun heil bij iemand anders. Je weet voor je eigen gevoel wanneer je die scheidingslijn nadert. Of je er ook wat mee doet is een 2e.
Zeker waarquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:45 schreef miss_sly het volgende:
Heel erg utopisch, inderdaad. Hoewel ik me op zich best iets kan voorstellen bij het idee dat de meeste mensen vinden dat sex dan toch een van die dingen is die je alleen maar kan en wil doen met je partner
ik weet niet of de meeste mensen dat vinden. ik weet alleen dat veel mensen dat vaak vinden over anderenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heel erg utopisch, inderdaad. Hoewel ik me op zich best iets kan voorstellen bij het idee dat de meeste mensen vinden dat sex dan toch een van die dingen is die je alleen maar kan en wil doen met je partner
Het kan ook gewoon zijn dat iemand naast je partner je ontzettend opwindt. Dat zegt nog steeds niets over het seksleven met je partner (kwaliteit noch kwantiteit) maar alles over de fysieke aantrekkingskracht tussen jou en de ander. Buiten de deur neuken is niet per definitie een signaal dat het slecht gaat binnen je relatie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Te weinig sex hoeft hierbij niet eens het geval te zijn. Het kan ook een tekort zijn aan intimiteit, langs elkaar leven, sleur etc. Sommigen doen er wat mee en praten erover om er samen wat aan te doen. Anderen kiezen de meer makkelijke weg en zoeken hun heil bij iemand anders. Je weet voor je eigen gevoel wanneer je die scheidingslijn nadert. Of je er ook wat mee doet is een 2e.
Ja, en dan met name ook over de eigen partner, terwijl ze zelf toch graag eens ene keer ergens anders zouden snoepenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik weet niet of de meeste mensen dat vinden. ik weet alleen dat veel mensen dat vaak vinden over anderen
Wanneer je puur op zoek bent naar lust en dat niet bij je partner kunt vinden, moet je een sexrelatie beginnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Misschien is het ook gewoon puur lust![]()
Hey je mag overal honger krijgen, zolang je maar thuis komt eten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon zijn dat iemand naast je partner je ontzettend opwindt. Dat zegt nog steeds niets over het seksleven met je partner (kwaliteit noch kwantiteit) maar alles over de fysieke aantrekkingskracht tussen jou en de ander. Buiten de deur neuken is niet per definitie een signaal dat het slecht gaat binnen je relatie.
Nee?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hey je mag overal honger krijgen, zolang je maar thuis komt eten.
Daar is ook helemaal niets mis mee.
wat mist er dan in je relatie ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:58 schreef Mukie het volgende:
Wat ik bedoel is, zodra je er iets mee gaat doen, dat er dan toch echt iets mist binnen je relatie.
Klein verschil
Wat doe je dan als je ook (!) het verlangen hebt om oud te worden met je partner?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:57 schreef Mukie het volgende:
Wanneer je puur op zoek bent naar lust en dat niet bij je partner kunt vinden, moet je een sexrelatie beginnen
Ik wist 't!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Maak ik je blij als ik zeg dat ik op mannen val?![]()
En wat ik bedoel is dat het laatste deel van je zin niet voor iedereen zo hoeft te zijn; het zal echter voor jou zo zijn, en dat is legitiem, maar is het onmogelijk dat het voor een ander anders in elkaar zit en is het iets dat veroordeelt moet worden als slecht?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hey je mag overal honger krijgen, zolang je maar thuis komt eten.
Daar is ook helemaal niets mis mee.
Wat ik bedoel is, zodra je er iets mee gaat doen, dat er dan toch echt iets mist binnen je relatie.
Klein verschil
Jij weet dus altijd wat je partner denkt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:01 schreef Bombie het volgende:
[..]
Nee?
Dus stél: je vent loopt zich de hele dag op te geilen op een paar lekkere wijven op zijn werk, komt thuis en pompt zich leeg in jouw lichaam terwijl hij nog met zijn gedachten bij 'earlier that same day' zit.
Nu je het zegt... niks mis mee, inderdaad. Lol!
ligt ms ook wel aan of het steeds met wisselende anderen gebeurt dan of met 1en dezelfde iemand, het vreemdgaan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon zijn dat iemand naast je partner je ontzettend opwindt. Dat zegt nog steeds niets over het seksleven met je partner (kwaliteit noch kwantiteit) maar alles over de fysieke aantrekkingskracht tussen jou en de ander. Buiten de deur neuken is niet per definitie een signaal dat het slecht gaat binnen je relatie.
Ik spreek alleen voor mezelf, niet voor anderen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En wat ik bedoel is dat het laatste deel van je zin niet voor iedereen zo hoeft te zijn; het zal echter voor jou zo zijn, en dat is legitiem, maar is het onmogelijk dat het voor een ander anders in elkaar zit en is het iets dat veroordeelt moet worden als slecht?
Als mijn partner genegenheid zoekt bij iemand anders: genegenheid.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat mist er dan in je relatie ?
Dus je wilt je lusten botvieren op anderen EN oud worden met je partner?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat doe je dan als je ook (!) het verlangen hebt om oud te worden met je partner?
hij kan bij jou in ieder geval niet de lust botvieren om het met een ander te doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als mijn partner genegenheid zoekt bij iemand anders: genegenheid.
Wanneer hij zijn sexuele lusten botvierd bij iemand anders: dan kan hij dat blijkbaar niet bij mij.
Etc etc etc
Speciaal voor jou: "Ik val op mannen" *quote:
Gezien de tendens en de verloederende moraal heb je vaak gewoon niet veel te willen, en weet je ook gewoon niet wat er achter je rug om gebeurt met een relatie die ook van jou is, maar waar je dan toch heel weinig over te zeggen blijkt te hebben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jij weet dus altijd wat je partner denkt?
Ik heb idd nix tegen op gewoonweg geile sex, moet je hiervoor de motivatie weten?
Ik vind het gewoon niet kunnen binnen mijn relatie dat de partner vreemdgaat.
Ik denk wel dat het beide tegelijk kan voorkomen. Bespreekbaar maken is risico lopenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:09 schreef Mukie het volgende:
Dus je wilt je lusten botvieren op anderen EN oud worden met je partner?
Lijkt me een beetje dubbel denk ik zo.
Het iig bespreekbaar maken, dan zit de kans erin wat het misschien wel beide kan.
Sommige stellen kunnen dat (bvb Swingers), ikzelf zou het niet kunnen en dus kiezen voor het een of het ander.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: "Ik val op mannen" *
*Tis niet waar ben ik bang maar ik ben nu eenmaal service gericht![]()
Dat probleem heb jij niet, hè? Mazzelpik!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:13 schreef Bombie het volgende:
Nu blijkt dat 1 op de 25 mannen niet de vader van hun eigen kind(eren) is, zijn relaties nikszeggender geworden dan ooit. Daar moeten we het maar mee doen.
En daar doe ik het ook mee.
Het is juist die rumite die er de laatste tijd steeds meer aan gegeven wordt die ervoor zorgt dat "besodemieteren" steeds vaker voorkomt. Een eerlijke en eervol mens zou zoiets niet doen. Dan nog kan het lullig uitgaan, maar ergens met een ander kloten terwijl je nog in een relatie zitquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:24 schreef Bombie het volgende:
Ikzelf begin bijvoorbeeld sowieso geen relaties (meer) omdat ze het gewoon niet waard zijn. Je wéét gewoon dat je vroeg of laat besodemieterd wordt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |