Vraag maar aan Sha, ik ben niet zo scheutig met complimentjes, maar als ik ze geef zijn ze gemeendquote:
Jij vond Dirk-Jan ook okéquote:
O so true.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vraag maar aan Sha, ik ben niet zo scheutig met complimentjes, maar als ik ze geef zijn ze gemeend
whehehe... de latentiequote:
Dood?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nou, wat is Dirk-Jan goddomme?!? .
10 euri?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:33 schreef thaduck het volgende:
Aangezien ts vergeten is vraagprijs te melden doe ik zelf maar een bod.
Ik bied 10 euro!
Maaruh.. bedankt!!
Zet dat dan als vraagprijs neerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
10 euri?pauper...
ik ben onbetaalbaar
* Aansluit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:20 schreef yvonne het volgende:
Hej Adé?
Bedankt voor de tijd die je erin gestoken hebt mên!
Ik vond je een erg goede mod!
Gelukkig... de opvolger wordt niet één vn de driequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:12 schreef Adelante het volgende:
M'n opvolger(s) wil ik veel succes wensen met met name hetbiertje, sinn3rz en mruber
¤ 115 gebodenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:20 schreef yvonne het volgende:
Hej Adé?
Ik vond je een erg goede mod en een geweldige collega!
ja wat valt hier nog aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:20 schreef yvonne het volgende:
Hej Adé?
Ik vond je een erg goede mod!
die's gebruikt mênquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:56 schreef Sc0rPi0n het volgende:
ja wat valt hier nog aan toe te voegen.
Oh ja..
Ruilen tegen mijn vrouw ?![]()
Ach ze heeft wat gebruikerssporen maar ze doet het nog goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
die's gebruikt mên
maar bieden gaat de goede kant op
Zeg, waarom ben jij zo vrolijk? Heeft Adelante aangegeven dat hij dit weekend op zwart wil? Ik zie helemaal niet iets van verdriet in jouw posts.quote:
Ik zal nog een staaltje humor laten zien: Jij zal een goede opvolger zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:01 schreef ShaoliN het volgende:
Tief eens op Drekh, en neem je "gevoel voor humor" even mee.
Ik ben blij dat ie stopt; kunnen we eindelijk wat meer tijd samen doorbrengenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:41 schreef Dirkh het volgende:
Zeg, waarom ben jij zo vrolijk? Heeft Adelante aangegeven dat hij dit weekend op zwart wil? Ik zie helemaal niet iets van verdriet in jouw posts.
Weet je wel hoe Adelante zich nu voelt? Hij had vast een wenende en smekende tante ElisaB verwacht.
Toe, geef hem op z'n minst het gevoel dat jij hem gaat missen.
shhhht, dat mag nog niet gelekt worden, mênquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:06 schreef Dirkh het volgende:
Ik zal nog een staaltje humor laten zien: Jij zal een goede opvolger zijn.
Het werk voor FOK! is altijd onbezoldigdquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:05 schreef S1nn3rz het volgende:
P.s. Onbegrijpelijk vind ik het dan weer wel dat ik in 1 adem wordt genoemd met die 2 onbezoldigden![]()
I think we have a winner!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:23 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Ik bied een jaar lang gratis bier!
Ik zou je natuurlijk op zich best een (uiteraard volstrekt willekeurig) rijtje getallen kunnen geven. Zeg maar negen cijfers op een rijquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:55 schreef Dirkh het volgende:
Ik zou er wel een paar euro voor over hebben om weer toegang te hebben, wat jij?
Heb jij toevallig turks bloed, ik heb daar nog wel een aantal miljoen van liggen. Als daar de euro wordt ingevoerd, dan ben je in no-time een rijke vrouw. Deal?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou je natuurlijk op zich best een (uiteraard volstrekt willekeurig) rijtje getallen kunnen geven. Zeg maar negen cijfers op een rij![]()
Nee, geen Turks bloed hier (voor zover ik weet tenminste).quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:03 schreef Dirkh het volgende:
Heb jij toevallig turks bloed, ik heb daar nog wel een aantal miljoen van liggen. Als daar de euro wordt ingevoerd, dan ben je in no-time een rijke vrouw. Deal?
ja echt niet normaal zo snel... jij hebt tenminste je tagje nogquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:19 schreef Dirkh het volgende:
Hij is al op zwart.
Adelante, sterkte man.
ik heb 't de laatste tijd niet echt gevolg om eerlijk te zijn, ik las de samenvatting/uitkomsten wel in MEDquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:55 schreef Dirkh het volgende:
Mis je nu ook de fora achter de schermen? De ruzie's, de steken, de romances...
Bij V&A behind the scenes was het op zich wel liefelijk, maar de rest moet voor jou ook leuk leesvoer zijn geweest.
Ik zou er wel een paar euro voor over hebben om weer toegang te hebben, wat jij?
Zie je wel, je gaat ze missen. Of je mist ze nu al.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik heb 't de laatste tijd niet echt gevolg om eerlijk te zijn, ik las de samenvatting/uitkomsten wel in MEDen als er dan stond "in goed overleg uit elkaar gegaan"... tsjah, dan was het wel leuk even die topics door te spitten
Het wordt tijd voor nieuwe verkiezingen. Ik ben kilo's aangekomen en heb wallen onder mijn ogen waar de duurste prostituee een leuke boterham kan verdienen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja echt niet normaal zo snel... jij hebt tenminste je tagje nog![]()
mwoah, muus weg, havoc weg, pp ruis weg en conflict & mother-mother terug.... de crew wordt softer...quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:18 schreef Dirkh het volgende:
Zie je wel, je gaat ze missen. Of je mist ze nu al.
Jouw vertrek heeft het gemiddelde softy-gehalte weer wat doen afnemenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:21 schreef Adelante het volgende:
mwoah, muus weg, havoc weg, pp ruis weg en conflict & mother-mother terug.... de crew wordt softer...
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:25 schreef Adelante het volgende:
tsssk, we kunnen niet allemaal vrouwen met haar op de lippen zijn
Volgend jaar maart, dus je zit er nog ff aanvastquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor nieuwe verkiezingen.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:33 schreef Adelante het volgende:
En wat natuurlijk prachtig is, is dat detulp050 ook niet meer zonder mij verder wil op v&a. dus als elisab nou gewoon r&p gaat doen, kan v&a gewoon een verwijzing naar tweakers.net worden
ElisaB moet iets op US gaan doen, dan is ze verplicht om haar kop eens te posten. Ik heb het idee dat ik tegen een oude muts met een bloemetjesjurk aan loop te lullen, maar voor hetzelfde geld is ze gewoon leukquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:33 schreef Adelante het volgende:
't leukst is dat iedereen (uit beleefdheid) ineens zegt dat je een goede mod was....
En wat natuurlijk prachtig is, is dat detulp050 ook niet meer zonder mij verder wil op v&a. dus als elisab nou gewoon r&p gaat doen, kan v&a gewoon een verwijzing naar tweakers.net worden
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:42 schreef Adelante het volgende:
Er hebben toch foto's van d'r in PTA gestaan?
Hou vast dat beeldquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:39 schreef Dirkh het volgende:
ElisaB moet iets op US gaan doen, dan is ze verplicht om haar kop eens te posten. Ik heb het idee dat ik tegen een oude muts met een bloemetjesjurk aan loop te lullen
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:45 schreef Adelante het volgende:
volgens mij ziet ie dat beeld al iedere avond naast 'm op de bank
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:45 schreef Adelante het volgende:
volgens mij ziet ie dat beeld al iedere avond naast 'm op de bank
Als je zwart bent, mag je weer spelen in feedback.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik heb 't de laatste tijd niet echt gevolg om eerlijk te zijn, ik las de samenvatting/uitkomsten wel in MEDen als er dan stond "in goed overleg uit elkaar gegaan"... tsjah, dan was het wel leuk even die topics door te spitten
dude, hijs niet dood ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Snifsnif, ik heb een prachtig gedicht voor je geschreven:
Vaarwel adelante.
Je bent van ons heen gegaan,
Maar in onze harten blijf je altijd bestaan.
We zullen je moeten missen,
en zullen je niet meer zien vissen.
Ik weet zeker dat jij (een keer) naar de hemel gaat,
en dat de poort al voor je open staat.
Je was de dierbaarste mod in mijn leven,
en we zullen je ook nooit vergeten.
Rust zacht lieve adelante.
![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Snifsnif, ik heb een prachtig gedicht voor je geschreven:
Vaarwel adelante.
Je bent van ons heen gegaan,
Maar in onze harten blijf je altijd bestaan.
We zullen je moeten missen,
en zullen je niet meer zien vissen.
Ik weet zeker dat jij (een keer) naar de hemel gaat,
en dat de poort al voor je open staat.
Je was de dierbaarste mod in mijn leven,
en we zullen je ook nooit vergeten.
Rust zacht lieve adelante.
![]()
gawd, nog niet eens zelf bedacht ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:29 schreef nikky het volgende:
[..].
http://www.gerardlenting.nl/vaarwellieveopa/Vaarwellieveopa.html.
.
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |