Vraag maar aan Sha, ik ben niet zo scheutig met complimentjes, maar als ik ze geef zijn ze gemeendquote:
Jij vond Dirk-Jan ook okéquote:
O so true.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vraag maar aan Sha, ik ben niet zo scheutig met complimentjes, maar als ik ze geef zijn ze gemeend
whehehe... de latentiequote:
Dood?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nou, wat is Dirk-Jan goddomme?!? .
10 euri?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:33 schreef thaduck het volgende:
Aangezien ts vergeten is vraagprijs te melden doe ik zelf maar een bod.
Ik bied 10 euro!
Maaruh.. bedankt!!
Zet dat dan als vraagprijs neerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
10 euri?pauper...
ik ben onbetaalbaar
* Aansluit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:20 schreef yvonne het volgende:
Hej Adé?
Bedankt voor de tijd die je erin gestoken hebt mên!
Ik vond je een erg goede mod!
Gelukkig... de opvolger wordt niet één vn de driequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:12 schreef Adelante het volgende:
M'n opvolger(s) wil ik veel succes wensen met met name hetbiertje, sinn3rz en mruber
¤ 115 gebodenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:20 schreef yvonne het volgende:
Hej Adé?
Ik vond je een erg goede mod en een geweldige collega!
ja wat valt hier nog aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:20 schreef yvonne het volgende:
Hej Adé?
Ik vond je een erg goede mod!
die's gebruikt mênquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:56 schreef Sc0rPi0n het volgende:
ja wat valt hier nog aan toe te voegen.
Oh ja..
Ruilen tegen mijn vrouw ?![]()
Ach ze heeft wat gebruikerssporen maar ze doet het nog goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
die's gebruikt mên
maar bieden gaat de goede kant op
Zeg, waarom ben jij zo vrolijk? Heeft Adelante aangegeven dat hij dit weekend op zwart wil? Ik zie helemaal niet iets van verdriet in jouw posts.quote:
Ik zal nog een staaltje humor laten zien: Jij zal een goede opvolger zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:01 schreef ShaoliN het volgende:
Tief eens op Drekh, en neem je "gevoel voor humor" even mee.
Ik ben blij dat ie stopt; kunnen we eindelijk wat meer tijd samen doorbrengenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:41 schreef Dirkh het volgende:
Zeg, waarom ben jij zo vrolijk? Heeft Adelante aangegeven dat hij dit weekend op zwart wil? Ik zie helemaal niet iets van verdriet in jouw posts.
Weet je wel hoe Adelante zich nu voelt? Hij had vast een wenende en smekende tante ElisaB verwacht.
Toe, geef hem op z'n minst het gevoel dat jij hem gaat missen.
shhhht, dat mag nog niet gelekt worden, mênquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:06 schreef Dirkh het volgende:
Ik zal nog een staaltje humor laten zien: Jij zal een goede opvolger zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |