Ik wil wel een F430 hebbenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:42 schreef Ballebek het volgende:
Gelukkig gaat het tegenwoordig nergens meer over![]()
Ik wil wel een R36 hebbe btw...
Maare, is dat financieel haalbaar? Voor mij die R36 waarschijnlijk welquote:
voor mij ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:07 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Maare, is dat financieel haalbaar? Voor mij die R36 waarschijnlijk wel
nu was het toch wel in een echte auto?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:14 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen..
Ik ben alweer zenuwachtig voor de intest van morgen.
Yeah, als ik maar niet weer die vage handelingen moet doen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
nu was het toch wel in een echte auto?
Gewoon doen joh.![]()
ooohwquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Ik bedoelde met het starten en afzetten dat het precies op volgorde moet.
waarom nu weer dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:35 schreef BaraCuda het volgende:
Me volvo staat al weer een week bij de garage
Volgends mij verkopen ze zo'n zeikerd als mij nooit meer een auto
Paar kleine technische dingen en hij moest nog naar het schadebedrijf voor wat deukjes eruit te halen.quote:
A6 is een superauto maar ik zie mijzelf daar gewoon niet in rijden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:05 schreef Xtreem het volgende:
Bal; hoe beviel de A6?
R36? nieuwe Golf of..?![]()
quote:
Alleen dit weekend nogquote:
Te jong voor zo'n ouwelullen bak?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:55 schreef Ballebek het volgende:
[..]
A6 is een superauto maar ik zie mijzelf daar gewoon niet in rijden.
Leuk om naar te kijken, maar zou hem niet willen hebben.
Dus nog even naar de A4 kijken
Tegen de tijd dat de pruttel uit je mond komt zie je alleen nog maar een kontje van een gti in de verte.quote:
R32 of een R36quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Te jong voor zo'n ouwelullen bak?
9-3 (estate) al overwogen? of 'n S60?
Je weet echt niet welke auto ik tegenwoordig rijd of welquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de pruttel uit je mond komt zie je alleen nog maar een kontje van een gti in de verte..
3.0i Turbo verraadt wel iets...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je weet echt niet welke auto ik tegenwoordig rijd of wel![]()
Een normaal beurtje kost over de 1000 euro. Weet waar je aan begint.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:52 schreef Ballebek het volgende:
Of ik ga mijn Supra MK IV avontuur een jaartje eerder aan dan gedacht
Check je demon mail maarquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
3.0i Turbo verraadt wel iets....
Bij bochtenwerk is een elise niet bij te houden, maar op het lange stuk ga ik erg hard hoorquote:Maar goed. 2.0i 16v met deutsche grundlichkeit is natuurlijk onverslaanbaar als je het combineert met mijn racingskills..
Oh en verder ben ik trouwens nu serieus aan het sparen voor een Lotus Elise. :L. Dan hou je me niet meer bij. denk ik. Het sparen duurt alleen nog ff een tijdje...
Was ik al van op de hoogtequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Een normaal beurtje kost over de 1000 euro. Weet waar je aan begint.
MKIV
Was ik al van op de hoogtequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Een normaal beurtje kost over de 1000 euro. Weet waar je aan begint.
MKIV
Kijk een Lotus Elise vind ik wel weer een super geile bak en ik zou stront jaloers zijn op jequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
3.0i Turbo verraadt wel iets....
Maar goed. 2.0i 16v met deutsche grundlichkeit is natuurlijk onverslaanbaar als je het combineert met mijn racingskills..
Oh en verder ben ik trouwens nu serieus aan het sparen voor een Lotus Elise. :L. Dan hou je me niet meer bij. denk ik. Het sparen duurt alleen nog ff een tijdje...
OMGquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:15 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Was ik al van op de hoogte
Had net iemand van Louwman in den haag aan de telefoon die zei dat er helemaal geen supra bestaat![]()
Voor m'n 30e staat er 1 op de stoep. (ben nu 26). Altijd van gedroomd, dus gaat er zeker wel komen. Ik had namelijk al bijna een Esprit gekocht vorig jaar, maar dat heb ik maar niet gedaan ivm de rotte versnellingsbak en de weinige reserves die ik had...als je zo'n auto eenmaal hebt wil je er ook in rijden (of aan sleutelen).quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
Kijk een Lotus Elise vind ik wel weer een super geile bak en ik zou stront jaloers zijn op je![]()
2e hands elise of helemaal nieuw?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voor m'n 30e staat er 1 op de stoep. (ben nu 26). Altijd van gedroomd, dus gaat er zeker wel komen. Ik had namelijk al bijna een Esprit gekocht vorig jaar, maar dat heb ik maar niet gedaan ivm de rotte versnellingsbak en de weinige reserves die ik had...als je zo'n auto eenmaal hebt wil je er ook in rijden (of aan sleutelen).
het forum wordt geloof ik ge-ddostquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:40 schreef Ballebek het volgende:
Ga ze straks wel uitlachen bij Toyota
Ga ook even kijken naar de nieuwe Avensis met 2.2d motor (180PK).
En waarom is dat Fok! al een week zo traag als dikke stront?
Weet je zeker dat je al je privé km's in een Supra wil afleggen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:44 schreef Ballebek het volgende:
Wil gewoon een andere auto en als het kan 1 zakelijk en dan geen bijtelling en 1 leuke voor prive (dus een supra in dit geval). Anders gewoon 1 dikke bak die voor alles gebruikt wordt.
neej die wannabee japanse meuk wordt je blij van......quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:42 schreef Tjabbo het volgende:
oh ja.
en ik kots op volkswagen.
Beat that TF!
dit is de R36quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je al je privé km's in een Supra wil afleggen?
wat de n*uk is een R36?![]()
Een golf met 280pkquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
dit is de R36
[afbeelding]
3.6 6 cylinder, 280pk
Al is de edit nog zo snelquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
dit is de R36
[afbeelding]
3.6 6 cylinder, 280pk
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Al is de edit nog zo snel
Golf met peper... Leuk, maar zou ik niet kopen... Cayennepeper welteverstaan![]()
Ja heb ik ook gezien, en dan echt op een stel condooms rijdenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:13 schreef Hugster het volgende:
of 19" zelfs kan dat? het lijkt iig of hij op een stel glimmende schijven rijd i.p.v. z'n banden
Ik vraag het je nog een keerquote:
Internetquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik vraag het je nog een keerer zijn toch veel meer van die plaatjes zoals poundit?
Weet jij waar die te vinden zijn?
Vraag het een sin ONZ, of zoek het in ONZ, FB of GC met je control F, want aldaar zijn er meerdere topics over geweest.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]zover was ik ook al
![]()
Maar je weet niet een site waar het sterft van dat soort "smilies"?
stel dat je 50 jaar leeft, is dat toch al gauw zo'n 4 eeuwen geleden..... Je was een van de eersten met internet destijds?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vraag het een sin ONZ, of zoek het in ONZ, FB of GC met je control F, want aldaar zijn er meerdere topics over geweest.
Ik heb ook een smilielijst inj mn favorieten gehad.. Maar dat was 8 reïncarnaties geleden
Ik had het over reïncarnaties van de computerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
stel dat je 50 jaar leeft, is dat toch al gauw zo'n 4 eeuwen geleden..... Je was een van de eersten met internet destijds?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had het over reïncarnaties van de computerjeweetwel, hele harde schijf wissen en zo
Maar dat is over 2 compuetrs gerekend. Mijn eigen heeft nog mar 1 reïncarnatie gehad
Herman wil vast wel zeilert wordenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Morgen over een week ben ik in Zeeland te vinden
Ik wil met m'n bootje nog wel een keer de Sneekweek doen ('t bootje is ex-NL kampioen ) Maar dan moet ik toch eerst een vaste maat vinden en meer trainen
Ik was bij het veerse meer, ik ben nu weer in Utrecht ondanks die geweldige treinverbinding...quote:
Ik koopt er geen 30 hoor, maar wil wel gelijk een mooiequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:39 schreef Hugster het volgende:
uiteraard
het komt allemaal wel een beetje patserig over ballebekoverweegt nu wel 30 auto's
Tuurlijk jij wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:45 schreef BoJo het volgende:
naja als ie het kan betalen waarom niet, het is niet iemand die met zijn pappies auto pimped ofzo![]()
Zolang ik maar een rondje mee mag rijden met wat dan ook (behalve die VW)
pimp my audiquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:27 schreef Ballebek het volgende:
Is dit wat?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tot eind dit jaar sowieso niet nee maar je kan alvast kijken, levertijd is meestal 3 a 4 maanden he...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:49 schreef BoJo het volgende:
Maar voor de meet heb je hem toch nog niet ?![]()
ik denk dat dat heel bewust is gegaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:32 schreef Fugie het volgende:
veerse meerDaar woon ik ook naast, waarom doe je dan niet ff contact opnemen
Mag ik je er op wijzen dat ik een erg goed geheugen heb als het om dit soort dingen gaatquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:48 schreef ook_gek het volgende:
voor mijn 35ste staat er een Ferrari op de oprit bij mij dat is een feit.
En als ik hem heb mag iedereen mee rijden geen enkel probleem
je mag nu wel meerijden in mijn ferrari, ik ben alleen niet verantwoordelijk voor eventueel letsel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:48 schreef ook_gek het volgende:
ae86 truenoquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor m'n 30ste heb ik vast een of andere exclusieve jap voor m'n deur staan.
Zelfs jij mag dan met mij mee rijdenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mag ik je er op wijzen dat ik een erg goed geheugen heb als het om dit soort dingen gaat
Ik hoop wel dat je een vijfpuntsgordel hebt dan, geen zin om met 300 km/h op de autobaan te belandenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zelfs jij mag dan met mij mee rijden![]()
Inderdaad mijn instap Ferrari zal een mondial wordenquote:
Ja ergens volgende maand toch? We gaan er heen tochquote:
Als ik dit jaar met oordoppen en oogkleppen mag rijden: Best!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ergens volgende maand toch? We gaan er heen toch![]()
Hoer... Nog andere mensen meeslepen of gewoon met 2?quote:
4 punts is ook al erg goed hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je een vijfpuntsgordel hebt dan, geen zin om met 300 km/h op de autobaan te belanden
Ben ik niet leuk genoeg dan alleenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Hoer... Nog andere mensen meeslepen of gewoon met 2?
ZELFS IK ?!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:48 schreef ook_gek het volgende:
Ik ga maandag de silverstone LC10M bestellenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:30 schreef Ballebek het volgende:
Wat voor kast heb je besteld dan?
ja hoor jij mag ook mee rijdenquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, als ik zo hoor wie er allemaal mee willen, kun je beter een Fiat Multipla kopen
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, als ik zo hoor wie er allemaal mee willen, kun je beter een Fiat Multipla kopen
Ga ik morgen ophalenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ga maandag de silverstone LC10M bestellen![]()
http://www.silverstonetek.com/products-lc10m.htm
[afbeelding]
Zo en mijn pc draaid weer top. Mijn andere Main board was dus echt gaar![]()
Nu is hij weer lekker snel. En de kabels lopen achterlangs ziet er stukke beter uit.
* ook_gek is weer blij voor vandaag![]()
Zo zo mijn internet heeft er zin in
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sat Aug 13 2005 om 00:13:42 UTC+0200)
Download : 679.8 KByte/sec
Upload : 80.6 KByte/sec
Ik ga hem maandag bestellen voor nop. Sample voor het "werk"quote:
Nop morgen gaat ik even bellen en dan weet ik meerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:30 schreef hermandeperman het volgende:
Mark, is je shizzle al binnen?
Hm, een lekker wijf moet om mn grap lachen, en een kakker vind m matig. Daar kan ik mee levenquote:
kleine kans dat een lekker wijf jou leuk vindquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, een lekker wijf moet om mn grap lachen, en een kakker vind m matig. Daar kan ik mee leven
JA zeker wetenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:42 schreef hermandeperman het volgende:
Alexxxx:Sterft!
ijsmeis: Trusten
ook_gek: Laat je het weten?
Er loopt er nu een naar mn slaapkamerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kleine kans dat een lekker wijf jou leuk vind![]()
Trustenquote:
wél!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen humor
Ik deed een wanhopige oproepquote:
Ach, dat leg ik je later als je groot bent wel eens uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:12 schreef Sjoewe het volgende:
Dat een onweerstaanbare unit vlees als ik nog ongebonden is, ongehoord
Ik heb godomme mn fullsize condoom al aanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, dat leg ik je later als je groot bent wel eens uit
Zit hij nu nog niet vol?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb godomme mn fullsize condoom al aan
halfvol lauwe but, en wat spetters van Christijan Albersquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zit hij nu nog niet vol?
Vuurtje?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
halfvol lauwe but, en wat spetters van Christijan Albers
Je vader weer?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:42 schreef ijsmeis het volgende:![]()
![]()
!!!
Waarom moeten mensen om half 9 iets gaan doen wat veel herrie maakt.
En dan stoppen wanneer ik maar kwaad uit bed stap.
HOMO's !!!!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, de achterburen.
Ik heb nog wel even EIKELS geroepen in de tuin toen ze dus stopten.
Wonen daar de buren 2 km verderop?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Af en toe ben ik blij dat ik in Benschop woon
Mwah, weilandje zit ertussenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wonen daar de buren 2 km verderop?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mwah, weilandje zit ertussen
Bij Timmeeeeeeh zeker?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Vanavond slaap ik ook tussen de weilanden.
Maar daar word ik weer wakker van koeien en ganzen.
Als ik uit de auto stap lopen de ganzen altijd meteen weg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij Timmeeeeeeh zeker?
En hier is de boel zo christelijk dat op zondag alles binnenblijft![]()
Enganzen
heeft sowieso niemand hier
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik uit de auto stap lopen de ganzen altijd meteen weg.
En als ik er dan naartoe loop doen ze "CGHCGCHGCHGCHCGHCGC!!"
Sorry hoor.
Whehehe! Ik deed een keer hetzelfde bij hun nieuwe hondje. "CHCHGCHGC"quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Je hebt vrienden gemaakt met ze?
Anders druk je dat beest gewoon even in je poesquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Whehehe! Ik deed een keer hetzelfde bij hun nieuwe hondje. "CHCHGCHGC"
Die heb ik toen 2 dagen niet gezien.
En tegenwoordig likt ie mijn hele arm af. En dat is heeeeel leuk, want ik ben daar kei allergisch voor.
Ik ben dus ook al 2 maanden flink 'verkouden' .
Wat ben ik toch af en toe (meestal) blij dat ik daar NIET woon...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Af en toe ben ik blij dat ik in Benschop woon
Ach, om het weekend is het best chillquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:14 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Wat ben ik toch af en toe (meestal) blij dat ik daar NIET woon...
Net echte zieke shit zitten kijken: Terrorists Killers and Middle East Wackos
hihihihihihihiquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tjabzer is ook weer aanwezig met de nodige zieke opmerkingen
Tjabbie **kroel kroel**
Dat was'ie alquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Krijg je al een stijfje?
hoi hermyquote:Hoi Tjabbie![]()
Yepzquote:Nog geneukt?![]()
Nooit geweten dat je handen zo makkelijk kan afsnijden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En hoe was die zieke shit?Heel ziek zeker?
Wanneer niet kunnen we zeker beter vragen?quote:
Ik blijf niet bezigquote:[..]
hoi hermy
Gister voor't laatstquote:[..]
Yepz
jij?
Goed gereedschap is het halve werkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:44 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je handen zo makkelijk kan afsnijden.
Dat lijkt me ook ietwat pijnlijk jaquote:Ook niet dat ze voordat ze je slopen eerst je handen en voeten afsnijden en je langzaam dood laten bloeden...
Maar het bederfd de eetlust nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:45 schreef hermandeperman het volgende:
Dat lijkt me ook ietwat pijnlijk ja
Dan moet je idd wel van beter huize komenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:48 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Maar het bederfd de eetlust niet![]()
Jij weet ook nix hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:44 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je handen zo makkelijk kan afsnijden.
Ook niet dat ze voordat ze je slopen eerst je handen en voeten afsnijden en je langzaam dood laten bloeden...
Vandaar je interesse in rare sexspelletjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jij weet ook nix he
ik ben zelf gewoon lid van 'the terrorist network'
leuk blaadje. staan veel nuttige tips in
Neenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
doe's foto posten van het lijdend voorwerp
Andere vriendin zoekenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:53 schreef Ballebek het volgende:
Sex is saai ...
Ben geheelonthouder; ben die weekend namelijk monnik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Andere vriendin zoeken
Of in dit topic gaan posten
sex is overbodig
haha hahahaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:53 schreef Ballebek het volgende:
Sex is saai ...
monikken mochten wel flink zuipen dus dat zit iig wel goedquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:56 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ben geheelonthouder; ben die weekend namelijk monnik.
die weekendquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:56 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ben geheelonthouder; ben die weekend namelijk monnik.
Zegt de gefrustreerde getrouwde oosterlingquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
haha hahaha
You're not gettin' any
Ik moet de vrouwen van me afslaan de laatste tijd inclusief mijn eigen aanstaandequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
haha hahaha
You're not gettin' any
Heeft Peu je account gekraakt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:00 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik moet de vrouwen van me afslaan de laatste tijd inclusief mijn eigen aanstaande
Peu is een suffe bal dat wel maar verder hebben we niks gemeenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heeft Peu je account gekraakt?
Speel jij geen porno na dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:03 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Peu is een suffe bal dat wel maar verder hebben we niks gemeen
na het neuken is alle frustratie altijd weg trouwens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zegt de gefrustreerde getrouwde oosterling
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
na het neuken is alle frustratie altijd weg trouwens.
Zoon grote cirkel op de maandelijkse kalenderquote:
Don't we all do thatquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Speel jij geen porno na dan?
VROUW, KOM HIER!!!!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zoon grote cirkel op de maandelijkse kalender
Handig hoor zoon elastische vrouwquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Speel jij geen porno na dan?
periodieke onthouding he. dat krijg je als de pil niet meer wordt vergoedquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zoon grote cirkel op de maandelijkse kalender
Dat klopt niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
VROUW, KOM HIER!!!!!!
HET IS WEER DE 13E, IK MAG WEER!!
* Tjab kijkt vrouw met ongekend geile blik aan
Vrouw trekt broek snel uit en ziet dat op datzelfde moment Tjab al is klaargekomen bij het aangezicht van dit tafereel
2 CM eelt op de zakquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat klopt niet.
Door die veel te zware zak schuurt het spulletje over de grond. Daar word je ongevoelig van.
bij de 3e keer wel jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij haalt je leuter ook uit je vrouw en mikt ook op haar oog alvorens je klaarkomt?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
periodieke onthouding he. dat krijg je als de pil niet meer wordt vergoed
Je kan ook een Supra betalen dus die 28 euro per 6 maanden kan er ook nog wel afquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
periodieke onthouding he. dat krijg je als de pil niet meer wordt vergoed
hehehe juist nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:19 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Je kan ook een Supra betalen dus die 28 euro per 6 maanden kan er ook nog wel af
niet met al dat eelt neequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een vluggertje is er bij jou niet bij natuurlijk
Zonde he?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:42 schreef Ballebek het volgende:
Waarom ontwikkelen veel meisjes van 15 a 16 jaar een accent die sterk klinkt als turks?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heeft Peu je account gekraakt?
omdat ze graag in hun bek gespuugt willen wordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:42 schreef Ballebek het volgende:
Waarom ontwikkelen veel meisjes van 15 a 16 jaar een accent die sterk klinkt als turks?
Graagquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
omdat ze graag in hun bek gespuugt willen worden![]()
kan gewoon elke voeding in die je maar kan kopen is een ATX voedingquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:41 schreef hermandeperman het volgende:
Oke, ik ben een computertje aan het repareren, maar ik heb nog nooit iets met een voeding gedaan
De voeding is verneukt, nu is mijn vraag, kan ik gewoon iedere voeding kopen bij de pc-zaak hier of zitten er veel verschillen tussen voedingen??
Het is de PC van moeders, ze doet niet meer dan wat Word en IE, dus veel hoeft hij niet te kunnen trekken....
[afbeelding]
Ik probeer helemaal niet te slijmenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:44 schreef Fugie het volgende:
herman probeert te slijmen, heb je wat gesloopt ofzo ?
nee man, dat zijn gewoon ouderlijke taken tochquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niet te slijmen
M'n moedertje doet ieder weekend (of om't weekend) weer een hele sporttas met was voor me, en ik mag altijd haar auto meenemen, en ze sponsort me maandelijks met een leuk bedragje
Vind ik wel dat ik even naar PC'tje mag repareren, vind je niet?
Wat jij wilt jochie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee man, dat zijn gewoon ouderlijke taken toch![]()
Zoiets dacht ik al, maar ik wilde het even zeker wetenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:48 schreef Ballebek het volgende:
Voor zoon pc maakt het niet uit
Ik moet niet minder dan 550watt in me computer stoppen, dan doet ie het niet
Dit is de eerste echt lekkere dag, gister regende het echt keihard hierquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:43 schreef Fugie het volgende:
ist bij jullie ook zulk mooi weerHier is het al 2 dagen erg zonnig, alleen nog niet echt warm
betere werkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:14 schreef Ballebek het volgende:
straks lam zuipen @ terras
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:57 schreef ijsmeis het volgende:.
De instructeur was verbaasd dat ik zo goed kon rijden en beweerde dat ik eerder lessen heb gehad.
Wheheheheheh, ik reed alleen een beetje te hard soms.
* ijsmeis is blij !
Ja, en bij het pakket zitten ook simulatorlessen bij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:01 schreef BoJo het volgende:
[..]zie je nou wel. Die simulator dingen zijn achterlijk.
zak eukanoba ofzo en 8 blikjes gourmet (andere vreet ze niet).quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Alleen kost een zak kattenvoer voor ons 45 euroEn dan alle 4 een andere soort
heb gebeld en maandag of dinsdag gaat het komenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:34 schreef hermandeperman het volgende:
Wat een stormlooptopic dit zeg
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb gebeld en maandag of dinsdag gaat het komen![]()
is het al maandag of dinsdagquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wel feuteux schieten gelijk he![]()
't pjoetertje van moeders werkt weer als een tiet
Cool mag ik mee mag ik meequote:
Volgende keer moet je me ophalen in scheveningenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:47 schreef hermandeperman het volgende:
Ja hoor, geen probleem, moet je wel binnen nu en anderhalf uur hier zijn want dan ben ik alweer klaar
Nu echt maaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |