Ik wil wel een F430 hebbenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:42 schreef Ballebek het volgende:
Gelukkig gaat het tegenwoordig nergens meer over![]()
Ik wil wel een R36 hebbe btw...
Maare, is dat financieel haalbaar? Voor mij die R36 waarschijnlijk welquote:
voor mij ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:07 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Maare, is dat financieel haalbaar? Voor mij die R36 waarschijnlijk wel
nu was het toch wel in een echte auto?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:14 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen..
Ik ben alweer zenuwachtig voor de intest van morgen.
Yeah, als ik maar niet weer die vage handelingen moet doen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
nu was het toch wel in een echte auto?
Gewoon doen joh.![]()
ooohwquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Ik bedoelde met het starten en afzetten dat het precies op volgorde moet.
waarom nu weer dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:35 schreef BaraCuda het volgende:
Me volvo staat al weer een week bij de garage
Volgends mij verkopen ze zo'n zeikerd als mij nooit meer een auto
Paar kleine technische dingen en hij moest nog naar het schadebedrijf voor wat deukjes eruit te halen.quote:
A6 is een superauto maar ik zie mijzelf daar gewoon niet in rijden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:05 schreef Xtreem het volgende:
Bal; hoe beviel de A6?
R36? nieuwe Golf of..?![]()
quote:
Alleen dit weekend nogquote:
Te jong voor zo'n ouwelullen bak?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:55 schreef Ballebek het volgende:
[..]
A6 is een superauto maar ik zie mijzelf daar gewoon niet in rijden.
Leuk om naar te kijken, maar zou hem niet willen hebben.
Dus nog even naar de A4 kijken
Tegen de tijd dat de pruttel uit je mond komt zie je alleen nog maar een kontje van een gti in de verte.quote:
R32 of een R36quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Te jong voor zo'n ouwelullen bak?
9-3 (estate) al overwogen? of 'n S60?
Je weet echt niet welke auto ik tegenwoordig rijd of welquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de pruttel uit je mond komt zie je alleen nog maar een kontje van een gti in de verte..
3.0i Turbo verraadt wel iets...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je weet echt niet welke auto ik tegenwoordig rijd of wel![]()
Een normaal beurtje kost over de 1000 euro. Weet waar je aan begint.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:52 schreef Ballebek het volgende:
Of ik ga mijn Supra MK IV avontuur een jaartje eerder aan dan gedacht
Check je demon mail maarquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
3.0i Turbo verraadt wel iets....
Bij bochtenwerk is een elise niet bij te houden, maar op het lange stuk ga ik erg hard hoorquote:Maar goed. 2.0i 16v met deutsche grundlichkeit is natuurlijk onverslaanbaar als je het combineert met mijn racingskills..
Oh en verder ben ik trouwens nu serieus aan het sparen voor een Lotus Elise. :L. Dan hou je me niet meer bij. denk ik. Het sparen duurt alleen nog ff een tijdje...
Was ik al van op de hoogtequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Een normaal beurtje kost over de 1000 euro. Weet waar je aan begint.
MKIV
Was ik al van op de hoogtequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Een normaal beurtje kost over de 1000 euro. Weet waar je aan begint.
MKIV
Kijk een Lotus Elise vind ik wel weer een super geile bak en ik zou stront jaloers zijn op jequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
3.0i Turbo verraadt wel iets....
Maar goed. 2.0i 16v met deutsche grundlichkeit is natuurlijk onverslaanbaar als je het combineert met mijn racingskills..
Oh en verder ben ik trouwens nu serieus aan het sparen voor een Lotus Elise. :L. Dan hou je me niet meer bij. denk ik. Het sparen duurt alleen nog ff een tijdje...
OMGquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:15 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Was ik al van op de hoogte
Had net iemand van Louwman in den haag aan de telefoon die zei dat er helemaal geen supra bestaat![]()
Voor m'n 30e staat er 1 op de stoep. (ben nu 26). Altijd van gedroomd, dus gaat er zeker wel komen. Ik had namelijk al bijna een Esprit gekocht vorig jaar, maar dat heb ik maar niet gedaan ivm de rotte versnellingsbak en de weinige reserves die ik had...als je zo'n auto eenmaal hebt wil je er ook in rijden (of aan sleutelen).quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
Kijk een Lotus Elise vind ik wel weer een super geile bak en ik zou stront jaloers zijn op je![]()
2e hands elise of helemaal nieuw?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voor m'n 30e staat er 1 op de stoep. (ben nu 26). Altijd van gedroomd, dus gaat er zeker wel komen. Ik had namelijk al bijna een Esprit gekocht vorig jaar, maar dat heb ik maar niet gedaan ivm de rotte versnellingsbak en de weinige reserves die ik had...als je zo'n auto eenmaal hebt wil je er ook in rijden (of aan sleutelen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |