Laat het rusten. Harry wil zich afzetten tegen het verderfelijke grootkapitaal. Lekker beuken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wat zijn volgens jou die afspraken dan? Er is op DV uiteindelijk 1 stage dichtgegaan en dat was de chill, de rest is allemaal verplaatst en opgelost
quote:Dear Tony,
It is with a huge smile that I bring you spectacular news! News which I hope will excite you as much as it does me. Yesterday afternoon, in a proud and confident voice, I announced to the world's media (including the Hackney Gazette) that I, Danny Wallace, have started my own country.
I am, as you can imagine, deeply excited about joining the likes of you as a world leader - much as I imagine you were the day you got Britain. Mine will be a fine and noble country, much like yours in many ways, but with less of the nonsense and squabbles.
Thing is, I've had to start the country in my flat in Bow. I realise that this could be seen as controversial, but it's only the size of a squash court, and it's not like you'll miss it. I mean, you've never even been here. So I'm afraid that what has started as a polite letter of introduction must now be seen as my DECLARATION OF INDEPENDENCE.
So here we go: I, Danny Wallace, of the address and new country stated above, do hereby declare myself leader of a brand new country, landlocked by Britain, ruled by itself, slave to none other. Phew. There. Said it.
Please do get in touch if there are any legal ramifications to what I'm doing, or if you have any problems with it whatsoever. If you don't ring, I'll just assume everything's a-okay and proceed as planned. Cheers Tony! I'm well up for being allies, by the way!
King Danny (the first)
PS. Can you let the Queen know if you bump into her? I've run out of stamps.
Ja, recreatieve junks versus quasi-intellectuelenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:44 schreef MrX1982 het volgende:
Wel leuk zo'n POL meets UVT discussie![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:48 schreef teknomist het volgende:
Ja, recreatieve junks versus quasi-intellectuelen.
En iedereen weet dat een gitaar een stuk creatiever te werk gaat dan een computer daarbij.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:50 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Die muziek wordt namelijk ook gemaakt door een computer! Het is niet een instrument waarmee een producer (met gevoelens en emoties, jawel!) zijn creatieve ideeen kan ontplooien.
Net zoals een gitaarspeler niet zelf gitaar speelt, de gitaar verzint zelf allemaal muziekjes!
Tony heeft toch nog een land nodig om die terroristen uit te zetten?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Emigreren? Hier is de oplossing: http://www.citizensrequired.com/gumby/site/index.shtml
![]()
[..]
Thx Dude... ff wat zooi downloaden... en beluisteren.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:21 schreef teknomist het volgende:
Tosca - The Chocolate Elvis Dubs
Tosca - Suzuki
DJ Shadow - Entroducing...Die ken ik al...ruim voor het optreden van BlowLands. . Dat is een die hard DJ, omdat hij nog als een van de weinige conventioneel werkt. Dat is een soort muziek kunstenaar met jaren 80 media.
Fila Brazillia - [alles]
Jullie hebben links versus rechts.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:56 schreef JanMichiel het volgende:
Maar goed, UVT, wat gebeurt daar zoal?
Ik vond de flash-mob van de POL-SC in Hools een stuk beter. Vroegah.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:44 schreef MrX1982 het volgende:
Wel leuk zo'n POL meets UVT discussie![]()
Probeer Richard Devine maar eens op een gitaar na te doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:03 schreef Drugshond het volgende:
Carlos Santana, Jimmy Hendrix : Probeer dat maar een met een computer te doen.![]()
Moet je het volkslied eens zien.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:59 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Tony heeft toch nog een land nodig om die terroristen uit te zetten?![]()
![]()
Het nutteloze van filosofie-faculteiten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:03 schreef Laurabeest het volgende:
Over vegetariërs en de bio-industrie, verbannen vs. opsluiten, en wat hebben we allemaal nog meer gehad???
Ik dacht altijd omdat ik me betrokken voelde bij het forum en het me leuk leek om inhoudelijke discussies aan te gaan en te sturen. Maar mod schijn je te worden als je een machtswellustige mislukkeling bent die geilt op slotjes en macht. Ik ben blij dat ik door die feedback mezelf wat beter ben gaan leren kennen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:56 schreef JanMichiel het volgende:
Waarom zijn jullie eigenlijk mod op FOK? [...]
Heb je de nasleep daarvan nog teruggelezen achter de schermen? Dát was pas een rel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik vond de flash-mob van de POL-SC in Hools een stuk beter. Vroegah.
Hmm. Misschien moet ik er als vegetariër ook eens lurken dan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:03 schreef Laurabeest het volgende:
Over vegetariërs en de bio-industrie, verbannen vs. opsluiten, en wat hebben we allemaal nog meer gehad???
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:07 schreef sizzler het volgende:
Maar mod schijn je te worden als je een machtswellustige mislukkeling bent die geilt op slotjes en macht.
Een leven zonder vlees .. brrr.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:06 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het nutteloze van filosofie-faculteiten.
Nooit mee gemaakt. Maar vroeger was alles beter dus ik geloof het meteenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:04 schreef Sidekick het volgende:
Ik vond de flash-mob van de POL-SC in Hools een stuk beter. Vroegah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |