Vooral Ajax nu erbij halen terwijl ik het alleen over psv heb... Maar oke als je dat wilt. Ajax was VEEL sterker tijdens de supercup tegen psvquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:37 schreef The_M het volgende:
[..]
En Amsterdam Tournament was niks en Bronby was niks
Daar word ik ook af en toe niet goed van.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vooral Ajax nu erbij halen terwijl ik het alleen over psv heb... Maar oke als je dat wilt. Ajax was VEEL sterker tijdens de supercup tegen psv
Als er niks tussenkomt (kleine kans) welquote:
Inderdaad, zie vorig seizoen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:20 schreef zjroentje het volgende:
Nou nou, dat is wel erg negatief hoor.
Heracles vocht gewoon goed, psv erg slecht...1 mooie aanval maar...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:27 schreef Remzz het volgende:
Heracles
Wedstrijd trouwens niet gezien, was Heracles goed of PSV slecht?
Heracles goed en psv slechtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:27 schreef Remzz het volgende:
Heracles
Wedstrijd trouwens niet gezien, was Heracles goed of PSV slecht?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:34 schreef Zapper het volgende:
Heracles Almelo was goed zeg, denk dat ze enorm zijn onderschat door PSV, dat ik zeer matig vond spelen. De 1-1 was zó terecht zeg, ook nog een schitterende goal ook.
Niemand had het gedacht, maar Heracles Almelo is terug. En hoe...
Ik had ook liever dat ze winnen, maar om nou voor een magere 1-1quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:00 schreef ASSpirine het volgende:
mjah, leuk dat ik het niet hoef te bekijken zeg..
Damned, Zapper is blij![]()
Dat gaat voor jouw clubje ook nog wel blijkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:51 schreef Jajong het volgende:
altijd lastig die heraclieden uit.
"clubje"quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:01 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat gaat voor jouw clubje ook nog wel blijken
Het zit nog steeds diep he, dat succesvolle seizoen van PSV vorig jaar. En eindelijk, eindelijk kun je PSV weer een keer onderuit halen. Nou ik begrijp het wel hoor en ik gun het je van hartequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vooral Ajax nu erbij halen terwijl ik het alleen over psv heb... Maar oke als je dat wilt. Ajax was VEEL sterker tijdens de supercup tegen psv
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:34 schreef Zapper het volgende:
Heracles Almelo was goed zeg, denk dat ze enorm zijn onderschat door PSV, dat ik zeer matig vond spelen. De 1-1 was zó terecht zeg, ook nog een schitterende goal ook.
Niemand had het gedacht, maar Heracles Almelo is terug. En hoe...
ow en enkele niet zo boeiende maar toch leuke foto's op
http://www.hafc-1903.nl/
AZ vroeg helemaal niet zoveel voor Landzaat, als je het vergelijkt met Kalou. Maar Landzaat zal wel niet naar PSV willen komen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:11 schreef Radegast het volgende:
Middenveld lijkt het grootste probleem te zijn op het moment als je het mij vraagt.
Als ik PSV was zou ik Kalou uit het hoofd zetten en Landzaat proberen te halen, dat zou een waardig opvolger zijn van Van Bommel.
Waarom niet? Lijkt mij in alle opzichten een verbetering voor hem.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:19 schreef PirE het volgende:
[..]
Maar Landzaat zal wel niet naar PSV willen komen.
dan moet je ook kijken naar een mogelijk verdere verkoop van Landzaat, en dat is in zijn geval heel klein.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:19 schreef PirE het volgende:
[..]
AZ vroeg helemaal niet zoveel voor Landzaat, als je het vergelijkt met Kalou. Maar Landzaat zal wel niet naar PSV willen komen.
Ach, wat maakt het uit. PSV en Ajax wisselen elkaar toch steeds om. Vorig jaar was PSV kampioen en komend jaar zal Ajax het wel weer worden. Zo gaat het al de afgelopen 5 jaar.quote:Op zondag 14 augustus 2005 03:19 schreef pascalheister het volgende:
lekker hoor, had het eigenlijk ook wel een beetje verwacht, dit jaar geen kampioen dat staat wel vast, vorig jaar was geen "tussenjaar"wat dit jaar wel wordt denk ik
Sportief, maar je weet dat dit niet nodig isquote:
Ik hoop dat je gelijk heb, voor 1 keerquote:Op zondag 14 augustus 2005 05:19 schreef cultheld het volgende:
We worden gewoon landskampioen. Deze week zal de eerste versterking nog worden aangetrokken en eind augustus staat dit PSV als een huis.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 08:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Prima resultaat. Solide gespeeld, vloeiende aanvallen die keer op keer strandden op de keeper. Dat ze dan via een klotecounter kunnen scoren, tsja, dat gebeurt nu eenmaal. Gewoon ontzettend pech gehad, het spel was hoopgevend en briljant.
En PSV was heel slecht.
Heracles onderschatten doet volgens mij 95% van Nederland. Verder is het natuurlijk nog veel te vroeg voor conclusies, met een Vayrynen in vorm kom je al een stuk verder....quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ... ik denk dat het een slecht jaar gaat worden.. en gewoon arrogant van PSV als ze Heracles onderschatten..
![]()
Het blijft kut, maar tegelijkertijd vrees is dat het niet te stoppen is. Kijk maar eens hoeveel andere clubs het nu ook al overwegen....quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:51 schreef DIJK het volgende:
Niet omdat we verloren hebben ofzo, maar dat kunstgras moeten ze echt verbieden. Het leek wel hockey.
Op dit moment nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom niet? Lijkt mij in alle opzichten een verbetering voor hem.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:51 schreef DIJK het volgende:
Niet omdat we verloren hebben ofzo, maar dat kunstgras moeten ze echt verbieden. Het leek wel hockey.
Versterkingen zijn wel hard nodig ja...quote:Op zondag 14 augustus 2005 05:19 schreef cultheld het volgende:
We worden gewoon landskampioen. Deze week zal de eerste versterking nog worden aangetrokken en eind augustus staat dit PSV als een huis.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:54 schreef Edenoniphobic het volgende:
Hardnekkig gerucht is dat Kalou niet meer komt na de match van gisteravond, GGD is toch geen verbetering bij nader inzien. Bron : Teef, de zus van Steef.
Ik dacht dat je laatst zei dat PSV al vervangers had gekocht die minstens gelijkwaardig waren?quote:Op zondag 14 augustus 2005 05:19 schreef cultheld het volgende:
Gaan jullie die keeper van Heracles aantrekken?quote:Op zondag 14 augustus 2005 05:19 schreef cultheld het volgende:
Raymond of Monique?quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:16 schreef StarGazer het volgende:
Ik heb gehoord dat Sluijter op Hiddink's lijstje staat sinds gister....
Tja ik help je hopen, maar ik zie het niet echt hoopvol in... het middenveld is gewoon helemaal niks in vergelijking met vorig jaar.. en de aansluiting met de spitsen is ver te zoeken...quote:Op zondag 14 augustus 2005 05:19 schreef cultheld het volgende:
Dat krijg je als het afgelopen jaar iedere keer aan het sms'en was...quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ik help je hopen, maar ik zie het niet echt hoopvol in... het middenveld is gewoon helemaal niks in vergelijking met vorig jaar.. en de aansluiting met de spitsen is ver te zoeken...
*zucht*
Ach we zullen zien, kreeg vandaag al weer de eerste sms-jes van mijn ajax/feyenoord vrienden
Online? Waar?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:00 schreef Spideyman het volgende:
Heb de samenvatting nog even weer bekeken.
Als ik ook de statistieken zag, viel het ook allemaal wel mee.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:00 schreef Spideyman het volgende:
Heb de samenvatting nog even weer bekeken.
Eigenlijk speelde PSV pas echt slecht nadat Ooijer met z'n hoofdwond van het veld moest. In de eerste 20 minuten kreeg PSV 4 opgelegde kansen.
1.) Voorzet van Lee - Farfán miste intikker
2.) Kopbal van Simons uit corner gered van doellijn
3.) Schot van Afellay van buiten 16 buitenkant paal
4.) omhaal Vennegoor van dichtbij gepakt door keeper
Zo slecht was de eerste kwart van de wedstrijd dus niet. Nu begrijp ik niet helemaal waar Vayrynen kwam te spelen nadat Ooijer er uit moest. Was er geen rechtsback ofzoWeet iemand dat??
oww wacht even Lucius zat natuurlijk bij de basis 11. Stomquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:01 schreef zjroentje het volgende:
Is Lucius toen niet gewoon naar rechtsback verhuist?
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat krijg je als het afgelopen jaar iedere keer aan het sms'en was...
Ik wil niet lullig doen maar voor iedereen is toch al een vervanger gehaald(behalve Park)?quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:42 schreef PyTh het volgende:
Zeer slechte opening van het seizoen. (al overkomt dat PSV wel vaker)
Het ontbreekt duidelijk aan creativiteit op het middenveld en voorin.
Het is te hopen dat PSV voor 31 Augustus nog minimaal 2 (het liefst 3) creatieve spelers haalt anders zal het een zeer zware kluif op alle fronten worden dit jaar.
Ik ben het met je eens.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar voor iedereen is toch al een vervanger gehaald(behalve Park)?
Betekent dat nou dat die vervangers niet goed genoeg zijn?
als jij aan een nieuwe baan begint weet je baas toch ook niet wat hij aan je heeft ? Dat kun je pas oordelen na een tijdje gewerkt te hebben..quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar voor iedereen is toch al een vervanger gehaald(behalve Park)?
Het is nu nog te vroeg om daar over te oordelen, maar er moet zeker 1 creatieve speler(middenvelder) bij. Maar van de nieuwelingen zou je alleen Vayrinen als creatief kunnen beschouwen en dat is door het vertrek van Van Bommel en Park te weinig voor een ploeg als PSV, dat toch aanvallend wil en eigenlijk ook moet spelenquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hier staat dus:quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:36 schreef cultheld het volgende:
Barreto is enorm creatief. Haal Barreto en Kalou en PSV wordt gewoon landskampioen. Maar ja, dat zal wel een utopie zijn... Hiddink zei gisteren wel dat er nog twee versterkingen bij komen en dat Kalou daar hopelijk 1 van is.
Je doet niet lullig hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Eensquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:48 schreef The_M het volgende:
13 miljoen bieden op Kalou, dat levert geld op in de CL en over een paar jaar kun je hem waarschijnlijk ook voor dat bedrag weer verkopen.....
Helaas is de PSV-doelstelling: Eens in de drie jaar kampioen wordenquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:45 schreef twi het volgende:
[..]
Hier staat dus:
Geef even twintig tot vijfentwintig miljoen uit voor twee spelers, dan worden we kampioen.
Lijkt me niet dat PSV bereid is zoveel geld uit te geven.
Nou, ik denk dat PSV waar mogelijk wel vaker kampioen wil worden. Maar het probleem is gewoon dat dergelijke bedragen gewoon te absurd zijn om neer te leggen voor een Nederlandse club. 12 miljoen voor Kalou, Barreto zal echt niet veel minder kosten (bij NEC zijn ze ook niet op hun achterhoofd gevallen). Dergelijke spelers zijn voor PSV wellicht eenmaal in theorie haalbaar, maar in de praktijk is meerderen ervan binnenhalen gewoon een utopie, zoals je zegt. Je moet gewoon in een andere vijver gaan vissen, lijkt me.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Helaas is de PSV-doelstelling: Eens in de drie jaar kampioen worden
Maar ja, je weet het natuurlijk nooit met de invloed van Hiddink binnen PSV. Ik erger me in ieder geval kapot aan de RVC: Die mannen zitten er vooral voor zichzelf.
daar ben ik ook bang voor, Barreto is zo goedquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:58 schreef cultheld het volgende:
Barreto zelf wil dolgraag naar PSV, ik vraag me alleen af of PSV het wel in hem ziet zitten. Ik vrees dat ze hem nogal over het hoofd zien en dat ie volgend jaar gewoon door een Monaco of Villarreal wordt weggekaapt uit Nijmegen. Hij heeft een goede vrije trap in de benen, een goed schot, diepgang naar voren toe en kan ook behoorlijk bikkelen op het middenveld.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:27 schreef methodmich het volgende:
Klinkt als Van der Schaaf met een betere traptechniek.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:34 schreef The_M het volgende:
vanavond Guus in studio voetbal.....misschien krijgen we meer te horen over eventuele transfers...
quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:35 schreef cultheld het volgende:
Halen die man dus.
Hij zal geennamen noemen nee, maar mss zegt hij dat hij eindelijk de hoop op Kalou heeft opgegeven en op zoek is naar andere spelers en dat die er ook zeker gaan komenquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]nee hij draait daar alleen amar om heen, net als altijd
[..]maar dat roepen wij beide al een jaar voglens mij
Inderdaad jaquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]nee hij draait daar alleen amar om heen, net als altijd
[..]maar dat roepen wij beide al een jaar voglens mij
Leukquote:
heb t helaas ook niet kunnen zien vanwege FFWD mar k hou me er maar een beetje aan vast dat het begin vorig jaar ook dramatisch was qua spel en dat het toen allemaal goed kwamquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:50 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Leuk![]()
Wat een povere start van de competitie weerIk heb geen minuut van de wedstrijd gezien, maar het zal wel niet veel voor hebben gesteld.
Mooi uitgangspuntquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb t helaas ook niet kunnen zien vanwege FFWD mar k hou me er maar een beetje aan vast dat het begin vorig jaar ook dramatisch was qua spel en dat het toen allemaal goed kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |