Vooral Ajax nu erbij halen terwijl ik het alleen over psv heb... Maar oke als je dat wilt. Ajax was VEEL sterker tijdens de supercup tegen psvquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:37 schreef The_M het volgende:
[..]
En Amsterdam Tournament was niks en Bronby was niks
Daar word ik ook af en toe niet goed van.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vooral Ajax nu erbij halen terwijl ik het alleen over psv heb... Maar oke als je dat wilt. Ajax was VEEL sterker tijdens de supercup tegen psv
Als er niks tussenkomt (kleine kans) welquote:
Inderdaad, zie vorig seizoen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:20 schreef zjroentje het volgende:
Nou nou, dat is wel erg negatief hoor.
Heracles vocht gewoon goed, psv erg slecht...1 mooie aanval maar...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:27 schreef Remzz het volgende:
Heracles
Wedstrijd trouwens niet gezien, was Heracles goed of PSV slecht?
Heracles goed en psv slechtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:27 schreef Remzz het volgende:
Heracles
Wedstrijd trouwens niet gezien, was Heracles goed of PSV slecht?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:34 schreef Zapper het volgende:
Heracles Almelo was goed zeg, denk dat ze enorm zijn onderschat door PSV, dat ik zeer matig vond spelen. De 1-1 was zó terecht zeg, ook nog een schitterende goal ook.
Niemand had het gedacht, maar Heracles Almelo is terug. En hoe...
Ik had ook liever dat ze winnen, maar om nou voor een magere 1-1quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:00 schreef ASSpirine het volgende:
mjah, leuk dat ik het niet hoef te bekijken zeg..
Damned, Zapper is blij![]()
Dat gaat voor jouw clubje ook nog wel blijkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:51 schreef Jajong het volgende:
altijd lastig die heraclieden uit.
"clubje"quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:01 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat gaat voor jouw clubje ook nog wel blijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |