Dat is echt traumatisch!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik droomde vannacht dat ik bij de mcdonalds wasen dat de meneer die mijn bigtasty + mckroket + vanille-milkshake zou komen brengen het vergeten was
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:34 schreef Camoth het volgende:
[..]
Dat is echt traumatisch!![]()
*aai over bolletje geeft
![]()
Leer Nederlands kindquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
er loopt hier volgens mij een cyborg rondhij loopt precies alsof diehij pneumatische benen heeft
Ik heb gisteren "supersize me" gekeken.....wellicht ook iets voor jou om te gaan kijken...denk niet dat je dan ooit meer over Macdonalds droomt......of het moet een nachtmerrie zijn...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik droomde vannacht dat ik bij de mcdonalds wasen dat de meneer die mijn bigtasty + mckroket + vanille-milkshake zou komen brengen het vergeten was
![]()
![]()
Ben ik totally met je eens dude!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:16 schreef TehRockstar het volgende:
Die filmpjes zijn niet om aan te zien.
Je wilt het gewoon vertellen he?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:44 schreef Semisane het volgende:
zoooooow![]()
![]()
Ben nu weer wat tegen gekomen op me werk.....te bizar voor woorden.....en het meest irritante is dat ik het er niet over mag hebben met mensen buiten het management....
![]()
![]()
![]()
Ik ben letterlijk geschokt ende verbaast......En er moet toch echt wel iets heeeeeeeel bizars gebeuren voordat ik geschokt ende verbaast ben.![]()
Mja... ga je het nog vertellen of grijp je weer naar de theepot?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:44 schreef Semisane het volgende:
zoooooow![]()
![]()
Ben nu weer wat tegen gekomen op me werk.....te bizar voor woorden.....en het meest irritante is dat ik het er niet over mag hebben met mensen buiten het management....
![]()
![]()
![]()
Ik ben letterlijk geschokt ende verbaast......En er moet toch echt wel iets heeeeeeeel bizars gebeuren voordat ik geschokt ende verbaast ben.![]()
bij mensen aanbellen en vragen of ze een heitje voor een karwijtje hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:20 schreef TehRockstar het volgende:
Ik moet ook nog een vakantiebaantje hebben, maar de krant belt niet terug.Iemand enig idee waar ik iets kan vinden?
ik ging vroegah altijd met mijn vriendinnetje door heel de buurt honden uitlaten van mensenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:24 schreef TehRockstar het volgende:
"Voor een dubbeltje mag je de auto wassen, jochie en daarna mag je even binnenkomen" Nee dankje.
Ik zit niet op school atm..ga in Januari mn HAVO afmaken..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:26 schreef TehRockstar het volgende:
CDP, op welke school zit jij?
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik ging vroegah altijd met mijn vriendinnetje door heel de buurt honden uitlaten van mensenen dan kregen we een Grote Zak Snoep
![]()
quote:
Ook al lunsj gehad.quote:
Je fotoboek.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Schokkend he....dat dacht ik ook dit jaar toen ik wakker werd op de dag van mijn verjaardag.
Maarre wat deed jou denken dan dat ik geen 30 zou zijn?![]()
mijn fotoboek deed jou denken dat ik niet 30 jaar ben?quote:
*Schreeuw* Zo beter?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:51 schreef Sunjammer het volgende:
Quiet afternoon.
De fotos in je fotoboek, vent. Je ziet er niet bepaald uit als iemand die twee keer zo oud is als ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
mijn fotoboek deed jou denken dat ik niet 30 jaar ben?Beetje vage gozer ben je wel hoor.
Ohw...ok...tja....nou ja dank je dan maar. Ookal komt het van iemand die 2x te jong is.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
De fotos in je fotoboek, vent. Je ziet er niet bepaald uit als iemand die twee keer zo oud is als ik.
I knowquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:53 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Geweldig.
You just made my day.
25 joh....niet zulke rare dingen denken...quote:
Ach joh...niet zo nichterig jij he.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De enige eikel op mn werk belt net of ik zaterdag kan werken.
IK WERK GODVERDOMME AL 5 dagen per week..die zaterdag is gewoon van mij
Heb ik ook gedaan, maar ik mag m niet en ben gewoon ff pissig dat ze t lef hebben mij te bellen omdat zij geen goede planning makenquote:
Feauteau!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
25 joh....niet zulke rare dingen denken...![]()
assumption is the mother of all fuck ups
Nee....want nee zeggen is te simpel....het moet wel leuk gezegt worden....moek anders doen hiero.quote:
Ik zeik niet op t feit dat ik moet werken..trust me anders had k niet gesolliciteerd daar...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Zeik niet, iedereen moet werken
Neuh.quote:
Tja....daar moet je ook gewoon een inpak-nicht voor hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:17 schreef Ang3l het volgende:
Bijna de koffers ingepakt.
Mens wat heb ik daar een HEKEL aan
En ga je nog ergens naar toe?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:27 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb ook vakantie sinds vandaag, lekker
stout stout stout
Naar Lowlands eerst en dan naar Turkije ( Marmaris)quote:
Kansloos wijfquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rachel doet mee a/d nieuwe Soundmixshow
nee dat zwangere mokkel in je avatar heeft een glansrijke carriere voor zich met Ben Afgelikt!quote:
Lekkerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:31 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Naar Lowlands eerst en dan naar Turkije ( Marmaris)
Maar eerst een weekje chillen thuis
Ik denk het wel jaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
nee dat zwangere mokkel in je avatar heeft een glansrijke carriere voor zich met Ben Afgelikt!
Veldhoven --> Amsterdam --> New York --> New Orleans --> Orlando --> Naples --> Miami South Beach --> Amsterdam --> Veldhovenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:21 schreef TehRockstar het volgende:
Waar ga je heen dan?
Hebben we ook wel verdient hoor...na een heel jaar [HOMO] topic.....spreek jou nog wel over een jaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:35 schreef TehRockstar het volgende:
*zucht* Iedereen is op vakantie.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Veldhoven --> Amsterdam --> New York --> New Orleans --> Orlando --> Naples --> Miami South Beach --> Amsterdam --> Veldhoven
Vooral dat veldhoven spreek me zo lekker aan.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Veldhoven --> Amsterdam --> New York --> New Orleans --> Orlando --> Naples --> Miami South Beach --> Amsterdam --> Veldhoven
Ik bedoel jullie niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hebben we ook wel verdient hoor...na een heel jaar [HOMO] topic.....spreek jou nog wel over een jaar.![]()
quote:
Tja....ik moet ook wel eens werkenquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:35 schreef xman het volgende:
Ik zet 'em alvat om m'n sinterklaaslijstje.
http://web-001.meo-team.com/catalog/product_info.php?ref=165&products_id=7009&affiliate_banner_id=1
We willen je pron-collectie nei weten johquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WAXJE
Mn poezen zeggen hoi...ze liggen nu hier op schoot!
Tja daar heb ik maar een woord voor: multifunctioneel!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]!!!
Is dat een middel om moeilijk opvoedbare kinderen thuis te houden? Zoals een cowboy zijn paard voor de saloon vastzet??
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:45 schreef xman het volgende:
[..]
Tja daar heb ik maar een woord voor: multifunctioneel!
Misschien toch maar eentje doen?(zie deurding) Om je een beetje rustig te houden.. ;quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat krijg ik de laatste tijd te horen bij alles wat ik schrijf....
Nnnnooouuuu..... ik word daar alles behalve rustig van hoor!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:01 schreef xman het volgende:
[..]
Misschien toch maar eentje doen?(zie deurding) Om je een beetje rustig te houden.. ;
iRiverquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
hmm kan niet kiezen..
http://www.mp3man.nl/product/17419
[afbeelding]
of
http://www.mp3man.nl/product/11789
[afbeelding]
samsung stuk duurder, en wel lomper maar ziet er veel mooier uitquote:
WTF!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:05 schreef TehRockstar het volgende:
http://web-001.meo-team.c(...)_47/products_id/6366
Ik hoop voor diegene dat z'n vriendje twee linkerhanden heeft!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:30 schreef TehRockstar het volgende:
Hoe ziek ben je als je dat gebruikt
slechts 2 wekenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:41 schreef Semisane het volgende:
[..]
Vooral dat veldhoven spreek me zo lekker aan.
Leuktripje Hoe lang gaat eht duren?
Organiseer er maar eentje... Er komen vast wel mensen op af.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:21 schreef TehRockstar het volgende:
Komt er ooit een meet?
Ok ik organiseer er een!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:23 schreef tech het volgende:
[..]
Organiseer er maar eentje... Er komen vast wel mensen op af.
Ik ben meestal wel voor een meet in... Hangt af van: waar, wanneer en wat?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:25 schreef xman het volgende:
[..]
Ok ik organiseer er een!
Zijn er mensen die zich willen aanmelden?
Hmmm...moet nog iets verzinnen..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:27 schreef tech het volgende:
[..]
Ik ben meestal wel voor een meet in... Hangt af van: waar, wanneer en wat?
"Mam, ik wil graag naar een Fok! meet." Wat is dat, jongen? "Dat is een forum op internet waar over vanalles gediscussieerd wordt." Gut wat interessant.. Ja tuurlijk. Veel plezier!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:42 schreef TehRockstar het volgende:
Het ligt er vooral aan waar het is, en hoe ik het aan mijn ouders ga uitleggen.
Sorry het weer is niet goed!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kunnen jullie meteen helpen schilderen..
Waarheen?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:08 schreef Ang3l het volgende:
Nog ene paar minuutjes...... en dan...... OP VAKANTIE!!!
Ik ben nerveus
Ssssttttt.....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:13 schreef TehRockstar het volgende:
Waarom? Je vliegtuig word vast niet gekaapt
Vergeet niet een Starbucks shop te bezoeken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:16 schreef Ang3l het volgende:
GRRR
Doeg, New York awaits.
Ik ga NU! als in... NU!
Meetings zijn Eng.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:31 schreef xman het volgende:
[..]
Hmmm...moet nog iets verzinnen..
Dat is dus al 1 ja en 1 misschien!![]()
heb ikquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:22 schreef TehRockstar het volgende:
feauteau!
je bedoelt: Droomvluchtquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Stil nou, straks wil Xman dat we met z'n alle naar de Efteling toe gaan..
En nu ligt zijn hoofd ernaast?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:20 schreef creno het volgende:
mijn vriendje is naar de kapper geweest![]()
Nu jij nog....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:20 schreef creno het volgende:
mijn vriendje is naar de kapper geweest![]()
foto.............quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:54 schreef TehRockstar het volgende:
Wat is er mis met zijn haar?
Zeg.. xman, hoe kom jij ineens aan zo'n "foute" naam hier?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:59 schreef xman het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we naar het donkere VogelRock!![]()
Geef ons dan eens een nieuwe fotoquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:06 schreef creno het volgende:
das een kei-oude foto stelletje roddelaars
Die heeft 'ie al tijden hoor. Alleen werd dat niet zo geventileerd...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg.. xman, hoe kom jij ineens aan zo'n "foute" naam hier?
zoek maar eens in het kussende heren topicquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Geef ons dan eens een nieuwe foto.
kussende heren topicquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:27 schreef creno het volgende:
[..]
zoek maar eens in het kussende heren topic![]()
Zoek en gij zult vinden.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:31 schreef TehRockstar het volgende:
Oh, sta je daar?Geef me alsjeblieft de link!
Zeg TehRockstar je zit je daar te vervelen, je zoekt een vakantiebaantjequote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg TehRockstar je zit je daar te vervelen, je zoekt een vakantiebaantje
wil jij niet voor mij wat systeembeheerders vervangen en updates installeren???
want die lui die er voor betaald worden........breek me de bek niet open
Dat geldt alleen voor mensen van 16 jaar en ouder.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Er mag best KUT gezegd worden hoor.
De postbode?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik verveel me alleen vanavond nog, want morgen komt er een speciaal iemand
![]()
He! Ik heb een IQ van honderdtien ofzoquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:13 schreef creno het volgende:
nou rockstar, niet meteen gaan overdrijven !
[troost]Voor een homo is dat best veel hoor[/troost]quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
He! Ik heb een IQ van honderdtien ofzo![]()
Ik bun so silm.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:21 schreef error het volgende:
[..]
[troost]Voor een homo is dat best veel hoor[/troost]
Doe eens?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:22 schreef Stroekie het volgende:
Ja kunnen ze wel wel met z'n allen tegen de benjamin hier, en dan nog nieuw hier ook
moeten we tegen de rest gaan samenspannen zo van de nieuwelingen van gisteren tegen veteranen op dit forum?
was die link naar het EMO filmpje toch nog ergens goed voorquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:25 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga m'n haar zwart verfen, oogschaduw dragen en huilen in een hoekje!
vind je een warm welkom dan niet fijn ?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:33 schreef TehRockstar het volgende:
Afkoelen, valse nicht.Heb ik je iets gedaan?
Dan moet je de pc opnieuw opstarten.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:35 schreef TehRockstar het volgende:
error.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan moet je de pc opnieuw opstarten.
Is dit mijn ontgroening?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:36 schreef creno het volgende:
[..]
vind je een warm welkom dan niet fijn ?![]()
Ja, ik wacht, maar de nationale-alliantie-van-nieuwe-homotopic-users heeft wat opstartproblemenquote:
welke nieuwe users? ik zie alleen mijn eigen posts!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:41 schreef error het volgende:
[..]
Ja, ik wacht, maar de nationale-alliantie-van-nieuwe-homotopic-users heeft wat opstartproblemen![]()
Nee joh, da's een ouwe koequote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:41 schreef error het volgende:
[..]
Ja, ik wacht, maar de nationale-alliantie-van-nieuwe-homotopic-users heeft wat opstartproblemen![]()
quote:
ja dat was de richting wwaar jullie uit vandaan liepen inderddaad. bij mijn werk/baantje om de hoek. waar ik naar toe liep. hoop dat het niks ernstigs is....met je vader.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
YupNet uit het oogziekenhuis.
ja opvallend weinig plaatjes de laatste tijd.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:49 schreef beaverhausen het volgende:
Ik dacht al, waar blijft ajuu met z'n plaatjes?
plaatjes.....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:54 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja opvallend weinig plaatjes de laatste tijd.
Norelle.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:44 schreef TehRockstar het volgende:
Kut, wie is er uitgestuurd bij ANTM?
& frans rugbyteamquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:57 schreef anne1982 het volgende:
[..]
plaatjes.....
zoenende heren topic....![]()
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Hee! Steel mijn ontgroening eens niet!quote:
Wiz z'n sitequote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
& frans rugbyteam
&wiz zijn dir geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |