quote:
Ook al lunsj gehad.quote:
Je fotoboek.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Schokkend he....dat dacht ik ook dit jaar toen ik wakker werd op de dag van mijn verjaardag.
Maarre wat deed jou denken dan dat ik geen 30 zou zijn?![]()
mijn fotoboek deed jou denken dat ik niet 30 jaar ben?quote:
*Schreeuw* Zo beter?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:51 schreef Sunjammer het volgende:
Quiet afternoon.
De fotos in je fotoboek, vent. Je ziet er niet bepaald uit als iemand die twee keer zo oud is als ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
mijn fotoboek deed jou denken dat ik niet 30 jaar ben?Beetje vage gozer ben je wel hoor.
Ohw...ok...tja....nou ja dank je dan maar. Ookal komt het van iemand die 2x te jong is.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
De fotos in je fotoboek, vent. Je ziet er niet bepaald uit als iemand die twee keer zo oud is als ik.
I knowquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:53 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Geweldig.
You just made my day.
25 joh....niet zulke rare dingen denken...quote:
Ach joh...niet zo nichterig jij he.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De enige eikel op mn werk belt net of ik zaterdag kan werken.
IK WERK GODVERDOMME AL 5 dagen per week..die zaterdag is gewoon van mij
Heb ik ook gedaan, maar ik mag m niet en ben gewoon ff pissig dat ze t lef hebben mij te bellen omdat zij geen goede planning makenquote:
Feauteau!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
25 joh....niet zulke rare dingen denken...![]()
assumption is the mother of all fuck ups
Nee....want nee zeggen is te simpel....het moet wel leuk gezegt worden....moek anders doen hiero.quote:
Ik zeik niet op t feit dat ik moet werken..trust me anders had k niet gesolliciteerd daar...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Zeik niet, iedereen moet werken
Neuh.quote:
Tja....daar moet je ook gewoon een inpak-nicht voor hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:17 schreef Ang3l het volgende:
Bijna de koffers ingepakt.
Mens wat heb ik daar een HEKEL aan
En ga je nog ergens naar toe?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:27 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb ook vakantie sinds vandaag, lekker
stout stout stout
Naar Lowlands eerst en dan naar Turkije ( Marmaris)quote:
Kansloos wijfquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rachel doet mee a/d nieuwe Soundmixshow
nee dat zwangere mokkel in je avatar heeft een glansrijke carriere voor zich met Ben Afgelikt!quote:
Lekkerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:31 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Naar Lowlands eerst en dan naar Turkije ( Marmaris)
Maar eerst een weekje chillen thuis
Ik denk het wel jaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
nee dat zwangere mokkel in je avatar heeft een glansrijke carriere voor zich met Ben Afgelikt!
Veldhoven --> Amsterdam --> New York --> New Orleans --> Orlando --> Naples --> Miami South Beach --> Amsterdam --> Veldhovenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:21 schreef TehRockstar het volgende:
Waar ga je heen dan?
Hebben we ook wel verdient hoor...na een heel jaar [HOMO] topic.....spreek jou nog wel over een jaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:35 schreef TehRockstar het volgende:
*zucht* Iedereen is op vakantie.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Veldhoven --> Amsterdam --> New York --> New Orleans --> Orlando --> Naples --> Miami South Beach --> Amsterdam --> Veldhoven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |