Meetings zijn Eng.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:31 schreef xman het volgende:
[..]
Hmmm...moet nog iets verzinnen..
Dat is dus al 1 ja en 1 misschien!![]()
heb ikquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:22 schreef TehRockstar het volgende:
feauteau!
je bedoelt: Droomvluchtquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Stil nou, straks wil Xman dat we met z'n alle naar de Efteling toe gaan..
En nu ligt zijn hoofd ernaast?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:20 schreef creno het volgende:
mijn vriendje is naar de kapper geweest![]()
Nu jij nog....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:20 schreef creno het volgende:
mijn vriendje is naar de kapper geweest![]()
foto.............quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:54 schreef TehRockstar het volgende:
Wat is er mis met zijn haar?
Zeg.. xman, hoe kom jij ineens aan zo'n "foute" naam hier?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:59 schreef xman het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we naar het donkere VogelRock!![]()
Geef ons dan eens een nieuwe fotoquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:06 schreef creno het volgende:
das een kei-oude foto stelletje roddelaars
Die heeft 'ie al tijden hoor. Alleen werd dat niet zo geventileerd...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg.. xman, hoe kom jij ineens aan zo'n "foute" naam hier?
zoek maar eens in het kussende heren topicquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Geef ons dan eens een nieuwe foto.
kussende heren topicquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:27 schreef creno het volgende:
[..]
zoek maar eens in het kussende heren topic![]()
Zoek en gij zult vinden.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:31 schreef TehRockstar het volgende:
Oh, sta je daar?Geef me alsjeblieft de link!
Zeg TehRockstar je zit je daar te vervelen, je zoekt een vakantiebaantjequote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg TehRockstar je zit je daar te vervelen, je zoekt een vakantiebaantje
wil jij niet voor mij wat systeembeheerders vervangen en updates installeren???
want die lui die er voor betaald worden........breek me de bek niet open
Dat geldt alleen voor mensen van 16 jaar en ouder.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Er mag best KUT gezegd worden hoor.
De postbode?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik verveel me alleen vanavond nog, want morgen komt er een speciaal iemand
![]()
He! Ik heb een IQ van honderdtien ofzoquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:13 schreef creno het volgende:
nou rockstar, niet meteen gaan overdrijven !
[troost]Voor een homo is dat best veel hoor[/troost]quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
He! Ik heb een IQ van honderdtien ofzo![]()
Ik bun so silm.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:21 schreef error het volgende:
[..]
[troost]Voor een homo is dat best veel hoor[/troost]
Doe eens?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:22 schreef Stroekie het volgende:
Ja kunnen ze wel wel met z'n allen tegen de benjamin hier, en dan nog nieuw hier ook
moeten we tegen de rest gaan samenspannen zo van de nieuwelingen van gisteren tegen veteranen op dit forum?
was die link naar het EMO filmpje toch nog ergens goed voorquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:25 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga m'n haar zwart verfen, oogschaduw dragen en huilen in een hoekje!
vind je een warm welkom dan niet fijn ?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:33 schreef TehRockstar het volgende:
Afkoelen, valse nicht.Heb ik je iets gedaan?
Dan moet je de pc opnieuw opstarten.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:35 schreef TehRockstar het volgende:
error.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan moet je de pc opnieuw opstarten.
Is dit mijn ontgroening?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:36 schreef creno het volgende:
[..]
vind je een warm welkom dan niet fijn ?![]()
Ja, ik wacht, maar de nationale-alliantie-van-nieuwe-homotopic-users heeft wat opstartproblemenquote:
welke nieuwe users? ik zie alleen mijn eigen posts!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:41 schreef error het volgende:
[..]
Ja, ik wacht, maar de nationale-alliantie-van-nieuwe-homotopic-users heeft wat opstartproblemen![]()
Nee joh, da's een ouwe koequote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:41 schreef error het volgende:
[..]
Ja, ik wacht, maar de nationale-alliantie-van-nieuwe-homotopic-users heeft wat opstartproblemen![]()
quote:
ja dat was de richting wwaar jullie uit vandaan liepen inderddaad. bij mijn werk/baantje om de hoek. waar ik naar toe liep. hoop dat het niks ernstigs is....met je vader.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
YupNet uit het oogziekenhuis.
ja opvallend weinig plaatjes de laatste tijd.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:49 schreef beaverhausen het volgende:
Ik dacht al, waar blijft ajuu met z'n plaatjes?
plaatjes.....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:54 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja opvallend weinig plaatjes de laatste tijd.
Norelle.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:44 schreef TehRockstar het volgende:
Kut, wie is er uitgestuurd bij ANTM?
& frans rugbyteamquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:57 schreef anne1982 het volgende:
[..]
plaatjes.....
zoenende heren topic....![]()
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Hee! Steel mijn ontgroening eens niet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |