Kan heel vervelend zijn ja..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:24 schreef QyRoZ het volgende:
Het is stom dus.
komt wel goed hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Blah. Ik ben nogsteeds verliefd, maar ik heb gisteren mijn eerste inzinking gehad. Mijn mokkel gaat volgend jaar iets doen waardoor hij amper tijd voor me heeft en ik altijd de tweede viool zal moeten spelen voor een jaar. En dat op een relatie waarbij we nog maar 2 maanden samen zijn is kolere. Ik wist het van tevoren en heb het daarom ook een tijdje afgehouden en alles, maar ik was teverliefd
.
En ja, ik heb gisteren de hele avond chaggerijnig op de bank gezeten en ben vandaag ook weer ommundig knorrig.
Die van mij zit met zijn vrienden sterren te kijken in * vul naam van akelig gat in de Achterhoek in * en ik ben gevangen op mijn werk terwijl ik niet ontbeten heb en bar slecht geslapen heb.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zelfs al een vakantie samen overleeft zonder ruzie.
Compleet met fileleed en langzame winkelbediendes en zulks.
Samen vallende sterren kijken vanuit de tent.
Audrey,quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Blah. Ik ben nogsteeds verliefd, maar ik heb gisteren mijn eerste inzinking gehad. Mijn mokkel gaat volgend jaar iets doen waardoor hij amper tijd voor me heeft en ik altijd de tweede viool zal moeten spelen voor een jaar. En dat op een relatie waarbij we nog maar 2 maanden samen zijn is kolere. Ik wist het van tevoren en heb het daarom ook een tijdje afgehouden en alles, maar ik was teverliefd
.
En ja, ik heb gisteren de hele avond chaggerijnig op de bank gezeten en ben vandaag ook weer ommundig knorrig. Ohja, en hij zit ergens anders in Nederland en is de hele dag bezig en kan me dus niet bellen, en als ie belt heeft ie het alleen maar over wat ie daar aan het doen is, waar ik niks over te zeggen heb. En daarom was ik ook chagggerijnig. .
Jij en je Duitser zijn lief.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:00 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Audrey, [afbeelding]. Dat is inderdaad erg vervelend. Maar goed, misschien ben je nu wel heel erg aan het doemdenken en valt het misschien uiteindelijk allemaal wel mee.
MijnDuitser
komt hoogstwaarschijnlijk morgen weer
!
hihiquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Samen vallende sterren kijken vanuit de tent.
Ik denk het welquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:10 schreef Frenkie het volgende:
Kan je ook verliefd zijn op een ding of een activiteit?
Want behalve dat mijn meisje de leukste is, denk ik de godganse dag aan skiën
Vertel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:39 schreef PeRi het volgende:
Afgelopen week hebben we zulks romanteske dingen gedaan.!
Hij nam me bijvoorbeeld mee naar de Efteling, hij kookte voor me en hij liep voor mij een dubieuze gsmshop in om mn telefoon simlockvrij te maken.quote:
Vooral het dubieuze telefoonshop gedeelte.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hij nam me bijvoorbeeld mee naar de Efteling, hij kookte voor me en hij liep voor mij een dubieuze gsmshop in om mn telefoon simlockvrij te maken.
Dat heb ik nou ook...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben verliefd op mijn vrienden. Ik ben stuk voor stuk harstikke gek op ze, en wat we ook samen doen, variërend van spontane slaapfeestjes met kussengevechten tot drankorgies vermomd als picknick, ik kan ze doorgaans wel platknuffelen omdat ze zoveel voor me betekenen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:10 schreef Frenkie het volgende:
Kan je ook verliefd zijn op een ding of een activiteit?
Want behalve dat mijn meisje de leukste is, denk ik de godganse dag aan skiën
Tis kut dat ie dat gaat doen, maar geloof mij (en ik spreek uit ervaringquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn mokkel gaat volgend jaar iets doen waardoor hij amper tijd voor me heeft en ik altijd de tweede viool zal moeten spelen voor een jaar. En dat op een relatie waarbij we nog maar 2 maanden samen zijn is kolere. Ik wist het van tevoren en heb het daarom ook een tijdje afgehouden en alles, maar ik was teverliefd
.
Nee, ik weet niet zo goed of ik het ben...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:40 schreef super-muffin het volgende:
bedoel je dat je niet weet of zij ook verliefd op jou is?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:14 schreef AMDFreak het volgende:
gister met het meisje op wie ik verliefd ben gezoendhoh.. wat voelde dat goed zeg!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:40 schreef fembol het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet zo goed of ik het ben...
pril enzo
hehehe.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
En ja, je weet dat je echt verliefd bent als je verliefd gaat kijken bij de aanblik van een haarborstel.
Ik ben ook verliefd, maar na een relatie van 4.5 jaar is ze er met haar "oude" liefde van 6 jaar geleden vandoor...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:26 schreef cloarie het volgende:
Ik ben ook verliefd![]()
Na zes jaar heb ik eindelijk een relatie met mijn eerste grote liefde en het is waanzinnig, echt.![]()
ik zou NU mijn date hebben... snik....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:55 schreef punkchic het volgende:
Ik ben verliefd.. en ik heb dinsdag mijn eerste echte afspraakje met hem..
helemaal hotedebotel nu
En dat ging niet door omdat...?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:48 schreef fembol het volgende:
[..]
ik zou NU mijn date hebben... snik....
Tijd vliegt inderdaad voorbij op die momenten:( Morgen komt ze hele dag langsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:50 schreef Tristessa het volgende:
Heel herkenbaar Paeromius.
Mijn Duitser
en ik zitten ons altijd te verbazen hoe snel de tijd gaat. "Huh? Je bent hier nog maar een half uurtje toch?" Terwijl er dan al zo'n drie uur voorbij gestreken zijn
.
Vandaag zie ik hem weer![]()
.
.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:52 schreef Ephemera het volgende:
[..]
En dat ging niet door omdat...?
Ooo.. ja, das wel een 'geldige' reden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:10 schreef fembol het volgende:
[..]
.
Omdat er sprake was van een sterfgeval.
Het goede nieuws is, is dat we zondag afgesproken hebben.
Daarom laat ik het voorlopig ook maar ff bij mijn vrienden...quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:41 schreef QyRoZ het volgende:
Neehee! Verliefd zijn is kut!
Uitermate verstandig.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:14 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Daarom laat ik het voorlopig ook maar ff bij mijn vrienden...
Nou echt......quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:41 schreef QyRoZ het volgende:
Waarom? Ik vind het wel aangenaamquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:41 schreef QyRoZ het volgende:
Tof! vertel eens wat meer, hoe gaat het nu?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:44 schreef T3rr0r het volgende:
En ik ben weer eens verliefd aan het worden, deze keer op een collega die 5 jaar ouder is, maar o zo ontzettend lief
En we kunnen het zo ontzettend goed vinden!
Het gaat echt heel goed, ik kan het echt zo goed met d'r vinden. Morgen gezellig na het werk op kantoor gezellig wat eten en d'r gezelschap houden tot de andere promotieteams terugkomen. Ik heb d'r vandaag ook gevraagd of ze een keertje mee naar de film wilde en dat wilde ze wel, dus ik ben echt ontzettend blijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:37 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Tof! vertel eens wat meer, hoe gaat het nu?
Met mijn gevoel is het nu even niet zo goed...mn hartje is even een beetje gebroken![]()
Op bepaalde dinsdagen komen sommige dingen nu eenmaal harder aan dan op andere dagen dus vandaar. Weet je vast wel wat vanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:25 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Het gaat echt heel goed, ik kan het echt zo goed met d'r vinden. Morgen gezellig na het werk op kantoor gezellig wat eten en d'r gezelschap houden tot de andere promotieteams terugkomen. Ik heb d'r vandaag ook gevraagd of ze een keertje mee naar de film wilde en dat wilde ze wel, dus ik ben echt ontzettend blij![]()
Jammer dat het met jou wat minder gaat![]()
Je hebt toch wél gemeld dat je moderator bent op Fok!, hè?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:40 schreef Remzz het volgende:
* Remzz steekt vinger op
Ik weet het allemaal niet meer.... Ze wil denk ik gewoon niets van mij, maar volgensmij ben ik wel echt verliefd zeg maar.... en dat is me nog niet zo vaak(lees nooit) gebeurt
quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:32 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je hebt toch wél gemeld dat je moderator bent op Fok!, hè?
Daarnet vertelde je anders héél iets andersquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:25 schreef Brunette het volgende:
Vind hem wel leuk, maar ben niet echt verliefd.
O jaquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:43 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Daarnet vertelde je anders héél iets anders![]()
Dat kostte je anders nog 9 minuten om tot die conclusie te gerakenquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:54 schreef Brunette het volgende:
[..]
O javertel.....
Volgens mij verwar je me met iemand anders![]()
Nee hoor, ik wachtte op jou reactie en aangezien je niet snel reageerde, veranderde ik mijn post een beetje bij, omdat ik dacht dat je mij niet helemaal begrepen hadquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat kostte je anders nog 9 minuten om tot die conclusie te geraken![]()
Mijn intellectuele vermogens zijn van een dusdanig indrukwekkend niveau dat een dergelijk onbegrip mijnerzijds beschouwd kan worden als een onmogelijkheidquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:29 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wachtte op jou jouw reactie en aangezien je niet snel reageerde, veranderde ik mijn post een beetje bij, omdat ik dacht dat je mij niet helemaal begrepen had![]()
Goed zo.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mijn intellectuele vermogens zijn van een dusdanig indrukwekkend niveau dat een dergelijk onbegrip mijnerzijds beschouwd kan worden als een onmogelijkheid![]()
Blijkens de hierboven door mij geponeerde zinnen is een vergissing mijnerzijds gevoeglijk uit te sluiten zodat we ons al snel richting de conclusie kunnen begeven dat het onderwerp in kwestie de ook op fok postende entiteit Brunette betreft. Het betrof dus een uitermate flauwe grap, en ik snap niet dat we hier beiden zoveel tijd in stoppenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:03 schreef Brunette het volgende:
[..]
Goed zo.
En met wie had je mij verward?![]()
Nee dat snap ik van mijzelf eigenlijk ook niet, maar aangezien ik vandaag alle tijd van de wereld heb...quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het betrof dus een uitermate flauwe grap, en ik snap niet dat we hier beiden zoveel tijd in stoppen. Overigens: ben je echt een brunette? Daar val ik namelijk op
, misschien was het dan ook wel een freudiaans getinte post van mij
.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:36 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee dat snap ik van mijzelf eigenlijk ook niet, maar aangezien ik vandaag alle tijd van de wereld heb...![]()
En ja heb héél donker bruin haar![]()
je kan vanavond langs komenquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:57 schreef BloodyLotte het volgende:
Dit begint een beetje hopeloos te worden. Als mensen erover vragen kan ik alleen maar glimlachen van oor tot oor en "jaajaaahajajaja" zeggen. En zo voel ik me ook, dolgelukkig. Nog steeds.
Het is volgens mij redelijk wederzijds...quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:24 schreef JeroenV het volgende:
Na vandaag weet ik het zeker, ben weer verliefd. Kan aan niemand anders denken..
Bèèèèh, dat 'wederzijds' is bij mij altijd het probleem. Hopelijk word ik nooit meer verliefdquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:45 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Het is volgens mij redelijk wederzijds...Bonke bonke bonke...
Hoezo het probleem? Dat het bijna dus nooit wederzijds is?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:56 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Bèèèèh, dat 'wederzijds' is bij mij altijd het probleem. Hopelijk word ik nooit meer verliefd![]()
(maar wel leuk dat het bij jou goed gaat, hoor)
Juhquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:47 schreef Tristessa het volgende:
Wat is het toch fijn om naasthem
wakker te worden
.
Zwijmel en zo.
en daarna lekker samen douchenquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:47 schreef Tristessa het volgende:
Wat is het toch fijn om naasthem
wakker te worden
.
Zwijmel en zo.
dat hoeft niet hier neergezet te worden maar dat was al helemaalquote:
Dat dacht ik ook, totdat zij op mn pad kwam. Dan ontkom je er niet aan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:40 schreef Rhanna het volgende:
Ik doe er niet meer aan.
ja, dat is het probleem idd.quote:Op zondag 4 september 2005 12:14 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hoezo het probleem? Dat het bijna dus nooit wederzijds is?
Komt goed, heb geduld..![]()
![]()
Liefde kan zo oneerlijk zijn. Je leeft ervoor, maar 't doet je pijn. Sterkte, man.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Liefde kan leuk maar ook vervelend zijn.![]()
ben bang dat ik ook verliefd aan het worden ben ...quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:58 schreef CasB het volgende:
Maybe I am, maybe I'm not...
Ik vind iemand wel heel erg leuk, maar verliefd ben ik (nog) niet
Heel verstandig.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:40 schreef Rhanna het volgende:
Ik doe er niet meer aan.
Heb je al gezoend? Ik welquote:Op woensdag 14 september 2005 19:50 schreef Ghosty het volgende:
[..]
ben bang dat ik ook verliefd aan het worden ben ...![]()
ze is wel erg leuk in ieder geval![]()
maarja het zal wel weer niet wederzijds zijn *zucht*![]()
![]()
Is dat de zanger van Van Dik Hout?quote:Op zondag 4 september 2005 11:56 schreef pAin het volgende:
Nog altijd verliefd op mijn Hongaarse vriendinnetje. Sinds 25 Augustus alweer 6 maandjes
. Het voelt fijn, maar de stap om naar Duitsland toe te gaan ga ik voorlopig niet zetten. Tis wel een gedoe met heen en weer gereis en tijd voor elkaar proberen te maken (ik ben een druk bezet man al zeg ik het zelf, zij studeert nog), maar dat moet je echt voor lief nemen. Als ik dr weer zie dan is het echt
![]()
![]()
.
[[url=http://img295.imageshack.us/img295/5272/img09880lo.th.jpg]afbeelding][/URL]![]()
![]()
!
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:54 schreef CasB het volgende:
[..]
Heb je al gezoend? Ik welVanavond
Hey Q.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:39 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben niet jaloers hoor. Echt niet.
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:25 schreef 1040STf het volgende:
* 1040STf niet verliefd is en nooit verliefd gaat worden.
Als je dit leest:quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:54 schreef CasB het volgende:
[..]
Heb je al gezoend? Ik welVanavond
Moet het wel genoeg zeggen denk ikquote:
Verstandig.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:25 schreef 1040STf het volgende:
Sterf.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey Q.
Als jij eens wist hoe ik me voelde dan was je keijaloers denk ik![]()
fokkoppelquote:Op donderdag 15 september 2005 21:47 schreef CasB het volgende:
[..]
Als je dit leest:
[..]
[..]
Moet het wel genoeg zeggen denk ik
afblijven jijquote:
Zeker net gedumptquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:51 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ontken iedere betrokkenheid bij verliefdheid sowieso.
Wat een wanstaltige vertoning dat ge-en ge-
de hele godganse dag.
rukze vanavondquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee dat absoluut niet, ik ontken gewoon alles.![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daar heb ik had jij personeel voor.![]()
gewoon single dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Euhm voor zover ik weet ben ik recentelijk niet gedumpt door een vriendin.![]()
![]()
Dan ben je ook niet echt verliefd op die liefste jongen van de wereld. Lief is ook niet alles.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:39 schreef darkroses het volgende:
oehh ben zoo vliefdheb al bijna 6 maanden met de liefste jongen van de wereld
maar.. nu ben ik ook verliefd geworden op een andere jongen
en das klote..
Natuurlijk kan dat, maar verliefd zal je niet meer zijn op je vriendje.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:01 schreef darkroses het volgende:
je kan toch heel erg vliefd zijn op iemand, maar ook na 6 maanden iemand anders tegenkomen waar je vliefd op wordt?? tis wel super verwarrend want k wil mn vriendje niet kwijt, maar k wil ook bij die ander zijn![]()
Of eerderquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat sowieso en nog veel vervelender: eindig.
6 weken en de pret is over.
ja, na 6 weken komen ze erachter dat jouw nucherheid en realiteitsgevoel ver bovenmaats is namelijkquote:6 weken en de pret is over.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:19 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja, na 6 weken komen ze erachter dat jouw nucherheid en realiteitsgevoel ver bovenmaats is namelijk
Niet als je het altijd hebt, en als prettig kan ervarenquote:
Dat is nu precies het probleem met verliefdheid, het duurt maar een klein verloop van tijd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:55 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Niet als je het altijd hebt, en als prettig kan ervaren![]()
Voor mij niet, maar ik ben gek.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is nu precies het probleem met verliefdheid, het duurt maar een klein verloop van tijd.
Ook voor jou, dat is voor iedereen hetzelfde, gek of niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:25 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar ik ben gek.![]()
Nee!quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ook voor jou, dat is voor iedereen hetzelfde, gek of niet.![]()
Jij verward iemand leuk vinden vast met verliefdheid.
Moet eerlijk zeggen dat het bij mij wel geweldig voeltquote:Op zondag 18 september 2005 10:24 schreef Tranceptor het volgende:
Verliefd zijn zuigt dikke broodjes runderworst.
Met majo en mosterdquote:Op zondag 18 september 2005 10:24 schreef Tranceptor het volgende:
Verliefd zijn zuigt dikke broodjes runderworst.
quote:Op zondag 18 september 2005 10:05 schreef vosss het volgende:
Verliefd is een groot woord; maar afgelopen vrijdag was uitermate gezellig![]()
20 oktober gaat nog veel gezelliger worden; maar dat weet ze nog niet
(ofja; 20 oktober wel, maar niet hoe en wat enzo)
Outsidersquote:Op zondag 18 september 2005 23:29 schreef Tranceptor het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan 20 oktober?
Taart, slingers, feestmutsen, vlaai, cadeautjes, dat soort dingen.quote:Op zondag 18 september 2005 23:29 schreef Tranceptor het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan 20 oktober?
Wiens begrafenis?quote:Op maandag 19 september 2005 00:50 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Taart, slingers, feestmutsen, vlaai, cadeautjes, dat soort dingen.
Dat kan fysiek niet, maar het klinkt tof.quote:Op maandag 19 september 2005 01:36 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh ja! Ontopic:
Ik ben hartstikke verliefd, al meer dan 2 jaar! Wheehheeee![]()
Dat heb ik al eens gezegdquote:Op maandag 19 september 2005 08:32 schreef Tristessa het volgende:
Had ik al gezegd dat 's ochtends naast elkaar wakker worden de bom is![]()
![]()
.
Aangezien je een 'quote' van Marco gebruikt wil ik op dit stukje reageren met een andere 'quote' van Marco: Hij had het willen zeggen !!!!!!!!!quote:Op maandag 19 september 2005 00:32 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben ook verliefd en dat is zwaar kut.![]()
Het is namelijk een goede vriendin van mij en ze is zo leuk.
Ze is klein en pittig en mooi en moeilijk.
En ze maakt al 5 jaar lang een geweldige indruk op mij,maar ja,ik niet op haar.![]()
Ze ziet mij als goede vriend en niet als geschikt relatiemateriaal.
Kutzooi!
Maar Croupouque! Het motorrijden! De baardquote:Op maandag 19 september 2005 12:38 schreef Croupouque het volgende:
Ik kijk iedere ochtend even in dit topic om een gevoel van misselijkheid op te wekken.
Zo blijf ik slank.
Gefeliquote:Op maandag 19 september 2005 12:33 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens gezegd![]()
![]()
Paxlie en ik hebben nu 5 maanden
Ik heb geen idee of je dat al eens hebt gezegd, maar ik ben het volledig met je eens (ookal is 'de bom' niet echt de woordkeuze die ik daarvoor zou gebruiken).quote:Op maandag 19 september 2005 08:32 schreef Tristessa het volgende:
Had ik al gezegd dat 's ochtends naast elkaar wakker worden de bom is![]()
![]()
.
Naast twee vrouwen wakker worden die ook weer weggaan als het tijd is, is ook de bom.quote:Op maandag 19 september 2005 18:56 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of je dat al eens hebt gezegd, maar ik ben het volledig met je eens (ookal is 'de bom' niet echt de woordkeuze die ik daarvoor zou gebruiken).
Vork! Wat leuk!!! Ik wist niet dat je een vriendinnetje hebt! Even wat meer informatie graagquote:Op maandag 19 september 2005 18:56 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of je dat al eens hebt gezegd, maar ik ben het volledig met je eens (ookal is 'de bom' niet echt de woordkeuze die ik daarvoor zou gebruiken).
Ik ken het gevoel.quote:Op maandag 19 september 2005 12:38 schreef Croupouque het volgende:
Ik kijk iedere ochtend even in dit topic om een gevoel van misselijkheid op te wekken.
Zo blijf ik slank.
Wees gerust,dat heeft hij ook gezegd!quote:Op maandag 19 september 2005 13:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Aangezien je een 'quote' van Marco gebruikt wil ik op dit stukje reageren met een andere 'quote' van Marco: Hij had het willen zeggen !!!!!!!!!
Liefquote:Op maandag 19 september 2005 22:51 schreef FritsFlits het volgende:
Ze loopt op m'n stageplek rond en elke keer als ik haar zie, word ik rood.
Zucht.... jullie kunnen gewoon niet zonder onsquote:
Vooral ook niet met jullie.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zucht.... jullie kunnen gewoon niet zonder ons![]()
Toch typisch een mannenprobleem.quote:
En lastig als ze af en toe langs komt lopen...quote:
Geniet er nou gewoon van. Je bent zoals je bent en als anderen daar moeite mee hebben is dat hun probleemquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En lastig als ze af en toe langs komt lopen...
Dat is uiteindelijk natuurlijk niet waar.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:37 schreef star_gazer het volgende:
Maar dan hadden we niks te nuecken
Gefeliciflapstaardquote:Op woensdag 21 september 2005 09:04 schreef LostFormat het volgende:
Ik ook.
Is alweer een tijdje geleden dat ik me zo heb gevoeld. Maar het zit nu al weer een maandje snor.
Nee, gaat over verliefdheid.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:14 schreef no1uknow het volgende:
Uhm vind iemand (heel erg) leuk![]()
![]()
Telt dat ook?![]()
Leg uitquote:Op woensdag 21 september 2005 08:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk natuurlijk niet waar.
Volgens mij heeft niemand er problemen mee, hoor... of ze moet een vriend hebben die er dan toevallig ook isquote:Op woensdag 21 september 2005 08:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Geniet er nou gewoon van. Je bent zoals je bent en als anderen daar moeite mee hebben is dat hun probleem![]()
Dat zijn de mooisten: kansloos bij voorbaat, maar wel veilig en zonder risico!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:14 schreef kwakveense het volgende:
verliefd op iemand die bezet is....
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat zijn de mooisten: kansloos bij voorbaat, maar wel veilig en zonder risico!![]()
Ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
mooiste zijn de liefde's die beantwoord worden![]()
Onbeantwoorde liefdes zijn mythisch van mogelijkheden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
mooiste zijn de liefde's die beantwoord worden![]()
mythisch van mogenlijkhedenquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Onbeantwoorde liefdes zijn mythisch van mogelijkheden.
Beantwoorde liefdes zijn menselijk van beperkingen.
![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:28 schreef Sport_Life het volgende:
* Sport_Life is verliefd op de mooiste stad van Nederland!.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:38 schreef pAin het volgende:.
Tis zo'n beetje over, de afstand is niet meer te doen, we hebben het beide erg druk (zij dreigt dr school niet te halen, ik heb een drukke baan en een drukke studie erbij) en ze heeft 1 grote zwakte (en die heb ik ook): zij wil mensen teveel vormen en veranderen. Ze kan mensen niet nemen zoals ze zijn. Dat gaat een tijdje goed, maar dan gaat het op een geven moment niet meer. Ik wil niet veranderen, ik vind het prima zoals ik ben en ik vind ook dat iemand mij maar moet nemen zoals ik ben.
We willen het nog proberen, maar dat gaat echt niet als je 900 kilometer vanelkaar vandaan zit.
quote:Op woensdag 21 september 2005 09:14 schreef no1uknow het volgende:
Uhm vind iemand (heel erg) leuk![]()
![]()
Telt dat ook?![]()
Correctie: ik mag niet zo eng lief doen dusquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:44 schreef anoukforza het volgende:
En ik ben nog steeds ontzettend verliefd op Paxlie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat was positief bedoeldquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:18 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Correctie: ik mag niet zo eng lief doen dus
Paxlie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En bedankt hehquote:Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Domme gozahrs motte we ni hebbe!
Groningen!!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:44 schreef anoukforza het volgende:
[..]Amsterdam
En ik ben nog steeds ontzettend verliefd op Paxlie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |