quote:Op donderdag 15 september 2005 20:25 schreef 1040STf het volgende:
* 1040STf niet verliefd is en nooit verliefd gaat worden.
Als je dit leest:quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:54 schreef CasB het volgende:
[..]
Heb je al gezoend? Ik welVanavond
Moet het wel genoeg zeggen denk ikquote:
Verstandig.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:25 schreef 1040STf het volgende:
Sterf.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey Q.
Als jij eens wist hoe ik me voelde dan was je keijaloers denk ik![]()
fokkoppelquote:Op donderdag 15 september 2005 21:47 schreef CasB het volgende:
[..]
Als je dit leest:
[..]
[..]
Moet het wel genoeg zeggen denk ik
afblijven jijquote:
Zeker net gedumptquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:51 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ontken iedere betrokkenheid bij verliefdheid sowieso.
Wat een wanstaltige vertoning dat ge-en ge-
de hele godganse dag.
rukze vanavondquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee dat absoluut niet, ik ontken gewoon alles.![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daar heb ik had jij personeel voor.![]()
gewoon single dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Euhm voor zover ik weet ben ik recentelijk niet gedumpt door een vriendin.![]()
![]()
Dan ben je ook niet echt verliefd op die liefste jongen van de wereld. Lief is ook niet alles.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:39 schreef darkroses het volgende:
oehh ben zoo vliefdheb al bijna 6 maanden met de liefste jongen van de wereld
maar.. nu ben ik ook verliefd geworden op een andere jongen
en das klote..
Natuurlijk kan dat, maar verliefd zal je niet meer zijn op je vriendje.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:01 schreef darkroses het volgende:
je kan toch heel erg vliefd zijn op iemand, maar ook na 6 maanden iemand anders tegenkomen waar je vliefd op wordt?? tis wel super verwarrend want k wil mn vriendje niet kwijt, maar k wil ook bij die ander zijn![]()
Of eerderquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat sowieso en nog veel vervelender: eindig.
6 weken en de pret is over.
ja, na 6 weken komen ze erachter dat jouw nucherheid en realiteitsgevoel ver bovenmaats is namelijkquote:6 weken en de pret is over.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:19 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja, na 6 weken komen ze erachter dat jouw nucherheid en realiteitsgevoel ver bovenmaats is namelijk
Niet als je het altijd hebt, en als prettig kan ervarenquote:
Dat is nu precies het probleem met verliefdheid, het duurt maar een klein verloop van tijd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:55 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Niet als je het altijd hebt, en als prettig kan ervaren![]()
Voor mij niet, maar ik ben gek.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is nu precies het probleem met verliefdheid, het duurt maar een klein verloop van tijd.
Ook voor jou, dat is voor iedereen hetzelfde, gek of niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:25 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar ik ben gek.![]()
Nee!quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ook voor jou, dat is voor iedereen hetzelfde, gek of niet.![]()
Jij verward iemand leuk vinden vast met verliefdheid.
Moet eerlijk zeggen dat het bij mij wel geweldig voeltquote:Op zondag 18 september 2005 10:24 schreef Tranceptor het volgende:
Verliefd zijn zuigt dikke broodjes runderworst.
Met majo en mosterdquote:Op zondag 18 september 2005 10:24 schreef Tranceptor het volgende:
Verliefd zijn zuigt dikke broodjes runderworst.
quote:Op zondag 18 september 2005 10:05 schreef vosss het volgende:
Verliefd is een groot woord; maar afgelopen vrijdag was uitermate gezellig![]()
20 oktober gaat nog veel gezelliger worden; maar dat weet ze nog niet
(ofja; 20 oktober wel, maar niet hoe en wat enzo)
Outsidersquote:Op zondag 18 september 2005 23:29 schreef Tranceptor het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan 20 oktober?
Taart, slingers, feestmutsen, vlaai, cadeautjes, dat soort dingen.quote:Op zondag 18 september 2005 23:29 schreef Tranceptor het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan 20 oktober?
Wiens begrafenis?quote:Op maandag 19 september 2005 00:50 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Taart, slingers, feestmutsen, vlaai, cadeautjes, dat soort dingen.
Dat kan fysiek niet, maar het klinkt tof.quote:Op maandag 19 september 2005 01:36 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh ja! Ontopic:
Ik ben hartstikke verliefd, al meer dan 2 jaar! Wheehheeee![]()
Dat heb ik al eens gezegdquote:Op maandag 19 september 2005 08:32 schreef Tristessa het volgende:
Had ik al gezegd dat 's ochtends naast elkaar wakker worden de bom is![]()
![]()
.
Aangezien je een 'quote' van Marco gebruikt wil ik op dit stukje reageren met een andere 'quote' van Marco: Hij had het willen zeggen !!!!!!!!!quote:Op maandag 19 september 2005 00:32 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben ook verliefd en dat is zwaar kut.![]()
Het is namelijk een goede vriendin van mij en ze is zo leuk.
Ze is klein en pittig en mooi en moeilijk.
En ze maakt al 5 jaar lang een geweldige indruk op mij,maar ja,ik niet op haar.![]()
Ze ziet mij als goede vriend en niet als geschikt relatiemateriaal.
Kutzooi!
Maar Croupouque! Het motorrijden! De baardquote:Op maandag 19 september 2005 12:38 schreef Croupouque het volgende:
Ik kijk iedere ochtend even in dit topic om een gevoel van misselijkheid op te wekken.
Zo blijf ik slank.
Gefeliquote:Op maandag 19 september 2005 12:33 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens gezegd![]()
![]()
Paxlie en ik hebben nu 5 maanden
Ik heb geen idee of je dat al eens hebt gezegd, maar ik ben het volledig met je eens (ookal is 'de bom' niet echt de woordkeuze die ik daarvoor zou gebruiken).quote:Op maandag 19 september 2005 08:32 schreef Tristessa het volgende:
Had ik al gezegd dat 's ochtends naast elkaar wakker worden de bom is![]()
![]()
.
Naast twee vrouwen wakker worden die ook weer weggaan als het tijd is, is ook de bom.quote:Op maandag 19 september 2005 18:56 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of je dat al eens hebt gezegd, maar ik ben het volledig met je eens (ookal is 'de bom' niet echt de woordkeuze die ik daarvoor zou gebruiken).
Vork! Wat leuk!!! Ik wist niet dat je een vriendinnetje hebt! Even wat meer informatie graagquote:Op maandag 19 september 2005 18:56 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of je dat al eens hebt gezegd, maar ik ben het volledig met je eens (ookal is 'de bom' niet echt de woordkeuze die ik daarvoor zou gebruiken).
Ik ken het gevoel.quote:Op maandag 19 september 2005 12:38 schreef Croupouque het volgende:
Ik kijk iedere ochtend even in dit topic om een gevoel van misselijkheid op te wekken.
Zo blijf ik slank.
Wees gerust,dat heeft hij ook gezegd!quote:Op maandag 19 september 2005 13:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Aangezien je een 'quote' van Marco gebruikt wil ik op dit stukje reageren met een andere 'quote' van Marco: Hij had het willen zeggen !!!!!!!!!
Liefquote:Op maandag 19 september 2005 22:51 schreef FritsFlits het volgende:
Ze loopt op m'n stageplek rond en elke keer als ik haar zie, word ik rood.
Zucht.... jullie kunnen gewoon niet zonder onsquote:
Vooral ook niet met jullie.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zucht.... jullie kunnen gewoon niet zonder ons![]()
Toch typisch een mannenprobleem.quote:
En lastig als ze af en toe langs komt lopen...quote:
Geniet er nou gewoon van. Je bent zoals je bent en als anderen daar moeite mee hebben is dat hun probleemquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En lastig als ze af en toe langs komt lopen...
Dat is uiteindelijk natuurlijk niet waar.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:37 schreef star_gazer het volgende:
Maar dan hadden we niks te nuecken
Gefeliciflapstaardquote:Op woensdag 21 september 2005 09:04 schreef LostFormat het volgende:
Ik ook.
Is alweer een tijdje geleden dat ik me zo heb gevoeld. Maar het zit nu al weer een maandje snor.
Nee, gaat over verliefdheid.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:14 schreef no1uknow het volgende:
Uhm vind iemand (heel erg) leuk![]()
![]()
Telt dat ook?![]()
Leg uitquote:Op woensdag 21 september 2005 08:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk natuurlijk niet waar.
Volgens mij heeft niemand er problemen mee, hoor... of ze moet een vriend hebben die er dan toevallig ook isquote:Op woensdag 21 september 2005 08:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Geniet er nou gewoon van. Je bent zoals je bent en als anderen daar moeite mee hebben is dat hun probleem![]()
Dat zijn de mooisten: kansloos bij voorbaat, maar wel veilig en zonder risico!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:14 schreef kwakveense het volgende:
verliefd op iemand die bezet is....
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat zijn de mooisten: kansloos bij voorbaat, maar wel veilig en zonder risico!![]()
Ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
mooiste zijn de liefde's die beantwoord worden![]()
Onbeantwoorde liefdes zijn mythisch van mogelijkheden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
mooiste zijn de liefde's die beantwoord worden![]()
mythisch van mogenlijkhedenquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Onbeantwoorde liefdes zijn mythisch van mogelijkheden.
Beantwoorde liefdes zijn menselijk van beperkingen.
![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:28 schreef Sport_Life het volgende:
* Sport_Life is verliefd op de mooiste stad van Nederland!.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:38 schreef pAin het volgende:.
Tis zo'n beetje over, de afstand is niet meer te doen, we hebben het beide erg druk (zij dreigt dr school niet te halen, ik heb een drukke baan en een drukke studie erbij) en ze heeft 1 grote zwakte (en die heb ik ook): zij wil mensen teveel vormen en veranderen. Ze kan mensen niet nemen zoals ze zijn. Dat gaat een tijdje goed, maar dan gaat het op een geven moment niet meer. Ik wil niet veranderen, ik vind het prima zoals ik ben en ik vind ook dat iemand mij maar moet nemen zoals ik ben.
We willen het nog proberen, maar dat gaat echt niet als je 900 kilometer vanelkaar vandaan zit.
quote:Op woensdag 21 september 2005 09:14 schreef no1uknow het volgende:
Uhm vind iemand (heel erg) leuk![]()
![]()
Telt dat ook?![]()
Correctie: ik mag niet zo eng lief doen dusquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:44 schreef anoukforza het volgende:
En ik ben nog steeds ontzettend verliefd op Paxlie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat was positief bedoeldquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:18 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Correctie: ik mag niet zo eng lief doen dus
Paxlie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En bedankt hehquote:Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Domme gozahrs motte we ni hebbe!
Groningen!!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:44 schreef anoukforza het volgende:
[..]Amsterdam
En ik ben nog steeds ontzettend verliefd op Paxlie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |