Black Star is goed! Mos Def & Talib Kweli.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:12 schreef Grobbel het volgende:
En is dat Black Star? Ik meen Mos Def te herkennen.
We verschillen echt overal van mening want ik vond de film geweldigquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:26 schreef Grobbel het volgende:
Nou was Mos Def natuurlijk al makkelijk te herkennen, maar sinds Hitchhiker's Guide to the Galaxy al helemaal. Al was dat wel een teleurstellende film, trouwens.
Vraag komt eraan. Had me voorgenomen om geen trivia te doen zolang Fok! zo tergend traag was, maar het bloed kruipt weer eens waar het niet gaan kan.
Zijn we het toch over 1 ding eens, want Mos Def en Martin waren ook voor mij de grote pluspuntenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:32 schreef Grobbel het volgende:
Nou ja, Martin Freeman en Mos Def waren al grote pluspunten vooraf, en bij vlagen heb ik krom gelegen - maar veel van de grappen werkten gewoon niet echt bij me. In boekvorm werkt het toch beter.
Ik luister nu naar The Whitney Album, het is wel leuk, maar ook wel wat pretentieus. Ik bedoel een track met 1:05 stiltequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:00 schreef ranja het volgende:
Noem alle nummer 1 hits, in Nederland, van Phil Collins
Niet meer, niet minder.
Gaat dit over Whitney Houston of Ciccone Youth? Of weer iets heel anders?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:08 schreef Z het volgende:
[..]
Ik luister nu naar The Whitney Album, het is wel leuk, maar ook wel wat pretentieus. Ik bedoel een track met 1:05 stilte
DaisyDuke +1quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:37 schreef DaisyDuke het volgende:
In the air tonight
A groovy kind of love
Easy lover
You can't hurry love
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |