Black Star is goed! Mos Def & Talib Kweli.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:12 schreef Grobbel het volgende:
En is dat Black Star? Ik meen Mos Def te herkennen.
We verschillen echt overal van mening want ik vond de film geweldigquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:26 schreef Grobbel het volgende:
Nou was Mos Def natuurlijk al makkelijk te herkennen, maar sinds Hitchhiker's Guide to the Galaxy al helemaal. Al was dat wel een teleurstellende film, trouwens.
Vraag komt eraan. Had me voorgenomen om geen trivia te doen zolang Fok! zo tergend traag was, maar het bloed kruipt weer eens waar het niet gaan kan.
Zijn we het toch over 1 ding eens, want Mos Def en Martin waren ook voor mij de grote pluspuntenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:32 schreef Grobbel het volgende:
Nou ja, Martin Freeman en Mos Def waren al grote pluspunten vooraf, en bij vlagen heb ik krom gelegen - maar veel van de grappen werkten gewoon niet echt bij me. In boekvorm werkt het toch beter.
Ik luister nu naar The Whitney Album, het is wel leuk, maar ook wel wat pretentieus. Ik bedoel een track met 1:05 stiltequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:00 schreef ranja het volgende:
Noem alle nummer 1 hits, in Nederland, van Phil Collins
Niet meer, niet minder.
Gaat dit over Whitney Houston of Ciccone Youth? Of weer iets heel anders?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:08 schreef Z het volgende:
[..]
Ik luister nu naar The Whitney Album, het is wel leuk, maar ook wel wat pretentieus. Ik bedoel een track met 1:05 stilte
DaisyDuke +1quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:37 schreef DaisyDuke het volgende:
In the air tonight
A groovy kind of love
Easy lover
You can't hurry love
dat was mijn 2e gokquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:55 schreef peaceman het volgende:
Marvin gaye?
peaceman+1quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:55 schreef peaceman het volgende:
Marvin gaye?
quote:SLIPKNOT, HELMET, GIZMACHI
Venue: RDS Main Hall
City/State: Dublin, Ireland
June 10, 2005
quote:SYSTEM OF A DOWN, THE MARS VOLTA, BAD ACID TRIP
Venue: Long Beach Arena
City/State: Long Beach, Calif.
Date: Aug. 4, 2005
quote:DEF LEPPARD, BRYAN ADAMS, RANDY COLEMAN
Venue: ComAmerica Ballpark
City/State: Kansas City, Kan.
Date: Aug. 3, 2005
quote:TED NUGENT, SHURMAN
Venue: Sunshine Theatre
City/State: Albuquerque, N.M.
Date: July 20, 2005
quote:Gigantour: MEGADETH, DREAM THEATER, FEAR FACTORY, NEVERMORE, LIFE OF AGONY, SYMPHONY X, DRYKILL LOGIC, BOBAFLEX
Venue: Thomas & Mack Center
City/State: Las Vegas, Nev.
Date: July 22, 2005
quote:Rock Never Stops Tour: CINDERELLA, RATT, QUIET RIOT, FIREHOUSE
Venue: St. Pete Times Forum
City/State: Tampa, Fla.
Date: July 8, 2005
Alleen Def Leppard kloptquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:01 schreef DaisyDuke het volgende:
Het betere gokwerk:
Megadeth
Def Leppard
Ted Nugent
SOAD
Slipknot
Cinderella
Ted Nugent klopt nu ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:21 schreef BeRightBack het volgende:
Slipknot
Def Leppard
SOAD
Megadeth
Cinderella
Ted Nugent
zoiets dan
Ja, SOAD staat nu ook goed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:30 schreef BeRightBack het volgende:
SOAD
Def Leppard
Megadeth
Cinderella
Slipknot
Ted Nugent
klopt er nu al meer?
Ach, makkelijk scoren toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:44 schreef BeRightBack het volgende:
ik ben de enigste die gokt..
maar het komt zo een beetje stom over hè!
Er staat er nu weer 1 extra goed. 2 moeten er dus nog van plaats wisselen nu.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:52 schreef BeRightBack het volgende:
SOAD
Def Leppard
Slipknot
Cinderella
Megadeth
Ted Nugent
nja.. hopelijk is de 3e keer scheepsrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |