Lol en dan zeker alle2 tegelijkquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:03 schreef Gabry het volgende:
[..]
mMmmm![]()
Ik ijsmeis brechtje en imberr worden wel mod![]()
Jij hebt mayella al , beetje eerlijk verdelen hierquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:06 schreef spenky het volgende:
[..]
joehoee issut nog niet duidelijk??
IK WORD MOD!!!!!!!![]()
We doen wel om en om..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:06 schreef spenky het volgende:
[..]
joehoee issut nog niet duidelijk??
IK WORD MOD!!!!!!!![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:08 schreef BObNL het volgende:
[..]
Jij hebt mayella al , beetje eerlijk verdelen hier![]()
![]()
Tsja... maar tis wel sexy om users uit je forum te kunnen trappen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:36 schreef B_BOY het volgende:
geilt iedereen nou echt zo op mods? ut lijkt wel een zuig-je-omhoog-in-de-fok-hierarchie-om-mod-te-worden contest.
wow jij hebt een mooie avantarquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:36 schreef B_BOY het volgende:
geilt iedereen nou echt zo op mods? ut lijkt wel een zuig-je-omhoog-in-de-fok-hierarchie-om-mod-te-worden contest.
volgens mij is dat niet de voornaamste taak van een mod. De voornaamste taak is Spam/offtopic/slowchat en andere zooi verwijderen. Gebruikers met problemen helpen. En Zorgen dat alles in goede banen word geleid. En indien nodig mensen bannen ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:45 schreef Eix het volgende:
[..]
Tsja... maar tis wel sexy om users uit je forum te kunnen trappen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |