quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:48 schreef Khalein het volgende:
[..]
Is meestal zo geloof ik
Mjah, 'k heb allang een antwoord staan hoor, maar ik wacht op bevestiging
Jahquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Joh?
En daar zijn de users ook nog zolang online?
Keejquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:51 schreef Khalein het volgende:
[..]
Jah
Soms... Vroegah vaker dan tegenwoordig
Niet lang meerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:53 schreef PrintScreen het volgende:
En dan nog ga je wachten op een antwoord
Lijkt me ook niet neequote:
Mjah, worx for mequote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet nee
Morgen een nieuwe ronde met nieuwe kansen
Trusten Khaleinquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:59 schreef Khalein het volgende:
[..]
Mjah, worx for meCiao for now, PS
![]()
ik doe niet aan koffie, ben geen drugsverslaafdequote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
* ook aan het werk is, samen met een bak koffie
Ik snap niet dat mensenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik doe niet aan koffie, ben geen drugsverslaafde
je moet er van houden, maar ik vind het lekkerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensenlekker vinden.
![]()
ik ook niet, kleffe zooiquote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensenlekker vinden.
![]()
bij je eerste slok ooit dacht jij mmmm?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
je moet er van houden, maar ik vind het lekker
Volgens mij 'leren' mensen koffie drinken als ze al een grafsmaak in hun bek hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij je eerste slok ooit dacht jij mmmm?
Ik zie niet in waarom je zoiets aan wil leren, maar wellicht kan iemand mij overtuigen?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij 'leren' mensen koffie drinken als ze al een grafsmaak in hun bek hebben
Dat moet wel, maar ik vind bier eigenlijk niet eens zoveel lekkerder dan koffiequote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij 'leren' mensen koffie drinken als ze al een grafsmaak in hun bek hebben
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat moet wel, maar ik vind bier eigenlijk niet eens zoveel lekkerder dan koffie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |