Oh ja. Nu je het zegt.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:19 schreef Giem het volgende:
[..]
Zekers ziet er wel goed uit.. alleen nog iets meer groenten![]()
![]()
ja eindelijk is het weer lekker rapquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:56 schreef VeerMans het volgende:
mogguh
het is weer lekker op snelheid
Vroegah Waren drempels nog Kuilenquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:12 schreef VeerMans het volgende:
en toen je poep nog met een lange oe schreef
Kut is dat he... Ik ga pas van de winter weer weg. Maar ik weet nog dat ik weekje vrij was en dan daarna weer werkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:17 schreef VeerMans het volgende:
ja werd eens tijd
weer de eerste week fulltime na mn vakantie
Ja ik ga van de winter weer 2weken Snowboardenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:24 schreef VeerMans het volgende:
hehe
ik ga volgend jaar zomer voor t eerst weer weg
uhoh!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:25 schreef VeerMans het volgende:
ja idd we zijn sinds vanmorgen nog geen pagina verder gekomen
Ik mag volgens mij volgende week elke morgen om 7 uur beginnen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:25 schreef mschol het volgende:
[..]
tja vakantrie baantje is klaar dus is 8 uur wakker worden al uitslapen
ik vind de snelheid nog steeds baggerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:27 schreef SHERMAN het volgende:
Het gaat trouwens wel weer wat sneller nu.
agossie...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:28 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik mag volgens mij volgende week elke morgen om 7 uur beginnen.
Nu weer wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind de snelheid nog steeds bagger
Dit is nummer 15.000quote:14999 (gemiddeld 18 per dag)
Zielig he.quote:
ik moest vorige 6 weken om 4.15-4.30 me bed uitquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:34 schreef VeerMans het volgende:
bagger blijft het.. maar het is nu in plaats van 5 min 1 min geworden
Ik moet elke morgen om 6:30 mn nest uit(behalve in t weekend natuurlijk
)
Zal wel te jong zijn.quote:
Werk je in de kassen ofzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moest vorige 6 weken om 4.15-4.30 me bed uit
volgende week na 9 uur
en daarna rond 7.00
werkte op de bloemenveilingquote:
denk idd iets andersquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:47 schreef VeerMans het volgende:
toen ik in de kassen werkte moest ik zo vroeg opstaan
bloemenveiling is t zelfde toch... maar dan net iets anders
Het zelfde maar net iets anders?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:47 schreef VeerMans het volgende:
toen ik in de kassen werkte moest ik zo vroeg opstaan
bloemenveiling is t zelfde toch... maar dan net iets anders
Desktop rover?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:46 schreef SHERMAN het volgende:
Weet iemand trouwens een alternatief voor Ultramon? Dat is een programma om meerdere beeldschermen te beheren. Er is nog zo'n progje maar ik kan niet meer op de naam komen.
En download.com werkt niet echt mee.
Google??quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:46 schreef SHERMAN het volgende:
Weet iemand trouwens een alternatief voor Ultramon? Dat is een programma om meerdere beeldschermen te beheren. Er is nog zo'n progje maar ik kan niet meer op de naam komen.
En download.com werkt niet echt mee.
Ja idd tomaten plukken, maar ik werdt na 2 jaar chef dan is t wel een rielekst bijbaantjequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
denk idd iets anders
je moest zeker tomaten oid pluikken??
ik mag met een trakker racen en bloemen rondbrengen
dan wel iddquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:59 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ja idd tomaten plukken, maar ik werdt na 2 jaar chef dan is t wel een rielekst bijbaantje
nope naaldwijk, die zijn nog steeds de grootste ter wereld met een omzet van ruim 1.9 miljard euro per jaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:07 schreef VeerMans het volgende:
aalsmeer?
bij ons was het niet zoo groot nee
volgens mij kom ik daar met de bus langsquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:29 schreef VeerMans het volgende:
ohh das vlak bij mij dan
Onze tomaten gingen naar de groentenveiling in naaldwijk
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:43 schreef Sjowhan het volgende:
Geil dingetje
Helaas werkt me USB niet goed, anders zou ik wat kunnen uploaden
De Fuji S3-Pro heeft ook een 1394-verbinding (firewire)quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:46 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje camera hgeeft tegewoordig toch wel infrarood of wireless
....
Je vergeet Bluetoothquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:46 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje camera hgeeft tegewoordig toch wel infrarood of wireless
....
Yupquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ow ja...
en de gigabit lan aansluiting moettie dan toch ook wel onboard hebben
mijn pc heeft geen cardreader en geen wirelessquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
probleem is dat mijn laptop alles behalve compactflash heeft
Ben jij even zielig aai.gifquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:49 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn pc heeft geen cardreader en geen wireless
Heb ik ook niet. Mijn laptop heeft wel Bluetoothquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:49 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn pc heeft geen cardreader en geen wireless
al gedaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:01 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
snel zet veel slotjes voordat het weer traag is![]()
das kut...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:23 schreef SHERMAN het volgende:
Heb hier trouwens net een snitzel half laten verfikken.
Heb nog kunnen redden. Hier en daar een zwart plekje.quote:
doe mij maar van die hele dunne friet, vind ik lekkerderquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heb nog kunnen redden. Hier en daar een zwart plekje.
De Belgische Frieten zijn wel goed gelukt.
Vind ik ook lekkerder. Alleen die had ik niet meer. En ik had ook geen zin om door de regen boodschappen te gaan doen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:39 schreef mschol het volgende:
[..]
doe mij maar van die hele dunne friet, vind ik lekkerder
luna.nl heeft nog steeds de serveruimte nioet droog, daar gaat de dagomzet voor m'n broer
kan ik in mee komenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vind ik ook lekkerder. Alleen die had ik niet meer. En ik had ook geen zin om door de regen boodschappen te gaan doen.
denk het idd niet je kan namelijk zeer weinig doen aan water...quote:Kan hij de schade niet vergoed krijgen? Nee zeker he...
De 8700 moet in ieder geval wel lukken, mits Fok meewerkt qua snelheid.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:58 schreef mschol het volgende:
eens kijken of ik vandaag ver over de 8700 posts kan maken
lees me post nog eens en zie wat ik verkeerd heb getiktquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De 8700 moet in ieder geval wel lukken, mits Fok meewerkt qua snelheid.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
lees me post nog eens en zie wat ik verkeerd heb getikt
vond die spraak verwarring wel mooiquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat aantal word inderdaad vrij lastig.
nu zekerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:30 schreef ElmarO het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat Fok nog behoorlijk snel is
* mschol moet eigenlijk ook even naar de kapper toe ...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:33 schreef Giem het volgende:
Moggu![]()
* Giem is even naar de kapper... werd trouwens wel tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |