Bij alex onder z'n bureauquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:36 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Waar zijn de bami etende katten!![]()
![]()
Ja hallo *MEOW* .quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:36 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Waar zijn de bami etende katten!![]()
![]()
de mijne niet eens op 1000quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:11 schreef BoJo het volgende:
En Mark, ik weet het niet zeker hoor bij jouw CPU. Misschien klopt het wel gewoon, ze kunnen het wel hebben denk ik. Mijn fan loopt op 4200 toeren.
Nee man er mag geen eten in mn werkkamerquote:
Serieus. Ik zou je pilletjes toch maar eens in gaan nemen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:52 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Je bedoelt Mie-ow
Snap je hem, Mie![]()
Nee nog niet die moet ik nog kopen weet alleen effe niet zo snel waar.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:47 schreef Ballebek het volgende:
die moet ook niet snel draaien he lullo anders is het hele voordeel van die koeler weg...
Heb je die zalman northbridge cooler al erop gezet?
dit zegt de RDW :quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:45 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga ook maar eens naar bed
En als iemand nog weet wat een van onderstaande twee auto's is, mag ie het zeggen
[afbeelding]
[afbeelding]
ohja en ik heb geen superstille media center pc hequote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de mijne niet eens op 1000
Maar ik heb grote zalman cooler op mijn cpu zitten he
En dan de vraag, wat voor een golf?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:46 schreef Kreator het volgende:
Vanaf afgelopen vrijdag zijn m'n zwager en ik bezig met m'n Golf. Er moest echt veel aan gebeuren, maar het einde komt in zicht.
- bumper gespoten
- motorkap schade gefixt + spuiten
- nieuwe radio ivm diefstal + 10 cd wisselaar
- nieuwe wiellagers voor ivm rammelen
- nieuwe radiatorfan ivm defecte motor (best een kutklus trouwens)
- nieuwe originele remblokken voor ivm piepgeluiden imitatieblokjes
- voetverwarming gefixt
- electrische ramen gefixt (borsteltjes zijn bijna op helaas...duur grapje)
- uitlijning
- deuk zijkant uitgedeukt
- nieuwe vsnaarpoelie ivm steenslag
En verder waren de schijfremmen, remblokken, filters, olie, koelvloeistof, multiriem en distributieriem laatst al vervangen.
Dus. Ik ben bijna weer in het bezit van een compleet originele 100% werkende Golf die weer een hele tijd mee moet kunnen! Kan alleen haast niet meer wachten om lekker probleemloos te kunnen rijden.
1:14 met een golfquote:
Golf 3 Gti 16v.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan de vraag, wat voor een golf?
Ik heb een schurft hekel aan alles dat niet scandinavisch of uit bepaalde delen van Duitsland komtquote:
scandi loverquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb een schurft hekel aan alles dat niet scandinavisch of uit bepaalde delen van Duitsland komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |