abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29544468

Vorige delen
Geneeskunde
Geneeskunde [deel 2]

Universiteiten en mogelijkheden tot toelating naast de centrale loting
Rijksuniversiteit Groningen
  • Zij-instroom
  • Aantal studieplaatsen: 410

VU Amsterdam
  • Aantal studieplaatsen: 350

Universiteit van Amsterdam
  • Decentrale selectie
  • Aantal studieplaatsen: 350

Universiteit Leiden
  • Zij-instroom
  • Aantal studieplaatsen: 315

Universiteit Utrecht
  • Decentrale selectie, SUMMA (vierjarig)
  • Aantal studieplaatsen: 344

Erasmus Universiteit Rotterdam
  • Decentrale selectie (tot 50% van de plaatsen)
  • Aantal studieplaatsen: 410

Radboud Universiteit Nijmegen
  • Aantal studieplaatsen: 330

Universiteit Maastricht
  • Aantal studieplaatsen: 341

Geneeskundewebsites voor studenten en co-assistenten
  • BloodyStudy
  • Geneeskundestudent
  • Arts en Student
  • Medisch Student
  • Co-motions

IB Groep
  • Aanmeldingen
  • Decentrale selectie
  • pi_29545336
    coole shit!

tvp
    pi_29545729
    zeker coole shit! Kan bijna beginnen, nog een maandje oid Alhoewel er natuurlijk niks boven vakantie gaat wordt dit vast leuk

mooie banner btw Singa
    pi_29546082
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 20:53 schreef Repeat het volgende:
    zeker coole shit! Kan bijna beginnen, nog een maandje oid Alhoewel er natuurlijk niks boven vakantie gaat wordt dit vast leuk

mooie banner btw Singa
    Ik over anderhalve week al. Brr. Tis wel leuk, maar vakantie was ook wel pretiig .
    pi_29550109
    Ik nog 2.5 week
    "Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
    pi_29550196
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 20:53 schreef Repeat het volgende:
    mooie banner btw Singa
    Dank je

Ja spannend (ookal heb ik het allemaal al eens eerder meegemaakt ), de intro begint aanstaande maandag.
    pi_29550514
    Vrijdag heb ik mijn eerste studie-gerelateerde afspraak al weer .

Naar de verloskundige met een zwangere vrouw . Ze is een week of 14 zwanger en ik mag vanaf nu al haar arts-afspraken en haar bevalling meemaken, lijkt me enorm tof. Ik heb ze al ontmoet, zijn supertoffe mensen . Ik heb er zin in .
      donderdag 11 augustus 2005 @ 02:27:32 #8
    17274 Wuder
    Wees blij dat je nog leeft!
    pi_29552437
    Vanmiddag me enige herkansing van het eerste jaar gehad.... moet zeggen dat de toets moeilijker was dan de reguliere..
    Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
      donderdag 11 augustus 2005 @ 02:29:22 #9
    17274 Wuder
    pi_29552460
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 00:15 schreef Singa het volgende:

[..]

Dank je

Ja spannend (ookal heb ik het allemaal al eens eerder meegemaakt ), de intro begint aanstaande maandag.
    Je moet maar even posten wie je als gids hebt

Maar verder moet je bij een vereniging gaan overnachten en niet in de grote zaal.. das zielig

En als laats kregen wij vorig jaar gratis Red Bull en ik hoop dat jullie dat dit jaar ook krijgen
      donderdag 11 augustus 2005 @ 11:46:28 #10
    126675 arabicangel667
    ..::..shopaholic..::..
    pi_29556836
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 00:32 schreef fee-tje het volgende:
    Vrijdag heb ik mijn eerste studie-gerelateerde afspraak al weer .

Naar de verloskundige met een zwangere vrouw . Ze is een week of 14 zwanger en ik mag vanaf nu al haar arts-afspraken en haar bevalling meemaken, lijkt me enorm tof. Ik heb ze al ontmoet, zijn supertoffe mensen . Ik heb er zin in .
    Aaah das pas vet! Ik wou datk al zo ver was met mn studie
    Ik heb er eecchhttt zin in!! Na drie maanden vakantie heb ik het ook wel weer gehad hoor
    ..::..If SomeOne Makes You CrY, PuT YouR FinGeR iN His EyE ..::..
    pi_29558080
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 11:46 schreef arabicangel667 het volgende:

[..]

Aaah das pas vet! Ik wou datk al zo ver was met mn studie
    Ik heb er eecchhttt zin in!! Na drie maanden vakantie heb ik het ook wel weer gehad hoor
    Ik zit pas in mijn derde jaar. Op onze faculteit is dat een project dat loopt vanuit de faculteitsvereniging. Heel tof, schrijf je je in op de wachtlijst ( anderhalf jaar) en dan mailen ze je of je nog wilt en dan wordt je gekoppeld aan een vrouw die haar hele zwangerschap loopt in het Radboud . Lijkt me enorm gaaf iig, ik heb al es met ze gesproken en vrijdag de eerste afspraak .
    pi_29558666
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 02:29 schreef Wuder het volgende:
    Je moet maar even posten wie je als gids hebt

Maar verder moet je bij een vereniging gaan overnachten en niet in de grote zaal.. das zielig

En als laats kregen wij vorig jaar gratis Red Bull en ik hoop dat jullie dat dit jaar ook krijgen
    Ik zal wel even posten als ik het weet ... Ja, ik had me een tijdje geleden al opgegeven voor een slaapplek bij een vereniging...
      donderdag 11 augustus 2005 @ 17:39:44 #13
    126675 arabicangel667
    ..::..shopaholic..::..
    pi_29562708
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 12:58 schreef fee-tje het volgende:

[..]

Ik zit pas in mijn derde jaar. Op onze faculteit is dat een project dat loopt vanuit de faculteitsvereniging. Heel tof, schrijf je je in op de wachtlijst ( anderhalf jaar) en dan mailen ze je of je nog wilt en dan wordt je gekoppeld aan een vrouw die haar hele zwangerschap loopt in het Radboud . Lijkt me enorm gaaf iig, ik heb al es met ze gesproken en vrijdag de eerste afspraak .
    PAS in je derde jaar, hahahaha ik begin pas aan mn eerste jaar... Waar studeer je dan? Aan welke faculteit?
    ..::..If SomeOne Makes You CrY, PuT YouR FinGeR iN His EyE ..::..
    pi_29563062
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 17:39 schreef arabicangel667 het volgende:

[..]

PAS in je derde jaar, hahahaha ik begin pas aan mn eerste jaar... Waar studeer je dan? Aan welke faculteit?
    Ik studeer in Nijmegen aam de Radboud Universiteit / Radboud Ziekenhuis.

Gaat snel hoor, als je het een beetje naar je zin hebt. Voor je het weet is het jaar alweer voorbij . Het eerste jaar vond ik aan het eind wat zwaar, maar het tweede was echt zo *poef* voorbij gewoon.
    pi_29583783
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 20:36 schreef Billy_Mack het volgende:
    tvp
    Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
    pi_29584068
    Woei.
    Vandaag dus voor het eerst naar de verloskundige . Al meteen een uitloopdag, afspraak om kwart over tien en om half twaalf komen ze je halen. Ik heb wel het hartje van de baby gehoord en alles is nog goed gelukkig . Ze moest nog een Doppler-flow doen voor de weerstand in de baarmoederslagader, maar ik had om 1 uur zelf een afspraak dus daar kon ik niet bij zijn. Nja, in september de volgende afspraak, inclusief echo , voor de screening op geboorteafwijkingen.
    pi_29605288
    Er staan leuke stukjes in Arts & Auto van deze maand, o.a. over allochtone geneeskundestudenten en hoe zwaar studie geneeskunde is. Dus lezen mensen.
    Hoeveel allchtone studenten zit er bij jou in de werkgroep of in jouw jaar? Bij mij in de werkgroep zit er eentje, en dat ben ik zelf . In mijn jaar ook heel weinig, stuk of 10 (zo op het oog te zien dat die allochtoon is natuurlijk).
    pi_29605326
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 16:24 schreef darkie_blue het volgende:
    Er staan leuke stukjes in Arts & Auto van deze maand, o.a. over allochtone geneeskundestudenten en hoe zwaar studie geneeskunde is. Dus lezen mensen.
    Hoeveel allchtone studenten zit er bij jou in de werkgroep of in jouw jaar? Bij mij in de werkgroep zit er eentje, en dat ben ik zelf . In mijn jaar ook heel weinig, stuk of 10 (zo op het oog te zien dat die allochtoon is natuurlijk).
    nou, hoe zwaar?
    Kan je het niet even inscannen ofzo...
    pi_29605436
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 16:25 schreef Repeat het volgende:

[..]

nou, hoe zwaar?
    Kan je het niet even inscannen ofzo...
    Als meer mensen geinteresseerd zijn, dan wil ik best doen. Misschien vanavond.
    pi_29605475
    Moet geneeskunde geen HBO-studie worden?
    pi_29605487
    Jazeker, scannen die hap ...
    pi_29605607
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 16:32 schreef Steijn het volgende:
    Er zijn al HBO geneeskundige opleidingen, denk bijvoorbeeld aan de opleiding tot Radiologisch Assistent.

Een echt HBO Geneeskunde zie ik niet zitten, als die havoklanten zo nodig arts willen worden hadden ze maar wat beter hun best moeten doen op het voortgezet onderwijs.
    Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
    pi_29606050
    exact
      zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:33:38 #24
    17274 Wuder
    pi_29606773
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 16:32 schreef Steijn het volgende:
    Zeker uitgeloot voor Geneeskunde?
    pi_29606782
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 17:33 schreef Wuder het volgende:

[..]

Zeker uitgeloot voor Geneeskunde?

of gefaald voor zn vwo en toen maar havo gedaan

krijg je spijt van he
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop: