quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:53 schreef Repeat het volgende:
zeker coole shit! Kan bijna beginnen, nog een maandje oidAlhoewel er natuurlijk niks boven vakantie gaat wordt dit vast leuk
mooie banner btw Singa
Dank jequote:
Je moet maar even posten wie je als gids hebtquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:15 schreef Singa het volgende:
[..]
Dank je
Ja spannend (ookal heb ik het allemaal al eens eerder meegemaakt), de intro begint aanstaande maandag.
Aaah das pas vet! Ik wou datk al zo ver was met mn studiequote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:32 schreef fee-tje het volgende:
Vrijdag heb ik mijn eerste studie-gerelateerde afspraak al weer.
Naar de verloskundige met een zwangere vrouw. Ze is een week of 14 zwanger en ik mag vanaf nu al haar arts-afspraken en haar bevalling meemaken, lijkt me enorm tof. Ik heb ze al ontmoet, zijn supertoffe mensen
. Ik heb er zin in
.
Ik zit pas in mijn derde jaar. Op onze faculteit is dat een project dat loopt vanuit de faculteitsvereniging. Heel tof, schrijf je je in op de wachtlijst (quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:46 schreef arabicangel667 het volgende:
[..]
Aaah das pas vet! Ik wou datk al zo ver was met mn studie![]()
Ik heb er eecchhttt zin in!! Na drie maanden vakantie heb ik het ook wel weer gehad hoor![]()
Ik zal wel even posten als ik het weetquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:29 schreef Wuder het volgende:
Je moet maar even posten wie je als gids hebt
Maar verder moet je bij een vereniging gaan overnachten en niet in de grote zaal.. das zielig
En als laats kregen wij vorig jaar gratis Red Bull en ik hoop dat jullie dat dit jaar ook krijgen
PAS in je derde jaar, hahahaha ik begin pas aan mn eerste jaar... Waar studeer je dan? Aan welke faculteit?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:58 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Ik zit pas in mijn derde jaar. Op onze faculteit is dat een project dat loopt vanuit de faculteitsvereniging. Heel tof, schrijf je je in op de wachtlijst (anderhalf jaar) en dan mailen ze je of je nog wilt en dan wordt je gekoppeld aan een vrouw die haar hele zwangerschap loopt in het Radboud
. Lijkt me enorm gaaf iig, ik heb al es met ze gesproken en vrijdag de eerste afspraak
.
Ik studeer in Nijmegen aam de Radboud Universiteit / Radboud Ziekenhuis.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:39 schreef arabicangel667 het volgende:
[..]
PAS in je derde jaar, hahahaha ik begin pas aan mn eerste jaar... Waar studeer je dan? Aan welke faculteit?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:36 schreef Billy_Mack het volgende:
tvp
nou, hoe zwaar?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:24 schreef darkie_blue het volgende:
Er staan leuke stukjes in Arts & Auto van deze maand, o.a. over allochtone geneeskundestudenten en hoe zwaar studie geneeskunde is. Dus lezen mensen.
Hoeveel allchtone studenten zit er bij jou in de werkgroep of in jouw jaar? Bij mij in de werkgroep zit er eentje, en dat ben ik zelf. In mijn jaar ook heel weinig, stuk of 10 (zo op het oog te zien dat die allochtoon is natuurlijk).
Als meer mensen geinteresseerd zijn, dan wil ik best doen. Misschien vanavond.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:25 schreef Repeat het volgende:
[..]
nou, hoe zwaar?
Kan je het niet even inscannen ofzo...
Er zijn al HBO geneeskundige opleidingen, denk bijvoorbeeld aan de opleiding tot Radiologisch Assistent.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:32 schreef Steijn het volgende:
Moet geneeskunde geen HBO-studie worden?
Zeker uitgeloot voor Geneeskunde?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:32 schreef Steijn het volgende:
Moet geneeskunde geen HBO-studie worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |