Of datsun's. Als je er een nieuw kocht was ie 7 jaar later helemaal rotquote:Op donderdag 1 december 2005 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens mij was de Simca echt de kampioen van de roest
[afbeelding]
Slecht onderhoud wil ook wel helpen hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 18:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is dan van schade afkomstig (zo niet, is het garantie)
Maar Toyota's uit '95 roesten niet.
Ik zou dan ook graag een foto willen zien van die auto's
uiteraard.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:32 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
Slecht onderhoud wil ook wel helpen hoorWaarom zouden ze niet kunnen roesten? Omdat ze helemaal van plastic zijn? En een verzinkte auto kan alsnog roesten als de zink-laag gewoon door slecht onderhoud te dun is geworden. Kijk maar naar oude audi's die verzinkt zijn. Onder de kofferklep (t lijkt wel of iedere sedan dit heeft) vind je vaak genoeg blaasjes.
Ik geloof echt wel dat toyota's niet onderhevig aan roest zijn, maar denk nou niet meteen dat er nu geen toyota's zonder roest bestaan... want die rijden er zeker wel. Geen enkele auto die uit plaatstaal is vervadigd zal 100% roestvrij kunnen blijven
Je auto roest ook alleen is het bij aluminium niet ergquote:Op zondag 4 december 2005 10:53 schreef osmo het volgende:
Laat maar lekker roesten, mijn A2 is van plastic en aluminium gemaakt
Toyota'squote:Op zondag 4 december 2005 06:10 schreef StefanP het volgende:
Nou ja zeg, dat vind ik echt niet kunnen. Ik wist het niet en behoor tot de groep die dacht dat roest uitgebannen was sinds de jaren 90.
Alle merken uit de artikelen op pagina 1 kunnen het vergeten om mijn geld te krijgen. Welke merken zorgen nog wel goed voor een antiroest behandeling? Dan weet ik waar ik auto's van kan kopen.
Starlett, Corolla, allebei in roze (ik denk dat 't rood bedoeld was, kwaliteit vd lak hequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
uiteraard.
slecht onderhoud na schade dan
Maar gewoon om de nieuwsgierigheid, welk type is dat dan, die 95'er die roest?
verkleuren gebeurt idd wel, maar dat heb je snel met rood natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2005 09:03 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
Starlett, Corolla, allebei in roze (ik denk dat 't rood bedoeld was, kwaliteit vd lak he)
edit; die starslet is overigens uit '96
Ah! Dat is relaxe..quote:Op maandag 5 december 2005 15:53 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Zul je tot 9 januari moeten wachten, dan ben ik weer op school![]()
Wat voor LandCruiser?quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:35 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Jazeker
We hebben nog een mooie toyota landcruiser voor je staan![]()
hij rijdt alleen niet meer, en dit is geen grap: automatische versnellingsbak in diggelen
Weet niet of ie roest heeft. Ik neem geen moeite om te kijkenquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat voor LandCruiser?
en heeft ie roest?
Binnekant wielkasten, onder raamrubbers, onder spoilers (als je die hebtquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:53 schreef DrugTherapy het volgende:
dus dit betekent dat mij half jaar oude fiesta st gewoon naar de klote gaat![]()
weet iemand waar ik moet kijken voor beginnende plekjes of iets dergerlijks???
had ik nou maar een toyota gekochtquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:03 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
Binnekant wielkasten, onder raamrubbers, onder spoilers (als je die hebt) bijna alle sedan's roesten op de achterklep (nee toyota's niet
i know)
quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:58 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
Weet niet of ie roest heeft. Ik neem geen moeite om te kijken![]()
't Is zon enorm groot hok. Kost nieuw bijna een ton geloof ik, en je krijgt een auto die te week is voor de normale weg, de zwaar en te groot voor in het terrein, en te plastic voor het geld('lederen' bekleding (skai), geprint 'hout' etc etc) aldus de verkoopleider.
Nou moet ik zeggen dat het niet vreemd is dat de bak al kapot is, de auto heeft al 55.000 km gelopenHij staat overigens niet te koop. De 4x4 vereniging waar wij altijd rijden heeft hem overgenomen. Toyota noch de handel wil de auto hebben, en wij zelf kunnen niets met dat ding. Zonde...
Ik heb liever een auto die niet roest, dan 30 jaar garantiequote:Op dinsdag 6 december 2005 13:14 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Zeg tommy, wist je trouwens dat een toyota uit 1995 met roest (niet uit schade) geen aanspraak kan doen op garantie. Carosseriegarantie van 12 jaar is pas iets van het laatste type![]()
Dan kan mijn benz wel een blaasje hebben op mijn achterklep (die nu behandeld wordt), maar ik heb wel 30 jaar garantie (nee geen km beperking)...
Nee tommy, het is beide bagger....quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik heb liever een auto die niet roest, dan 30 jaar garantie
maar je statement is duidelijk, Toyota is troep en Mercedes is geweldig![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:49 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Nee tommy, het is beide bagger....
geen roest my ass...
en deze...
ala supra deluxe...
![]()
zo, ff 20 sec. gegoogled!![]()
Ook de andere reacties lezen :quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Supra, die roesten wel eens, vooral wit en rood.
chrome bumpers van de 4runner ook, daar is ook een oplossing voor.
Corolla E10, staat later in de reacties weer dat de auto roestvrij is
Op de raamstijl na, wat in de reactie ook al staat, dat kan gebeuren door het vervangen van het raam.
Maar het komt tot 92 ook voor, dat heb ik ook nooit ontkent, maar daarna zijn het over het algemeen uitzonderingen.
Kijk maar op autotrader, speuders e.d. daar zijn b.v. de Corolla E10's allemaal roestvrij, de mijne ook.
Dus beide auto's hebben roest door een andere raam.... Jij moet vertegenwoordiger worden!!quote:jupiludo 16-11-2005 12:43
bij mijn Corolla 2.0D (1993 - 275.000 km) enkel roest aan de raamstijlen voor (bovenaan zowel L als R). Toen ik de auto kocht zo'n 200.000 km geleden zat de originele voorruit er niet meer in, dus misschien iets te maken met pasvorm of rubbers. Het ligt ook aan mij want heb het niet goed opgevolgd. Vorig jaar moeten ingrijpen met Dremel en lakstift, zal nu na de winter nog eens moeten gebeuren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |