je meent hetquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:22 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ook de andere reacties lezen :
[..]
Dus beide auto's hebben roest door een andere raam.... Jij moet vertegenwoordiger worden!!![]()
Grappig dat je iets niet gelooft als het jou niet uitkomtquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik heb liever een auto die niet roest, dan 30 jaar garantie
maar je statement is duidelijk, Toyota is troep en Mercedes is geweldig![]()
![]()
Maakt Bosch ook al versnellingsbakkenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:28 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Oh btw spreek net studiegenootje die bij Toyota Oostendorp in Helmond werkt. Nieuwe Avensis DCAT 177pk diesel... versnellingsbak naar de ballen. Geloof je me niet?Waarom bel je ze niet gewoon op? Zullen ze je alles vertellen
![]()
www.autodorp.nl daar staat t tel. nummer vast wel ergens...![]()
punt 1; weet jij niets van mij, dus je hoeft ook niet in te schatten wat voor "type" ik benquote:Op woensdag 7 december 2005 16:09 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
Bovendien staat er een paar posts verder dat je nooit hebt gezegt dat toyota's van 92 niet roesten. Dat heb je wel, je schreef dat in de jaren 80 het roestprobleem opgelost werd. In een latere post verbeterde je dit al in begin jaren 90... Wat wordt t nu?![]()
kut he, als die nou gewoon van Denso was geweest, was er NIETS aan de hand met die D-CATquote:Op woensdag 7 december 2005 16:35 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Maakt Bosch ook al versnellingsbakken
moet niet gekker worden!!![]()
Bak heeft niets met roest te maken, maar omdat je zo ongeloofwaardig reageert over het verhaal van de LC.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
punt 1; weet jij niets van mij, dus je hoeft ook niet in te schatten wat voor "type" ik ben
punt 2; weet ik best wel, waarschijnlijk beter dan jou, aangezien ik "af en toe" wat met Toyota's te maken heb, dat die dingen ook wel wat mankeren.
Sterker nog, de betrouwbaarheid van tegenwoordig is stukken minder dan in de jaren 90.
verder heb ik verkondigd dat Toyota's vanaf 88 verzinkt zijn (dus rotten ze een stuk minder dan daarvoor) en vanaf begin 90 roest zelden meer voor komt (iig niet zo erg als in de jaren 70-80)
als laatste;
wat heeft een defecte versnellingsbak te maken met roest?
je komt een beetje gefrustreerd over moet ik zeggen
[..]
kut he, als die nou gewoon van Denso was geweest, was er NIETS aan de hand met die D-CAT
Maken die wel versnellingsbakken danquote:Op woensdag 7 december 2005 16:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
kut he, als die nou gewoon van Denso was geweest, was er NIETS aan de hand met die D-CAT
Uiteraard zijn er uitzonderingen.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:17 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
Bak heeft niets met roest te maken, maar omdat je zo ongeloofwaardig reageert over het verhaal van de LC.Je schreef dat roest NOOIT voorkwam bij jaren 90 modellen (tenzij schade bla bla bla). Dus niet zelden... dat is wat anders boefje.
Dus je meent nu dat uizonderingen ineens wél mogelijk zijn? Apart...
dan zijn we wat mij betreft klaar met deze discussie.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:17 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Ik reageer idd gefrustreerd op mensen die zomaar wat blaten en niets aannemen wat hun niet uitkomt in de discussie![]()
Als je aanneemt dat ik gefrustreerd over kom, mag ik ook aannemen dat jij zo'n type bent zoals ik eerder beschreef
Per jaar, ongeveer hetzelfde aantal als Boschquote:Op woensdag 7 december 2005 17:20 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Maken die wel versnellingsbakken dan
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:35 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Hou er rekening mee dat het allemaal nieuw is voor toyota. Die kunnen nog niet met zo'n kracht omgaan![]()
![]()
Ik ben wel in voor een geintjequote:Op woensdag 7 december 2005 17:41 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Geweldig dat je er op in gaat![]()
Okee dan :quote:Op woensdag 7 december 2005 17:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik ben wel in voor een geintje![]()
Sorry...quote:Op woensdag 7 december 2005 17:53 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Ik weet niet of dat wel zo grappig is
Toyota's roesten helemaal nietquote:Op woensdag 7 december 2005 17:52 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Okee dan :
TOYOTA = KUTROEST(vernellings)BAK
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |