abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32878678
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:22 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Ook de andere reacties lezen :
[..]

Dus beide auto's hebben roest door een andere raam.... Jij moet vertegenwoordiger worden!!
je meent het
pi_32893956
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 20:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

[..]

Ik heb liever een auto die niet roest, dan 30 jaar garantie
maar je statement is duidelijk, Toyota is troep en Mercedes is geweldig
Grappig dat je iets niet gelooft als het jou niet uitkomt Waarom denk je dat een toyota dealer een landcruiser grijs kenteken van een jaar oud met bakschade die niet wil hebben. Zo incourant als de neten. Dat ding brengt op deze manier geen flikker op terwijl de aanschaf enórm was. Welcome to the real world. Jij bent zeker ook zo'n type die persé de ANWB koersprijs uit het boekje wil hebben als ie zijn auto in gaat ruilen

En nee toyota is niet bagger. Ik probeer je alleen duidelijk te maken in jou utopische wereld dat Toyota niet jé van hét is. Kijk eens op autoweek review. Staat een corolla op van 2004 ofzo, met weetik veel hoeveel electronische problemen. Dat JIJ geen problemen met je jap hebt wil neit zeggen dat niemand dat heeft.

Bovendien staat er een paar posts verder dat je nooit hebt gezegt dat toyota's van 92 niet roesten. Dat heb je wel, je schreef dat in de jaren 80 het roestprobleem opgelost werd. In een latere post verbeterde je dit al in begin jaren 90... Wat wordt t nu?
'99 MB E320 CDI T-model
pi_32894568
Oh btw spreek net studiegenootje die bij Toyota Oostendorp in Helmond werkt. Nieuwe Avensis DCAT 177pk diesel... versnellingsbak naar de ballen. Geloof je me niet? Waarom bel je ze niet gewoon op? Zullen ze je alles vertellen

www.autodorp.nl daar staat t tel. nummer vast wel ergens...

'99 MB E320 CDI T-model
  woensdag 7 december 2005 @ 16:35:22 #104
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_32894737
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:28 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Oh btw spreek net studiegenootje die bij Toyota Oostendorp in Helmond werkt. Nieuwe Avensis DCAT 177pk diesel... versnellingsbak naar de ballen. Geloof je me niet? Waarom bel je ze niet gewoon op? Zullen ze je alles vertellen

www.autodorp.nl daar staat t tel. nummer vast wel ergens...

Maakt Bosch ook al versnellingsbakken

moet niet gekker worden!!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_32895257
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:09 schreef j22flyingdownwind het volgende:

[..]
Bovendien staat er een paar posts verder dat je nooit hebt gezegt dat toyota's van 92 niet roesten. Dat heb je wel, je schreef dat in de jaren 80 het roestprobleem opgelost werd. In een latere post verbeterde je dit al in begin jaren 90... Wat wordt t nu?
punt 1; weet jij niets van mij, dus je hoeft ook niet in te schatten wat voor "type" ik ben

punt 2; weet ik best wel, waarschijnlijk beter dan jou, aangezien ik "af en toe" wat met Toyota's te maken heb, dat die dingen ook wel wat mankeren.
Sterker nog, de betrouwbaarheid van tegenwoordig is stukken minder dan in de jaren 90.

verder heb ik verkondigd dat Toyota's vanaf 88 verzinkt zijn (dus rotten ze een stuk minder dan daarvoor) en vanaf begin 90 roest zelden meer voor komt (iig niet zo erg als in de jaren 70-80)

als laatste;
wat heeft een defecte versnellingsbak te maken met roest?

je komt een beetje gefrustreerd over moet ik zeggen
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:35 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Maakt Bosch ook al versnellingsbakken

moet niet gekker worden!!
kut he, als die nou gewoon van Denso was geweest, was er NIETS aan de hand met die D-CAT

[ Bericht 25% gewijzigd door Tommy_Kuklinski op 07-12-2005 17:02:39 ]
pi_32895288
Moet je voor de aardigheid eens naar autoweek.nl gaan en myreviews lezen van vrij nieuwe auto's.
En dan vooral kia, geen 1 auto die geen problemen geeft voordat de magische 10 km grens is overschreden
De status 'bagger-user' voorbij
pi_32895800
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

punt 1; weet jij niets van mij, dus je hoeft ook niet in te schatten wat voor "type" ik ben

punt 2; weet ik best wel, waarschijnlijk beter dan jou, aangezien ik "af en toe" wat met Toyota's te maken heb, dat die dingen ook wel wat mankeren.
Sterker nog, de betrouwbaarheid van tegenwoordig is stukken minder dan in de jaren 90.

verder heb ik verkondigd dat Toyota's vanaf 88 verzinkt zijn (dus rotten ze een stuk minder dan daarvoor) en vanaf begin 90 roest zelden meer voor komt (iig niet zo erg als in de jaren 70-80)

als laatste;
wat heeft een defecte versnellingsbak te maken met roest?

je komt een beetje gefrustreerd over moet ik zeggen
[..]

kut he, als die nou gewoon van Denso was geweest, was er NIETS aan de hand met die D-CAT
Bak heeft niets met roest te maken, maar omdat je zo ongeloofwaardig reageert over het verhaal van de LC. Je schreef dat roest NOOIT voorkwam bij jaren 90 modellen (tenzij schade bla bla bla). Dus niet zelden... dat is wat anders boefje. Dus je meent nu dat uizonderingen ineens wél mogelijk zijn? Apart...

Ik reageer idd gefrustreerd op mensen die zomaar wat blaten en niets aannemen wat hun niet uitkomt in de discussie
Als je aanneemt dat ik gefrustreerd over kom, mag ik ook aannemen dat jij zo'n type bent zoals ik eerder beschreef
'99 MB E320 CDI T-model
  woensdag 7 december 2005 @ 17:20:14 #108
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_32895865
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Maken die wel versnellingsbakken dan

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_32896064
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:17 schreef j22flyingdownwind het volgende:

[..]

Bak heeft niets met roest te maken, maar omdat je zo ongeloofwaardig reageert over het verhaal van de LC. Je schreef dat roest NOOIT voorkwam bij jaren 90 modellen (tenzij schade bla bla bla). Dus niet zelden... dat is wat anders boefje. Dus je meent nu dat uizonderingen ineens wél mogelijk zijn? Apart...
Uiteraard zijn er uitzonderingen.
Zeker als er "miljoenen" stuks gemaakt worden.
Alleen is het zo dat "in de regel" roest nooit\zelden voorkomt bij die auto's.
Ik zie het persoonlijk ook zelden, en hoor het niet vaak, wat uiteraard niet wil zeggen dat het niet voorkomt.
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:17 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Ik reageer idd gefrustreerd op mensen die zomaar wat blaten en niets aannemen wat hun niet uitkomt in de discussie
Als je aanneemt dat ik gefrustreerd over kom, mag ik ook aannemen dat jij zo'n type bent zoals ik eerder beschreef
dan zijn we wat mij betreft klaar met deze discussie.
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:20 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Maken die wel versnellingsbakken dan

Per jaar, ongeveer hetzelfde aantal als Bosch
pi_32896226
Hou er rekening mee dat het allemaal nieuw is voor toyota. Die kunnen nog niet met zo'n kracht omgaan
'99 MB E320 CDI T-model
pi_32896293
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:35 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Hou er rekening mee dat het allemaal nieuw is voor toyota. Die kunnen nog niet met zo'n kracht omgaan
!
ik zal het doorgeven
pi_32896380
Geweldig dat je er op in gaat
'99 MB E320 CDI T-model
pi_32896423
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:41 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Geweldig dat je er op in gaat
Ik ben wel in voor een geintje
  woensdag 7 december 2005 @ 17:52:28 #114
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_32896705
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ik ben wel in voor een geintje
Okee dan :

TOYOTA = KUTROEST(vernellings)BAK

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_32896742
Ik weet niet of dat wel zo grappig is
'99 MB E320 CDI T-model
  woensdag 7 december 2005 @ 18:56:18 #116
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_32898248
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:53 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Ik weet niet of dat wel zo grappig is
Sorry...
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_32900084
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:52 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Okee dan :

TOYOTA = KUTROEST(vernellings)BAK

Toyota's roesten helemaal niet
al vanaf 1912!
pi_32932446
Het rottige met die jonge auto's die roesten is: zo gauw ze uit de lease gaan (terug naar de dealer) wordt er schijnbaar van alles aan gedaan om de roest op een zo goedkoop mogelijke wijze zoveel mogelijk te maskeren, voordat -ie in de verkoop gaat.

• Een collega van mij heeft een Focus uit 2001: roest in de achterklep. Gelukkig voor hem nog onder garantie verholpen.
  • De vader van een vriend: Mercedes C-klasse (bj '95) met doorgerotte veerschotels
  • Ikzelf: '97-er Honda Accord, uit de lease en gekocht bij de officiële dealer; begon, net een jaartje uit de carrosseriegarantie, te roesten in de wielkasten achter. Vroeg ik bij de dealer hoe dat zo kon: "Ja meneer, da's een bekend euvel, daar is een terugroepactie voor geweest.. Zal deze dan wel niet door de eerste eigenaar voor zijn terug gebracht." Maar de auto bleek dus wèl voor te zijn 'behandeld', maar dan slechts door de roest min-of-meer weg te slijpen en de open plekken volledig dicht te plamuren voordat de spuiter hem weer strak maakte. Kon ik er dus twee jaar later aan weerszijden nieuwe stukken in laten lassen. Strop van 1000 euro Ik ben er eens op gaan letten maar ik zie vaker Accords (en Preludes) die last hebben van deze kwaal.
  • Elke god is een leugen. Elke religie is een doctrine. Elke profeet is een charlatan. Punt.
    pi_32948369
    Jezusman ben je mooi klaar mee, roest op een 97'er.

Mijn opel is 14 jaar oud en nog bijna geen roest Zeker niet op belangrijke onderdelen.
    De status 'bagger-user' voorbij
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')