nou omdat ik dat niet wouquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:48 schreef About2Break het volgende:
Ja waarom ben ik er bijv geen mod?![]()
omdat yvonne maar 1 kind heeft die zich vrijwillig wil stellenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:32 schreef B_BOY het volgende:
alle subfora hebben 2 of meer mods. en PUB waar de jonge onbezonne jeugd hangt heeft er maar 1tje. waarom?
Idd.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:09 schreef Duncan-Death het volgende:
Verkapt ik wil mod worden topic.
ik niet meerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:56 schreef Eix het volgende:
Och, er zijn bepaalde verslaafde die wel in de nachtelijke uurtjes kunnen controleren...
das niet zekerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:38 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Omdat het een tijdelijk forum is aap![]()
ik hoop van welquote:
Doe es namen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:10 schreef JDude het volgende:
Omdat de rest van de ploeg anders niets te doen heeft in hun vrije uurtjes
BITCHFIGHTquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:50 schreef Talena het volgende:
Ik vind brechtje een kuthoer
Goedkope breezerslet.
PAUPSTER!
Zeker!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:11 schreef Conflict het volgende:
Ik help Brechtje mee op PUB. Ik lees heel veel al ziet natuurlijk niemand dat. Ook ben ik de laatste dagen e3rg weinig online geweest omdat er vrouwen in het spel zijn.
Het gaat toch goed zo?
N00b-mod.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:16 schreef JDude het volgende:
Eh kut. Nou heb ik jouw post ge-edit ipv gequote.
Ik ga maar eens slapen denk ik
Meerdere?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:11 schreef Conflict het volgende:
Ik help Brechtje mee op PUB. Ik lees heel veel al ziet natuurlijk niemand dat. Ook ben ik de laatste dagen e3rg weinig online geweest omdat er vrouwen in het spel zijn.
Het gaat toch goed zo?
Ja ik druk ook wel eens op het verkeerde knopjequote:
Vok draait idd op een server bij redbus maar deze is niet van mijquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jouw Vok server staat toch bij RedBus?
Ik ken het.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja ik druk ook wel eens op het verkeerde knopje
Alleen krijg ik dan geen foutmelding
Nee ok, maar hij draait er dus wel. Kunnen Breuls en Iteejer dat ding vanavond mooi even afstoffen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:22 schreef Conflict het volgende:
[..]
Vok draait idd op een server bij redbus maar deze is niet van mij![]()
Ja, wordt tijd, die server wordt nooit door iemand aangeraaktquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee ok, maar hij draait er dus wel. Kunnen Breuls en Iteejer dat ding vanavond mooi even afstoffen.![]()
Bij redbus lopen van die afstof negers, dus dat is helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:35 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja, wordt tijd, die server wordt nooit door iemand aangeraakt
whehe volgens mij is het meer zo dat als je jezelf kandidaat stelt dat je ze niet willen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:35 schreef Casparovvv het volgende:
* kandidaat stelt zich.
Weinig kans, maargoed. Ik weet van mezelf dat ik een eerlijke en leuke mod zal zijnZal alleen wel te weinig posts hebben
Of is die eerlijkheid juist een reden om mij niet te kiezen.
Dan liggen in de schoolperiode de meeste pubers al in bed (als het goed isquote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:56 schreef Eix het volgende:
Och, er zijn bepaalde verslaafde die wel in de nachtelijke uurtjes kunnen controleren...
Ik ben straks onder schooltijd weer de hele dag zo'n beetje onlinequote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan liggen in de schoolperiode de meeste pubers al in bed (als het goed is) , dus dan hebben ze meer aan eentje die 's ochtends en 's avonds online is
(en in tussenuren ed)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |