abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 augustus 2005 @ 16:27:54 #176
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29722685
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:23 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Maar meeste vrouwen willen/ zoeken dat niet (en in mindere maten manne).
Volgens mij geven vrouwen alleen maar toe omdat ze anders "bang zijn of worden" voor die man(nen)
Pieter toch, ik ben er eentje.
Je mag best nee zeggen als vrouw zijnde als een vent voosteld om een sexrelatie te beginnen.
Ik zeg toch ook nee tegen een drankje als ik daar geen behoefte aan heb?

Vrouwen die niet sterk in hun schoenen staan, doen idd domme dingen binnen een (voornamelijk) liefdesrelatie. Dit staat los van een sexrelatie. Dit soort type vrouwen doen ook niet aan sexrelaties. Die zoeken vastigheid etc...
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 16:28:26 #177
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29722698
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:27 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Nee als zij nee zegt tegen hem....

Zie nog steeds die blijf van mijn lijf huizen...
De mannen kunnen makkelijker vrouwen onderdrukken mede omdat zij fysiek sterker zijn dus vrouwen kunnen zich minder goed weren
Lees het stukkie ff wat ik hierboven schreef.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 16:30:47 #178
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29722793
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:28 schreef Mukie het volgende:

[..]

Lees het stukkie ff wat ik hierboven schreef.
Het stond er nog niet toen ik aan het typen was..
Maar okay ben jij 1 van de weinige uitzonderingen die mogelijk zo 'makkelijk' is.......

Dat neemt niet weg dat er genoeg andere (ook die wel sterk in hun schoenen staan) toch bang zijn voor de reactie van mannen als zij nee zeggen..

En tegen een drankje nee zeggen is iets anders (gok ik, biedt eigenlijk al nooit meer drankjes aan,..)
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  woensdag 17 augustus 2005 @ 16:37:05 #179
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29723008
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:15 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Hmm..vanwaar die ?
Ik deed omdat ik je herkende van een ander topic...das alles...
Wat zal jij het druk hebben met zwaaien dan...al die users die je herkent
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 16:47:31 #180
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29723324
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:30 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Het stond er nog niet toen ik aan het typen was..
Maar okay ben jij 1 van de weinige uitzonderingen die mogelijk zo 'makkelijk' is.......

Dat neemt niet weg dat er genoeg andere (ook die wel sterk in hun schoenen staan) toch bang zijn voor de reactie van mannen als zij nee zeggen..

En tegen een drankje nee zeggen is iets anders (gok ik, biedt eigenlijk al nooit meer drankjes aan,..)
Nee is nee, dat is wel duidelijk.
En zo te horen heb je niet een al te hoge pet op van vrouwen. Anders zou je wel weten dat de dames heus hun mannetje kunnen staan. Wat maakt het nu uit als je tegen een vent nee zegt? Wat maakt het voor de vent uit als de meid nee zegt tegen een sexRELATIE?

Zoals ik al eerder zei, de vrouwen van het blijf van mn lijfhuis zijn ws iets van 90% in een liefdesrelatie verwikkeld of waren dit.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:02:33 #181
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29725345
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:47 schreef Mukie het volgende:

[..]
- knip -
Knap dat jij denkt te weten hoe ik over vrouwen denk/ danwel hoe hoog ik ze heb.
Het is namelijk zo dat ik van vrouwen wel een hoge pet op heb hoor, in een aantal gevallen zelfs een hogere pet dan mannen.
Dus graarne conclusies hoe ik denk over zaken aan mij over laten, ik kan namelijk nog altijd nadenken......
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:11:42 #182
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29725594
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:02 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Knap dat jij denkt te weten hoe ik over vrouwen denk/ danwel hoe hoog ik ze heb.
Het is namelijk zo dat ik van vrouwen wel een hoge pet op heb hoor, in een aantal gevallen zelfs een hogere pet dan mannen.
Dus graarne conclusies hoe ik denk over zaken aan mij over laten, ik kan namelijk nog altijd nadenken......
Het is geen aanval.
Maar als je de conclusie trekt dat vrouwen niet nee durven te zeggen, zegt dat idd iets over hoe je over vrouwen denkt. Verder nog de link naar het Blijf van mn Lijf huis ivm een sexrelatie.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:13:56 #183
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29725652
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:11 schreef Mukie het volgende:

[..]

Het is geen aanval.
Maar als je de conclusie trekt dat vrouwen niet nee durven te zeggen, zegt dat idd iets over hoe je over vrouwen denkt. Verder nog de link naar het Blijf van mn Lijf huis ivm een sexrelatie.
Nee die link geeft meer aan hoe angstig vrouwen voor mannen kunnen zijn.
Maar als ik in mijn vriendenkring merk dat een vriendin 'onder druk wordt gezet' dan zorg ik er wel voor dat zij niet eens nee hoeft te zeggen maar dat hij het iig niet meer kan vragen.

Verder, nogmaals, heb ik vrouwen hoog zitten. Uiteraard op die meiden na die met iedereen het bed induiken
pi_29729712
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:13 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Maar als ik in mijn vriendenkring merk dat een vriendin 'onder druk wordt gezet' dan zorg ik er wel voor dat zij niet eens nee hoeft te zeggen maar dat hij het iig niet meer kan vragen.

Verder, nogmaals, heb ik vrouwen hoog zitten. Uiteraard op die meiden na die met iedereen het bed induiken
Waarom?
Wat is er mis met een vrouw die van sex houdt en er ook niet moeilijk over doet?
Ja, ik heb genoeg "sexrelaties" gehad en ik ben ook meer dan eens het bed ingedoken met een relatief onbekende. Maar dat is slechts één onderdeel van mn leven.
Ben verder erg trots op wat ik tot nu toe heb bereikt (goeie baan, eigen huis, grote vriendenkring, hard aan de studie, dol op mn ouders en mn zusje etc.), dus ik zie niet in waarom iemand minachtend over mij zou denken enkel vanwege mijn openlijke sexualiteit.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:31:48 #185
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29729789
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:29 schreef Mokster het volgende:

[..]
=knip=
Hoi alles lekker??
Je bent niet online op msn??
pi_29730098
quote:
[..]
Waarom?
Wat is er mis met een vrouw die van sex houdt en er ook niet moeilijk over doet?
Ja, ik heb genoeg "sexrelaties" gehad en ik ben ook meer dan eens het bed ingedoken met een relatief onbekende. Maar dat is slechts één onderdeel van mn leven.
Ben verder erg trots op wat ik tot nu toe heb bereikt (goeie baan, eigen huis, grote vriendenkring, hard aan de studie, dol op mn ouders en mn zusje etc.), dus ik zie niet in waarom iemand minachtend over mij zou denken enkel vanwege mijn openlijke sexualiteit.

oja ...
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:42:54 #187
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29730133
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:41 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

oja ...
Duh tuurlijk geef je d'r wel gelijk zij is de vrouwlijke gutt he
pi_29730154
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:42 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Duh tuurlijk geef je d'r wel gelijk zij is de vrouwlijke gutt he
Die bestaat niet...

Zij is gewoon zichzelf..
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_29730269
Hi guys!!
Nu weer hard aan de studie.
en daarna neuken als t n b-tje meezit
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:49:53 #190
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29730362
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:47 schreef Mokster het volgende:
Hi guys!!
Nu weer hard aan de studie.
en daarna neuken als t n b-tje meezit
-censuur-
pi_29739209
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:44 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Die zijn er ook..niets mis mee..hele lieve mensen allemaal...
niet iedereen is lief
  donderdag 18 augustus 2005 @ 00:28:42 #192
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_29739403
Ik heb eens in een zeer geile bui in een disco, (al wel 6 jr terug), heel netjes gevraagd of de desbetreffende vrouw met me naar bed wou. Bij het tiende tafeltje zat een nog redelijk lekkere meid en ze zei: Ja mar naturlich. Het was best lekker maar zal het nooit weer doen want het is wel klote dat je eerst negen keer Nee moet aanhoren
  donderdag 18 augustus 2005 @ 00:29:44 #193
127823 geilblog
www.geilblog.nl
pi_29739433
Ik zou die 9 maar voor lief nemen
www.geilblog.nl - Het geilste log van Nederland!
  donderdag 18 augustus 2005 @ 00:37:35 #194
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29739679
quote:

[..]

Waarom?
En dit geldt dan ook voor mij
  donderdag 18 augustus 2005 @ 00:39:35 #195
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29739742
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:13 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Angstig, tja... Doe je verder weinig aan. Is fijn dat ze dan iemand als jou in de buurt hebben. Maar minder als dit een keer niet zo is. Maar enfin daar hadden we het ook immers niet over. Het ging over sexrelaties en hoe je dit het beste kon vragen.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 08:22:02 #196
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29744235
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 00:39 schreef Mukie het volgende:

[..]

Angstig, tja... Doe je verder weinig aan. Is fijn dat ze dan iemand als jou in de buurt hebben. Maar minder als dit een keer niet zo is. Maar enfin daar hadden we het ook immers niet over. Het ging over sexrelaties en hoe je dit het beste kon vragen.
Ik zal wel niet meer reageren hier anders.....
Scheelt jou ook weer een boel typen etc
  donderdag 18 augustus 2005 @ 08:48:05 #197
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29744447
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 08:22 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Ik zal wel niet meer reageren hier anders.....
Scheelt jou ook weer een boel typen etc
Wow, dat bedoel ik niet
Ik probeerde alleen de discussie, zoals die orgineel de bedoeling was weer terug te leiden.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 10:09:50 #199
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29745929
quote:
Dat gaat erover als je er al een hebt.
Hoe pak je het aan als je er nog geen hebt?
pi_29746367
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 10:09 schreef Mukie het volgende:

[..]

Dat gaat erover als je er al een hebt.
Hoe pak je het aan als je er nog geen hebt?
ja ok maar aangezien iedereen spreekt over: er één hebben gaf ik maar even de link!

en nog steeds ben ik van mening dat een seksrelatie moet lopen zoals het loopt, m.i. vraag je niet iemand voor een seksrelatie, je hebt seks en op een gegeven moment een gewone relatie, niets nada niets meer of je besluit op een seksrelatie over te gaan...

beetje jammer alleen dat de TS niets meer laat horen...
Carpe diem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')