Pieter toch, ik ben er eentje.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:23 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar meeste vrouwen willen/ zoeken dat niet (en in mindere maten manne).
Volgens mij geven vrouwen alleen maar toe omdat ze anders "bang zijn of worden" voor die man(nen)
Lees het stukkie ff wat ik hierboven schreef.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:27 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nee als zij nee zegt tegen hem....
Zie nog steeds die blijf van mijn lijf huizen...
De mannen kunnen makkelijker vrouwen onderdrukken mede omdat zij fysiek sterker zijn dus vrouwen kunnen zich minder goed weren
Het stond er nog niet toen ik aan het typen was..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Lees het stukkie ff wat ik hierboven schreef.
Wat zal jij het druk hebben met zwaaien dan...al die users die je herkentquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:15 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hmm..vanwaar die?
Ik deedomdat ik je herkende van een ander topic...das alles...
Nee is nee, dat is wel duidelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:30 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Het stond er nog niet toen ik aan het typen was..
Maar okay ben jij 1 van de weinige uitzonderingen die mogelijk zo 'makkelijk' is.......
Dat neemt niet weg dat er genoeg andere (ook die wel sterk in hun schoenen staan) toch bang zijn voor de reactie van mannen als zij nee zeggen..
En tegen een drankje nee zeggen is iets anders (gok ik, biedt eigenlijk al nooit meer drankjes aan,..)
Knap dat jij denkt te weten hoe ik over vrouwen denk/ danwel hoe hoog ik ze heb.quote:
Het is geen aanval.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:02 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Knap dat jij denkt te weten hoe ik over vrouwen denk/ danwel hoe hoog ik ze heb.
Het is namelijk zo dat ik van vrouwen wel een hoge pet op heb hoor, in een aantal gevallen zelfs een hogere pet dan mannen.
Dus graarne conclusies hoe ik denk over zaken aan mij over laten, ik kan namelijk nog altijd nadenken......
Nee die link geeft meer aan hoe angstig vrouwen voor mannen kunnen zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het is geen aanval.
Maar als je de conclusie trekt dat vrouwen niet nee durven te zeggen, zegt dat idd iets over hoe je over vrouwen denkt. Verder nog de link naar het Blijf van mn Lijf huis ivm een sexrelatie.
Waarom?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:13 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nee die link geeft meer aan hoe angstig vrouwen voor mannen kunnen zijn.
Maar als ik in mijn vriendenkring merk dat een vriendin 'onder druk wordt gezet' dan zorg ik er wel voor dat zij niet eens nee hoeft te zeggen maar dat hij het iig niet meer kan vragen.
Verder, nogmaals, heb ik vrouwen hoog zitten. Uiteraard op die meiden na die met iedereen het bed induiken
Hoiquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Waarom?
Wat is er mis met een vrouw die van sex houdt en er ook niet moeilijk over doet?
Ja, ik heb genoeg "sexrelaties" gehad en ik ben ook meer dan eens het bed ingedoken met een relatief onbekende. Maar dat is slechts één onderdeel van mn leven.
Ben verder erg trots op wat ik tot nu toe heb bereikt (goeie baan, eigen huis, grote vriendenkring, hard aan de studie, dol op mn ouders en mn zusje etc.), dus ik zie niet in waarom iemand minachtend over mij zou denken enkel vanwege mijn openlijke sexualiteit.
Duh tuurlijk geef je d'r wel gelijk zij is de vrouwlijke gutt hequote:
Die bestaat niet...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:42 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Duh tuurlijk geef je d'r wel gelijk zij is de vrouwlijke gutt he
-censuur-quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:47 schreef Mokster het volgende:
Hi guys!!![]()
Nu weer hard aan de studie.
en daarna neuken als t n b-tje meezit![]()
niet iedereen is liefquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:44 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Die zijn er ook..niets mis mee..hele lieve mensen allemaal...
En dit geldt dan ook voor mijquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Waarom?
Wat is er mis met een vrouw die van sex houdt en er ook niet moeilijk over doet?
Ja, ik heb genoeg "sexrelaties" gehad en ik ben ook meer dan eens het bed ingedoken met een relatief onbekende. Maar dat is slechts één onderdeel van mn leven.
Ben verder erg trots op wat ik tot nu toe heb bereikt (goeie baan, eigen huis, grote vriendenkring, hard aan de studie, dol op mn ouders en mn zusje etc.), dus ik zie niet in waarom iemand minachtend over mij zou denken enkel vanwege mijn openlijke sexualiteit.
Angstig, tja... Doe je verder weinig aan. Is fijn dat ze dan iemand als jou in de buurt hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:13 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nee die link geeft meer aan hoe angstig vrouwen voor mannen kunnen zijn.
Maar als ik in mijn vriendenkring merk dat een vriendin 'onder druk wordt gezet' dan zorg ik er wel voor dat zij niet eens nee hoeft te zeggen maar dat hij het iig niet meer kan vragen.
Verder, nogmaals, heb ik vrouwen hoog zitten. Uiteraard op die meiden na die met iedereen het bed induiken
Ik zal wel niet meer reageren hier anders.....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Angstig, tja... Doe je verder weinig aan. Is fijn dat ze dan iemand als jou in de buurt hebben.Maar minder als dit een keer niet zo is. Maar enfin daar hadden we het ook immers niet over. Het ging over sexrelaties en hoe je dit het beste kon vragen.
Wow, dat bedoel ik nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:22 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik zal wel niet meer reageren hier anders.....
Scheelt jou ook weer een boel typen etc
Dat gaat erover als je er al een hebt.quote:
ja ok maar aangezien iedereen spreekt over: er één hebben gaf ik maar even de link!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat gaat erover als je er al een hebt.
Hoe pak je het aan als je er nog geen hebt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |