abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28505515
Zeg eens eerlijk... wie heeft er hier een sexrelatie? Hoe is het ontstaan en vind je het werken, heb je duidelijke afspraken met hem/haar? is de sexrelatie geheim?

Ik start: na eerst sexrelatie te hebben gehad (ontstaan door verliefdheid van met name mijn kant en een korte relatie tussen ons) hebben we beiden een relatie van een aantal jaren achter de rug waarin we elkaar met geen vinger hebben aangeraakt. had het afgezworen om ooit nog eens het bed te delen met hem (om rede dat buitenstaanders een mening hebben over "ons") maar de spanning overwon het een aantal weken geleden. het beviel zo goed dat we nu weer een sexrelatie hebben, zo eerlijk als dat we toen waren: ongecompliceert en duidelijk, sex om de sex en verder gewoon gezellig maar eigenlijk alleen om de sex. als 1 van ons een ander krijgt is het finito en elke twijfel over de sexrelatie wordt besproken of 1 van 2 besluit gewoon dat de sexrelatie niet meer is. ging toen goed, gaat nu goed, het kan dus wel en ik geniet ervan!

enig nadeel is dat anderen het niet trekken dus ik hou mijn kaken op elkaar en doordat we hier en daar wat mensen om de tuin leiden weten we het voor ons zelf te houden. beiden hebben 1 iemand in vertrouwen genomen (de juiste personen die onze sexrelatie ook geen slecht idee vinden), die mensen heb je wel nodig om je te coveren.

nu jullie...
Carpe diem
pi_28505694
wat wil je horen, zoals jij t beschrijft is dat hoe een sexrelatie behoort te werken
enjoy life!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 11:41:16 #3
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28505734
elke andere relatie zou ik bestempelen als vriendschap. dus ja.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_28505765
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:39 schreef Bemiddelaar het volgende:
wat wil je horen, zoals jij t beschrijft is dat hoe een sexrelatie behoort te werken
ja precies, I know, wat ik wil horen is andersmans verhalen, ik gun het anderen ook en ben vooral benieuwd naar de achtergrond hoe iemand anders sexrelatie tot stand is gekomen en hoe de buitenstaanders daar op reageren.

kortom, ik lees graag sekrelatie-verhaaltjes!
Carpe diem
pi_28505767
tja, ik heb naast mijn open relatie nog een sexrelatie.
de sexrelatie is met mijn ex, en mijn open relatie weet ervan.

edit:
De sexrelatie is niet een heel groot geheim, maar aangezien omstanders nog wel eens raar willen reageren bazuinen we het niet rond, maar de vriendengroep is wel eens 'getipt' of ze het begrijpen en invullen is aan hen.

Het is tot stand gekomen nadat we erachter kwamen dat er gewoon veel vuurwerk tussen ons is, maar we allebei geen ' serieuze' relatie willen en al helemaal niet met elkaar. We verschillen best op kritieke punten
And the druids turn to stone...
pi_28505840
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:41 schreef zoalshetis het volgende:
elke andere relatie zou ik bestempelen als vriendschap. dus ja.
dus je hebt er één... vertel eens...
Carpe diem
pi_28505856
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:42 schreef Panthera1984 het volgende:
goh als zelfs dat werkt! maar ooit zul je stoppen met je sexrelatie of niet? neemt je ex je dat ook in dank af denk je?
Carpe diem
  dinsdag 5 juli 2005 @ 11:46:30 #8
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_28505876
Soms kijken we gezellig een film en soms geraken we in bed.
pi_28505949
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:45 schreef klossie het volgende:

[..]

goh als zelfs dat werkt! maar ooit zul je stoppen met je sexrelatie of niet? neemt je ex je dat ook in dank af denk je?
Ik stop pas met de sexrelatie als er geen vonken meer zijn tussen ons. Ik neem aan dat we het daar dan wel allebei over eens zijn.
pi_28506031
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:42 schreef Panthera1984 het volgende:

edit:
De sexrelatie is niet een heel groot geheim, maar aangezien omstanders nog wel eens raar willen reageren bazuinen we het niet rond, maar de vriendengroep is wel eens 'getipt' of ze het begrijpen en invullen is aan hen.

Het is tot stand gekomen nadat we erachter kwamen dat er gewoon veel vuurwerk tussen ons is, maar we allebei geen ' serieuze' relatie willen en al helemaal niet met elkaar. We verschillen best op kritieke punten
ja hier hetzelfde, ik dacht ik doe het nu en dan zal je zien dat het na al die jaren tegenvalt maar nee hoor dacht nog even misschien zijn we veranderd en passen we opeens wel bij elkaar en kan het dus meer worden maar nee, we zijn allebei gewoon het zelfde, we begrijpen elkaar in bed en de sex lijkt niet beter te kunnen dan met hem, maar buiten (het fisuurlijke) bed hebben we gewoon niets met elkaar
Carpe diem
pi_28506075
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:49 schreef Panthera1984 het volgende:

[..]

Ik stop pas met de sexrelatie als er geen vonken meer zijn tussen ons. Ik neem aan dat we het daar dan wel allebei over eens zijn.
ik stop ermee als ik de man van mijn dromen heb ontmoet en dat is hij niet ook al is er spanning en geweldige seks. voor hem geldt uiteraard het zelfde. maar als ik door moet gaan tot de vonken/spanning weg zijn, moet ik wel heel erg lang door gaan! ja, vorige keer ben ik er om die reden mee gestopt maar dat was na 8 jaar (!!) en blijkbaar was nog niet alles weg
Carpe diem
pi_28506175
oh, de man van mijn dromen vraagt niet van mij om monogaam te zijn, dus ik zal er iig niet voor ' de man van mijn dromen' mee stoppen .
Tenzij, mijn levensvisie verandert, dan passen ook de eisen van 'de perfecte man' zich aan namelijk. Mede daardoor denk ik dat 'de perfecte man' een tijdelijk iets is, een perfecte man voor iedere periode in je leven.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:01:37 #13
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_28506275
sexrelatie is heerlijk... Als je maar goede afspraken met elkaar hebt en geen echte gevoelens voor elkaar hebt.

Ik ben er niet open toe naar iedereen, want sommige mensen begrijpen het toch niet en dan krijg je alleen maar ellenlange discussies...

Maar als ik echt verliefd zou worden op iemand is een sexrelatie voor mij echt overbodig
Was ik maar rijk en niet zo knap.....
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:02:53 #14
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28506309
Het is een mooie uitkomst. Vooral omdat je dan bij je "echte" partnerkeuze dan niet zo door stomme dingen als geilheid beinvloed wordt.
Vampire Romance O+
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:02:57 #15
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_28506311
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:57 schreef Panthera1984 het volgende:
oh, de man van mijn dromen vraagt niet van mij om monogaam te zijn, dus ik zal er iig niet voor ' de man van mijn dromen' mee stoppen .
Monogamie is highly overrated!
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:03:46 #16
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_28506338
Geen sexrelatie gehad, nou, eentje die dr tegenaan hing.... want da was ook meer lust dan liefde.
Nu niet meer, vanwege vriendin!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_28506342
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:57 schreef Panthera1984 het volgende:
Tenzij, mijn levensvisie verandert, dan passen ook de eisen van 'de perfecte man' zich aan namelijk. Mede daardoor denk ik dat 'de perfecte man' een tijdelijk iets is, een perfecte man voor iedere periode in je leven.
tsja, ook wel een interessante theorie... ik heb nu wel een erg leuke man ontmoet waarvan ik denk ja! maar dan denk ik gelijk ook, wat als de seks niet zo is als met mijn sexrelatie? theoretisch vind ik dat ik daarin dan een keuze zou moeten maken maar gevoelsmatig zou ik misschien wel beide willen. ik ben van mening dat een sexrelatie werkt maar geloof nog niet in de stelling dat het ook werkt naast een perecte relatie
Carpe diem
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:06:08 #18
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_28506395
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:03 schreef klossie het volgende:

[..]

tsja, ook wel een interessante theorie... ik heb nu wel een erg leuke man ontmoet waarvan ik denk ja! maar dan denk ik gelijk ook, wat als de seks niet zo is als met mijn sexrelatie? theoretisch vind ik dat ik daarin dan een keuze zou moeten maken maar gevoelsmatig zou ik misschien wel beide willen. ik ben van mening dat een sexrelatie werkt maar geloof nog niet in de stelling dat het ook werkt naast een perecte relatie
Ik denk ook niet dat het werkt naast een relatie en als ik verliefd ben hoef ik ook geen sex met iemand anders....

En wat betreft die erg leuke man. Eerst zien hoe het loopt en hoe de sex is.. En als je je dan nog happy en verliefd voelt heb je je keuze snel gemaakt denk ik
pi_28506399
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:01 schreef miss_c het volgende:
sexrelatie is heerlijk... Als je maar goede afspraken met elkaar hebt en geen echte gevoelens voor elkaar hebt.

Ik ben er niet open toe naar iedereen, want sommige mensen begrijpen het toch niet en dan krijg je alleen maar ellenlange discussies...

Maar als ik echt verliefd zou worden op iemand is een sexrelatie voor mij echt overbodig
denk ik ook... vorige keer was ons sexrelatie over omdat we beiden verliefd werden en met die persoon een relatie krijgen, toen heb ik ook nooit de behoefte gehad aan mijn sexrelatie.
Carpe diem
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:06:41 #20
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28506406
Nadeel is trouwens wel dat seksrelaties een beperkte houdbaarheid hebben. Vaak wordt een van de twee verliefd

Maargoed, zolang het goed loopt..
Vampire Romance O+
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:07:46 #21
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_28506432
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:06 schreef MouseOver het volgende:
Nadeel is trouwens wel dat seksrelaties een beperkte houdbaarheid hebben. Vaak wordt een van de twee verliefd

Maargoed, zolang het goed loopt..
Daarom is het ook een sexrelatie, omdat het niet voor eeuwig is
pi_28506433
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:06 schreef miss_c het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat het werkt naast een relatie en als ik verliefd ben hoef ik ook geen sex met iemand anders....

En wat betreft die erg leuke man. Eerst zien hoe het loopt en hoe de sex is.. En als je je dan nog happy en verliefd voelt heb je je keuze snel gemaakt denk ik
precies, genieten van dit en zien hoe het loopt met die ander...

wie heeft er nog sexrelatie verhalen? kom maar op!
Carpe diem
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:10:01 #23
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28506482
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:07 schreef miss_c het volgende:

[..]

Daarom is het ook een sexrelatie, omdat het niet voor eeuwig is
Oja

Trouwens, uit de TT haal ik dat het een taboe zou zijn, maar je kunt er tegenwoordig toch vrij normaal over praten?
Vampire Romance O+
pi_28506614
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:10 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Oja

Trouwens, uit de TT haal ik dat het een taboe zou zijn, maar je kunt er tegenwoordig toch vrij normaal over praten?
dat denk jij. ik weet zeker als een aantal mensen dit weten ze compleet gaan flippen en lopen zeiken, niet normaal. dan maar ze om de tuin leiden, toch handig die sms, haha. geniet er ergens zelfs wel van dat vrijwel niemand het weet, is een soort van extra spanning denk ik!
Carpe diem
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:18:01 #25
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28506721
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:14 schreef klossie het volgende:

[..]

dat denk jij. ik weet zeker als een aantal mensen dit weten ze compleet gaan flippen en lopen zeiken, niet normaal. dan maar ze om de tuin leiden, toch handig die sms, haha. geniet er ergens zelfs wel van dat vrijwel niemand het weet, is een soort van extra spanning denk ik!
Die mensen kunnen kapot vallen
Vampire Romance O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')