quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:56 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ja, dat bestaat. Maar "te leuk" is erg subjectief. Ik ga voor max een 70-80% match. Uit zelfbescherming, want alleen voor de seks op een 100% match duiken zou dom zijn.
Omdat muuk een lekker ding is en me ook wel aardig lijkt gaat het dan al snel mis dus houdt ik me daar verre van. Maargoed, misschien zou een kutkarakter haar nog kunnen redden
Tjeeej..ik ben verbaasd over mn eigen mensen kennis....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bovenste deel valt echt wel mee
onderste deel klopt als een bus
Dat doe ik altijd...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:06 schreef Lucille het volgende:
je kan beginnen door op FOK! gezellig te posten met iemand
Klopt begreep al dat jij "bekend" bent met de bedden van een aantal foksters...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:10 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd...
Dat vind ik juist zo leuk aan Fok!
Hmm...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:14 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Klopt begreep al dat jij "bekend" bent met de bedden van een aantal foksters...
Mwah net was Muuk besproken..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:18 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hmm...
Lijkt me geen goed onderwerp voor dit topic.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:06 schreef PieterCK het volgende:
Maar zullen we het weer in General trekken ipv dat we met z'n allen over Muuk 'heen moeten'??
Nope volgens mij zou ik hem niet eens omhoog krijgen danquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wie heeft er hier allemaal een Sexrelatie ofwel een Fuckbuddy?![]()
Ik had er 1tje, vrijdag kan ik vertellen of ik er (weer) 1 of 2 hebquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:31 schreef Mukie het volgende:
Das een mannenkwaalquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:34 schreef PieterCK het volgende:
Nope volgens mij zou ik hem niet eens omhoog krijgen dan
Het gaat er nu dan ook ff om wie er WEL een heeft.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:34 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nope volgens mij zou ik hem niet eens omhoog krijgen dan
Nee ik zie vrouwen liever meer dan alleen lustobjecten..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:38 schreef Italo het volgende:
[..]
Das een mannenkwaal![]()
![]()
![]()
Maar na 2 à 3 keer moet het zaakje wel weer operationeel zijn![]()
Met een beetje zelfspot en grappen-en-grollen is hier best goed mee om te gaan![]()
Zullen we het een moderne vriendschap noemen als je je daar beter bij voelt?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:39 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nee ik zie vrouwen liever meer dan alleen lustobjecten..
Dan kun je net zo goed naar de h.....n gaan... no thnx maar voor aantal mannen goed dat dat soort vrouwen er zijn...
Tja...*meldtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:31 schreef Mukie het volgende:
Het gaat niet om vriendschap maar meer om pure lustquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:44 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zullen we het een moderne vriendschap noemen als je je daar beter bij voelt?
Vriendschap is een ruim begrip....ik ga met een dame vriendschappelijk om...ook als ik er sex mee heb.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Het gaat niet om vriendschap maar meer om pure lust![]()
Vrienden moet je 's nachts om 3 uur uit je bed kunnen bellen ook moderne vrienden...
Jaja, klassieke opmerking met het hart op de goede plekquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:39 schreef PieterCK het volgende:
Nee ik zie vrouwen liever meer dan alleen lustobjecten..
Dan kun je net zo goed naar de h.....n gaan... no thnx maar voor aantal mannen goed dat dat soort vrouwen er zijn...
Maar zoals ik het lees gaat het niet om vriendschappen etc maar alleen maar om pure sex...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:48 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Vriendschap is een ruim begrip....ik ga met een dame vriendschappelijk om...ook als ik er sex mee heb.
Er staat me ergens iets bij van het woord "sexrelatie" in de topic-titelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:50 schreef PieterCK het volgende:
Maar zoals ik het lees gaat het niet om vriendschappen etc maar alleen maar om pure sex...
Dat staat mij ook bijquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:52 schreef Italo het volgende:
[..]
Er staat me ergens iets bij van het woord "sexrelatie" in de topic-titel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |