Die zijn er ook..niets mis mee..hele lieve mensen allemaal...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:39 schreef Hanneke1983 het volgende:OMG
dan heb je net "die kant van het vrouwelijke geslacht" te pakken gehad...
Daar heb je ook weer gelijk in.quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zolang hij maar ten volle beseft dat het geen relatie gaat worden, mag hij best verliefd zijn. Het is dan zijn keus er ondanks dat mee door te gaan. Ik ben in ieder geval helder over mijn motieven
neuken?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik kan dan niet tegen fliefde jongens, beetje afstotend binnen een sexrelatie
Zo doe ik dat dan jaquote:
Iedereen is een egoist. Zelfs moeder Theresa.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:23 schreef Vatsyayana het volgende:
[..]
On Topic:
Iedereen (die geestelijk gezond is dan wel te verstaan) is verantwoordelijk voor zichzelf,
maar je draagt ook altijd een verantwoordelijkheid voor anderen. Daarvoor hoef je nog láng geen moeder Theresa te zijn. Draag je die verantwoordelijkheid voor anderen niet, dan ben je egoïstisch en toon je weinig/geen respect voor anderen.
Off Topic:
Egoïsme en gebrek aan respect voor anderen werkt conflicten op zowel micro,- als macroniveau in de handDaar zie je op het nieuws meer voorbeelden van als je lief is. En dan zijn het vaak de egoïsten die het hardste klagen dat de wereld naar z'n kloten gaat... nou, dat schiet op zeg!
Nee dank je, ik ga zo naar bedquote:
Egocentrischquote:
Je ziet er te leuk uit. Als je daarbij ook nog eens een niet-lomp karakter hebt dan worden jongens al vrij snel oppervlakkig verliefd. Da's dus een nadeel in een seksrelatie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer gelijk in.
Wat dat betreft ben ik weer een softie
Ik kan dan niet tegen fliefde jongens, beetje afstotend binnen een sexrelatie
Ik ben dus te leuk voor een sexrelatie?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:21 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je ziet er te leuk uit. Als je daarbij ook nog eens een niet-lomp karakter hebt dan worden jongens al vrij snel oppervlakkig verliefd. Da's dus een nadeel in een seksrelatie.
Nou, ik vind je helemaal niet te leuk voor een sexrelatiequote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:08 schreef Mukie het volgende:
Ik ben dus te leuk voor een sexrelatie?![]()
Dat is ff een tegenvaller zeg
Blondt modus?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik ben dus te leuk voor een sexrelatie?![]()
Dat is ff een tegenvaller zeg
Nee, eerder verbaasdquote:
Ok, nu ben ik hm kwijt...quote:
Ik kan je smiley niet echt plaatsen, maar volgens mij meen je het nog ookquote:
Mukie denkt, na jou uitleg, over dat knap en niet lomp dat zij te leuk is voor een sexrelatie.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:10 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ok, nu ben ik hm kwijt...
* Gutteguttegut leest ff terug.....maar snapt het niet meer...
![]()
Ìk bedoel dat ze volgens mij best weet dat er genoeg mannen zouden tekenen voor alleen een sexrelatie met haar.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Mukie denkt, na jou uitleg, over dat knap en niet lomp dat zij te leuk is voor een sexrelatie.
Terwijl jij alleen bedoelt dat men eerder 'oppervlakkig' verliefd wordt op d'r maar alsnog wel een sexrelatie aan zou kunnen gaan met Mukie...
Zoiets, eeehm
* PieterCK: Kan er ff niks mooiers van maken en leest nog wel even terug of hij goed zit of niet....
Ik denk dat ze het idd probleemloos voor elkaar zou krijgen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:42 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ìk bedoel dat ze volgens mij best weet dat er genoeg mannen zouden tekenen voor alleen een sexrelatie met haar.
Of ze nu verliefd worden of niet....ze wil niet meer dan alleen sex (en misschien vriendschap) maar zeker geen vaste relatie.
Daarnaast...bestaat dat wel? "te leuk voor een sex relatie"....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:50 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het idd probleemloos voor elkaar zou krijgen.
precies, jij snapt hemquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:53 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Daarnaast...bestaat dat wel? "te leuk voor een sex relatie"....
Als een sexrelatie niet leuk is is het snel geen sexrelatie meer maar een "sexrelatieherrinering"
![]()
Ja, dat bestaat. Maar "te leuk" is erg subjectief. Ik ga voor max een 70-80% match. Uit zelfbescherming, want alleen voor de seks op een 100% match duiken zou dom zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:53 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Daarnaast...bestaat dat wel? "te leuk voor een sex relatie"....
Als een sexrelatie niet leuk is is het snel geen sexrelatie meer maar een "sexrelatieherrinering"
![]()
Bovenste deel valt echt wel meequote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:42 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ìk bedoel dat ze volgens mij best weet dat er genoeg mannen zouden tekenen voor alleen een sexrelatie met haar.
Of ze nu verliefd worden of niet....ze wil niet meer dan alleen sex (en misschien vriendschap) maar zeker geen vaste relatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |