Nope. Er kunnen dan verwachtingen zijn van de ene kant die de ander niet heeft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:51 schreef nynke1981 het volgende:
dat hoef je niet te vragen toch? zoiets gebeurd of niet lijkt me.
ja dan zit er niets anders op hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:46 schreef sanger het volgende:
Bij mij werd het alleen een sexrelatie omdat ik al een andere relatie hebh
dus dan komt de anale sex?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:05 schreef Deetch het volgende:
Vaak leidt een sexrelatie tot verleifdheid of jaloezie geveoelens bij een van de twee en dan is er stront aan de knikker want een ongelijkwaardige relatie loopt altijd uit op stront.
Op zoek?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:42 schreef N-joy het volgende:
Meestal gebeurt het zomaar, en dan gaat het ook vanzelf over.
Als je ernaar op zoek gaat is het handiger wanneer je een vrouw bent, lijkt me...
Hypothetisch gezien, opportunistisch mannetjequote:
Tja, ik kan ook wel zeggen dat ik op zoek ben, maar dan heb ik minder kans. Snap je?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:05 schreef N-joy het volgende:
[..]
Hypothetisch gezien, opportunistisch mannetje
Zolang hij maar ten volle beseft dat het geen relatie gaat worden, mag hij best verliefd zijn. Het is dan zijn keus er ondanks dat mee door te gaan. Ik ben in ieder geval helder over mijn motievenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Vandaar dat ik iig altijd duidelijke regels heb wat dit betreft. ZOdra een van de 2 verliefd is, of op dat punt staat om het te worden is het direct over.
Moet je zo iemand dan niet tegen zichzelf in bescherming nemen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zolang hij maar ten volle beseft dat het geen relatie gaat worden, mag hij best verliefd zijn. Het is dan zijn keus er ondanks dat mee door te gaan. Ik ben in ieder geval helder over mijn motieven
Ik ben moeder Theresa niet, ik heb af en toe wel een goede beurt nodig. En ik geloof in eigenverantwoordelijkheidquote:Op zondag 14 augustus 2005 04:14 schreef Krush het volgende:
[..]
Moet je zo iemand dan niet tegen zichzelf in bescherming nemen?
Niet iedereen kan daar even goed mee omgaan. Heb je nooit een stalker achter je aan gehad?quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
En ik geloof in eigenverantwoordelijkheid
On Topic:quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ben moeder Theresa niet, ik heb af en toe wel een goede beurt nodig. En ik geloof in eigenverantwoordelijkheid
In het begin wel natuurlijk.. Maar als je al een aantal x duidelijk bent geweest dat het nooit meer kan worden dan een sexrelatie en diegene blijft een bord voor zn kop hebben, dan is t zijn of haarprobleem als zij/hij gekwetst gaat worden hierdoor..quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:14 schreef Krush het volgende:
[..]
Moet je zo iemand dan niet tegen zichzelf in bescherming nemen?
nou.....niet altijd....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:45 schreef Hanneke1983 het volgende:
zoiets vraag je niet.... daar werk je naar toe...
see above...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:54 schreef KonnieKipke het volgende:
dat vraag je niet, dat loopt zo...
dat kan ik beamen. zoiets begint vanzelfquote:
Ik heb al zeker 2 keer iemand gewoon op de kop af gevraagd om te neuken en daar stemde ze meteen mee in.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |